Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Mercedes-slk-200

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mercedes-slk-200

    Salutare,
    As vrea sa imi cumpar o decapotabila si din ce am vazut si auzit mercedes face niste lucruri calitative prin urmare de ce nu un SLK 200. Vreau niste opinii de la posesorii de slk-uri.
    -SLK 200-
    Cat la % consuma in oras? (circuland cu ea in Bucuresti ma intereseaza consumul pe care il face in Bucuresti)
    Decapotarea este problematica? (lenta/nu se inchide bine(ploua in masina)/bate vantu cand mergi la viteze mari etc)
    Se poate circula cu ea iarna? (aici ma refer la garda la sol a masinii-am un prieten cu alfa romeo 159 care nu prea poate merge cu ea iarna ca "ia burta")
    Care este diferenta intre un SLK 200 si un SLK 200 KOMPRESOR (ma refer la consum aici)
    M-am intresest de un SLK 200 din Romania dar avea un accident, kilometrajul nu era acela adevarat, asa ca nu l-am luat, M-am gandit la una din germania evident vorbim de un model mai nou (2005-2006)


    Tatal meu are un mercedes E220 si este multumit de ea, eu am mers cu masina prin bucuresti si mi se pare greoaie desi consuma bine. El zice ca nu schimba nimic la ea in afara de filtre si cauciucuri etc...

  • #2
    Hai salut, iti raspund eu, acuma am vazut subiectul.

    - consum: in carte scrie pt 200 kompressor 13,4% in oras si 7,2% afara si cam asa consuma functie de cat de agresiv o conduci
    - sistemul de decapotare e foarte bun daca a fost intretinut cat de cat si nu s-a abuzat de el.
    - se poate circula cu ea iarna fara probleme daca nu sunt nameti pt ca are garda la sol 10cm
    - slk 200 simplu:136cp, slk 200 kompressor:163cp (dupa 2000 - facelift), pana in 2000: 197cp, nu stiu sa-ti zic consumul. Pe de alta parte, nu iti cumperi decapotabila si te uiti la consum, nu?
    - depinde ce fel de accident a suferit si ce s-a reparat si cum.
    - e una de vanzare pe forum, mergi sa o vezi.

    Ideea e ca masinile astea sunt cu o reputatie excelenta, construite foarte bine, fara probleme importante iar ce se defecteaza e deja cunoscut si exista si remediile.

    Bafta!
    Membru Fondator A.P.L.I.B.D.N.B. - Asociația Pentru Lupta "Înpotriva" Beției Dezorganizate "Niște Bețiv"

    Comment


    • #3
      Salut,

      Si eu caut unul 200 K R170 si am o dilema in ce priveste locul in portbagaj, in sensul, daca exista loc suficient sa instalez o butelie gpl ca din cate stiu loc pt roata de rezerva nu are.
      In ce priveste compatibilitatea gpl-ului cu motorul kompresor sper sa nu fie probleme.

      MS!

      Comment


      • #4
        Pai te lamuresc tot eu:
        - poti instala butelie gpl,dar din cele mai mici.
        - are loc pentru roata de rezerva, de dimensiuni reduse deci poti renunta la ea si sa montezi butelie mai mica cam ca un cilindru...
        Membru Fondator A.P.L.I.B.D.N.B. - Asociația Pentru Lupta "Înpotriva" Beției Dezorganizate "Niște Bețiv"

        Comment


        • #5
          Aha deci are rezerva... Ca l-am vz pe unul asta vara avea kit de pana din fabrica si zicea ca nu are rezerva. Pana la urma gasesc eu un loc dar e compatibil gpl-ul cu motorul asta ca nu vreau sa dau 3500 lei si sa-mi faca necazuri?

          Merci !

          Comment


          • #6
            Bun. Are rezerva de dimensiuni reduse si compresor electric cu care sa umfle roata respectiva. Chiar am vazut slk-uri cu butelie de gaz cilindrica, asa cam ca o roata de masina de mare, montate in gaura ramasa in locul rezervei.

            Iar in ce priveste chestiunea cu gazul, poti monta fara probleme gaz pe motorul de 2l, este acelasi motor dar cu niste diferente, ca cel de pe w124 si w202, vorbesc de familia de motoare m111.

            Si acuma satisface-mi si mie o curiozitate: de ce vrei tu sa montezi gaz pe un slk?
            Membru Fondator A.P.L.I.B.D.N.B. - Asociația Pentru Lupta "Înpotriva" Beției Dezorganizate "Niște Bețiv"

            Comment


            • #7
              Buna intrebare ) acum am mai multe masini printre care si un Smart Roadster pe care vreau sa-l vand si sa-mi iau SLK, cu alte cuvinte vreau sa ma intorc la Mercedes. Smartul consuma undeva la 6.3 in oras si sincer prefer sa investesc 3.500 lei intr-o instalatie gpl si sa merg cu SLK-ul tot cam la aceleasi costuri.

              Multumesc pt raspuns

              Comment


              • #8
                E... afla ca slk-ul asta de care vorbim aici, primul model adica, consuma ceva mai mult decat te-ai astepta. In nici un caz 6.3%.

                Orscum sa stii ca masina este una foarte buna si ai sanse mari sa gasesti sa cumperi in stre buna spre foarte buna.

                Cam ce vrei tu sa gasesti la slk?
                Membru Fondator A.P.L.I.B.D.N.B. - Asociația Pentru Lupta "Înpotriva" Beției Dezorganizate "Niște Bețiv"

                Comment


                • #9
                  Facelift, argintiu, automat, kompresor, cel mult 2000 cc si interior piele (dar nu neagra)

                  cam asta ar fi cea mai aproape de ce vreau, il mai astept ca a fost si la 4500 eur acum 1 luna

                  Autovit.ro este cel mai mare site de anunturi auto din Romania. Aici poti gasi mii de anunturi cu masini noi si second hand de vanzare.


                  PS: la un cost-consum de 15% urban (benzina) echivaleaza cu 8% (gpl) si imi convine.

                  Comment


                  • #10
                    Nu te poti astepta decat ca pretul sa creasca lunile astea...cel mai ieftin il cumperi in toamna,dar nu prea ai ce face cu el.Plus ca SLK e o masina oarecum "de figuri",chit ca e ea veche...iar GPL pe o astfel de masina strica rau la impresie .Poti pune GPL pe un w203 kompressor,e poate si o idee mai ieftin, mai practic, la fel de bun.Dar pe slk?!E pacat,zic eu.Orice ai alege, multa bafta in cautari.
                    Despre consum..vara 12-13%,iarna cam 15%.Extraurban 9-10%.Consuma poate o idee mai mult decat 2.2 benzina..pe seria 5!Ca si putere intr-adevar motorul nici nu simte caroseria,trage din orice pozitie.
                    P.S incearca si cu manuala..e foarte misto cutia manuala de pe slk.

                    Comment


                    • #11
                      Buna seara
                      Tu vrei sa-ti pui gaz pe SLK? Nu prea inteleg! Amplificatoarele si tubul de bas unde le mai pui? mai este acolo si o roata de rezerva care trebuie luata in seama
                      Un singur lucru bun o sa ai- o sa asculti melodia lui bregovic GAS GAS , fara sa rada nimeni

                      Comment


                      • #12
                        In fine, sa intelegeti...am acum un PT Cruiser si un Roadster si intentionez sa le vand si sa-mi iau SLK R170 si E W210 ambele benzina si gpl (am mai avut si alte Merturi si vreau neaparat modelele astea)....si asta nu pt figuri ci pt a reduce costurile cu impozitul si consumul.
                        PS: Am si motor de cativa ani si de atunci nu m-a mai tentat talpa la masina....e incomparabil

                        Comment


                        • #13
                          Buna ziua! As avea si eu cateva intrebari legate de aceasta masina si as vrea sa ma lamuriti, va rog.
                          -este buna ca o prima masina pt un sofer incepator?
                          -cum se descurca iarna? Avand in vedere ca este cam joasa
                          Si alte probleme ce pot aparea la ea?

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by vyky View Post
                            Salutare,
                            As vrea sa imi cumpar o decapotabila si din ce am vazut si auzit mercedes face niste lucruri calitative prin urmare de ce nu un SLK 200. Vreau niste opinii de la posesorii de slk-uri.
                            -SLK 200-
                            Cat la % consuma in oras? (circuland cu ea in Bucuresti ma intereseaza consumul pe care il face in Bucuresti)
                            Decapotarea este problematica? (lenta/nu se inchide bine(ploua in masina)/bate vantu cand mergi la viteze mari etc)
                            Se poate circula cu ea iarna? (aici ma refer la garda la sol a masinii-am un prieten cu alfa romeo 159 care nu prea poate merge cu ea iarna ca "ia burta")
                            Care este diferenta intre un SLK 200 si un SLK 200 KOMPRESOR (ma refer la consum aici)
                            M-am intresest de un SLK 200 din Romania dar avea un accident, kilometrajul nu era acela adevarat, asa ca nu l-am luat, M-am gandit la una din germania evident vorbim de un model mai nou (2005-2006)


                            Tatal meu are un mercedes E220 si este multumit de ea, eu am mers cu masina prin bucuresti si mi se pare greoaie desi consuma bine. El zice ca nu schimba nimic la ea in afara de filtre si cauciucuri etc...

                            Buna! Voi incerca sa iti raspund sincer la intrebari. Eu detin un SLK 200 Kompressor din 2008 (deci R171) - ~1.8 L / 184 CP.
                            1.Consumul in Tulcea e de 12-13 l/100km fara AC si 13-14 l.100km cu AC; acest lucru se intampla in cazul in care schimb pana in 2500 rot./min. Cum este o decapotabila, greu o sa te stapanesti sa nu o fortezi putin, mai ales daca vei gasi una cu pachetul sport.
                            2. Din ce am mai citit nu sunt probleme mari cu mecanismul de decapotare: cea mai enervanta problema e ca ocazional face diverse zgomote mecanice suparatoare (cand este pus). Din cand in cand trebuie sa ungi cu vaselina siliconica incheieturile din cauciuc si cu vaselina normala partile mecanice, iar zgomotele vor disparea.
                            3. Iarna nu am apucat sa circul cu ea si nici nu voi face asta. Cu pachetul sport are garda la sol mai mica si jante de 18", eu unul nu m-as incumeta.
                            4. La R171, ce te intereseaza pe tine, ai doar Kompressor. Sper sa nu gresesc.

                            Acum, ca o concluzie. Vad ca ai spus ca tatal tau are un E220. Eu in Bucuresti folosesc un E240 w210 (170 CP V6). Daca ar fi sa comparam, din punct de vedere al calitatii, W210-ele e cu mult peste R171, la confort nu mai zic, de fiecare data cand ma sui in W210 dupa ce am mers cu R171, am impresia ca merg pe un covor plutitor. Ca si performante, SLK-ul nu e cu mult peste E. Sunt tanar, am 20 de ani, aproape de varsta ta si de aceea imi permit sa iti vorbesc ca unui prieten. Comparand cu E-ul, SLK-ul nu este confortabila, nu este bine antifonata, este prea mic spatiul in interior, iar cu gropile noastre, in timp o sa inceapa sa zdrangane diverse lucruri prin interior. Senzatia de plastic e cam neplacuta. NU este o masina de zi cu zi, este o DECAPOTABILA si a fost facuta sa mergi cu ea in principal decapotata si atunci cu adevarat vezi ce este un SLK, e minunat si aduce un zambet oricarui posesor. Pozitia la volan e ca intr-o masina sport si te indeamna sa o turezi. Asa ca gandeste-te ce doresti si cum o vei folosi. Eu in Bucuresti am nevoie sa merg cu masina aproape zilnic si am ales sa iau W210-ul. Iarna nu voi folosi niciuna, merg de obicei cu masina surorii mele, ambele au tractiune spate si tin mult la ele ca sa risc. Sper sa te ajute raspunsurile mele, iar daca va fi un SLK, sper sa te bucuri de ea.
                            Last edited by vladi_ivans; 10-14-2013, 19:12 PM.
                            Oo==oO

                            Comment


                            • #15
                              LE: Am uitat sa specific si s-a terminat timpul de edit. Ambele mi se par cam la fel de greoaie, mai ales ca SLK-ul are servodirectie hidraulica si este totusi destul de grea, deci nu te astepta sa mearga usor ca o KIA sau un Hyundai cu directie electrica.
                              Oo==oO

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF