Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cum se poate demonta bordul?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cum se poate demonta bordul?

    A reusit cineva sa demonteze bordul la un A klasse(al meu este din 2000 1.7)? Daca a reusit careva il rog sa dea niste informatii si daca se poate si poze. Mersi

  • #2
    Originally posted by restereste View Post
    A reusit cineva sa demonteze bordul la un A klasse(al meu este din 2000 1.7)? Daca a reusit careva il rog sa dea niste informatii si daca se poate si poze. Mersi
    Uite aici, chiar daca este in japoneza, pozele arata totul:

    Comment


    • #3
      Originally posted by valyvis10 View Post
      Uite aici, chiar daca este in japoneza, pozele arata totul:

      http://mechanicteam.fc2web.com/newpage120.htm
      Mersi de link, a fost de ajutor.

      Comment


      • #4
        Daca stie cineva pls, se potriveste o cheie briceag si daca da de care? Multumesc.
        Attached Files

        Comment


        • #5
          Originally posted by restereste View Post
          Daca stie cineva pls, se potriveste o cheie briceag si daca da de care? Multumesc.
          Da uite aici: http://www.elchfans.de/diy/w168/zv2.php?st=3&um=1

          sper ca stii germana

          Comment


          • #6
            Originally posted by restereste View Post
            A reusit cineva sa demonteze bordul la un A klasse(al meu este din 2000 1.7)? Daca a reusit careva il rog sa dea niste informatii si daca se poate si poze. Mersi


            incearca "bert mercedes" cu cautare pe google. este fantastic. gasesti tot ce vrei sa demontezi

            O litera mare, la inceput de fraza, ca la scoala asa cum ai invatat cu tovarasa invatatoare se poate? Ca sa nu ne suparam. Eventual tema pt acasa, de citit reglamentul forumului.
            Last edited by florineasca; 10-21-2008, 22:08 PM.

            Comment


            • #7
              Originally posted by dorin_arsenie View Post
              incearca "bert mercedes" cu cautare pe google. este fantastic. gasesti tot ce vrei sa demontezi



              Nu prea am gasit, dar mersi oricum.
              Last edited by florineasca; 10-24-2008, 20:34 PM.

              Comment


              • #8
                Nu prea am gasit, dar mersi oricum.
                Cred ca se refera la asta:



                Lofty's Homepage, Mercedes 'A' Class, Components, servicing, general information, mechanical, Electrical, Hundreds of informative Photographs, Home Wine Making


                Engleza stii???
                Last edited by florineasca; 10-24-2008, 20:34 PM.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by valyvis10 View Post
                  Nu prea am gasit, dar mersi oricum.
                  Cred ca se refera la asta:



                  Lofty's Homepage, Mercedes 'A' Class, Components, servicing, general information, mechanical, Electrical, Hundreds of informative Photographs, Home Wine Making


                  Engleza stii??? [/QUOTE]

                  Da, asta il stiam ii super ok link-ul. Cu engleza nu ii problema doar ca acolo arata cum se demonteaza usa care are geamuri electrice iar eu am doar in fata si nu stiu cum pot sa scot manivela cu care inchizi/deschizi geamul de la usa din spate. Mersi fain de ajutor.

                  Comment


                  • #10
                    Aici ar fi ceva:



                    Nu-ti spun cat am patimit azi sa gasesc cum se schimba becul pentru faza scurta.Este ingenios sistemul ce fixeaza becul in far, nu mai intalnisem acest sistem.
                    Acum mi-se pare usor.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by valyvis10 View Post
                      Aici ar fi ceva:



                      Nu-ti spun cat am patimit azi sa gasesc cum se schimba becul pentru faza scurta.Este ingenios sistemul ce fixeaza becul in far, nu mai intalnisem acest sistem.
                      Acum mi-se pare usor.

                      Vai ce bine ii sa stii si germana(cazul tau nu al meu ) Am cautat de o gramada de timp si nimic, mersi mult. Legat de schimbul de becuri la inceput am zis ca is nebuni nemtii astia dar dupa ce am schimbat primul bec mi-am dat seama ca is chiar destpti si daca esti putin atent il schimbi in 30 de sec. Nu stiu daca ai observat dar este simplu si sa demontezi tot farul. Succes.

                      Comment


                      • #12
                        baieti, spuneti-mi si mie va rog cum e cu schimbatul becurilor. mi s-a ars becul de pozitie pe dreapta, am cumparat 2 becuri noi (din 2 sper ca 1 se va potrivi) dar mi se pare cumplit de greu sa ajung la el. m-am uitat pe http://www.aclassinfo.co.uk/mypage.1.htm si mi s-a parut cam ciudat sa trebuiasca sa desfaci 1000 de suruburi... in fine, am incercat intr-o zi dar m-am oprit la un moment dat pentru ca as fi avut nevoie de o tubulara de 10 si o fixa de 8 daca nu ma insel, pe care nu le aveam.
                        daca exista un mod mai usor as vrea sa stiu si eu, as vrea sa schimb si eu becul de pozitie in 30 de secunde

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by anhdhrew View Post
                          baieti, spuneti-mi si mie va rog cum e cu schimbatul becurilor. mi s-a ars becul de pozitie pe dreapta, am cumparat 2 becuri noi (din 2 sper ca 1 se va potrivi) dar mi se pare cumplit de greu sa ajung la el. m-am uitat pe http://www.aclassinfo.co.uk/mypage.1.htm si mi s-a parut cam ciudat sa trebuiasca sa desfaci 1000 de suruburi... in fine, am incercat intr-o zi dar m-am oprit la un moment dat pentru ca as fi avut nevoie de o tubulara de 10 si o fixa de 8 daca nu ma insel, pe care nu le aveam.
                          daca exista un mod mai usor as vrea sa stiu si eu, as vrea sa schimb si eu becul de pozitie in 30 de secunde

                          Sal, nu ii greu deloc si nu ai nevoie de nici o cheie ci doar degete k lumea )
                          Prima data trebuie sa desfaci din clemele alea galbene rezervorul pt spalat parbriz sau in cealalta parte vasul de apa. Nu trebuie decat sa desfaci clemele si sa il lasi pe o parte sa poti sa jungi in spatele farului cu mana. Acolo o sa ai un capac negru care are o clema de desfacere, nu ii asa greu, tot cu mana se desface si ala. Trebuie sa dai jos becul de faza lunga(are o clema ca sila alte masini din aia de sarma care trebuie sa tragi cumva de ea sa iasa, nu mai stiu exact da incerci). Dupa ce ai scos becul de faza lunga bagi mana in locasul ramas si pur si simplu tragi de cele doua fire care duc la becul de pozitie.(iti sugerez sa iti pui in locul becului de la pozitie un led alb ca se vede super noaptea). De aici in colo faci operatiunea inversa i gata ii cu schimbatul becului de pozitie. (becul de pozitie nu stiu sa iti spun modelul dar ii ca si la vw sau opel etc. nu ca la dacie.)Ai grija la becul de faza lunga sa nu pui mana pe el ca dupa aia ne intrebi cum se schimba becul de faza lunga ) . Spor la treaba si da de stire daca ai reusit.

                          Comment


                          • #14
                            Asa este cu o exceptie, vezi ca becul de faza scurta si proiector nu are clema de sarma la modelul dupa 2001.Pe pipaite, deoarece locul este foarte stramt, pe stanga si dreapta becului o sa simti 2 cleme de plastic. Rotesti de ele, ca de o piulita mare de plastic, spre stanga cum privesti dinspre pasager, are o cursa de cca. 45 grade, si se retrag clemele ce tin becul.
                            Este un sistem ca o diafragma de aparat de fotografiat.
                            Prima data trebuie sa fortezi un pic rotirea, cel putin asa a fost la mine.

                            Asta este diferenta fata de siteul englez.

                            S-ar putea si la pozitie sa fie la fel.
                            Last edited by valyvis10; 10-29-2008, 16:50 PM.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by valyvis10 View Post
                              Asa este cu o exceptie, vezi ca becul de faza scurta si proiector nu are clema de sarma la modelul dupa 2001.Pe pipaite, deoarece locul este foarte stramt, pe stanga si dreapta becului o sa simti 2 cleme de plastic. Rotesti de ele, ca de o piulita mare de plastic, spre stanga cum privesti dinspre pasager, are o cursa de cca. 45 grade, si se retrag clemele ce tin becul.
                              Este un sistem ca o diafragma de aparat de fotografiat.
                              Prima data trebuie sa fortezi un pic rotirea, cel putin asa a fost la mine.

                              Asta este diferenta fata de siteul englez.

                              S-ar putea si la pozitie sa fie la fel.

                              Da, am uitat sa precizez faptul ca masina mea este din 2000 si ca s-ar putea sa fie cateva diferente peste acest an. Mersi de completare. Succes.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF