Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Experienta neplacuta in trafic

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Experienta neplacuta in trafic

    Salut,
    Stiu ca nu are legatura dar eram totusi la volanul masinutei mele A140. Veneam dinspre Ploiesti si aproape de Otopeni unde era limita de 50 iar eu mergeam cu 60, atentie pe banda 1, ma trezesc dintr-o data ca ma bliteaza un Audi mai nou, nu stiu ce model, cu numar de Dambovita dar nu intelegeam efectiv ce dorea de la mine, ca sa imi dau seama ca atunci cand m-a depasit pe band a 2-a ma claxoneaza ca probabil i se parea lui ca merg prea incet dar again, eram pe banda 1, deci putea sa ma depaseasca pe banda 2. Cand m-a claxonat, l-am claxonat si eu iar de aici probabil ca s-a simtit ofensat si s-a bagat in fata mea si a franat de 2 ori crezand ca o sa ma sperii dupa care mi-a aratat semnul pacii si a i-a dat blana. Nu am reusit sa ii iau numarul de la masina ca sa sun la politie dar m-a motivat acest om ca urmatoare masina cand oi avea bani sa o schimb sa fie un SUV cu o bara de protectie sanatoasa ca sa am ac de cojocul lor. Am ramas sincer socat ca pe drumurile noastre nu ai voie sa circuli legal(pardon, limita era 50 iar eu mergeam cu 60 deci de fapt nici eu nu mergeam cu viteza legala), ca iti vin astfel de incostienti care oricum au toate sansele ca intr-o viata sa se trezeasca la final intr-un parapet. Va impartasesc aceasta experienta pt. ca eu unul am ramas fara cuvinte.

  • #2
    Sau poti sa-ti iei un Mercedes balena(w140). Daca aveai asa ceva nu cred ca mai avea ala tupeul (nesimtirea).

    Comment


    • #3
      Si eu care credeam ca numai in Timisoara sunt cretini de genu'.Eu intalnesc zilnic in trafic handicapati care "dorm" pe banda a doua.Dzeule cata bataie as baga in ei!!!Le-as baga oglinda aia pe gat sau in ass... ca tot o au degeaba.

      sigpic

      "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

      Comment


      • #4
        Cretini sunt peste tot.)

        Comment


        • #5
          Si daca aveai SUV cu bara zdravana, cred ca mai bine ii aratai semnal stanga cand te blitzuia si asa poate invata cum se depaseste in apropierea capitalei...

          Sunt sigur ca ai dreptate in cazul asta, insa pt fluidizarea traficului si nu numai e mai bine sa mergi cu aceeasi viteza cu care merg restul pe banda 1.

          La fel, cred, daca vezi pe unul ce se incadreaza sa intre pe drumul principal, ii lasi libera banda 1 sau daca nu ai loc franezi decat sa-l pui sa cedeze - ce zici?

          ...sau in sensul giratoriu pe prioritate sa cedezi daca e aglomerat si cel din fata ta a trecut...(cedezi unuia, urmatorului nu - asa ca la fermoar).
          http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


          www.mbretrofit.ro

          Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

          Comment


          • #6
            Buna dimineata,



            O experienta neplacuta am avut si eu in trafic pe Calea Grivitei. Mergeam regulamentar(60km/h,desi trebuia cu 50 ),dar nu pe prima banda pe a doua in schimb si vine un taximetrist in dreptul meu si incepe sa tipe pe geam ca de ce nu merge pe prima banda,desi el ma depasise pe trecerea de pietoni sa mi zica toate supararile lui ). Am fost o doamna si i am deschis geamul si i-am zis doar sa invete sa conduca si dupa mai discutam si dupa am inchis geamul )

            Comment


            • #7
              Vai va invit la cluj sa vedeti aici condus lent
              Iti vine sa te dai jos sa-i impingi din spate, ma jur.

              Comment


              • #8
                Originally posted by Gabriela S View Post
                Buna dimineata,



                O experienta neplacuta am avut si eu in trafic pe Calea Grivitei. Mergeam regulamentar(60km/h,desi trebuia cu 50 ),dar nu pe prima banda pe a doua in schimb si vine un taximetrist in dreptul meu si incepe sa tipe pe geam ca de ce nu merge pe prima banda,desi el ma depasise pe trecerea de pietoni sa mi zica toate supararile lui ). Am fost o doamna si i am deschis geamul si i-am zis doar sa invete sa conduca si dupa mai discutam si dupa am inchis geamul )
                Cu riscul de a te supara avea tot dreptul sa fie nervos pe tine.Indiferent de viteza cu care circuli "banda 2 se foloseste pentru depasire".Daca nu ai depasit alta masina,banda a 2-a trebuie lasata libera chiar daca ai 100 la ora pentru a nu obliga ceilalti participanti la trafic sa te depaseasca prin partea dreapta.Iar daca tot va plangeti de trafic si de situatii va invit la Bruxelles sa vedeti aici cum se circula si cum se scot pistoale pe geam.
                Mercedes W202 C180 Sport
                Mercedes W245 B180 cdi

                Comment


                • #9
                  Originally posted by George_b View Post
                  Cu riscul de a te supara avea tot dreptul sa fie nervos pe tine.Indiferent de viteza cu care circuli "banda 2 se foloseste pentru depasire".Daca nu ai depasit alta masina,banda a 2-a trebuie lasata libera chiar daca ai 100 la ora pentru a nu obliga ceilalti participanti la trafic sa te depaseasca prin partea dreapta.Iar daca tot va plangeti de trafic si de situatii va invit la Bruxelles sa vedeti aici cum se circula si cum se scot pistoale pe geam.
                  Neata,

                  Nu ma supar ,nu am de ce).
                  Pai deja depasisem o masina si am ramas pe banda a doua,plus ca nu iau toate gurile de canal sau sa merg pe jumatate de banda(prima fiind ocupata de masini parcate ) doar ca vrea el.

                  Comment


                  • #10
                    Cred ca ar trebui scrisa o carte despre cata nesimtire au unii taximetristi, eu ii inteleg ca trebuie sa ajunga rapid cu clientul dar ar trebui sa se gandeasca mai bine si sa respecte si ceilalti soferi. Plus ca e bine stiut ca daca te iei la harta se aduna mai multi, de aceea de multe ori preferi sa iti vezi de drum. Nu e nimeni perfect, toti gresim dar important este sa-ti recunosti greseala si sa incerci sa nu o mai repeti.

                    Comment


                    • #11
                      Folosirea bandei a doua in oras nu e la fel ca si folosirea bandei a doua pe autostrada sau pe drum european,depasesti si apoi te retragi asa e normal,in oras in schimb poate la prima intersectie vrei sa faci stanga,de ce sa fii incadrat gresit pe prima banda iar cand esti langa sens sau intersectie ce o fi sa te rogi de cineva sa te lase sa intri pe banda a doua sau cel mai naspa sa faci tot sensul si sa tai calea cuiva,parerea mea ca in oras nu prea ar trebui sa se depaseasca,cred ca fiecare vrea sa ajunga repede acasa,mai sunt si exceptii,aia care merg sub viteza cu care se circula pe zona respectiva si merg pe prima banda,o circulare in limita vitezei in orase duce la o fluidizare mai buna a traficului,aici se practica si pe autostrada,reduc pe anumite tronsoane cu 35km/h la ora,nu ajungi in 10 minute pe acea portiune,faci 15 sa zicem,dar nu o sa mergi dupa cu 5 km/h 10 km pret de cativa km,o sa ai si consum mare si te enervezi.
                      Este si partea negativa daca mergi numai pe prima banda,in locuri unde nu sunt acele refugii pentru masinile care fac stanga risti sa stai tot timpul dupa cei care schimba directia,pana dau ei prioritate la masinile din fata,apoi vrei sa te bagi pe prima banda,nervi etc.
                      Cel mai bine e sa anticipezi traficul,sa stii ce vrei sa faci inainte de a face,si eu ma enervez de multe ori,dar incerc sa ma calmez repede,de aceea ascult doar muzica nu foarte ritmata la volan,care unele studii au aratat ca,comportamentul si stilul de condus al multora este in ton cu muzica ascultata.
                      In Germania de exemplu este interzis si pe autostrada depasirea prin dreapta,dar ce mai spui sa conduci in Londra,sincer nu am vazut nici o data pe nimeni injurand sau sa faca slalom,sa te claxoneze.
                      Specimene sunt peste tot de aceea aici din aceasta vara se pedepseste cei care vin si te preseaza din spate,la fel si cei care ocupa banda din mijloc si nu se dau la o parte,iar dupa cate am citit pe aici sunt mai duri cu cei care fac slalom decat cu cei care depasesc putin limita de viteza.
                      Problema e ca nu toti pot fi civilizati indiferent de tara,nationalitate dar daca multi ar incerca sa faca un mic efort sa inteleaga traficul s-ar circula mult mai bine,apropo ii urasc pe cei care nu semnalizeaza iesirile din sensul giratoriu.
                      Last edited by ichbin; 07-03-2013, 15:28 PM.

                      Comment


                      • #12
                        Din pacate multi habar nu au ca banda de langa axul drumului nu se foloseste decat pentru depasire, circulatia pe acea banda fara motiv fiind sanctionata contraventional, Tot felul de idioti care considera ca daca ei circula la limita superioara la care au dreptul pe acel sector de drum, uita sa schimbe banda si se simt si lezati daca sunt "salutati" de ceilalti participanti la trafic, care nu pot circula fluid din cauza lor. Ar trebui sa le intre bine in cap acestora ca banda de langa axul drumului se foloseste doar pentru depasire, dar din pacate fiecare frustrat sta acolo si nu se da la o parte oricate blituri sau claxoane primeste. Ar face bine sa citeasca regulamentul si sa vada ca e pasibil de amenda nicidecum de compatimire din partea celorlalti pentru ca a fost admonestat verbal de alt sofer care nu putea sa treaca din cauza sicanei mobile din fata. Sunt din Timisoara si aproape zilnic intalnesc frustrati care circula pe banda de viteza ... asa ca postul e total deplasat ...

                        Comment


                        • #13
                          Asta-i Romania toata lumea vrea sa depaseasca(toti sunt vitezomani) eu am observat ca atunci cand drumul se lateste de la 1 banda la 2 din 10 masini 9 sunt pe a 2 banda sa depaseasca si doar una ramane pe prima,deci toata lumea vrea sa depaseasca dar se trezesc ca nu mai au pe cine depasii.

                          Comment


                          • #14
                            Interesant este faptul ca circuland si in afara tarii, de cateva ori pe an, sunt surprins sa vad ca aproape toti romanii intalniti in trafic stiu sa circule regulamentar, adica depasesc dupa care revin pe banda din dreapta. Sa fie oare amenzile de vina sau nu mai au pe cine suna pe mobil???

                            Comment


                            • #15
                              Lasa ca am vazut si " afara" romani cu ochelari de soare parbriz ce, au blocat o mare parcare ca stateau cu camilele lor albe si vorbeau de pe geam , blocand iesirea in autostrada de 2 benzi , aveau numere de Bucuresti si erau importanti , austriecii stateau coloana in spatele lor , fara a da un claxon sau fara a protesta , pana le-am spus , ca nu-s in bucuresti si ca nu e parcarea lor , iar unde ei stationeaza este iesirea in autostrada , mai mai era sa-mi si iau o Bota in mecla , ei sunt "jmecheri" ca poarta parbrize pe moaca si au x6 alb . Sau am vazut in oras cum nu cedeaza trecerea la banda de biciclisti , si sar la scandal, in ALTA TARA!!! , mare e gradina si multi au sarit gardu' ca deh in viata lor anosta , se intampla un eveniment vibrant in drum spre " concediu" prin Europa , deoarece banii nu sunt o problema , iar educatia lipseste . Totodata am avut de aface cu romani ce in trafic se comporta exemplar . O patanie oarecum ciudata am trait-o la un moment dat venind din Austria la 12 km aproximativ de granita cu Ungaria , unde e plin de camere si limitarea e la 130-100 iar in spatele meu apare un " pom de craciun " ( era 3 dimineata) cu milioane de leduri si xenoane , ce la un moment dat o calca blana lasand dupa el un nor de fim de parca ii ardea bradu' cu leduri , la nici 5 minute imi apare in lumina farurilor ceva pe autostrada , ce m-a bagat intr-o mare confuzie , masina rasturnata de-a latul autostrazii . Fiind primul venit , a trebuit sa stau pana a venit politia si ambulanta , se deschide usa in sus si iese in "cocalar" deasta sfrijit ce ma intreba " oare imi ia carnetul"? si ma ruga sa il duc de acolo. L-am luat brutal si l-am pus in fund langa parapet ca daca nu il trimit la somn . A venit politia , si s-a luat de viata mea spunandu-mi urmatoarele : " voi sunteti romanii ce ne stricati autostrazile " chemandu-si colegii ce m-au incercuit . I-am spus intr-o germana stricata , apoi engleza ca eu nu sunt cel in cauza , eu sunt un trecator ce a ajutat , ei indignati nu au vrut sa ma creada si m-au luat oarecum pe sus la declaratii . Dupa lungi tratative in a-i convinge ca nu am de-a face cu taranul ala i-am ajutat sa rastoarne masina pe roti pentru a fi tractata pe platforma , apoi mi-am continuat drumul cu un gust amar . Concluzia , " minoritatea se supune majoritatii" , iar cate panoplii vezi pe drumuri , mai bine te tragi decat sa-ti pui mintea , deoarece iti irosesti timp din viata pentru a ajuta indivizi ce for repeta faptele lor de vitejie . Exemple pot sa dau , ultimul care s-a terminat rau pentru individ si anume intr-o duminica un " sudist" brava prin cluj ( in anumite circumstante irelevante ) ca el la sat merge cu sciroco 160 pe ulita si ca pe unul la dat de un stalp de curent si de aceea are pe cap cicatricile , ca era sa-l decapiteze capota . Peste o luna acelasi grup de oameni revin la cluj cu aceleasi treburi dar in minus cu un om ( cel laudaros) , si in amintirea satirica a manelistului cu cicatrici pe frunte , cade si intrebarea " unde este x" ? iar amicii lui cu paharele de " whiskey cu energizant"( bautura cocalarului) in mana , intr-un exces de zel tampit raspund " pai s-a dat de stalp si de data asta l-a decapitat . In consecinte fiecare isi merita soarta .

                              Sper ca nu v-am intristat , dar acesta este bizarul adevar .
                              Last edited by _mircea_; 07-07-2013, 11:16 AM.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF