Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Pornire grea w210 benzinar

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pornire grea w210 benzinar

    Va salut!
    (am deschis un thread nou pentru ca tot ce gasisem era pentru motoarele diesel si simptomele erau putin diferite)

    Este vorba de un w210 (2.6 cmc benzina) din 2001
    Prima oara a inceput sa porneasca greu acum o luna, motorul era relativ rece. Pornise cam dupa 7-8 secunde dupa ce am dat cheia. Dupa acea intamplare totul a fost ok cateva saptamani pana acum. Masina ori porneste cum trebuie, ori o apuca si porneste abia din a doua incercare, e cu toane. Sunt zile in care merge de dimineata pana seara perfect si altele cand porneste doar dupa 2 chei si la a doua cheie porneste ca si cum se va ineca. In schimb, daca opresc motorul si il pornesc imediat, masina porneste sigur fara nicio problema.
    Pe tester nu apare nicio eroare.
    Poate fi de la benzina proasta? Exact acum o luna am turnat o canistra de benzina ramasa, cumparata de la o statie plutitoare.

    Multumesc!
    Last edited by vladi_ivans; 07-12-2013, 10:11 AM.
    Oo==oO

  • #2
    Salut, foarte ciudata problema ta, si mai cudat e ca pe tester nu apare nimic, cand ai schimbat ultima data filtrul de benzina, alte simtome nu ai, nici daca "tragi" putin de ea, se comporta bine? Intr-o luna nu ai consumat benzina aia cu un 2,6?

    Comment


    • #3
      La filtrul de benzina ma gadeam si eu.L-ai schimbat?

      Comment


      • #4
        Daca a pornit cu o oarecare intarziere, cu siguranta a ramas o eroare in calculator. In legatura cu pornitul greoi, pot fi urmatoarele cauze: Filtrul de benzina, releul pompei de benzina, siguranta, bujii, fise sau bobine, poate fi chiar si pompa de benzina (da semne de oboseala) Tot ce este pe parte electrica sau electronica se pot identifica cu o diagnoeticare. Pentru diagnosticare ti-l recomand pe mastermario71 este specialistul nostru. Inaite de a merge la el, schiba filtrul de benzina si bujiile, mare grija in cumpararea bujiilor, trebuiesc exact cele indicate in cartea masinii sau poti gasi codul si firma bujiilor pe o placuta montata pe grila metalica din fata sub capota motorului. Nu ne-ai indicat daca ai si GPL montat.
        Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
        Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
        Onorez comenzi si in Bucuresti
        Tel. 0736375626 Marian

        Comment


        • #5
          Marian a zis omu ca a fost la tester si nu are erori, daca erau fisele/bujiile ii aparea eroare la aprindere, eu zic...filtrul sau pompa, trebuie vazut daca in mers cand se trage un pic de ea...da semne ca ar ramane fara benzina..., daca nu trebuie montat un manometru si vazut presiunea pompei in mers, oricum e putin ciudata problema.

          Comment


          • #6
            Originally posted by catalynv View Post
            Salut, foarte ciudata problema ta, si mai cudat e ca pe tester nu apare nimic, cand ai schimbat ultima data filtrul de benzina, alte simtome nu ai, nici daca "tragi" putin de ea, se comporta bine? Intr-o luna nu ai consumat benzina aia cu un 2,6?
            Originally posted by alinghe View Post
            La filtrul de benzina ma gadeam si eu.L-ai schimbat?
            Da, filtru de benzina este schimbat acum 5 zile. Daca ma infig in ea, nu dispare problema la pornire. In mers nu are nicio problema. Am consumat acea benzina (erau 20 L).

            Originally posted by nora-marian View Post
            Daca a pornit cu o oarecare intarziere, cu siguranta a ramas o eroare in calculator. In legatura cu pornitul greoi, pot fi urmatoarele cauze: Filtrul de benzina, releul pompei de benzina, siguranta, bujii, fise sau bobine, poate fi chiar si pompa de benzina (da semne de oboseala) Tot ce este pe parte electrica sau electronica se pot identifica cu o diagnoeticare. Pentru diagnosticare ti-l recomand pe mastermario71 este specialistul nostru. Inaite de a merge la el, schiba filtrul de benzina si bujiile, mare grija in cumpararea bujiilor, trebuiesc exact cele indicate in cartea masinii sau poti gasi codul si firma bujiilor pe o placuta montata pe grila metalica din fata sub capota motorului. Nu ne-ai indicat daca ai si GPL montat.
            In primul rand, trebuie sa mentionez ca am montat GPL pe ea, trebuia scris din prima, imi cer scuze. Azi am dus-o la service si bineinteles ca a mers perfect cu porniri la sfert exact cum nu ma asteptam sa faca. Au ridicat-o pe elevator, au verificat pompa, au luat traiectoria combustibilului si totul e asa cum trebuie. Masina are 115 000 km. Azi. stand la Rompetrol cand puneam GPL, am observat ceea ce am observat si datile trecute cand puneam gaz si anume ca pune foarte foarte greu in ultima vreme. Acum ma intreb daca problema e de la gaz? Poate nu e nicio problema de la gaz si e defecta statia lor, nici nu am mai pus de la altii in ultima vreme.

            Momentan masina iar merge cum trebuie... Sunt curios maine.
            Last edited by vladi_ivans; 07-12-2013, 21:46 PM.
            Oo==oO

            Comment


            • #7
              LE (a trecut limita de 10 min): bujiile le-am schimbat in jur de 100.000 km, toate 12.
              Oo==oO

              Comment


              • #8
                GPL-ul in general creaza mici probleme. Am inteles ca problema ta se manifesta cand motorul este caldut, Posibil o usoara dereglare in sistemul de alimentare (nu se decide ce combustibil sa foloseasca, zic si eu) Poate bujiile nu sunt tocmai bune, zeus are si el GPL, vezi ce bujii foloseste el. Instalatia mai are si niste filtre, sunt OK? Referitor la alimentarea cu gaz, cu siguranta este pompa lor mai puturoasa. Totusi, rapeste-ti 1-2 ore din timpul tau si da o fuga la mastermario sa-ti faca o diagnosticare cu STAR-ul. Nu este asa de plictisit si expeditiv cum sunt cei din reprezentanta.
                Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
                Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
                Onorez comenzi si in Bucuresti
                Tel. 0736375626 Marian

                Comment


                • #9
                  Pai hai sa ne lamurim... Ce instalatie de gaz ai, cand ai montat-o, cand are ultima revizie facuta? Apoi, la ce temperatura este setata sa treaca pe gpl? La ce turatie trece pe gpl, la relanti sau mai sus (1500rpm)?
                  Sunt cateva lucruri ce le poti face, insa hai sa vedem raspunsurile la intrebarile de mai sus.

                  https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                  Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                  Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                  Comment


                  • #10
                    Instalația e montată la 90.000 km, deci acum un an și ceva. E BRC Sequent Plug&Drive, trece pe gaz la 50 de grade. Cu turația la relanti nu știu, ce știu e că odată ajunsă la 50 de grade rămâne pe gaz, oricât o turez ptr că injectoarele sunt ptr un motor cu putere mai mare. Știu când le-am luat că grilă lui era cu injectoare până 170 și peste și eu având fix 170 CP, am optat ptr. cele mai mari. La service-ul unde se ocupă de mașină mi-am pus și instalația, ultima revizie la instalație e făcută în toamnă, iar ei mi-au zis ca filtrele să le schimb la 30.000 km.

                    UPDATE: Azi dimineață problema a revenit, ieri după o zi în care a mers perfect.
                    Last edited by vladi_ivans; 07-13-2013, 10:49 AM.
                    Oo==oO

                    Comment


                    • #11
                      Porneste masina cu instalatia GPL decuplata din buton. Vezi ce se intampla.
                      Mergi unde ti-au pus gazul si spune-le sa verifice releul de comutatie gaz/benzina, posibil
                      sa ramana blocat.
                      Totusi inclin sa cred ca probelma este data de alimentarea cu benzina. Diagnoza NUMAI cu STAR si cu gazul OPRIT din buton. Go to Mastermario71, sigur o sa-ti dea un raspuns.
                      Last edited by Zeus; 07-13-2013, 11:11 AM.

                      https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                      Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                      Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                      Comment


                      • #12
                        Am pornit masina cu instalatia decuplata din buton si la fel. Am sa le spun sa verifice acel releu. Multumesc de sfat.

                        Originally posted by nora-marian View Post
                        GPL-ul in general creaza mici probleme. Am inteles ca problema ta se manifesta cand motorul este caldut, Posibil o usoara dereglare in sistemul de alimentare (nu se decide ce combustibil sa foloseasca, zic si eu) Poate bujiile nu sunt tocmai bune, zeus are si el GPL, vezi ce bujii foloseste el. Instalatia mai are si niste filtre, sunt OK? Referitor la alimentarea cu gaz, cu siguranta este pompa lor mai puturoasa. Totusi, rapeste-ti 1-2 ore din timpul tau si da o fuga la mastermario sa-ti faca o diagnosticare cu STAR-ul. Nu este asa de plictisit si expeditiv cum sunt cei din reprezentanta.
                        Tind si eu sa cred si sper sa fie de la GPL. As lua legatura imediat cu userul mastermario dar momentan sunt in Tulcea. La service aici nu au STAR, dar stiam pe cineva prin oras cu STAR si incerc sa dau de el.
                        Spre exemplu azi dimineata motorul nu era cald si tot nu a pornit. Incerc sa analizez comportamentul si daca nu ma insel masina face aceste probleme doar daca inainte de a o porni s-a mers cu ea pe gaz, acum nici nu mai stiu daca mi se pare ca e asa sau nu, voi mai face teste. Sa fie ceva din cauza caldurii si a presiunii gazului? Sa aiba legatura cu ieftinirea subita a GPL-ului de la Rompetrol la 2.6 RON si cu alimentarea lenta?
                        Am sa adun toate parerile si ma duc iar la service si ii spun ce sa verifice. Va multumesc si va tin la curent!
                        Last edited by vladi_ivans; 07-13-2013, 12:51 PM.
                        Oo==oO

                        Comment


                        • #13
                          Pune gaz si din alta parte. Poti incerca si sa mergi pe benzina intr-o zi, sa ramana oprita pe benzina, apoi sa o pornesti a doua zi, sa vezi cum se comporta. Incearca si sa o treci pe benzina/gaz, din comutatorul benzina/gaz, la relanti, sa vezi daca apar fluctuatii la mersul pe benzina. De asemenea ar fi bine sa ai minimum 30l de benzina in rezervor.

                          https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                          Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                          Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                          Comment


                          • #14
                            Eu am impresia ca de la GPL ai toate problemele, ori comutatorul este pe duca si nu inchide de pe gaz pe benzina si invers..ori electrovalvele scapa. adica tu mergi si pe gaz si pe benzina.
                            In momentul cand o ia randeaua iti merge mai innecat fiindca nu inchide bine pe benzina.
                            Referitor la faptul ca intra foarte greu GPL in butelie sun 2 cauze, Ori ai apa multa in butelie caz in care trebuie data jos butelia si golita, ori supapa de umplere. are o bila cu un arc care ramane blocat , acolo este iar o problema des intalnita.





                            stima
                            Banii nu aduc fericirea, dar e mai confortabil sa plangi intr-un mercedes decat pe o bicicleta...!!!

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by Zeus View Post
                              Pune gaz si din alta parte. Poti incerca si sa mergi pe benzina intr-o zi, sa ramana oprita pe benzina, apoi sa o pornesti a doua zi, sa vezi cum se comporta. Incearca si sa o treci pe benzina/gaz, din comutatorul benzina/gaz, la relanti, sa vezi daca apar fluctuatii la mersul pe benzina. De asemenea ar fi bine sa ai minimum 30l de benzina in rezervor.
                              Inca nu am terminat gazul, dar azi il voi consuma. Cat despre micul experiment, ieri pe seara am dat sa merg pe benzina, am mers cam 20 de minute si azi dimineata cand am pornit-o a pornit tot putin inecata, dar mai repede si din prima. Azi o tin doar pe benzina si vad maine dimineata. Cand o trec de pe gaz pe benzina nu simt vreun comportament ciudat, insa ieri cand am trecut-o a scazut cam mult turatia, ceea ce nu facea inainte. Cat despre rezervor am intre 15-20 L de obicei. Sa fiu sincer, de mult n-am mai avut 30 de L in rezervorul de benzina.

                              Originally posted by zavelk View Post
                              Eu am impresia ca de la GPL ai toate problemele, ori comutatorul este pe duca si nu inchide de pe gaz pe benzina si invers..ori electrovalvele scapa. adica tu mergi si pe gaz si pe benzina.
                              In momentul cand o ia randeaua iti merge mai innecat fiindca nu inchide bine pe benzina.
                              Referitor la faptul ca intra foarte greu GPL in butelie sun 2 cauze, Ori ai apa multa in butelie caz in care trebuie data jos butelia si golita, ori supapa de umplere. are o bila cu un arc care ramane blocat , acolo este iar o problema des intalnita.
                              stima
                              Fiind weekend nu am apucat sa trec pe la service, dar de maine ma duc si cum am inceput sa suspectez din ce in ce mai mult ca e vina gazului, am sa-i spun sa verifice acolo. Multumesc! Plus ca daca ar fi sa o iau logic, problema aceasta este una cu toane, de obicei cand se strica ceva - se strica si gata! Aici prima oara s-a intamplat acum o luna, apoi totul a fost OK, apoi a inceput iar cu toane si tot asa, alaltaieri spre exemplu a pornit cum trebuie. Am sa postez update-urile.
                              Last edited by vladi_ivans; 07-14-2013, 15:17 PM.
                              Oo==oO

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF