Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Nou posesor de A160 dar cu probleme...

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nou posesor de A160 dar cu probleme...

    De cateva zile sunt nou posesor de A class motor 1.6 din 2001. Masina arata foarte bine, m-a incantat si faptul ca are clima si trapa electrica si am trecut cu vederea "micile" probleme descoperite. De fapt unele din ele le-am descoperit pe parcurs, pe drumul spre casa, de la Cluj la Buzau. Prima ar fi maneta de semnalizare care nu revine singura dupa ce virez stanga sau drepta. E clar ca are ceva rupt in interior. Si nici nu merge pe faza lunga decat cand dau flash uri. Daca as sti ca o pot repara as demonta-o... Probabil voi cumpara alta de la dezmembrari. A doua problema descoperita tot dupa ce am plecat e faptul ca atunci cand calc frana mai puternic, la viteze mai mari.... trepideaza toata masina. Discuri ovalizate...? AM zis sa merg la un strungar sa le rectific initial. Daca nici asa nu se rezolva, le schimb. O alta problema... desi caldura e data la maxim, cand masina e pornita dar la ralanti, la turatie mica, imi baga aer rece. In mers incalzeste fara probleme. Daca e vorba de aerisire, cum se face aerisirea la A class? Si ultima problema... de care stiam inainte de a ajunge la masina, de fapt singura de care proprietarul a pomenit, e un fasait/fluierat permanent... cu atat mai intens cu cat e motorul mai turat. Am inteles ca ar fi pompa servo. Ce pot spune e ca servodirectia functioneaza cursiv, nu in hopuri, volanul revine singur dupa viraje. Din ce am citit pe net, pompa e destul de scumpa, chiar si SH. Voi incerca intial sa schimb lichidul de servo desi ma indoiesc sa scap atat de usor. Problema e ca nu stiu unde e situata pompa de servo... Tre sa dau jos vreun carenaj la roata ca sa am acces la vreun furtunas? Recunosc, stau prost cu banii momentan, dupa achizitia masinii asa ca nu mi permit inca sa bag f multi bani in ea. Multumesc anticipat binevoitorilor care ma vor ajuta cu sfaturi. Imi place prea mult masinuta, nu vreau sa ma despart de ea insa... deja sunt prea multe probleme si ma sperie. Si inca ceva... In mers, la viteza mare, am sesizat fasaitul ala al curentului de aer care intra in masina pe la usa soferului inclusiv pe la trapa.

  • #2
    Felicitari de achizitie! Ati facut un compromis cam riscant sa acceptati o pompa servo stricata pentru AC/trapa. Sincer, trapa ar fi prima chestie care as refuza-o la o masina. Nu stiu cat ati dat pe ea, dar sper sa puteti achita pompa (daca e bulita) pe banii ce i-ati negociat.

    Problema cu maneta e din productie. Foarte, foarte multa lume cauta manete de semnalizare si nu se prea gasesc... Poate va vor ajuta colegii mai experimentati in demontari/reparatii/montari piese.

    In legatura cu caldura, motorul trebuie sa fie cald ca sa bage caldura. Daca e rece, normal va baga aer rece. In mers se incalzeste motorul si de aceea baga caldura. Incercati sa turati masina pentru a incalzi motorul si apoi verificati caldura.
    proud owner of "Jeanette" - A160 W168, Elegance, 102 hp, anul 2000

    Comment


    • #3
      Referitor la caldura, cred ca nu am expus eu foarte clar problema. Si cu motorul cald imi face la fel. Dupa ce merg fie 10, fie 100 km, daca opresc masina pe loc si motorul merge la ralanti, baga aer rece. Si am observat ca se aude un galgait pe conducte... De aceea ma tot gandesc ca trebuie completat cu antigel si facuta aerisirea...

      Comment


      • #4
        De regula aerisirea se face automat. Sa nu fie obturat vre-un furtun care duce la radiatorul din interiorul masinii.

        Oare asta e fenomenul, cand e in sarcina motorul isi creeaza presiune in instalatia interioara de incalzire, implicit baga caldura, apoi cand e la ralanti nu mai are debitul necesar si deasta baga rece?
        Drumuri bune, ganduri si mai bune!

        Comment


        • #5
          O sa merg la mecanic si am sa vad despre ce e vorba. Mai devreme un prieten a desfacut busonul de la vasul lichidului de racire si a iesit aerul cu presiune si cu un fel de pocnitura. Precizez ca motorul era oprit si parca nu e firesc sa faca asa...

          Comment


          • #6
            Salut!
            Prima ar fi maneta de semnalizare care nu revine singura dupa ce virez stanga sau drepta.Si nici nu merge pe faza lunga decat cand dau flash uri.
            Nici la mine nu revine din ambele directii. Despre reparatii s-a discutat, foloseste functia SEARCH, colegii au detaliat operatiunea.
            atunci cand calc frana mai puternic, la viteze mai mari.... trepideaza toata masina. Discuri ovalizate...?
            Verifica/rectifica discurile si schimba placutele. Daca ai discuri ventilate, grosimea sa nu scada sun 19 mm.
            Aerisirea se face in mod automat, cu caldura data la maxim. Verifica nivelul lichidului de racire mai intai, apoi termostatul.
            fasait/fluierat permanent... cu atat mai intens cu cat e motorul mai turat.
            Nu ai nici o problema cu pompa servo, dai pace. Ar trebui sa faca zgomote la viraje, atunci cand e solicitata.
            Eu suspectez, role, curea accesorii, etc.
            Mai devreme un prieten a desfacut busonul de la vasul lichidului de racire si a iesit aerul cu presiune si cu un fel de pocnitura.
            Busonul de la vasul de expansiune se desface in conditii de siguranta doar dupa ce motorul s-a racit. Sistemul de racire la gargaritele astea este sub presiune.
            Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

            Comment


            • #7
              E normal sa faca presiune, eu de exemplu mai devreme am desfacut busonul sa completez cu antigel si a facut putina presiune, dar nu mult. Eram stationat de 2-3 minute si am mers cu masina 2 Km pana la magazin deci nici nu a apucat sa se incalzeasca prea bine.

              Vorba lui Laur legat de cand se desface busonul.

              Urari de bine va doresc si in masura in care puteti, sa ne tineti la curent cu ce ati mai rezolvat.
              Last edited by conels; 11-15-2013, 20:27 PM.
              Drumuri bune, ganduri si mai bune!

              Comment


              • #8
                pentru faza lunga, verificati sigurantele, a3a, din panoul din stanga bordului, la mine asta a fost, mergeau doar flashurile ......succes

                Comment


                • #9
                  Multumesc pentru sfaturi, chiar m-au mai linistit si mi-au ridicat moralul. De maneta de semnalizare o sa ma ocup singur chiar azi dupa ce ma voi documenta. Sper ca cineva sa depisteze si de unde vine zgomotul ala suspect pentru care eu banuiam ca ar fi pompa de servo. Am sa revin cu progresele facute pe parcurs si eventual cu poze. Zi buna tuturor!

                  Comment


                  • #10
                    Se rezolva , relax, pune si poze s-o vedem si noi

                    Comment


                    • #11
                      Vor veni si pozele dar s-o spal intai. Momentan se poliseaza farurile. Nu erau f matuite dar le vreau ca noi. Da, a avut dreptate colegul Laur, nu pompa ci o rola pacatoasa. Mai am sa rezolv cu maneta de semnalizare, m-am apucat deja sa desfac bordul,nu-mi merg nici luminile de la clima...ventilator, cald, rece... Insa ce ma deranjeaza cel mai mult e ca nu-mi merge inchiderea centralizata. Unde ar trebui sa caut defectul? Mentionez ca butonul din bord e blocat/defect, nu se actioneaza deloc...

                      Comment


                      • #12
                        Nu inteleg un lucru la tine! Ai primit-o gratis sau e cumparata masina!

                        Comment


                        • #13
                          pentru inchidere verifica pompa de vacum, este in porbagaj langa rezerva....

                          Comment


                          • #14
                            Alin, nu am primit-o gratis. De unde ai dedus asta? E adusa de afara si am cumparat-o cu 1800 euro. Ma va costa si taxa de mediu in jur de 600-700 euro si de-aia nu-mi permit insa ca merg prin service cu ea inca. Am descoperit pompa de vacuum si chiar aveam o vaga banuiala ca are legatura cu inchiderea. Cum s-o verific?

                            Comment


                            • #15
                              Salut, cu maneta de semnalizare nu te grabi daca nu ai rezolvat problema. A mea singura si-a dat drumul in timp, dupa folosire ei 1000 km in oras. Eram pe punctul de a-mi cumpara una noua am gasit la 50 E. noua nu se merita de la dezmembrari.

                              Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
                              Service romanesc de prima mana :
                              - Cât mã costã reparația mașinii?
                              - Ce problemã are?
                              - N-am cea mai vagã idee.
                              - 843 lei și 50 bani!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF