Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme cutie automata W140

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme cutie automata W140

    am si eu o problema, cred ca asta e singura pagina dedicata problemelor S-klass`urilor. Am si eu un S320 , benzina , de prin 96 , balena de aia mare, si, problema e la cutia de viteze (hidramata) uneori cand o apas chiar pana la capat, nu schimba treapta in - , din a 4 in a 3 spre exemplu, nu stiu ce ar putea fi. poate a mai patit si unul dintre voi asta...

  • #2
    Ok... ceea ce vrei sa zici e ca ai un W140 ("balena") hidramat.
    Spui ca nu retrogadeaza nici macar pe baza de "kick-down"...
    Da mai multe detalii... de cat timp ai masina, cand s-a facut ultimul schimb de ulei si filtru de ulei la cutie, ai verificat macar nivelul uleiului?
    Presupun totusi ca retrogadeaza manual... adica esti in 4, treci din D in S si cutia trece drept urmare in 3...

    E clar ca trebuie verificate mai multe lucruri... deocamdata da-ne mai multe detalii si poate gasim o solutie

    PS: Bine ai venit printre pasionati!

    Comment


    • #3
      hmm..

      masina...o am de...1 an jumate...am avut un 190 inainte, si la ala functiona "corect" zic eu cutia, cu toate ca , chiar si la turatii mari nu prea "tragea". In schimb, uleiul chiar nu l`am verificat, deoarece nu am avut timp, tot timpul gasesc altceva de facut , ar mai fi de incercat , schimbatul de pe E (economy) pe S , care e standard, sau sport...in fine, dar, si asa consuma MULT..nu am fost curios pe S sper sa fie problema la ulei, sau filtru ceva...ca piesele la astea....huh..mai bine iei alta

      Comment


      • #4
        Ai ID de mess...??? daca da, da-mi add aliosha_1984
        Sa vedem ce simptome mai are

        Comment


        • #5
          Sint mai multe aspecte ale acestei probleme la W140. kick-down-ul poate sa nu functioneze si din cauza releului care comanda pompa de alimentare cu benzina. Poate fi solenoidul de pe cutia automatica. Sau o mufa oxidata.
          La o anumita viteza, sa zicem 80 la ora, cutia e intr-a patra. Cind apesi pe acceleratie fara sa apesi butonul de sub pedala, trebuie sa treaca intr-a treia. Daca apesi si butonul, sare la a doua. Asta ar fi functionarea corecta. In caz contrar, incepe circul...

          Comment


          • #6
            wow

            toata lumea se pricepe la mert pe aici...de ce nu am gasit forumul asta mai devreme...ms la toti, va tin la curent cu problema. sper sa scap ieftin, ca altfel...

            Comment


            • #7
              neatza...

              nu am am prea avut timp de ea, deoarece am mai avut o masina intre timp, dar aseara m`am uitat....uleiul din cutie era mult peste limita maxima, cu vreo 7-8 cm. l`am scos, acum e undeva la limita maxima, si , azi, ma duc sa dau o tura sa vad ce se intampla.

              Comment


              • #8
                Ai grija cum verifici uleiul. Daca era la 7-8 cm atunci cind masina nu e pornita atunci era bine. Trebuie verificat cu masina pornita si motorul cald, in viteza.
                Din cate stiu eu in primul rand cade contactul de kick-down care este sub pedala de acceleratie.

                Comment


                • #9
                  salut

                  da...pai , am incercat in toate felurile, dar tot nu retrogradeaza decat cu kick-down, crescand foarte mult turatia, cred ca acel kick-down scade 2 trepte nu una , in fine , am vb la reprezentata la iasi, si trebuie sa le fac o vizita. Mi`au spus ca joja aia e degeaba, trebuie sa ma duc eu acolo, ca au ei una speciala cu care verifica nivelul:| ....asa ca trebuie sa ma plimb si pana la iasi as putea sa o las si asa, dar e prea "violenta" cu cel kick-down.

                  Comment


                  • #10
                    Manual pt. W140

                    Uita aici gasesti manual de folosire pentru toate Mercedes-Benz W140 http://bayhas.com:8080/w140manu/ , sper sa fie de ajutor. Eu cand vreanu sa demarez retrogradand cu w140-ul meu, eliberez accaleratia pentru o secunda, dupa care o calc brusc la blana.
                    .. ________ ..
                    o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
                    (Oo\==/oO)
                    ..U...............U.
                    Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
                    http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

                    Comment


                    • #11
                      cum ai rezolvat problema?
                      http://www.w204.ro

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Nutu78 View Post
                        da...pai , am incercat in toate felurile, dar tot nu retrogradeaza decat cu kick-down, crescand foarte mult turatia, cred ca acel kick-down scade 2 trepte nu una , in fine , am vb la reprezentata la iasi, si trebuie sa le fac o vizita. Mi`au spus ca joja aia e degeaba, trebuie sa ma duc eu acolo, ca au ei una speciala cu care verifica nivelul:| ....asa ca trebuie sa ma plimb si pana la iasi as putea sa o las si asa, dar e prea "violenta" cu cel kick-down.
                        Problema este din blocul de valve. Ori scapa presiune, ori uleiul nu este care trebuie. Oricum, de acolo este problema.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by priest View Post
                          Problema este din blocul de valve. Ori scapa presiune, ori uleiul nu este care trebuie. Oricum, de acolo este problema.
                          Imi cer scuze, refac formularea...m-am mai gandit putin:
                          Problema este din blocul de valve sau din cablul de kick-down...nu este corect reglat. Ori scapa presiune (la nivelul blocului de valve), ori uleiul nu este care trebuie, ori cablul nu este reglat corect. Te pot ajuta cu informatii privind reglajul cablului de kick-down, daca imi lasi o adresa de mail.

                          Comment


                          • #14
                            Salut! Am si eu o problema la o cutie automata 500SE, an 1992, este modelul cu 4 trepte.
                            Nu mai pleaca de pe loc oricat as turao in D, 3, 2 si in B se blocheaza levierul trebuie sa trag foarte tare de el sa revina.
                            In R merge fara nici o problema.
                            Aveti idee din ce motiv ar putea fi?
                            Multumesc!

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF