Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Miros de benzina la pornire

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Miros de benzina la pornire

    Salutare tuturor!
    De ceva timp simt un miros de benzina la pornire, venind din zona rampei de injectie. Am tot dat vina pe coliere si pe furtune dar incep sa cred ca vaporii provin din alta parte. Furtun nou si coliere stranse pana s-au rupt... degeaba. Exceptand legaturile furtunului, de unde ar putea sa apara mirosul de benzina? Am verificat "ring"-urile de etansare ale injectoarelor, suruburile rampei bine stranse iar ventilul de verificare a presiunii nu scapa presiune. E posibil sa provina de la retur mirosul ? Are cineva vreo idee, mai ales de felul cum functioneaza returul ?
    Seara Faina sa aveti!
    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

  • #2
    Daca ar fi vorba de vapori nu ai simti mirosul deoarece s-ar disipa foarte repede.
    Cel mai probabil ai scurgeri tot pe la un racord.
    Cand aveam scurgeri de benzina am inebunit pana am gasit locul buclucas.Las-o nepornita vreo 12ore cel putin (peste noapte), unul in rampa si unul pune contactul.In cazul meu cum am pus contactul dimineata a inceput CURGA; asta pana se aseza futin furtunul de tur care duce din filtru la motor.
    Pe retur slabe sanse de scapari.Pe tur e presiune mare.
    Deci, ai inceput de boala veche :P , ca parca ai mai vindecat-o o data.
    Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
    https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

    Comment


    • #3
      De curs nu pare sa curga, am facut proba "in doi" . S-a imbolnavit din nou sau mai bine zis m-a imbolnavit in momentul in care am schimbat furtunul ce il credeam "capabil" (Flennor) cu unul "no name" dublu stratificat + insertie.
      Mai studiez cu returul ... imi e neclar si ... dubios
      Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

      Comment


      • #4
        Salutare,am avut si eu de curand aceeasi problema cu mirosul la pornire.pe langa miros am constatat ca se vida si rezervorul de benzina foarte rau.
        Cauza a fost ca in cazul tau un furtun copt la motor care pierdea foarte putina benzina in zona colierului cu care era prins.
        O alta cauza putea fii filtrul de carbuni in care intra gasele nearse din esapament(nu catalizatorul) si se intorc in toba.ar putea fii infundat si de aici mirosul.daca ai rabdare,merge reconditionat,daca ai bani,cumperi altul.
        Bafta
        Eu sunt foarte multumit ca nu mai am miros in masina

        Comment


        • #5
          Originally posted by Emamaria View Post
          filtrul de carbuni in care intra gasele nearse din esapament(nu catalizatorul) si se intorc in toba
          Salut!
          Adica in el intra gazele nearse din esapament si se intorc unde? Tot in esapament? Nu prea are rost existenta lui astfel.
          Uite cum sta treaba: filtrul de carbon activ cu denumirea "activated charcoal canister", este un dispozitiv folosit pentru a reduce emisiile.
          Este un vas cu conexiuni in partea de deasupra, folosit pentru a stoca temporar vaporii de benzina produsi in rezervor.
          Cand motorul este oprit vaporii trec prin furtunul de ventilare si sunt absorbiti de carbonul din filtru.
          Atunci cand motorul este pornit, vidul format in admisie absoarbe vaporii de benzina si ii trimite la ars. Totul este controlat de o valva( in partea stanga cum privesti motorul, langa rail ) care se deschide atat cat trebuie pentru ca amestecul aer-benzina sa ramana ok. Din clapeta de acceleratie iese un furtunel de vacuum care duce in valva de care iti vorbesc.
          In mare parte cam asta e rolul filtrului de carbune. Totusi daca vrei sa te convingi, desfa scuturile ( unde este filtrul de combustibil) si ai sa observi ca nici un furtun nu este legat la esapament. Ai si diagrama mai jos.
          Toate cele bune!
          Attached Files
          Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

          Comment


          • #6
            DAca se intorcea vreun furtun in sistemul de evacuare, masina nu apuca sa iasa nici pe usa fabricii ).
            Bine explicat Laur.
            DECI, in rezervor nu se face vid, ci creste presiunea.
            Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
            https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

            Comment


            • #7
              Miros de benzina la pornire

              Salutare.Canistra carbon ,la orice masina ,are rolul de a reduce emisiile de noxe pe partea de gaze.Punct.Pe partea de alimentarea cu benzina ,LauLaur,daca ai verificat in fata alimentarea tur-retur,trebuie sa controlezi traseul de la rezervor catre fata la toate colierele.Stiut este faptul ca la alimentare pompa electrica baga 2 bari presiune pe coloana.Mirosul poate veni si dedesupt nu numai din fata caci apare fenomenul de ,,invaluire '' al gazelor.Spor la treaba si drumuri bune.

              Comment


              • #8
                Salutare!
                Pfffff, cred ca am verificat de 100 de ori toate furtunele si colierele.
                Si totusi ... saptamana trecuta am lasat o urma de benzina pe asfalt de 10m, cand am scos masina din curte. Am desfacut scutul si m-am pus pe verificat cu masina nepornita de cateva zile. Imediat am vazut pe unde curge. Un singur colier original mai aveam pe ea si pe acolo curgea garla. Nu stiu de ce nu l-am schimbat si pe ala mai demult...., cred ca il tineam de prasila . Acum nu mai simt nici un iz de benzina.
                Totusi ... daca miroase a benzina ... inseamna ca este nu ? Mai nasol cand n-o mai mirosi de loc.
                Toate cele bune!
                P.S. Pompa de benzina trebuie sa ridice presiunea intre 3,5-4 bar cu motorul pornit la relanti. Eu am masurat si in rampa am 4,2 bar.
                Last edited by LauLaur; 07-29-2012, 12:33 PM.
                Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                Comment


                • #9
                  Si gu siguranta nu ai schimbat colierul de la filtrul care duce in rampa . Ca acela mi-a dat si mie batai de cap ca nu l-am schimbat o data cu celelalte.
                  Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                  https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                  Comment


                  • #10
                    Da, acela mai ramasese(cel ce prinde furtunul pe conducta). E cumva ascuns vederii daca nu ridici masina pe elevator.
                    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                    Comment


                    • #11
                      In rampa nu e ascuns, doar ca am considerat ca nu era necesar.Mi-a facut surpriza cea mare, de a inceput sa curga ca la robinet chiar in momentul cand sa plec in vacanta.
                      Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                      https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                      Comment


                      • #12
                        Salut,

                        Desi este un topic vechi la mine e actual

                        Problema pe care o am este un miros de benzina ce intra si in interior in mers sau stationare atat cu/fara recirculare la AC. Pana acum cateva luni nu intra pe recirculare (sau asa aveam impresia), acum mi se pare ca mai pregnant este miros de benzina pe recirculare.

                        Sunt oarecum la capatul rabdarii, am umblat la cel putin 3-4 service-uri in Bucuresti si problema are cel putin un an...; initial pe langa faptul ca mirosea, patam si astfaltul sub masina cu benzina (asta am rezolvat-o doar la reprezentanta Chitila: s-a schimbat o garnitura la filtrul de benzina; initiala constatare rezulta ca rezervorul era perforat - la 2200 lei cat l-am gasit nou era tragic.)

                        De atunci am schimbat si sonda lambda (eroare in Star pe senzorul de O2), bujiile din moment ce consumul era si este 14l/100 in oras (W168, 1.4L; motor 166 940; 722.7 AT) destul de mare totusi chiar si pentru o automata.

                        Am verificat furtunele si colierele, nu sunt umede si nici nu e vreo pata sub ele. Am verificat si sub masina, nu sunt pete, scuturile nu miroase a benzina si sunt uscate. Mirosul este cel mai puternic langa roata fata dreapta si la nivelul bratului stergatorului din dreapta. Ciudat este ca miroase doar la prima pornire a masinii intr-o zi sau daca masina sta cel putin 8 ore nepornita. Cu cat e intervalul mai mare de nefolosire cu atat e mai pregnant mirosul de benzina la prima pornire. La temperaturile de afara nu o folosesc momentan dar tare as vrea sa inteleg cum si de unde miroase ?!? pana nu cedez
                        Un alt mecanic a sugerat canistra vacumatica dar dupa ce am demontat si am montat la loc nu a disparut mirosul si o incercare de 550 ron (cat am gasit-o OEM ca altfel nu e) nu prea as face.

                        Orice idee, parere, recomandare le-as aprecia major )
                        Fiind vorba de circuitul de benzina si caldura de afara nu m-as apuca sa ma joc la ea si sa nu stiu exact ce fac, asadar o recomandare de mecanic ar fi buna.

                        Mersi.

                        Comment


                        • #13
                          Turul la iesirea din filtru e problema la tine.Sunt patit.La prima pornire lasa dira pe drum.apoi era curat toata ziua.
                          Daca vrei sa te convingi baga masina pe rampa peste noapte,cu scutul lasat.Iar dimineata doar pune contactul, si o a doua persoana sa fie sub masina.
                          Depistezi problema, tai putin din furtul si pui colier.
                          Succes!
                          Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                          https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by DeltaF3 View Post
                            Mirosul este cel mai puternic langa roata fata dreapta si la nivelul bratului stergatorului din dreapta.
                            Salut. La cum ai indicat tu ar putea fi si furtunul care intra in rampa. Verifica si acel furtun! Vezi aici un video cu problema care poate aparea la acest furtun...
                            W168 or nothing!

                            Comment


                            • #15
                              Torță o faci așa. Legați firele și furtunele. Nu le lăsați să bălămbăne aiurea.
                              Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                              Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                              Urmează: Dacia 1300 '74

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF