Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Geometrie punte spate

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Geometrie punte spate

    La w168 amandoua rotile de pe puntea spate stau putin inclinate spre interior, sub forma de A. Exista posibilitatea reglarii, astfel incat amandoua rotile sa fie verticale? Sau trebuie schimbat ceva in punte, eventual rulmentii bratelor oscilante? merci

  • #2
    Nu se regleaza nimic. Se schimba intreg kitul, ce cuprinde: rulmentii conici, bucsa, surubul si piulita.
    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

    Comment


    • #3
      Nu se face nimic.Aceasta este pozitia lor corecta.
      Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
      https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

      Comment


      • #4
        Originally posted by flavyus1987 View Post
        Nu se face nimic.Aceasta este pozitia lor corecta.
        Si uzara cauciucurilor noi care la un moment dat vor cauza nervi si palpitatii?

        Toate cele 4 roti trebuie sa fie verticale.

        Comment


        • #5
          Originally posted by LauLaur View Post
          Nu se regleaza nimic. Se schimba intreg kitul, ce cuprinde: rulmentii conici, bucsa, surubul si piulita.
          La asta ma refeream si eu. Dar ce faci atunci cand masina este pe elevator tragi in toate partile de bratele spate si nu exista in nici unul nici cel mai mic joc? Pot fi uzati dar fara sa dea nici cel mai mic joc?

          Comment


          • #6
            Joc nu vor da bratele, decat atunci cand uzura e uriasa. O uzura de 2 mm, de exemplu, va da bratelor o inclinatie destul de mare, vizibila clar. La asa uzura, de 1-2mm jocuri nu se vor face simtite pentru ca de brat mai este prinsa si bara de torsiune.
            Cauta pe forum, s-a mai discutat.
            P.S. Masina mea are suspensia stanga spate desfacuta de 2 saptamani si vremea asta idioata nu-mi da pace. La mine rulmentii si surubul sunt ok, uzura a aparut pe bucsa. Decat sa le comand mai bine le-am facut pe strung, din INOX. M-a costat mai mult un pic decat sa le cumpar dar...
            Bafta!
            Last edited by LauLaur; 03-28-2013, 23:42 PM.
            Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

            Comment


            • #7
              Originally posted by LauLaur View Post
              Joc nu vor da bratele, decat atunci cand uzura e uriasa. O uzura de 2 mm, de exemplu, va da bratelor o inclinatie destul de mare, vizibila clar. La asa uzura, de 1-2mm jocuri nu se vor face simtite pentru ca de brat mai este prinsa si bara de torsiune.
              Cauta pe forum, s-a mai discutat.
              P.S. Masina mea are suspensia stanga spate desfacuta de 2 saptamani si vremea asta idioata nu-mi da pace. La mine rulmentii si surubul sunt ok, uzura a aparut pe bucsa. Decat sa le comand mai bine le-am facut pe strung, din INOX. M-a costat mai mult un pic decat sa le cumpar dar...
              Bafta!
              Prin bucsa intelegi cele 2 tevi care vin in kit cu rulmentii? Ca nu inteleg la ce bucsa te referi ca ai uzura.

              Comment


              • #8
                Am A-classe de doi ani si rotile spate stau usor inclinate spre interior si nu am uzura deloc la cauciucuri.Asta este pozitia lor

                Comment


                • #9
                  Salut!
                  Prin bucsa intelegi cele 2 tevi care vin in kit cu rulmentii? Ca nu inteleg la ce bucsa te referi ca ai uzura.
                  Exact, am spus bucsa acelei bucati de "teava" pe care vin montati rulmentii.
                  In foto reperul 17.

                  Am A-classe de doi ani si rotile spate stau usor inclinate spre interior si nu am uzura deloc la cauciucuri.Asta este pozitia lor
                  Aha... , asa am zis si eu pana mi-a mancat un cauciuc nou. Intr-un final iti vei da seama ca nu e normal sa stea inclinate rotile. Uita-te la ceva poze cu alte A-uri.
                  Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by LauLaur View Post
                    Salut!

                    Exact, am spus bucsa acelei bucati de "teava" pe care vin montati rulmentii.

                    Aha... , asa am zis si eu pana mi-a mancat un cauciuc nou. Intr-un final iti vei da seama ca nu e normal sa stea inclinate rotile. Uita-te la ceva poze cu alte A-uri.
                    Merci Laur, o sa schimb kit-urile pe amandoua partile ca sa fiu linistit.

                    Comment


                    • #11
                      Si eu le am putin inclinate, si i-a ghici , putin din fata inclinate spre interior.
                      Deci daca priviti rotile din spatele masini vor arata asa /\ si daca le priviti de sus , asemenea.

                      Nu bate, nu toceste, momentan.
                      Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                      https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                      Comment


                      • #12
                        Nu bate, nu toceste, momentan.
                        Sa le tina D-zeu obiceiul . Rotile trebuie sa stea perpendiculare pe sol. Arunca un ochi la pozele de mai jos:

                        Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by sorin sorin View Post
                          Am A-classe de doi ani si rotile spate stau usor inclinate spre interior si nu am uzura deloc la cauciucuri.Asta este pozitia lor
                          Singura masina condusa care avea aceasta pozitia e a rotilor spate era Dacia 1100. Proiectata la sfarsitul anilor '50, fabricata prin anii '60. Celelalte au fost Renault 5, 8 si 10. Repet, masini proiectate in anii '50. Renaul si nu Mercedes.
                          Pozitiile rotilor din spate la seria A sunt verticale, deoarece nu pot fi altfel! Masina este relativ inalta iar pe spate nu este greutate mereu. O pozitie inclinata a rotilor ar avea grave implicatii asupra tinutei de drum!
                          Toate bune!
                          Chiar imi place masinuta asta!

                          Comment


                          • #14
                            Cine vrea sa aibe o masina sigura si fara cauciucuri uzate neuniform trebuie sa aibe o masina cu toate cele 4 roti verticale.

                            Comment


                            • #15
                              Din fotografiile pe care le-ai pus nu ai cum sa-ti dai seama de pozitia rotilor ci numai daca te uiti din spate.Aceasta pozitie a rotilor la sol este intinlita la foarte multe a-uri .Am vazut si w169 cu rotile usor inclinate.
                              Iar daca rotile ar trebui sa fie perpendiculare pe sol atunci nu s-ar mai vorbi de convergenta sau divergenta rotilor.
                              Attached Files

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF