Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Sfaturi achizitie Mercedes A170 Cdi

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sfaturi achizitie Mercedes A170 Cdi

    In primul rand Salutare tuturor

    De ceva vreme ma tot bate gandul sa imi achizitionez o masinuta si as avea nevoie de niste sfaturi din partea voastra (aveti ceva mai multa experienta).

    Initial eram indecis cu privire la ce masina sa imi iau, aveam de ales intre un Twingo 2000-2005 si un A170 Cdi 2000-2004. Evident am ales MB.

    Masina urmeaza sa o cumpar prin octombrie-noiembrie (prospectarea pietei + cumparat) dupa ce termin si eu cu facultatea si in general am pornit de la ideea ca bugetul maxim alocat va fi de 4000E din care 2500-3000E pentru masina si 1000E sa duc masina in service sa mi-o faca boboc, a.i. pentru o buna bucata de vreme sa stiu ca nu mai am probleme cu masinuta.

    Aceasta ar fi prima mea masina si ca un "mare cunoscator in ale mecanicii si automobilelor" am cateva intrebari:

    1. Cam care sunt "dudele" acestui tip de masinuta (problemele la care sa ma astept tinand cont si de varsta masinii).
    2. Acest model A170 Cdi are doar transmisie pe lant (lant dublu) ? Cam cat de problematic este acest tip de transmisie ?
    3. La ce elemente trebuie sa ma uit/sa verific atunci cand ma duc prima data sa vad masina ?
    4. Cand duc masina la o reprezentanta pentru diagnoza ce sa ii pun pe domnii de acolo sa i verifice ? (caroseria pentru avarii, bucse, compresia in cilindrii, daca sunt ceva probleme cu injectoarele, cu turbina ... sau orice va mai trece prin cap)
    5. Cum pot sa aflu KM reali ai masinii dupa seria acesteia ? Se poate verifica la reprezentanta cand a fost ultima oara dusa masina la service in Germania / sunt dispusi sa ofere aceste informatii ?
    6. Nu prea am fost lamurit care este diferenta intre Aerul conditionat / Clima / Sistemul de incalzire auxiliar Webasto . Am inteles ca A Class are o climatizare mai rudimentara dar totusi diferita de aerul conditionat clasic.
    7. Trapa vs Fara Trapa

    Cu siguranta mai sunt cateva intrebari, dar acum nu imi mai vin
    Si desigur altele dupa ce o voi achizitiona, ca de exemplu daca stiti vreun service d'ala imposibil de gasit (ieftin si bun)

    Am gasit orientativ si 2 anunturi care mi-au atras atentia
    Autovit.ro este cel mai mare site de anunturi auto din Romania. Aici poti gasi mii de anunturi cu masini noi si second hand de vanzare.



    Eu va multumesc anticipat pentru sfaturi si sper sa ma pot mandri cat mai curant cu masinuta

  • #2
    Originally posted by aurelian2511 View Post
    In primul rand Salutare tuturor
    Am gasit orientativ si 2 anunturi care mi-au atras atentia
    Autovit.ro este cel mai mare site de anunturi auto din Romania. Aici poti gasi mii de anunturi cu masini noi si second hand de vanzare.

    http://mercador.ro/oferta/mercedes-a...tml#70e40b3da2
    Primul site mi se pare o capcana ptr. prosti. Un model diesel euro 3, nu poate avea emisii de 125. Poate 225...
    Al doilea anunt a avut 152 de vizualizari. De nu a fost cumparata masina?
    Ai grija la timbrul de mediu si testarea star 3 - obligatorie!
    Chiar imi place masinuta asta!

    Comment


    • #3
      Originally posted by adip1962 View Post
      Primul site mi se pare o capcana ptr. prosti. Un model diesel euro 3, nu poate avea emisii de 125. Poate 225...
      Al doilea anunt a avut 152 de vizualizari. De nu a fost cumparata masina?
      Ai grija la timbrul de mediu si testarea star 3 - obligatorie!
      Motorul de 170 CDI are noxe cam 132 , euro 3.... Prea mult nu a mintit !!!!!
      Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul!

      Comment


      • #4
        La ce se refera testarea Star 3 ?

        Comment


        • #5
          Colegul mastermario71 este expert in asta, e unul din motivele pentru care regret ca nu sunt mai aproape de Bucuresti.

          Detalii mai jos.

          [http://www.clubmercedes.ro/diagnoza-...6.html?t=12086
          Last edited by conels; 09-09-2013, 18:47 PM. Reason: Am corectat cateva greseli de ortografie.
          Drumuri bune, ganduri si mai bune!

          Comment


          • #6
            Originally posted by SEBASTIAN 77 View Post
            Motorul de 170 CDI are noxe cam 132 , euro 3.... Prea mult nu a mintit !!!!!

            off topic
            Sincer nu prea-mi vine sa cred., Am avut ford, 1,6 tdci - duratorq - euro 4 si acum este vandut ca euro 5) - avea 164 g. Am MB A 140, euro 3 - are 182 g. Cum poate avea un motor diesel vechi noxe mai mici decat un benzinar la fel de vechi?
            Dar daca ar fi asa cum spui, de ce platesti timbru de mediu mai mare ptr. diesel, acestea fiind considerate - de toate natiile - cele mai poluante masini?
            Asa ca...
            Chiar imi place masinuta asta!

            Comment


            • #7
              Din cate stiu eu, poluarea la motoarele diesel nu vine din cantitatea emisiilor de CO2, care este destul de probabil sa fie mai reduse tinand cont de consumul mai redus, ci vine de la faptul ca la motoarele diesel pe langa emisiile de CO2 mai scot si sulfati si azotati (SO2 NO2).

              De aici mai sareau si unii forumisti de fund ... "de ce domle sa platesc eu pentru dizalu meu mai mult ca uite emisiile de CO2 sunt mai mici ca la benzinare".

              Comment


              • #8
                Originally posted by adip1962 View Post
                off topic
                Sincer nu prea-mi vine sa cred., Am avut ford, 1,6 tdci - duratorq - euro 4 si acum este vandut ca euro 5) - avea 164 g. Am MB A 140, euro 3 - are 182 g. Cum poate avea un motor diesel vechi noxe mai mici decat un benzinar la fel de vechi?
                Dar daca ar fi asa cum spui, de ce platesti timbru de mediu mai mare ptr. diesel, acestea fiind considerate - de toate natiile - cele mai poluante masini?
                Asa ca...
                Colegu` dieselul la w168 euro 3 are 131 g la 170 CDI si 125 la 160 CDI SIGUR !!
                Deci daca era 160 nici nu a mintit cu nimic omul !
                Iar ideea cu vizualizarile nu prea am inteles-o .. ce relevanta are asta ? Poti sa ai 1000 vizualizari dar asta nu inseamna ca masina e proasta . Mergi vezi masina si daca nu e ok atunci poti spune ca masina nu e ok , pana atunci cred ca cel mai corect e sa ne abtinem de la comentarii inutile . No offense ..
                Toate ni se întâmplă tuturor , mai devreme sau mai târziu , dacă există timp suficient

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Sashatm View Post
                  Colegu` dieselul la w168 euro 3 are 131 g la 170 CDI si 125 la 160 CDI SIGUR !!
                  Deci daca era 160 nici nu a mintit cu nimic omul !
                  Iar ideea cu vizualizarile nu prea am inteles-o .. ce relevanta are asta ? Poti sa ai 1000 vizualizari dar asta nu inseamna ca masina e proasta . Mergi vezi masina si daca nu e ok atunci poti spune ca masina nu e ok , pana atunci cred ca cel mai corect e sa ne abtinem de la comentarii inutile . No offense ..
                  Ok Fiind al doilea care spui acelasi lucru, probabil asa este. Nu ma contrazic la acest punct.
                  Chiar imi place masinuta asta!

                  Comment


                  • #10
                    1. A170CDI are emisia 131, iar 160CDI motor 55 kw are 127, iar pentru necunoscatori motorul premopf 160 CDI de 60 CP (44kw) are doar 119, toate avand Euro 3. Singurul cu Euro 2 e modelul 170 CDI de 90 CP fabricat pana in 2000. Am ambele 160CDI si sunt sigur de aceste valori, fiind trecute in CIV.
                    2. Cea mai mare problema o reprezinta puntea spate care prezinta defectiuni, trebuind inlocuit rulmentii si tija de legatura, un kitt complet costand cca 300 lei. A doua defectiune o reprezinta amortizoarele spate, care insa sunt si ieftine si se monteaza foarte usor. Motoarele cu rulaj mic relativ (sub 200.000) nu prea prezinta uzuri sau defecte la o utilizare normala, mai ales motorul de 160 CDI care are turatia maxima limitata la 3600, de fapt codul motor fiind acelasi ca la 170 CDI cu completarea RED. Mai pot aparea defectiuni la rulmentii din capatul telescoapelor fata, bielete etc. Franele mi se par mai slabe ca la alte modele, trebuind sa apesi mai ferm pedala, dar dupa o perioada de acomodare acest aspect nu se mai simte. De asemenea frana de mana lasa de dorit de obicei, asta probabil deoarece cu exceptia lui A si B, restul modelelor au frana de mana la picior.
                    3. Nu iti recomand sa iei un A-class cu probleme la motor, iar daca alegi un automatic atentie la cutie, deoarece accesul la motor, bujii sau schimbat kitt accesorii este problematic si necesita cunostinte in domeniu, neputand lasa orice mecanic de duminica sa iti umble la masina deoarece o strica iremediabil.
                    4. In ceea ce priveste modelele diesel, pot sa afirm ca sunt printre cele mai economice, in ceea ce priveste consumul, cu o medie mixta de 5,5-5,8%, nu acelasi lucru putand spune de benzinar, un 140 consumand cam 8-9% in medie (cel putin cel pe care l-am avut)
                    Last edited by Lucian1969; 10-12-2013, 21:11 PM.

                    Comment


                    • #11
                      Lucian recomanzi A160 cdi sau A170 cdi?

                      Cutia automata schimba lent, e fiabila?

                      Comment


                      • #12
                        A170CDI, cutie manuala, as alege eu.

                        S-a mai discutat despre cutii de viteze aici:
                        http://www.clubmercedes.ro/vreau-sa-...cutie+automata

                        http://www.clubmercedes.ro/vreau-sa-...cutie+automata
                        Drumuri bune, ganduri si mai bune!

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by C R I S T I View Post
                          Lucian recomanzi A160 cdi sau A170 cdi?

                          Cutia automata schimba lent, e fiabila?
                          Cutia automata schimba foarte bine, dar are niste dezavantaje:
                          - consum crescut cu cca 1 l la benzinare
                          - nu ai frana de motor decat pe secvential si nici acolo nu e prea buna
                          - necesita mai mult ulei la schimburile alea foarte rare...
                          - daca nu ai condus decat cutii manuale, dureaza pana te obisnuiesti. Dupa ce te obisnuiesti, celelalte masini nu-ti mai plac!
                          Ca avantaje:
                          - daca ai sta in Bucuresti ar fi perfecta in zilele aglomerate (adica... mai mereu)
                          Chiar imi place masinuta asta!

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by aurelian2511 View Post
                            Initial eram indecis cu privire la ce masina sa imi iau, aveam de ales intre un Twingo 2000-2005 si un A170 Cdi 2000-2004. Evident am ales MB.
                            Ca fost posesor de Twingo si actual posesor de A160 pot sa-ti zic ca Twingo e o masina excelenta si mai fiabila ca A. De aceea s-a si vandut asa bine.
                            A-ul are in plus confortul si e oarecum mai elegant.

                            Comment


                            • #15
                              Domnilor, as dori sa va adresez si eu cateva intrebari, vreau sa aud si parerea voastra legat de asta:

                              1. Dintre un Mercedes A 170 CDI si un Peugeout 206 1.4 HDI, ce ati alege?

                              2. Dintre un Mercedes A 170 CDI si un Citroen C3 1.4 tot diesel ce ati alege?

                              Per total, fiabilitate, tablarie, nu conteaza ca e mai spatioasa una decat cealalta, ma refer strict la cheltuieli de intretinere consum si altele.
                              Drumuri bune, ganduri si mai bune!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF