Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Kit ambreiaj

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Kit ambreiaj

    Am marea rugaminte sa-mi spuneti daca ati schimbat kitul de ambreiaj la Mercedes A klass 170 CDI si cit v-a costat cu manopera cu tot.
    Deja nu mai intra bine in treapta 1-a...doar cateodata si atata m-a "frecat"la cap sotul meu ca o stric si ca nu vom avea bani de reparatii,incat nu m-am mai urcat in ea.
    Am permis abia din aprilie 2012 si sint atit de "timorata"de sotul meu,incit as vrea sa stiu daca aceasta inlocuire a kitului de ambreiaj costa atat de mult.
    Stiu ca este greu de dat motorul jos si ca trebuie sa le schimbi pe toate odata,mai ales ca masina e din 2001.
    La stilul meu de incepator,sigur va fi necesara schimbarea kitului.
    Ma gindeam sa nu ma mai urc in ea,desi o iubesc de-a dreptul si sa-mi cumpar un opel corsa mai vechi,doar pt ca am auzit ca reparatiile la opel sint mult mai putin costisitoare.
    M-a lovit ca o bomba stirea despre taxa de inmatriculare,asa ca am inceput sa ma gindesc ca nici nu voi mai conduce vreodata.
    Si ma descurcam frumos,la inceput,pina cand din pricina pauzelor mari,teama mea a crescut ,mai ales ca opream motorul,lucru care il infuria tare mult pe sotul meu.

  • #2
    Kitul de ambreaj e aproximativ 1400 - 1500 ron pentru A 170CDI(daca aveti vreo cunostinta intrun magazin de piese, se poate si mai ieftin), iar manopera, ultima data cand am schimbat ambreajul la un VW a fost 250 ron.
    Oricum e posibil sa fie alta cauza problemei cu treapta 1.

    Si la Corsa 1.3 diesel pretul e aproximativ acelasi.

    Comment


    • #3
      Nu am avut pe mana acest model si, oricum, colegii de aici sunt mult mai patiti.
      A nu intra rapid intr-a 1-a nu inseamna neaparat stricarea ambreiajului. Poate fi si de la faptul ca nu s-a incalzit destul cutia de viteze.

      Din partea mea, transmiteti sotului sa va lase in pace 3 luni de condus continuu, singura, o gasi ceva de facut intre timp.
      Apoi, sa va intrebe de ce pe zona cu 60 mergeti cu a 3-a cu 45.
      Si sa va invete cum. Asa uita de greselile dvs. Eventual, sa va spuna cam cand a inceput sa conduca bine. Si cat a gresit pana atunci.
      Dar, mai ales, daca a fost cineva ca d-lui alaturi sa il "frece" asa!
      Sanatate.
      Last edited by epurare_coco; 01-06-2013, 09:40 AM.

      Comment


      • #4
        Originally posted by cristina58 View Post
        Am marea rugaminte sa-mi spuneti daca ati schimbat kitul de ambreiaj la Mercedes A klass 170 CDI si cit v-a costat cu manopera cu tot.
        Deja nu mai intra bine in treapta 1-a...doar cateodata si atata m-a "frecat"la cap sotul meu ca o stric si ca nu vom avea bani de reparatii,incat nu m-am mai urcat in ea.
        Am permis abia din aprilie 2012 si sint atit de "timorata"de sotul meu,incit as vrea sa stiu daca aceasta inlocuire a kitului de ambreiaj costa atat de mult.
        Stiu ca este greu de dat motorul jos si ca trebuie sa le schimbi pe toate odata,mai ales ca masina e din 2001.
        La stilul meu de incepator,sigur va fi necesara schimbarea kitului.
        Ma gindeam sa nu ma mai urc in ea,desi o iubesc de-a dreptul si sa-mi cumpar un opel corsa mai vechi,doar pt ca am auzit ca reparatiile la opel sint mult mai putin costisitoare.
        M-a lovit ca o bomba stirea despre taxa de inmatriculare,asa ca am inceput sa ma gindesc ca nici nu voi mai conduce vreodata.
        Si ma descurcam frumos,la inceput,pina cand din pricina pauzelor mari,teama mea a crescut ,mai ales ca opream motorul,lucru care il infuria tare mult pe sotul meu.
        Neata buna!
        Daca sunt dificultati la cuplarea treptei intai, problemele nu apar neaparat datorita kitului de ambreiaj, pot sa fie de alta natura: ansamblu furci, aer in instalatia de ambreiaj, etc. .
        Uzura prematura a ambreiajului poate apare in cazul unei masini conduse de un incepator, dar eu sunt de parere ca deocamdata nu e cazul. Uzura excesiva a kitului isi va face simtita prezenta prin faptul ca motorul se va tura mult iar masina nu va lua viteza corespunzatoare treptei.
        Intr-adevar, este costisitoare inlocuirea kitului(placa presiune+disc+rulment presiune) prin prisma faptului ca, pe langa pretul marisor al pieselor(1100- 1300 ron), se mai adauga manopera destul de mare si ea. E stiut faptul ca in service, la un A Class, pentru inlocuire kit ambreiaj se demonteaza motorul. Suma totala ar putea ajunge pe la 1700 Ron, dar se poate si mai putin.
        Toate cele bune, fara emotii la volan!
        Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

        Comment


        • #5
          Salve ambreajul la acest model cade greu de regula dar daca se intinpla sa cedeze e foarte greu de inlocuit pt un mecanic ,deci inplicit si manopera e pe masura daca esti di bucuresti contacteazama si iti fac o oferta mult mai buna de cit au postat colegi

          Comment


          • #6
            Originally posted by epurare_coco View Post
            Nu am avut pe mana acest model si, oricum, colegii de aici sunt mult mai patiti.
            A nu intra rapid intr-a 1-a nu inseamna neaparat stricarea ambreiajului. Poate fi si de la faptul ca nu s-a incalzit destul cutia de viteze.

            Din partea mea, transmiteti sotului sa va lase in pace 3 luni de condus continuu, singura, o gasi ceva de facut intre timp.
            Apoi, sa va intrebe de ce pe zona cu 60 mergeti cu a 3-a cu 45.
            Si sa va invete cum. Asa uita de greselile dvs. Eventual, sa va spuna cam cand a inceput sa conduca bine. Si cat a gresit pana atunci.
            Dar, mai ales, daca a fost cineva ca d-lui alaturi sa il "frece" asa!
            Sanatate.
            Multumesc mult pt raspunsuri si pentru incurajari;nu ma asteptam..
            Ba dimpotriva,credeam ca voi fi luata in deridere de toti barbatii care se "invirtesc" pe aici.
            De ciuda,ca nu mai am curaj sa ma urc in ea,am inceput iar ore,pe un Citroen micut..parca C3.
            Am facut febra musculara,mai ales ca nu cunosteam masina ,iar concluzia instructoarei,a fost ca nu fac greseli majore,insa se vede ca n-am lucrat de mult cu masina.
            Intru prea repede in intersectii .
            Oricum,m-am bucurat sa vad ca inca ma descurc,cu toate ca m-a chinuit mult masina aceea,in sensul ca era foarte uzata,iar schimbatorul,nu statea si el la mijloc ci mai in spate.
            Nu tineam mina sus pe volan,pentru a vira in siguranta ,cu mina pe schimbator.
            Ceea ce m-a chinuit cel mai tare,a fost frina de serviciu,pt ca voiam s-o calc pina la fund....nu i se termina cursa odata cu terminarea frinarii.
            Asa am inteles,ca frina Mercedesului nostru,are o problema,pt ca o calc pina la fund . Mi-am amintit ca in vara trecuta,gaseam pe locul de parcare,un lichid uleios,care se prelingea din masina.
            Am verficat nivelul uleiului de motor si era in regula.
            Dupa ce am vazut cum este frina la Citroen C3,am inceput sa banuiesc ca este de fapt vorba ,despre lichidul de frina.
            Nu stiu unde ar trebui sa ma uit.
            In ceea ce-l priveste pe sotul meu,a reinceput sa conduca acum 2 ani,dupa o pauza de 25 de ani.Nu il consider cel mai potrivit sa-mi dea sfaturi si sint foarte suparata ca nu-l preocupa mai mult masina.
            Oricum,cand este vorba despre masina,regret ca nu sint barbat.Cred ca toata ziua as mesteri la ea.

            Comment


            • #7
              Originally posted by LauLaur View Post
              Neata buna!
              Daca sunt dificultati la cuplarea treptei intai, problemele nu apar neaparat datorita kitului de ambreiaj, pot sa fie de alta natura: ansamblu furci, aer in instalatia de ambreiaj, etc. .
              Uzura prematura a ambreiajului poate apare in cazul unei masini conduse de un incepator, dar eu sunt de parere ca deocamdata nu e cazul. Uzura excesiva a kitului isi va face simtita prezenta prin faptul ca motorul se va tura mult iar masina nu va lua viteza corespunzatoare treptei.
              Intr-adevar, este costisitoare inlocuirea kitului(placa presiune+disc+rulment presiune) prin prisma faptului ca, pe langa pretul marisor al pieselor(1100- 1300 ron), se mai adauga manopera destul de mare si ea. E stiut faptul ca in service, la un A Class, pentru inlocuire kit ambreiaj se demonteaza motorul. Suma totala ar putea ajunge pe la 1700 Ron, dar se poate si mai putin.
              Toate cele bune, fara emotii la volan!
              Multumesc mult pentru raspunsuri.Mi-au fost foarte utile.

              Comment


              • #8
                Stai linistita ca eu cunosc persoane de sex feminin care conduc mai bine decat multi barbati.Spre exemplu prietena mea se descurca foarte bine chiar si cu VW Multivan(duba aia mare cu 7 locuri), si sa vezi ce parcari laterale face.
                Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                Comment


                • #9
                  Cati km are A-ul? Eu va sfatuiesc sa va luati masina in primire si sa incepeti sa o "calcati".
                  Altfel nu o sa vina curajul. Si ce daca o sa faceti 3 manevre la parcare? Dupa un timp o sa ajungeti la una singura.
                  Cat costa o amanta fata de masina din dotare? Cert mai putin. Este valabil pentru barbatii de varsta mea. Cand se schimba prioritatile.
                  La multi ani si sanatate!
                  Last edited by epurare_coco; 01-15-2013, 16:14 PM.

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF