Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cheie/telecomanda

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cheie/telecomanda

    Salutare tuturor!

    Prezentarile: de mult am intrat pe acest site si am rezolvat foarte multe mici "probleme" la masina, chiar si inainte de a deveni membru.
    Asa ca va multumesc pentru toate informatiile de pana acum!


    Problema: Am o masina A class, w168, din 2000. Am 2 chei tip "briceag". Pana acum 1 luna jumatate, am folosit doar una dintre ele, care la un moment dat nu a mai vrut sa functioneze. Am apasat toate butoanele, le-am tinut apasate impreuna, etc. N-a functionat nimic.
    Da, beculetul rosu se aprindea.
    Da, dupa multe butonari si cu beculetul rosu aprins, am schimbat si bateria.


    Dupa multe incercari, am plecat acasa dupa cea de-a doua cheie care a mers din prima.

    Problema 2: aseara mi s-a intamplat acelasi lucru si cu cea de-a doua cheie. Nu mai functioneaza deloc. Acum ma duc dupa masina cu prima cheie, poate merge aia ( foarte distractiv, nu?).


    PS: nici cheia propriu-zisa nu-mi functioneaza, daca o bag in usa de la sofer sau la portbagaj, intra dar nu se invarte. Am incercat incet la inceput, la sfarsit am si bruscat-o... Nimic.


    M-am uitat la niste articole precum:




    Dar eu nu am cum sa intru in masina pentru asta... Ide?


    Multumesc anticipat oricum!!!
    Andrei
    Last edited by jimbo.kuskyn; 09-30-2012, 10:47 AM. Reason: Later Edit

  • #2
    Salut!
    Inainte de toate astea, ai folosit cheia propriu-zisa(rasucita in yala) pentru a deschide masina ? Sigurantele 29, 35 si 46 in stare buna? Acumulatorul masinii?
    Schimba bateriile telecomenzii cu unele de calitate, vezi ledul de control si mai incearca. Pompa de vacuum din compartimentul rotii de rezerva functioneaza?
    P.S. S-au mai discutat probleme asemanatoare, foloseste functia SEARCH pe forum, poate gasesti si alte idei.
    Bafta!
    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

    Comment


    • #3
      Salutare,



      Multumesc mult pentru sugestii, dar din pacate nu ma prea ajuta.
      Dupa cum am explicat si in mesajul initial, cheia intra in usa, in "contactul" usii soferului cat si in portbagaj, dar nu functioneaza, nu se roteste, nu se deschide.

      Am intrebat fostul proprietar daca a schimbat cumva butucul de contact (pentru ca asa masina mergea, pornea, cand aveam acces inauntru) fara sa schimbe si yalele de la usa si portbagaj, dar mi s-a spus ca nu.


      De asemeni, bateriile sunt unele Varta, cumparate ieri dupa ce am postat mesajul aici.
      Am mai gasit intr-o carte a W168 ca se pot apasa concomitent butoanele de Unlock de la ambele telecomenzi timp de 5 secunde, dupa care doar unul dintre butoane, iar masina ar trebui sa se desuie. Dar tot nu merge.
      Si telecomenzile au amandoua baterii noi.


      Sa verific orice altceva nu am cum pentru ca masina este incuiata (in legatura cu pompa, bateria de la masina, etc.).


      Am mai cautat mult si bine pe internet si cred ca asta mi s-a intamplat:
      - telecomenzile s-au desincronizat (nu inteleg de ce acum, in decurs de 1 luna amandoua);
      - yala mecanica nu-mi functioneaza (asta nu mai stiu de ce)

      Ce trebuie sa fac:
      - sa gasesc o modalitate sa intru in masina pentru a sincroniza telecomenzile. Pentru asta am gasit mai multe solutii, de la cea tipica de a sparge geamul pana la introducerea de Slim Jim sau sarme pe langa chederul geamului. Singura temere este ca o sa agat cablurile de prin usa sau mai rau, o sa se activeze airbag-ul (daca am, nu mai stiu ).


      De ce nu sunt la reprezentanta sau service auto?
      - costa mult (e mertzan, nu?)
      - n-o sa aiba ce sa-i faca.

      Am mai citit pe undeva ca o solutie ar mai fi sa chem politia, ca ar sti ei cum sa deschida usa. Oare e si asta o solutie plauzibila?



      Multumesc inca o data si scuze pentru mesajul lung si neorganizat, am incercat sa dau cat mai multe detalii.
      Andrei

      Comment


      • #4
        Salut!
        Ai deschis vreodata usa sau portbagajul cu cheia in yala? Ledul de pe telecomanda functioneaza?
        Pana sa-ti dai seama ce s-a intamplat cu telecomenzile, trebuie sa deschizi cumva usa sau macar portbagajul. Mi se pare un pic ciudat ca sunt blocate amandoua yalele( si la usa si la portbagaj). Esti al doilea proprietar al masinii, sau a fost adusa din afara? Ma duc cu gandul , ca si tine, ca a fost schimbat contactul. Incearca cu ceva spray degripant pe yale si mai "joaca-te" cu cheia, poate reusesti, dar cu grija si nu forta prea tare.
        Poti incerca si la un service, insa ideea cu politia las-o in urma.
        Daca iei in calcul spargerea unui geam, macar sa-l spargi pe cel mic din usa, din dreptul oglinzii( il gasesti ieftin la SH, doar 60 RON).
        Ce ai incercat tu, cu apasatul simultan al butoanelor...Se pasa simultan butonul lock si unlock de pe o telecomanada timp de 5 sec. Dar asta nu face altceva decat sa seteze deschiderea la prima apasare a butonului, doar a usii soferului. La urmatoarea apasare se deschid restul usilor.
        Tine-ne la curent.
        P.S. Informatii mai gasesti si aici: http://www.aclassinfo.co.uk/mypage.6.htm
        Toate cele bune si multa bafta!
        Last edited by LauLaur; 10-01-2012, 16:25 PM.
        Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

        Comment


        • #5
          Salut,



          Multumesc mult de sfaturi!

          Masina a avut un al doilea proprietar (prieten de familie), iar inainte de asta a fost test car la reprezentanta. De asta m-am gandit la schimbatul contactului, o fi fost mai ieftin pentru ei, nu stiu.


          Dar mi-ai dat o idee foarte buna cu spray degripant. Ma mai gandesc la faptul ca daca nu a fost folosita de mult yala (sau chiar niciodata), poate o fi ruginit.


          O sa incerc si lucrul asta.


          Multumesc inca o data pentru ajutor!!!
          Andrei

          Comment


          • #6
            Ai cumva a treia cheie? Care nu este de tip briceag? A klasse s-au vandut cu un set de 3 chei, 2 briceag si o alta de rezerva.
            Daca o ai incearc-o pe aceea. Daca nu, poate fi cam nashpa...
            Chiar imi place masinuta asta!

            Comment


            • #7
              Citesti ce patesc altii, verifici si descoperi ca si tu poti avea probleme...
              Eu am doua chei briceag (a treia... Dumnezeu stie pe unde o fi...). Ideea este ca amandoua merg bine mecanic, dar la una nu merge telecomanda. Am verificat, schimbat bateriile intre ele, am curatat contactele... degeaba. Una nu merge si gata!
              Totodata am descoperit ca, deschizand cheia, raza de actiune a telecomenzii creste destul de mult, ca si cum cheia propriu-zisa ar actiona ca o antena...
              Intrebarea mea este:
              A desfacut cineva vreo cheie complet? Cum a procedat?
              Multumesc.
              Chiar imi place masinuta asta!

              Comment


              • #8
                Salutare!
                Aici gasesti informatii referitoare la cheie si telecomanda: http://www.aclassinfo.co.uk/mypage.6.htm
                Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                Comment


                • #9
                  Mi-am desfacut azi cheia defecta. Cred ca ledul este dus, pentru ca tot nu merge. Atentie! Cand o desfaceti, va sari arcul de la cheie, daca va grabiti...
                  Stiti unde as putea-o repara in Bucuresti?
                  Multumesc
                  Attached Files
                  Chiar imi place masinuta asta!

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by adip1962 View Post
                    ...Cred ca ledul este dus, pentru ca tot nu merge...
                    Esti sigur ca nu e microcontactul (intrerupatorul) de vina?
                    W123 280E Blue Green Metallic

                    W126 280SE Champagne Metallic
                    W126 280SE Black Blue Metallic
                    W126 500SE Lapis Blue Metallic
                    W126 500SE Midnight Dark Blue

                    W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                    W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                    Comment


                    • #11
                      N-am de unde stii... Nenea ala din Anglia a spus de led, am banuit ca asta se duce primul... Contactele le-am incercat pe amandoua... ticaie. Am mai verificat lamela de plus sa nu aiba un contact rece... Nu avea. Am curatat pe acolo, dar nu am vazut nimic anormal...
                      Este sigur insa un lucru. La ea s-a umblat inainte, deoarece se deschide relativ usor. Spre diferenta, pe cheia cealalta (care functioneaza) nu am putut-o deschide.
                      Chiar imi place masinuta asta!

                      Comment


                      • #12
                        Uite aici un video.http://www.youtube.com/watch?v=lCqfivH9-Dg
                        Nu pot sa desfac telecomenzile ca iti faceam eu poze.

                        Comment


                        • #13
                          La mine, la W202 e mai mult ca sigur microcontactul...:




                          ... LED-ul functioneaza cu intermitenta.
                          W123 280E Blue Green Metallic

                          W126 280SE Champagne Metallic
                          W126 280SE Black Blue Metallic
                          W126 500SE Lapis Blue Metallic
                          W126 500SE Midnight Dark Blue

                          W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                          W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by gmihai24 View Post
                            Uite aici un video.http://www.youtube.com/watch?v=lCqfivH9-Dg
                            Nu pot sa desfac telecomenzile ca iti faceam eu poze.
                            Multumesc. Sunt diferente. La A klasse sunt 2 butoane, minusul este exact pe mijloc, iar plusul in partea cealalta a bateriilor.
                            Principala diferenta insa este data de LIPSA LEDULUI! Pe cheia care nu-mi merge acel led nu exista! Iar cheia care merge nu o pot deschide sa vad, probabil la fel ca in film, a fost... lipita!
                            Anexez din nou poza mea ca sa lamuresc problema... Pe placa de circuite, in partea stanga de tot este un mic patratel alb. In film, din el pleaca un led. La mine... nu exista!
                            Mai trebuie sa remarc ceva. La cheia care merge se vede licarirea atunci cand apesi unul din butoane... nu e nevoie de aparat foto sau camera... ci doar de intuneric.
                            Oricum cred ca asta e buba... n-am led!
                            Multumesc inca o data!
                            Attached Files
                            Last edited by adip1962; 01-17-2013, 18:14 PM.
                            Chiar imi place masinuta asta!

                            Comment


                            • #15
                              Sfat.
                              La w202, pe original, telecomanda este tip "briceag" ? Nu cred.
                              Daca se schimba bateriile, trebuie automat la toate!
                              Durata garantata de punere in functiune este scrisa pe toate ambalajele bateriilor.
                              Actinarea in diverse ordini a butoanelor, conduce la "ametirea" comenzilor.
                              Recomand noi baterii "de calitate".

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF