Salutare! In primul rand imi cer scuze daca mai exista un topic similar sau s-a mai raspuns la ceea ce vreau sa va intreb (din cautarile mele nu am gasit nimic).
Detin un Mercedes C180 Kompressor, fabricatie 2004, cumparat de nou din Romania. Am depasit de curand 200.000 km rulati, ma apropii de 205.000 si cu toate ca motorul functioneaza inca excelent, incepe sa ma macine intrebarea legata de distributie. Stiu ca este pe lant si ca are o durata de viata mai mare decat o distributie pe curea, insa pe de alta parte nu as vrea sa ma trezesc cu lantul sarit in vreo frana de motor sau mai stiu eu in ce situatie. De aceea vreau sa va intreb daca stiti cam care ar fi limita de km la care se schimba totusi acest lant, sau daca au fost colegi cu probleme dupa un anumit numar de km parcursi.
O zi faina va doresc!
Detin un Mercedes C180 Kompressor, fabricatie 2004, cumparat de nou din Romania. Am depasit de curand 200.000 km rulati, ma apropii de 205.000 si cu toate ca motorul functioneaza inca excelent, incepe sa ma macine intrebarea legata de distributie. Stiu ca este pe lant si ca are o durata de viata mai mare decat o distributie pe curea, insa pe de alta parte nu as vrea sa ma trezesc cu lantul sarit in vreo frana de motor sau mai stiu eu in ce situatie. De aceea vreau sa va intreb daca stiti cam care ar fi limita de km la care se schimba totusi acest lant, sau daca au fost colegi cu probleme dupa un anumit numar de km parcursi.
O zi faina va doresc!
Comment