Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Supape, ax cu came sau altceva?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Supape, ax cu came sau altceva?

    Salut! Am o foarte mare problema cu al meu 190, motor 2.3 benzina tip 102.985. Mai exact acum cateva zile intorcandu-ma d la munte , la intrare in Ploiesti a inceput sa se auda o bataie infundata la relanti. La cativa metri de casa, motorul s-a oprit dintr-o data in mers si nu a mai pornit. La actionarea electromotorului arborele se invartea usor si repede de unde am tras concluzia ca distributia a murit. Asa a si fost, pana de la pinionul de pe axul cu came s-a retezat si pinionul s-a invartit in gol indoindu-mi supapele de evacuare. Am desfacut motorul si am pus alta chiulasa, alt ax cu came(luate tot de pe un motor 2.3 numai ca motorul acesta era cu lant simplu, nu dublu ca al meu), am montat totul la loc si surpriza... motorul nu functioneaza corect, respectiv tremura la relanti ca si cand ar merge in 3 pistoane sau ar fi inversate 2 fise, nu are putere, porneste greu iar talerul de la injectie tremura ca si cand ar scapa compresia pe admisie. Am verificat din nou distributia si totul era ok , fise corect puse si totusi motorul nu functioneaza corect. M-am gandit ca aceasta functionare defectuoasa se datoreaza chiulasei si a axului cu came luate de pe motorul cu lant simplu. Am luat alte supape de evacuare si le-am schimbat la chiulasa originala a motorului si am montat chiulasa originala inapoi pe motor cu axa cu came originala si din nou surpriza... motorul functioneaza la fel ca si cu cealalta chiulasa. Intrebarea mea este : Ce poate fi? A mai patit cineva asa ceva? Ce sa mai verific? Multumesc!

  • #2
    Problema s-a rezolvat!

    Comment


    • #3
      Nu ne spui și nouĆ£ care era problema? Cum s-a rezolvat?
      ...

      Comment


      • #4
        Tachetii hidraulici de la cilindrul 3 blocati. Tineau ambele supape deschise iar compresia de pe cilindrul 3 era zero. De aici mersul in 3 cilindri, presiune pozitiva (a nu se confunda cu vaccumul care este presiune negativa) in admisie si acea trepidatie a talerului debitmetrului precum si pornirea greoaie.

        Comment


        • #5
          Salut, ce tip de cheie/torx am nevoie pentru demontarea chiulasei la un motor 2.0 D 4pistoane an '85,am vazut ca suruburile au antrenare tip torx dar cu 12 laturi,nu stiu exact ce marime de torx tip M sa caut, M12 sau M13. Am vazut pe net denumirea de SPLINE torx in 12 laturi, dar pe majoritatea site urilor care vand asa ceva au pana la M12.Multumesc

          Comment


          • #6
            Nu exista asa ceva ca Torx cu 12 laturi, iar termenul de "spline" inseamna canelura. Nu am auzit nici de notiunea de "surub de antrenare", asa ca m-ai pierdut aici...


            Exista in schimb scula Mercedes 601 589 00 10 00, care este un 12-dinti (vielzahn = multi-dinte) exterior de 10mm, care arata asa si-iti rezolva problema:



            Vielzahn 10mm exterior.JPG





            Dragos

            Comment

            Working...
            X
            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF