Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Distributie lant W203 C180 Kompressor 2004

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Distributie lant W203 C180 Kompressor 2004

    Salutare! In primul rand imi cer scuze daca mai exista un topic similar sau s-a mai raspuns la ceea ce vreau sa va intreb (din cautarile mele nu am gasit nimic).

    Detin un Mercedes C180 Kompressor, fabricatie 2004, cumparat de nou din Romania. Am depasit de curand 200.000 km rulati, ma apropii de 205.000 si cu toate ca motorul functioneaza inca excelent, incepe sa ma macine intrebarea legata de distributie. Stiu ca este pe lant si ca are o durata de viata mai mare decat o distributie pe curea, insa pe de alta parte nu as vrea sa ma trezesc cu lantul sarit in vreo frana de motor sau mai stiu eu in ce situatie. De aceea vreau sa va intreb daca stiti cam care ar fi limita de km la care se schimba totusi acest lant, sau daca au fost colegi cu probleme dupa un anumit numar de km parcursi.

    O zi faina va doresc!

  • #2
    Lantul tine cam 250 000 km(cred) dar cand incepe sa bata se schimba,daca nu bate da-i pace.

    Comment


    • #3
      Multumesc pentru raspuns. Sa inteleg ca nu exista riscul sa se rupa subit, pe neasteptate, ci mai intai incepe sa bata?

      Comment


      • #4
        Da prima oara bate si apoi se rupe.

        Comment


        • #5
          Salut.
          Părerea mea este că nu ar trebui să te macine deloc întrebarea legată de distribuţie la aceşti km, ba chiar ar trebui să te bucuri că eşti scăpat de grija înlocuirii periodice a acesteia.
          Distribuţia pe lanţ NU necesită schimbare periodică ca cea pe curea dinţată. În cazuri extreme când maşina (şi implicit distribuţia) a fost abuzată serios lanţul se poate întinde şi va începe să zornăie dar nici atunci nu se va rupe brusc şi nici vorbă să îl afecteze frâna de motor. Deci poţi să uiţi de distribuţie şi să te preocupe alte aspecte legate de maşină. (ex. uleiurile care circulă prin ea şi care trebuie şi acelea schimbate periodic: cutie, servo, diferenţial, frână+ambreiaj, răcire).
          Nu ştiu de unde scot unii colegi aceste termene de 250.000 km pentru lanţ (poate ne spun ei) în condiţiile în care la unele mărci auto (ex. Citroen) distribuţiile pe curea dinţată au ajuns să se schimbe la 160.000 km şi asta de mult timp iar ei susţin că lanţul la MB ţine numai 250.000 km ?!? Să fim serioşi.
          Află că în Germania un autoturism turbo-diesel de firmă face 250.000 km în 2-3-4 ani şi atunci nu o duce nimeni la schimbat lanţul pentru că nu se impune. Ai idee câte maşini sh diesel mai vechi de 10 ani de pe şoselele noastre au milionul de km (dar proprietarii lor ori nu ştiu asta ori se fac că nu ştiu).
          Până acum la distribuţiile motoarelor MB nu au fost probleme de concepţie care să necesite înlocuirea distribuţiilor în garanţie sau postgaranţie aşa cum s-a întâmplat la grupul VAG cu motoarele TSI la care li se rupea lanţul şi distrugeau motoarele sau la fel cu distribuţiile motoarelor de pe Seria 1 de la BMW care în ţările cu apă caldă au fost chemate în service pentru demontarea motoarelor şi schimbarea lanţului şi a patinelor.
          Last edited by MS-79-CMM; 08-20-2013, 16:12 PM.

          Comment


          • #6
            Mulþumesc, într-adevãr la BMW e o problemã gravã la motoarele N47 cu distribuþia. S-a montat pe multe modele, nu doar Seria 1

            Sent from my HTC Desire X using Tapatalk

            Comment


            • #7
              Salutare, cnfirm si eu faptul ca lantul de distributie se schimba cand incepe sa bata rau de tot, prima data se verifica intinzatorul de lant, si pe urma lantul propriuzis.
              Am avut sub mana masini si motoare diesel cu peste 500.000 km, si nu cred ca cineva a schimbat vreodata lantul de distributie.

              Apropo de celelate marci auto cu curelele de distributie, si la Ford ma refer la modelele din 2000 - 2002 se schimba la 130.000, si este curea, dapoi sa schimbi tu lnat dublu! la 250.000 ?........
              Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
              Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

              Comment


              • #8
                Buna ziua tuturor!Sunt si eu posesor de c class de o luna si intampin o problema la motor.Ma bucur ca existati ca forum ca poate imi puteti da o mana de ajutor.
                Masina este un c 180 kompresor,143cai putere,combi din 2004.In cei o mie de kilometri condusi mi-a lasat impresia ca este o masina exeptionala din toate punctele de vedere.Intr-o zi am auzit cand am pornit motorul,in garaj(de la ecoul incaperii) ,un zgomot metalic de la motor.Am desfacut capacul de la axele cu came si surpriza:lantul are joc foarte mare.Masina are in bord 180 de mii de km.
                Rotile dintate arata perfect.Eu banuiesc ca ar fi intinzatorul blocat.Ati intalnit aceasta problema?
                De remarcat ca inainte sa aud zgomotul in ultimii km.facuti spre casa motorul nu mergea rotund.Apoi am aflat de ce!!!
                Last edited by minasidavid; 06-01-2018, 15:57 PM.

                Comment


                • #9
                  As dori sa incarc si o fotografie cu lantul de distributie direct de pe telefon dar nu stiu cum.

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF