Buna ziua!
Am un E240 din 2001 (W210) cu motor de 2.6, v6, benzina si de curand am sesizat urmatoarea problema: cand apas pe acceleratie la maxim, cu tot cu click-ul acela (kick-down-ul) masina reactioneaza ok, schimba in treapta inferioara, se duce bine pana cand deodata imi taie acceleratia. Si nu se intampla la vreo turatie anume; uneori se infige, schimba chiar urmatoarea treapta si apoi imi taie iar acceleratia. Dupa fenomenul acesta, trebuie sa apas foarte mult pe acceleratie ca sa mai pot merge in conditii relativ normale. Ca sa revina masina la normal trebuie doar sa repornesc motorul.
-> imediat dupa ce se intampal acest fenomen, becul de check engine incepe sa clipeasca si apoi ramane aprins, uneori ramane aprins cateva ore, alteori cateva zile si apoi nu se mai aprinde pana nu se intampla iar fenomenul descris.
-> interesant mai este ca, daca apas pedala la maxim (dar fara kick-down) motorul nu face niciun fel de problema, schimba si atunci in treapta inferioara si se infige binisor, dar nu este acelasi impuls ca la kick-down, cum facea inainte; daca continui cu click-ul, il pierd...
Masina are 92.000 de km, mai mult a stat in garaj decat sa mearga, ptr. ca la inceput era mai ok cu benzina, dar acum la 16-17 l in oras nu prea se merita (motiv ptr. care am trecut-o pe GPL). Problema cu kick-down-ul se manifesta si cand merg pe benzina si cand merg pe GPL....
Multumesc anticipat!
Am un E240 din 2001 (W210) cu motor de 2.6, v6, benzina si de curand am sesizat urmatoarea problema: cand apas pe acceleratie la maxim, cu tot cu click-ul acela (kick-down-ul) masina reactioneaza ok, schimba in treapta inferioara, se duce bine pana cand deodata imi taie acceleratia. Si nu se intampla la vreo turatie anume; uneori se infige, schimba chiar urmatoarea treapta si apoi imi taie iar acceleratia. Dupa fenomenul acesta, trebuie sa apas foarte mult pe acceleratie ca sa mai pot merge in conditii relativ normale. Ca sa revina masina la normal trebuie doar sa repornesc motorul.
-> imediat dupa ce se intampal acest fenomen, becul de check engine incepe sa clipeasca si apoi ramane aprins, uneori ramane aprins cateva ore, alteori cateva zile si apoi nu se mai aprinde pana nu se intampla iar fenomenul descris.
-> interesant mai este ca, daca apas pedala la maxim (dar fara kick-down) motorul nu face niciun fel de problema, schimba si atunci in treapta inferioara si se infige binisor, dar nu este acelasi impuls ca la kick-down, cum facea inainte; daca continui cu click-ul, il pierd...
Masina are 92.000 de km, mai mult a stat in garaj decat sa mearga, ptr. ca la inceput era mai ok cu benzina, dar acum la 16-17 l in oras nu prea se merita (motiv ptr. care am trecut-o pe GPL). Problema cu kick-down-ul se manifesta si cand merg pe benzina si cand merg pe GPL....
Multumesc anticipat!
Comment