Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Unghi de cadere negativ! Rezolvare?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Unghi de cadere negativ! Rezolvare?

    Nu stiu daca ati observat dar buburuzele noastre sunt cam "cracanate".
    Eu am fost cu a mea la unghi, mi-a rezolvat convergenta dar unghiul de cadere nu. Mi-a recomandat sa fac unele modificari la gaurile de prindere ale amortizorului pe fuzeta si apoi sa revin pt un nou reglaj.
    ceva in genul asta:

    Stie cineva ce cauzeaza aceasta pb la A-klasse?
    Sau daca asa trebuie sa fie?

    Eu cand virez total stanga sau dreapta si plec de pe loc simt ca se impleticeste, si asta sigur e din unghi, deoarece alte pb la articulatie nu am.
    My past cars: 1982 W123 2.0D, 1982 W123 2.8 Dual-Ram Automatic, 2000 W210 4.2 V8 E420 Automatic, 2002 W203 2.0D C200, 1986 W460 2.5D "G"-ul, 2003 W163 ML320 Automatic US, 2000 W168 A140

  • #2
    A incercat macar sa regleze ?? gaurile acolo sunt ovale se poate regla vezi ca multi de la directii nu stiu sa regleze incearca in alta parte ! nu exista asa ceva sa iei din telescoape nu te apuca dute la altu !!
    diagnoza reparatii mb dezmembrari auto

    Comment


    • #3
      Clar nu te apuca sa modifici gaurile de prindere ale telescoapelor !! No way !! Cine ti-a dat indicatia asta e un cretin ..
      Wtf conduci un MB , chiar daca e clasa cea mai mica asta nu inseamna ca e dacie . Cum a zis si colegul alexcristian cauta alt service ca asta la care ai mers e praf .
      Stima ! O zi buna !

      Sent from my GT - S5670 using Tapatalk 2.3.1
      Toate ni se întâmplă tuturor , mai devreme sau mai târziu , dacă există timp suficient

      Comment


      • #4
        Gaura superioara e deja modificata pt. reglarea unghiului de cadere. Iti trebuie niste distantiere. Vezi aici :
        Lofty's Homepage, Mercedes-benz 'A' Class, Components, servicing, Front suspension, spring defects, Strut replacement, upper strut swivel bearing defects, drive shaft defects

        Comment


        • #5
          Unii sunt atat de cretini incat nu stiu nici sa foloseasca programul din dotare.
          Am avut si eu problema asta.
          Le-am explicat baietilor cum se regleaza toate unghiurile la masina mea si nu credeau.I-am rugat sa se uite in program, unde au constatat cu stupoare ca le da totul mura in gura cu animatii si de atunci suntem prieteni.
          La noi se regraza asa:
          fuga - din pivot, cele 3 suruburi de pixare pe brat;
          caderea din prinderea telescopului pe fuzeta.
          Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
          https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

          Comment


          • #6
            Originally posted by amortizor View Post
            Nu stiu daca ati observat dar buburuzele noastre sunt cam "cracanate".
            Eu am fost cu a mea la unghi, mi-a rezolvat convergenta dar unghiul de cadere nu. Mi-a recomandat sa fac unele modificari la gaurile de prindere ale amortizorului pe fuzeta si apoi sa revin pt un nou reglaj.
            ceva in genul asta:

            Stie cineva ce cauzeaza aceasta pb la A-klasse?
            Sau daca asa trebuie sa fie?

            Eu cand virez total stanga sau dreapta si plec de pe loc simt ca se impleticeste, si asta sigur e din unghi, deoarece alte pb la articulatie nu am.
            Pffff! Citesc si ma apuca rasu'-plansu'. Mi-e greu sa cred ca exista "mecanici' care sa dea astfel de sfaturi. Ma intreb... daca ei desfac un amortizor si observa gaura superioara mai mare cu 2 mm in diametru (14 mm fata de 12mm diametrul celei inferioare), nu se intreaba de ce dracu' l-a facut neamtul asa?
            Urmeaza sfaturile primite si nu cred ca vei avea alte probleme.
            Totusi, ma intreb...amortizoarele tale au gaurile de fixate identice? Ce model detii pentru ca nu ai specificat, vad doar motorizarea de 2000CDI la profil.
            @flavyus1987 Si le-ai mai dat si bani dupa ce i-ai invatat cum se regleaza?
            Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

            Comment


            • #7
              Le-am dat...............dar au bagat-o pe stand de 3 ori pana sa ma imi convina , dar nu a fost sa monteze sculele ca sunt cu infrarosii.
              Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
              https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

              Comment


              • #8
                Originally posted by LauLaur View Post
                Pffff! Citesc si ma apuca rasu'-plansu'. Mi-e greu sa cred ca exista "mecanici' care sa dea astfel de sfaturi. Ma intreb... daca ei desfac un amortizor si observa gaura superioara mai mare cu 2 mm in diametru (14 mm fata de 12mm diametrul celei inferioare), nu se intreaba de ce dracu' l-a facut neamtul asa?
                Urmeaza sfaturile primite si nu cred ca vei avea alte probleme.
                Totusi, ma intreb...amortizoarele tale au gaurile de fixate identice? Ce model detii pentru ca nu ai specificat, vad doar motorizarea de 2000CDI la profil.
                @flavyus1987 Si le-ai mai dat si bani dupa ce i-ai invatat cum se regleaza?
                Acum sunt mandrul (ironic) detinator al unui A-Klasse A140. Nu am desfacut niciodata nici la mine nici la altcineva amortizor de A-Klasse (sunt mecanic) dar eu al luat-o de buna, oamneii pareau profesionisti, au ditamai service-ul vis-a-vis de autosoft (la astia era coada ) in Bucuresti, si se ocupa numai de roti.
                Ma rog ma voi duce cu print-out de pe http://www.aclassinfo.co.uk/mypage.26.htm si le voi da cu el in cap. Mi-au dat si garantie 6 luni. O sa postez fisa cu masuratori daca o mai gasesc.


                Multumesc mult de sfaturi.
                My past cars: 1982 W123 2.0D, 1982 W123 2.8 Dual-Ram Automatic, 2000 W210 4.2 V8 E420 Automatic, 2002 W203 2.0D C200, 1986 W460 2.5D "G"-ul, 2003 W163 ML320 Automatic US, 2000 W168 A140

                Comment


                • #9
                  Tara si atelierele sunt pline de incompetenti ! eu daca nu sunt la curent cu ceva ma documentez si dupa dau verdicte ! acum sunt programe sunt forumuri nu mai e ca pe vremuri da na oamenii au ramas invechiti
                  diagnoza reparatii mb dezmembrari auto

                  Comment


                  • #10
                    Masina asta este foarte fragila, o simt ca o jucarie, acum ma gandesc daca nu cumva am facut o gresala ca am luat-o, dintre toate MB-urile pe care le-am avut asta este singura care nu imi ofera un sentiment de siguranta si fiabilitate ....mai bine luam un golf diesel
                    My past cars: 1982 W123 2.0D, 1982 W123 2.8 Dual-Ram Automatic, 2000 W210 4.2 V8 E420 Automatic, 2002 W203 2.0D C200, 1986 W460 2.5D "G"-ul, 2003 W163 ML320 Automatic US, 2000 W168 A140

                    Comment


                    • #11
                      Salut!
                      On topic
                      Eu mi-am reglat singur unghiul de cadere, dupa ce am schimbat amortizoarele. Nu e dificil deloc.
                      Off topic
                      Masina este destul de rezistenta si sigura( avand in vedere dotarile standard), zic eu, contrar aparentelor. Pe parcurs te vei convinge de asta, sunt sigur. Cat despre fiabilitate, gargarita are personalitate... , se lasa cam greu reparata
                      Bafta multa!
                      Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                      Comment


                      • #12
                        Salut,

                        Laur, cum ai reglat unghiul de cadere? Adica stiu cum se reglezea si din ce surub, dar la ce ai fost atent cand ai facut-o?

                        Comment


                        • #13
                          Salut!
                          Cel mai simplu lucru este, daca nu schimbi amortizoarele, sa desenezi(zgarii) in jurul capului surubului superior un cerc, cat mai aproape de capul surubului. La montaj reglezi din fuzeta, impingand spre masina sau tragand spre tine, astfel incat capul surubului sa se inscrie perfect in cercul desenat inainte. Asa te asiguri ca este in aceeasi pozitie ca si inainte de demontare. Asta am facut eu prima data...
                          Dupa ce am schimbat amortizoarele am reglat la ochi. Dupa foarte multe incercari mi-a iesit. Confirmarea a venit atunci cand am facut geometria. Masinaria celor de la service "citea" si unghiul de cadere, si erau egale pe ambele parti.
                          Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                          Comment


                          • #14
                            Cerc in jurul Capului fara piulita al surubului. Am inteles. Sa vedem . As fi preferat daca umblu acolo sa schimb si amortizoarele...dar sa vad ce buget o sa am.
                            Daca schimb si amortizoarele vad eu ce fac...poate imi fac un distantier ca in tutorial la Lofty sau zgarii pe fuzeta cercul, daca merge.
                            Multumesc

                            Comment


                            • #15
                              Pe fuzeta nu ai cum sa zgarii cercul. Bratul fuzetei este "imbracat" de piciorul amortizorului. Merg facute doua distantiere de 1mm(cu toleranta pe minus), ca sa aduci gaura de pe picorul amortizorului la acelasi diametru cu surubul. Astfel vei avea acelasi reglaj pe ambele parti.
                              Atentie cand desfaci amortizorul, sa legi fuzeta sau sa pui ceva sub bascula. Mi s.a intamplat sa.mi iasa planetara din cutie.
                              Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF