Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme kick-down w210, check engine aprins

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme kick-down w210, check engine aprins

    Buna ziua!

    Am un E240 din 2001 (W210) cu motor de 2.6, v6, benzina si de curand am sesizat urmatoarea problema: cand apas pe acceleratie la maxim, cu tot cu click-ul acela (kick-down-ul) masina reactioneaza ok, schimba in treapta inferioara, se duce bine pana cand deodata imi taie acceleratia. Si nu se intampla la vreo turatie anume; uneori se infige, schimba chiar urmatoarea treapta si apoi imi taie iar acceleratia. Dupa fenomenul acesta, trebuie sa apas foarte mult pe acceleratie ca sa mai pot merge in conditii relativ normale. Ca sa revina masina la normal trebuie doar sa repornesc motorul.
    -> imediat dupa ce se intampal acest fenomen, becul de check engine incepe sa clipeasca si apoi ramane aprins, uneori ramane aprins cateva ore, alteori cateva zile si apoi nu se mai aprinde pana nu se intampla iar fenomenul descris.
    -> interesant mai este ca, daca apas pedala la maxim (dar fara kick-down) motorul nu face niciun fel de problema, schimba si atunci in treapta inferioara si se infige binisor, dar nu este acelasi impuls ca la kick-down, cum facea inainte; daca continui cu click-ul, il pierd...

    Masina are 92.000 de km, mai mult a stat in garaj decat sa mearga, ptr. ca la inceput era mai ok cu benzina, dar acum la 16-17 l in oras nu prea se merita (motiv ptr. care am trecut-o pe GPL). Problema cu kick-down-ul se manifesta si cand merg pe benzina si cand merg pe GPL....

    Multumesc anticipat!
    Oo==oO

  • #2
    Revin, am mai auzit pareri cum ca ar fi de vina clapeta de acceleratie. Dar daca as vrea sa o inlocuiesc costurile ar ajunge pe la vreo ~30 mil. Nu mai are nimeni vreo parere?
    Oo==oO

    Comment


    • #3
      Din pãcate nu cunosc motoarele pe benzinã sã-ți dau sfaturi mai bune. Cred însã cã motorul intrã în avarie atunci când nu mai trage (limp mode), cu alte cuvinte ECU simte ceva eroare și plafoneazã motorul pentru a îl proteja de eventuale defecte mai grave.

      Martorul acela de check engine aprins și faptul cã-și revine dupã ce o repornești confirmã teoria. Dacã o sã mergi cu ea la un tester (preferabil Star) ai sã poți citi erorile și vezi ce componentã dã eroare exact, așa din simptomele prezentate nu ne putem da seama.

      Faptul cã se plafoneazã și cã se aprinde martorul de check engine sunt doar niște efecte ale defecțiunii, și pot apãrea din foarte multe motive. Nu poate nimeni sã-ți zicã ce se întâmplã la tine, testerul e singura modalitate de a afla ce se întâmplã.

      Pânã rezolvi, cred cã ar fi bine sã nu o mai forțezi așa tare sã se limiteze.
      ...

      Comment


      • #4
        Salut, in prima faza te sfatuiesc sa scoti borna la baterie si sa o lasi cateva minute, borna de sub bancheta spate. Apoi o reconectezi, pornesti, iei volan maxim dreapta, maxim stanga si pleci de pe loc. Nu folosi kick-ul decat in treapta 4 prima oara. Daca totul e ok o sa-si revina, daca nu STAR-UL te mananca. Undeva, cand ai calcat kick-ul, cutia a detectat o anomalie, nu e neaparat sa fie ceva defect, poate ai noroc. Daca in continuare intra in avarie nu mai merge cu ea si du-te la diagnoza. Benzinarele se manifesta asa de la probleme de alimentare, posibil pompa de benzina. Succes!

        Update: Acum am vazut ca ai gaz pe ea, nu pot edita postul anterior de pe telefon asa ca scuze, nu stiu ce gaz ai, dar sigur ai secvential. Cand calci kick-ul intra pe benzina. Deci verifica pompa. Clapeta nu are nimic.
        Last edited by Luxian; 05-23-2012, 15:13 PM. Reason: unit posturile consecutive

        https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

        Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
        Va rugam sa le schimbati din User Settings.

        Comment


        • #5
          Salutare la toti, o astfel de intrebare: w210, daca mult timp nu te folosesti de masina (plecat din tara), ii pot scoata bateria?
          Sau pe urma voi avea mare bataie de cap?
          Last edited by cutaresku; 05-23-2012, 18:46 PM.

          Comment


          • #6
            Nu vei avea niciun fel de bataie de cap. Scoate linistit borna de la baterie.

            Sent from my ST18i using Tapatalk

            https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

            Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
            Va rugam sa le schimbati din User Settings.

            Comment


            • #7
              am inteles,mersi Zeus

              Comment


              • #8
                Multumesc de raspunsuri...

                Originally posted by Luxian View Post
                Din pãcate nu cunosc motoarele pe benzinã sã-ți dau sfaturi mai bune. Cred însã cã motorul intrã în avarie atunci când nu mai trage (limp mode), cu alte cuvinte ECU simte ceva eroare și plafoneazã motorul pentru a îl proteja de eventuale defecte mai grave.

                Martorul acela de check engine aprins și faptul cã-și revine dupã ce o repornești confirmã teoria. Dacã o sã mergi cu ea la un tester (preferabil Star) ai sã poți citi erorile și vezi ce componentã dã eroare exact, așa din simptomele prezentate nu ne putem da seama.
                -> Exact asta mi-a spus si tipul care mi-a pus gazul, are si el diagnoza dar nu Star si nu apar toate erorile. (eu am avut masina lovita si cand au inlocuit usa, mi-a scos airbag-ul si l-a montat pe noua usa si mi-a aparut in bord "SRS", iar lui nu-i apare eroarea aceasta); am sa merg atunci la un service cu Star (avem unul, desi mi se pare cam exagerat sa-mi ceara 100 RON sa citeasca erorile)

                Originally posted by Zeus View Post
                Salut, in prima faza te sfatuiesc sa scoti borna la baterie si sa o lasi cateva minute, borna de sub bancheta spate. Apoi o reconectezi, pornesti, iei volan maxim dreapta, maxim stanga si pleci de pe loc. Nu folosi kick-ul decat in treapta 4 prima oara. Daca totul e ok o sa-si revina, daca nu STAR-UL te mananca. Undeva, cand ai calcat kick-ul, cutia a detectat o anomalie, nu e neaparat sa fie ceva defect, poate ai noroc. Daca in continuare intra in avarie nu mai merge cu ea si du-te la diagnoza. Benzinarele se manifesta asa de la probleme de alimentare, posibil pompa de benzina. Succes!

                Update: Acum am vazut ca ai gaz pe ea, nu pot edita postul anterior de pe telefon asa ca scuze, nu stiu ce gaz ai, dar sigur ai secvential. Cand calci kick-ul intra pe benzina. Deci verifica pompa. Clapeta nu are nimic.
                Multumesc de sfat, am sa incerc; procedura aceasta o mai intalnisem la eroarea aceea cu BAS, ESP, ABS ...

                Cat despre gaz, am o instalatie BRC secventiala, tipul mi-a pus niste injectoare ptr. motoare mai puternice decat cel pe care il am eu si nu sare in benzina oricat de mult o turez.

                Maine voi incerca ce mi-ai spus si revin.
                Oo==oO

                Comment


                • #9
                  Incercasem ce mi-a spus userul Zeus, dar fara rezultat. Inca nu am trecut pe la un service, voi trece cand ma duc sa schimb uleiul. Mi se pare doar ciudat faptul ca merge perfect (a disparut si "check engine"-ul), o pot tura oricat si merge cum ar trebui, atat doar ca daca apas kick-down-ul intra in limp mode si ca sa mearga normal trebuie sa repornesc motorul.
                  Oo==oO

                  Comment


                  • #10
                    Salut, daca asa sta treaba, mergi si fa o diagnoza la calculatorul cutiei. Nu mai ai alte variante. Sper sa rezolvi problema. Mai incearca totusi ceva, apasa cu mana pe switch-ul de kick, cu masina la relanti, sa vezi ce se intampla.

                    Sent from my ST18i using Tapatalk

                    https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                    Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                    Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                    Comment


                    • #11
                      Salutare,detin un E 200 cdi din 2000.
                      E posibil asa?Cind bag cheia si pun contactul,nu se aprinde becul,check engine...nici pina la contact si nici dupa...
                      Am controlat becul din bort,se aprinde,e ok.
                      E posibil sa nu aiba acest check engine?nu prea cred asta...

                      Comment


                      • #12
                        La w210 cdi din '99-'02, problemele de motor apar pe display-ul de la computerul de bord, nu apare ca și martor. Deci până nu ai probleme, nu vezi mesajul respectiv, și de obicei nu apare decât la probleme grave (poate să ți se plafoneze mașina și să nu-ți apară, cum e de exemplu la galeria de admisie, electrovalvele de vacum, turbo).
                        ...

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Luxian View Post
                          La w210 cdi din '99-'02, problemele de motor apar pe display-ul de la computerul de bord, nu apare ca și martor. Deci pânã nu ai probleme, nu vezi mesajul respectiv, și de obicei nu apare decât la probleme grave (poate sã ți se plafoneze mașina și sã nu-ți aparã, cum e de exemplu la galeria de admisie, electrovalvele de vacum, turbo).
                          Atunci mi-e clar...mersi mult

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Zeus View Post
                            Salut, daca asa sta treaba, mergi si fa o diagnoza la calculatorul cutiei. Nu mai ai alte variante. Sper sa rezolvi problema. Mai incearca totusi ceva, apasa cu mana pe switch-ul de kick, cu masina la relanti, sa vezi ce se intampla.

                            Sent from my ST18i using Tapatalk
                            Nu am apasat inca pe kick-down direct fara acceleratie, insa am mai citit pe net si incercasem printre cele pe care mi le-ai spus, metoda aceea de resetare ECU (citisem ca asta ar rezolva problema cu acceleratia daca nu e ceva grav la mijloc):

                            1. Turn the ignition key to the on (not start) position.

                            2. Press the gas pedal to the floor and hold for five seconds.

                            3. Turn the key to the "off" position (don't remove the key), then release the gas pedal.

                            4. Wait at least two minutes for ECU to reset.


                            -> Asta este doar ptr. cutiile adaptive. Check-ul se pare ca nu s-a mai aprins.
                            Am fost si la tester si mi-au dat erori de genul:
                            P0123 Throttle/Petal Position Sensor/Switch A Circuit High Input
                            si ceva cu Cylinder Misfire (pe toate 6) . Mentionez ca am schimbat acum o luna bujiile, oare are vreo legatura?
                            OFFTOPIC: Am aflat si eu ca desi am 6 cilindrii, masina are 2 bujii pe fiecare, deci a trebuit sa cumpar 12.
                            Oo==oO

                            Comment


                            • #15
                              Nu e rau ca ai resetat ECU, dar nu am inteles daca mai face ori nu. Legat de erori, trebuie sa mai faci o data diagnoza, sa vezi ce mai apare acum. Treaba cu rateurile e probabil de la GPL, mai precis din momentul cand se comuta din benzina in gaz si invers. Nu te ingrijora.
                              Asa, in pedala ai un senzor micut, un switch de fapt, care face contact cand apesi pe ea. Daca e bulit, ajungi cu pedala la fund, apesi kick-ul, iar ECU vede de fapt pedala neapasata. De aici CHECK ENGINE. Verifica-l, e posibil sa fie doar iesit din locul lui.
                              Bujii intradevar ai o galeata...

                              Sent from my ST18i using Tapatalk

                              https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                              Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                              Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF