Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Date tehnice prezoane

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Date tehnice prezoane

    Salut!

    Ma bate gandul sa-mi mai cumpar un set de jenti de aliaj modelul elegance si nu stiu ce prezoane am nevoie. Ma puteti ajuta cu niste date? Cat de lugi, ce filet...?

    Modelul este cel din imaginea aceasta:



    Multam fain!
    proud owner of "Jeanette" - A160 W168, Elegance, 102 hp, anul 2000

  • #2
    Nimeni? Nicio idee?
    proud owner of "Jeanette" - A160 W168, Elegance, 102 hp, anul 2000

    Comment


    • #3
      Din cate stiu se folosesc aceleasi prezoane. Am schimbat jantele la 3 masini (marci diferite) si am folosit aceleasi prezoane. Acestea sunt specificatiile necesare pentru prezoane de jante din aliaj: Lungime [mm]: 61 Diametru exterior: 22,2 Raza [mm]: 12 Filet exterior (mm): M 12 x 1,5 Lungime filet [mm]: 20 Calitate/Clasa: 10.9 Deschidere cheie: 17 Profil cap surub-/piulita: hexagon exterior Material: otel Suprafata: cromat Lungime [mm]: 40

      Comment


      • #4
        Iar acestea sunt specificatiile celor pentru jante de tabla: Lungime [mm]: 40 Filet exterior (mm): M 12 x 1,5 Lungime filet [mm]: 19 Calitate/Clasa: 10.9 Deschidere cheie: 17 Profil cap surub-/piulita: hexagon exterior Material: otel Suprafata: cromat Lungime [mm]: 20,5

        Comment


        • #5
          Asa dom'le!
          Multumescu-va de ajutor, sanatate!
          proud owner of "Jeanette" - A160 W168, Elegance, 102 hp, anul 2000

          Comment


          • #6
            Nu aveti pentru ce, ma bucur ca v-am putut fi de folos

            Comment


            • #7
              La mine difera.
              Adica atunci cand am luat jante de aliaj a trebuit sa iau si prezoane, deoarece la folosirea jantelor de aliaj cu prezoane pentru jante de tabla exista riscul sa se slabeasca strangerea rotii.
              Nu merita riscul, pentru 150 lei, nici chiar pentru mai mult.
              Cred ca am mai raspuns si pe alt topic de acelasi fel, s-a mai discutat.
              Eu le-am schimbat acum 5 ani si nu am probleme.
              Ce am observat, prezoanele pentru jantele de aliaj au "fusta" mai mare in diametru si strang corespunzator.
              Cele pentru tabla au "fusta" mai mica in diametru si se slabesc in timp, mai ales subtiaza portiunea din janta de aluminiu pe care se aseaza, pana la urma largind si ovalizand gaura din janta.

              Edit: uite ce am gasit - http://www.pieseauto.ro/prezoane/mer...109872783.html
              cred ca observi diferenta si dau si cotele.
              Last edited by valyvis10; 02-07-2014, 19:22 PM.

              Comment


              • #8
                Da domnule valyvis. Colegul nostru ne-a dat cotele pentru prezoane pentru jenti aliaj intr-un post, apoi pentru jentile de tabla in alt post.

                Stiu ca difera dimensiunile, d-asta am si cerut datele pentru prezoane de aliaj...
                proud owner of "Jeanette" - A160 W168, Elegance, 102 hp, anul 2000

                Comment


                • #9
                  Originally posted by sees View Post
                  Da domnule valyvis. Colegul nostru ne-a dat cotele pentru prezoane pentru jenti aliaj intr-un post, apoi pentru jentile de tabla in alt post.

                  Stiu ca difera dimensiunile, d-asta am si cerut datele pentru prezoane de aliaj...
                  Daca astepti pana luni (10.02) iti voi da eu lungimea prezoanelor...am roti de vara pe jante cum iti doresti tu (de fabrica), iar cele de iarna sunt pe jante de tabla...sper sa nu fie prea tarziu...

                  Comment


                  • #10
                    Scuze de intarziere. Acestea sunt prezoanele pentru jantele de aliaj din echiparea Elegance - modelul din prima postare. Au cu aproximatie 60mm lungime totala, nu am avut cu ce sa-l masor, dar mai exact poti numara/masura dungile ornamentului din portbagaj.
                    Attached Files

                    Comment


                    • #11
                      Mă scuzaţi dacă întreb aiureli, da's proaspăt posesor de W169. Îs exact în stadiul cel mai nasol că pe vremea când aveam W168 habar n-aveam de nimic şi treburile erau simple.

                      La W169 mai e valabilă treaba cu două rânduri de prezoane? Am dat jos cele de vară de aliaj şi am pus cele de tablă de iarnă. Chestia e că dacă trag frâna de mână simt că ajunge în ceva (pe loc n-am ieşit cu ea pe stradă). Nu ştiu dacă-i joc din articulaţii sau efectiv îmi ajung prezoanele în mecanismul frânei. Fără roată dacă-l strâng maxim într-adevăr ajunge în "ceva" în spate undeva la ora 7 pe roata din stânga şi la 5 pe cea din dreapta spate.

                      Pe el scrie KX2 10 9. Are 4.9 - 5cm. Am tot căutat pe net nu găsesc decât codul A0009904907. La Unix, Autokarma şi Epiesa nu găsesc decât tipul ce-l am. Ştiu că pe W168 erau cele de tablă scurte şi cu gaură în cap şi cele de aliaj mai lungi şi pline. Al meu e plin şi atât. Rogu-vă ce-i cu W169 ziceţi-mi dacă aveţi două rânduri de şuruburi pentru tablă / aliaj. Că n-aş vrea să fac o boacănă, că nu-s doar eu pe drum. Şi de tren mi s-a luat deja Dacă se poate o captură din WIS / Autodata ar fi perfect. Mulţumesc!



                      Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                      Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                      Urmează: Dacia 1300 '74

                      Comment


                      • #12
                        Din cate stiu chiar si la W211 e cu doua seturi de prezoane (tabla/aliaj) (doar ca foarte rar mai vezi masini "moderne" care sa ruleze pe "table")... (am vazut recent un W211 cu jante de tabla, pe 16", chiar fara capace... arata foarte ciudat).

                        La mine, la W202, scrie chiar si in cartea tehnica, plus ca mai scrie si pe ornamentul de la portbagaj si chiar si pe roata de rezerva (din tabla) ce fel de prezoane sa se foloseasca. La W169 ar trebui sa fie la fel, sa fie mentionat undeva!

                        Daca tu zici ca se aude ceva cu frana de mana trasa inseamna ca prezonul a trecut prin butuc si atinge mecanismul franei de mana. Pe fata nu afecteaza ca nu e suficient de lung ca se treaca pana la palpatorul de ABS.
                        W123 280E Blue Green Metallic

                        W126 280SE Champagne Metallic
                        W126 280SE Black Blue Metallic
                        W126 500SE Lapis Blue Metallic
                        W126 500SE Midnight Dark Blue

                        W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                        W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                        Comment


                        • #13
                          Mulţumesc. Comparaţia cu E class e puţin cam exagerată Adică mai trebuie să crească până ajunge acolo. Şi da, arată ca dracu pe tablă mai ales că e toată gri (inclusiv oglinzi / praguri).

                          M-am uitat şi la W211 şi la W202:





                          În ambele cazuri arată şuruburi diferite. La W169 nu. D-aia m-am rugat de cei care au mai multă experienţă cu modelul să-mi zică ce şi cum. Am cărţile la mine (îs în germană, nu pricep mai nimic (nu că m-aş pricepe foarte bine la altele) ) dar nu găsesc nimic specific legat de dimensiuni la "Radschraube".

                          M-am uitat roată pe ea dar nu găsesc ceea ce zici. Rezervă n-are. A venit cu roţi de al şi cu alea de tablă în pungi.

                          Până acum toate codurile ce le-am luat de pe site-ul ăsta rusesc au fost bune. Dar n-aş vrea taman la şuruburi s-o dau greş. În cel mai rău caz iau bolţul în buzunar şi mă duc la reprezentanţă. Dar mi-i că-şi bat ăia joc de mine şi cam atât Am zis ca să întreb prima dată pe aici. Poate-şi face careva pomană cu un pdf din WIS sau Autodata.
                          Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                          Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                          Urmează: Dacia 1300 '74

                          Comment


                          • #14
                            Am găsit. La W169 şi la B-Klasse îs aceleaşi. motor-talk.de www.elchfans.de şi alte forumuri de pe la nemţi zic toate la fel. Google translate merge brici. Plus mi-a răspuns şi un nene din UK Numai nah să fie originalele.

                            Acuma ce mama dracului îmi păcănea mie la roată nu ştiu. Iar o să am zile grele cu mecanicul.

                            Ideea e că aveau şi ruşii dreptate. Asta e cel mai ok ca şi info de la nemţi:

                            Hallo, ich habe mal fünf Dinge zusammengetragen, die interessant sein könnten. 1) Beim neuen Elch werden neue Radschrauben in M14 statt M12 verwendet....


                            Mulţumesc tuturor cărora şi-au bătut capul cu problema mea.
                            Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                            Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                            Urmează: Dacia 1300 '74

                            Comment


                            • #15
                              La W169 mai e valabilă treaba cu două rânduri de prezoane? Am dat jos cele de vară de aliaj şi am pus cele de tablă de iarnă. Chestia e că dacă trag frâna de mână simt că ajunge în ceva (pe loc n-am ieşit cu ea pe stradă). Nu ştiu dacă-i joc din articulaţii sau efectiv îmi ajung prezoanele în mecanismul frânei. Fără roată dacă-l strâng maxim într-adevăr ajunge în "ceva" în spate undeva la ora 7 pe roata din stânga şi la 5 pe cea din dreapta spate.
                              Salut!
                              Daca simti ca atinge in ceva, ceva-ul ala e mecanismul franei de mana. Daca prezoanele sunt cele corecte(si sunt), jantele de tabla sunt originale, pentru w169?
                              Se face urmatoare proba, concludenta zic eu...
                              Dai janta de tabla de pe spate jos, pui prezonul pe gaura si masori cat iese in afara din janta. Marchezi pe prezon cu o dunga de marker, scoti prezonul de pe janta si il infiletezi in butucul rotii pana la marcajul anterior. Invarti de butuc si vezi daca atinge, bineinteles ca te mai joci cu el mai inauntru, mai in afara sa vezi cat poti sa-l bagi. Te lamuresti dupa asta care-i baiul...
                              Si daca tinem cu ursu' si jantele sunt originale, ca prezoanele stim ca sunt bune, mai raman de verificat arcurile care tin ansamblul franei de mana, sa nu fie slabite, intinse, rupte. Bineinteles trebuie inspectate si scaunele jantei, pe care se aseaza prezoanele.
                              Toate cele bune!
                              Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF