Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Piroska - (W168) A160 Elegance

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Piroska - (W168) A160 Elegance

    A venit timpul ca şi Doamna soaţă a mea să se doteze din nou "cu roţi", după Fiatul Punto ce-l avea înainte. Nu mică mi-a fost bucuria să văd că a optat tot pentru un atelaj cu stea-n frunte (se pare că e molipsitoare boala asta ): un A160, varianta lungă.
    Las pozele şi decodarea VIN-ului (mulţumesc w124researcher) să vorbească în locul meu:

    168.133 A 160

    vin WDB1681331J787021
    whc WDB
    chassbm 168133
    chass_ident 1J787021
    type 168
    subbm1 133
    subbm2
    auxiliary_drive
    body
    body_code
    delivery_date 020511 (11 - 05 - 2002)

    engine 166960 30 580773

    front_axle1
    front_axle2 PA992620113387612422

    interior 478A

    order_num1 0222666067

    paint1 483U

    retarder 3 020511 (11 - 05 - 2002)

    transmission 716501 00 663790

    Code

    M16 Unknown
    U46 RUBBING STRIP ALL-ROUND
    049 DAS IIA (ECE ONLY)
    220 PARKTRONIC SYSTEM (PTS)
    280 LEATHER STEERING WHEEL AND LEATHER GEAR SHIFT KNOB
    286 Unknown
    292 SIDEBAG
    441 ADJUSTABLE STEERING COLUMN
    543 SUN VISOR WITH MAKE-UP MIRROR L. AND R., BE-
    550 TRAILER COUPLING
    567 Unknown
    569 Unknown
    570 FOLDING ARMREST, FRONT
    580 AIR CONDITIONING
    584 ELECTRIC WINDOW LIFTER, 4-WAY, V 124, 6-WAY
    656 LIGHT ALLOY WHEELS, 10-HOLE
    669 Unknown
    723 BAGGAGE COMPARTMENT COVERING
    759 RADIO MB AUDIO 5 WITH VK/RDS
    803 AEJ 06/1/M/X
    837 RUBBER MATS ON FRONT AND REAR FLOOR
    880 CLOSING SYSTEM WITH INFRARED REMOTE CONTROL
    926 AIR POLLUTION CONTROL D4 EU4-MEASURES
    932 BOX ON LEFT FRONT SEAT
    939 Unknown
    955 EQUIPMENT PACKAGE ELEGANCE
    985 Unknown
    470A Unknown
    2XXL FEDERAL REPUBLIC OF GERMANY
    202B OWNERS MANUAL AND SERVICE RECORD - GERMAN
    226L MUNICH BRANCH
    230B CUSTOMER SERVICE - STATION EUROPE
    483U Unknown
    478A Unknown
    Attached Files
    Lord W126 500SE -> 2.5D
    Lady W123 230C -> 240D
    W124 -> 200D
    W208 CLK200 -> 2.0

    W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
    Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
    Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

  • #2
    He he...felicitari pentru achizitie si sa aveti bafta la ea. Arata bine agregatul! Vad ca nu doar pe raft faci colectii ci si in curte!

    Bravo si tine tot asa .

    P.S. Cine stie poate se mai face un loc si pentru W116.

    Originally posted by Levi View Post

    M16 Unknown

    286 Unknown


    567 Unknown
    569 Unknown

    669 Unknown

    939 Unknown

    985 Unknown

    483U Unknown

    M16 from 03.05.1996 DISPLACEMENT 1.6 LITER

    286 from 01.01.1962 LUGGAGE NETS ON FRONT SEAT BACKRESTS

    567 from 01.04.1970 to 31.03.1976 " SEAT HEIGHT ADJUSTMENT FOR CO-DRIVER'S SEAT AND DRIVER'S SEAT ON THE LEFT AND ON THE RIGHT, REINFORCED"

    569 from 01.06.1995 PASSENGER'S SEAT VERTICALLY ADJUSTABLE AND REMOVABLE

    669 from 01.11.1982 to 31.08.1986 10 LITERS OF FUEL AND MODE OF PACKING VE I

    669 from 01.06.1995 SPARE WHEEL

    939 from 29.05.1996 " ODDMENTS BOX UNDER DRIVER SEAT, RIGHT"

    985 from 01.01.1960 CLEARING CODE

    483U from 01.01.1996 VOLCANO RED


    Doar cu atat te-am putut ajuta !
    Last edited by mircea600sel; 09-23-2012, 16:28 PM.
    Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

    W126 280SE
    W123 280CE
    W126 500SEC
    W220 500L

    'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

    Comment


    • #3
      Mulţumesc, şi eu am lista completă a codurilor (de la tine, bineînţeles), dar am şi uitat să mă uit peste codurile "unknown", sincer să fiu ...
      Lord W126 500SE -> 2.5D
      Lady W123 230C -> 240D
      W124 -> 200D
      W208 CLK200 -> 2.0

      W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
      Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
      Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

      Comment


      • #4
        În sfârşit, avem "buletin de RO" ... şi jante negre ...
        Attached Files
        Lord W126 500SE -> 2.5D
        Lady W123 230C -> 240D
        W124 -> 200D
        W208 CLK200 -> 2.0

        W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
        Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
        Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

        Comment


        • #5
          Felicitari pt achizitie, arata foarte bine! Cat a costat scula daca nu e secret?

          Comment


          • #6
            Si consumul in Tg Mures, tot daca nu e secret, numai sper sa nu ia mai mult decat w 126...

            Comment


            • #7
              Originally posted by fane_satar View Post
              Cat a costat scula daca nu e secret?
              3000 de iepuraşi ...
              Originally posted by Dj Sky View Post
              Si consumul in Tg Mures, tot daca nu e secret, numai sper sa nu ia mai mult decat w 126...
              E jucăreaua Doamnei mele, ea circulă mai mult, n-am apucat încă să-i fac un consum, şi eu sunt curios. Voi reveni ...
              Lord W126 500SE -> 2.5D
              Lady W123 230C -> 240D
              W124 -> 200D
              W208 CLK200 -> 2.0

              W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
              Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
              Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

              Comment


              • #8
                Frumoasa masinuta,buna alegere.Cata km are?

                Comment


                • #9
                  147 de mii ...
                  Lord W126 500SE -> 2.5D
                  Lady W123 230C -> 240D
                  W124 -> 200D
                  W208 CLK200 -> 2.0

                  W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                  Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                  Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Dj Sky View Post
                    ... consumul in Tg Mures ...
                    Originally posted by Levi View Post
                    ... n-am apucat încă să-i fac un consum, şi eu sunt curios. Voi reveni ...
                    Am revenit ... sunt cam dezolat ... O alimentare de 100 de lei (16,83 lit) + făcut un plin (au intrat 47,14 lit) = 63,97 litri, cu care am parcurs 685 km, rezultând un consum ”fabulos” de 9,34 lit/sută ... Nu prea mă consolează nici faptul că toți acești km au fost parcurși exclusiv în regim de oraș, doar iarna (decembrie - martie, circulând destul de puțin cu Piroska) cu încălzirea pornită, aproape doar pe întuneric (dimineața la lucru, seara acasă) cu farurile aprinse, ș.a.m.d.
                    Sunt curios, care este consumul de afară ... Vom vedea ...

                    P.S. Viteza maximă atinsă pe A3, cu 4 persoane - o poză mai veche, de prin noiembrie 2012 ...
                    Attached Files
                    Last edited by Levi; 04-03-2013, 18:34 PM.
                    Lord W126 500SE -> 2.5D
                    Lady W123 230C -> 240D
                    W124 -> 200D
                    W208 CLK200 -> 2.0

                    W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                    Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                    Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Levi View Post
                      Am revenit ... sunt cam dezolat ... O alimentare de 100 de lei (16,83 lit) + făcut un plin (au intrat 47,14 lit) = 63,97 litri, cu care am parcurs 685 km, rezultând un consum ”fabulos” de 9,34 lit/sută ... Nu prea mă consolează nici faptul că toți acești km au fost parcurși exclusiv în regim de oraș, doar iarna (decembrie - martie, circulând destul de puțin cu Piroska) cu încălzirea pornită, aproape doar pe întuneric (dimineața la lucru, seara acasă) cu farurile aprinse, ș.a.m.d.
                      Sunt curios, care este consumul de afară ... Vom vedea ...

                      P.S. Viteza maximă atinsă pe A3, cu 4 persoane - o poză mai veche, de prin noiembrie 2012 ...
                      Sa aveți parte de ea, referitor la consum, la vara, va scădea dar sa nu te astepti ca va scădea foarte mult.
                      Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul!

                      Comment


                      • #12
                        Daca o mai tii,pune pe ea o instalatie gpl.Jumatatea mea are un Ford Ka (1.3) si consumul in oras este intre 8.5 si 11 ,depinde de cine o conduce .I-am pus anul trecut in ianuarie o instalatie de gpl si acum doamna se duce in fiecare zi cu ea la munca (30 de kilometri dus-intors),saptamanal ii fac plinul cu 60 de lei.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Levi View Post
                          Am revenit ... sunt cam dezolat ... O alimentare de 100 de lei (16,83 lit) + făcut un plin (au intrat 47,14 lit) = 63,97 litri, cu care am parcurs 685 km, rezultând un consum ”fabulos” de 9,34 lit/sută ... Nu prea mă consolează nici faptul că toți acești km au fost parcurși exclusiv în regim de oraș, doar iarna (decembrie - martie, circulând destul de puțin cu Piroska) cu încălzirea pornită, aproape doar pe întuneric (dimineața la lucru, seara acasă) cu farurile aprinse, ș.a.m.d.
                          Sunt curios, care este consumul de afară ... Vom vedea ...

                          P.S. Viteza maximă atinsă pe A3, cu 4 persoane - o poză mai veche, de prin noiembrie 2012 ...
                          Consumul este ok colegu' , zic eu . Cam pe acolo se invarte consumul urban la cambuzele astea . Extraurban o sa scoti un 6-7l/100km .. acum depinde si de nr de la picior al soferului
                          Stima si multi km fara probleme !!

                          Sent from my GT-S5670 using Tapatalk 2
                          Toate ni se întâmplă tuturor , mai devreme sau mai târziu , dacă există timp suficient

                          Comment


                          • #14
                            Nu că m-aţi liniştit, dar se pare că atâta papă buburuzele astea, cel puţin după spusele voastre ... Sincer, nu mă aşteptam să sară mai sus de 8,5 ... Mă rog, asta e ... Altfel, nu mă pot plânge de ea, se comportă bine.
                            Faza cu nr. de la pantofi nu ţine în condiţii de oraş. Te duci cu turma ... Iar afară, după cum am spus, om vedea ... Niciodată nu "m-am forţat" să conduc economicos, să ţin 90 la oră în a 5-a, etc, dar nici nu trag de maşini, dacă nu sunt cazuri extreme când eşti strâns de timp. Dacă am drum bun, mă duc, dacă nu, mă conformez.
                            P.S. Off topic - O singură dată am făcut un pariu cu tata, că scot 5% în oraş cu Matizul lui. Metoda plin-plin, făcut 200 de km într-o săptămână în oraş, şi am câştigat pariul. Dar atunci mergeam cu matchboxul lento-lento, că doar era pariu ... El nu reuşeşte s-o scoată sub 7%, haha ...
                            Lord W126 500SE -> 2.5D
                            Lady W123 230C -> 240D
                            W124 -> 200D
                            W208 CLK200 -> 2.0

                            W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                            Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                            Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                            Comment


                            • #15
                              Poi si cu a-klasse poti sa scoti mai mic consumul urban , eu am reusit , dar nu stiu in ce masura e ok .. economisim un litru la suta de km de carburant dar nu stiu in ce masura e ok pentru motor ..

                              Sent from my GT-S5670 using Tapatalk 2
                              Toate ni se întâmplă tuturor , mai devreme sau mai târziu , dacă există timp suficient

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF