Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Fum negru

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Fum negru

    Va salut! Sper sa ma puteti ajuta cu o parere.....

    E200 cdi-ul meu scoate fum negru la fel ca semineul din living, in plus cand sta la relanti se tureaza singura, mai ales cand calc frana sau pornesc A/C dar culmea ca nu tot timpul, doar cand este calda si pe drive ( cutie tiptronic).....v-as fi recunoscator daca mi-ati da macar o parere. Multumesc!
    Last edited by doktor4carz; 05-20-2008, 08:31 AM.

  • #2
    Fum negru scoate orice diesel cand e turat - motorina nearsa. Cand pornesti A/C motorul angreneaza si compresorul de aer si trage mai greu. Reactia normala e scaderea turatiei dar in cazul tau si al masinilor mai noi calc regleaza singur turatia. Ma gandesc ca la tine e ceva in neregula la calc si o tureaza mai mult decat trebuie. O scurta incursiune la un tester te poate lamuri asupra problemelor. Altfel nu stiu daca te poate ajuta cineva.
    http://www.clubmercedes.ro/vand-w210...cdi-t2324.html

    Comment


    • #3
      Asa este.....dar scoate mult mai mult fum decat inainte si asta se intampla de cand a inceput sa se tureze singura (galopeaza). Ceva nu este in regula iar la tester a iesit valva EGR cum ca nu ar fi functionat tot timpul, acelasi meserias mi-a spus ca nu din cauza valvei se tureaza singura.....nu stiu ce sa cred si pana la urma ma duc la reprezentanta sa imi ia si aia banii dandu-si cu parerea....asta e ..... multumesc oricum
      Last edited by doktor4carz; 05-20-2008, 08:31 AM.

      Comment


      • #4
        Ai schimbat filtrul de aer?

        Pentru turat singura nu stiu ce ar putea fi, dar la fum negru eu schimb de obicei filtrul de aer.
        Last edited by doktor4carz; 05-20-2008, 08:31 AM.
        Mercedes are prioritate din fabrica.

        Comment


        • #5
          Sincer nu am schimbat filtrul de aer, dar l-am scos si e curat.....o sa incerc si varianta asta, nu am ce face....
          Last edited by doktor4carz; 05-20-2008, 08:32 AM.

          Comment


          • #6
            Nu influenteaz filtrul de aer, cum influenteaza calitatea motorinei....ea este factorul decisiv pt. ceea ce scoti pe toba...cel putin asta am observat pe pielea mea.
            MB W211 E 270 CDI 210Cp 480Nm BT 89SPP

            Comment


            • #7
              ce-i drept pana acum puneam efix dar acum am alimentat de la petrom ultima oara, insa am pus metabond megasel, il folosesc de o luna (1500 km). E posibil sa fie si motorina de vina.

              Comment


              • #8
                Originally posted by bad View Post
                ce-i drept pana acum puneam efix dar acum am alimentat de la petrom ultima oara, insa am pus metabond megasel, il folosesc de o luna (1500 km). E posibil sa fie si motorina de vina.
                Ai pus efix, si tot scoate fum?, ciudat efix de la rompetroul e cea mai buna motorina pt cdi-urile noastre (asta am obs la motorul de pe e-klasse ....si e foarte bine ca pui aditiv, incearca sa continuii asa...
                MB W211 E 270 CDI 210Cp 480Nm BT 89SPP

                Comment


                • #9
                  Doua variante ori sa-ti cureti EGR -ul (daca scoate fum negru) ori debitmetrul de aer (daca galopeaza la ralanti)

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by donrafael View Post
                    Doua variante ori sa-ti cureti EGR -ul (daca scoate fum negru) ori debitmetrul de aer (daca galopeaza la ralanti)
                    Chiar asa...cum se curata egr-ul asta? dar mai intai unde se afla?
                    MB W211 E 270 CDI 210Cp 480Nm BT 89SPP

                    Comment


                    • #11
                      am avut si eu probleme cu motorul care galopeaza si a fost senzorul de pe rampa din capat catre interiorul masinii dar de fum negru nu am scapat

                      Comment


                      • #12
                        Problema asta o am si eu.Am inceput prin a schimba debitmetrul (450 lei ) si valva care asigura presiune constanta in rampa(common rail),( 700 lei) plus testare,resetare , nervi .toate astea la mercedes.La mersul in gol nu mai oscila,in schimb tot mai scotea fum in mod aleatoriu,citeodata la depasiri.Am revenit la Mercedes si au zis ca probabil este nevoie sa schimb galeria de admisie.La cdi admisia este variabila ,are un mecanism cu clapete care in timp se imbicseste si nu mai functioneaza corect.Recent am demontat galeria si am gasit o mizeri de nedescris.EGR era aproape infundat.Am curatat tot,pus tot frumos la loc si acum am alte probleme.Motorul a pornit foarte greu,15 min de dat la automat.Soundul motorului e cu totul altul ,se pare din cauza distributiei care e tot variabila.Luni am sa merg la un tester sa vad ce aflu.Am lasat masina 48 de ore fara borna sperind intro resetare care nu sa intimplat.Am inteles ca calculatorul sa adaptat la conditiile anterioare( cu aer mai putin in admisie) si acum e nevoie de un reset.La demontarea galeriei trebuie desfacut filtrul de motorina,unul din furtune duce la dispozitivul care variaza distributia si acum am impresia ca distributia a ramas blocata intro pozitie care favorizeaza mersul in turatie (turat suna foarte bine) .Poate de aici si pornirea dificila.Orice informatie bine venita! Multumesc

                        Comment


                        • #13
                          De obicei fumul negru scos in depasiri ar fi destul de normal... mai ales la motorina noastra... dar daca scoate un fum prea intens poate fi de vina si turbina... insa sa fumege tare la relanti... probabil cum au zis colegii egr curatat la fel si cu debitmetrul si toate filtrele

                          Comment


                          • #14
                            sigur

                            Originally posted by bad View Post
                            Va salut! Sper sa ma puteti ajuta cu o parere.....

                            E200 cdi-ul meu scoate fum negru la fel ca semineul din living, in plus cand sta la relanti se tureaza singura, mai ales cand calc frana sau pornesc A/C dar culmea ca nu tot timpul, doar cand este calda si pe drive ( cutie tiptronic).....v-as fi recunoscator daca mi-ati da macar o parere. Multumesc!
                            Salut,
                            sigur ai urmatoarea problema
                            fumul negru ti-l scoate din cauza injectoarelor. Ai bagat aditiv in motorina , acel aditiv ti=a curatat toata instalatia si ti-a bagat toata mizetia in capul injectorului si ti la blocat, iar relantiul nu si-l tine din cauza senzorului de la axa cu came care este pozitionat in stanga spate langa injectoare. iti spun asta pt ca si eu am avut aceeiasi problema . Bafta!

                            Comment


                            • #15
                              Va multumesc tuturor pentru pareri si sfaturi, imi cer scuze pentru intarzierea raspunsurilor.
                              Masina a cam stat in garaj 2 luni, eu fiind plecat din tara, inainte sa plec am schimbat debitmetrul si am curatat egr-ul, dar de oscilat tot oscileaza, dar nu tot timpul ci doar cand este motorul cald si are multi consumatori cum ar fi A/C-ul. Voi schimba acel senzor si va voi anunta ce schimbari se petrec. Va multumesc!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF