Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Disc frana

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Disc frana

    Sunt normale aceste fisuri pe disc? Pe zi ce trece devin mai mari...Masina are 24.000 km


    hosting images
    16'' C350e
    16" 911 Carrera
    15" S350 Cdi

  • #2
    La autorisme nu am prea văzut așa ceva. Am văzut foarte des la mașinile mari. În principiu nu e ok să ai așa ceva. Dacă se extind crăpăturile o să trebuiască să le schimbi. Momentan mai poți merge cu ele așa, sunt foarte mici momentan.

    Pe w210-ele meu am discuri ventilate dar neperforate. Au 2 ani, vreo 60.000km și sunt la a doua pereche de plăcuțe. Însă nu au așa ceva pe ele.
    Last edited by Luxian; 04-12-2012, 22:31 PM.
    ...

    Comment


    • #3
      Si un fenomen care sigur nu este normal. Cand franez parca masina are tendinta sa mai inainteze cativa metri pana sa simti intr-adevar cu franeaza. Nu stiu cum sa explic. Dar pateam la bicicleta asa. Si patesc mai ales cand se schimba directia de mers a rotii: din marsalier in fata si invers...

      O alta problema la franare, cred eu, este ca se supra incalzesc foarte repede diacurile. La o frana de la 130 km/h la 60 km/h spre exemplu incepe si se aude o gâjâiala puternica de la frane si cel mai rau se intareste pedala intr un fel de zici ca apesi pe un bolovan. Nu se mai simte deloc deloc. Este singura masina la care am intalnit toata acestea.
      16'' C350e
      16" 911 Carrera
      15" S350 Cdi

      Comment


      • #4
        Treaba asta se intampla atunci cand se supraincalzesc discurile...
        Tu ai acum probleme cu sistemul de franare fiindca ti-ai supraincalzit discurile care s-au calit, iar placutele iti sunt "arse".
        Efectul de fading la apasarea franei a aparut in urma calirii celor doua materiale care acum nu se mai uzeaza,lipesc, sa prinda una de alta, sper ca intelegi, micronic vorbind fiindca sunt calite. La rece aluneca, dupa ai faza pana sa se incalzeasca cand ai frana normala iar cand se incalzesc iar ramai fara frana oricata forta exercita pompa de frana. Cred ca ai patit chestia asta fiinda suprasoliciti sistemul de franare, ar trebui sa te gandesti la un upgrade, la care iti recomand tot discuri perforate de la ATE + placute Ate Ceramic, pret total in jur de 1500 ron pe piese, nu e un upgrade cine sti ce dar la bani putini e mai bun decat stock si poti sa te joci cat vrei cu franele pe urma.
        Vezi poate poti obtine inlocuirea discurilor pe garantie, si sa pui doar placute de frana ATE Ceramic, care sunt mult mai rezistente la caldura si la uzura fata de cele stock, vei simti diferenta. Eu am inlocuit doar placutele si pot sa spun ca acum cu aceste placute pot auzi scartaituri de roti, bineinteles ca cu ABS, in cazul in care am o franare la maxim, pe cand cu celelalte placute aveam doar franare, cu exact aceleasi cauciucuri, sa nu mai vorbim de faptul ca acum in cazul unei franari bruste daca nu ma tin ajung in "centura" cu toate ca sunt cu mainile pe volan, sa nu mai vorbesc de pasageri si de eventualele obiecte de pe bancheta care ajung sub scaune si am patit deja de vreo 2 ori chestia asta.
        Alte avantaje ale acestor placute sunt ca se uzeaza foarte greu, datorita compozitiei si cu toate astea nu afecteaza discul, la mine s-au uzat cam 1 mm in 10.000 km deci o sa ma tina vreo 70.000 si nu mai am niciodata jantele innegrite de la placute, abia astept sa se termine placutele si pe spate sa le inlocuiesc tot cu ceramice, sunt mai scumpe dar merita fiecare banut in plus. La mine la E Class au fost 350 ron, putin mai scume decat alea fara ceramica,cam cu 100 ron, asta in varianta pentru pachetul sport, cred ca pentru etrierii simpli sunt mai ieftine.
        Last edited by Dj Sky; 04-13-2012, 00:40 AM.

        Comment


        • #5
          Mersi de informatii. Da, am suprasolicitat de multe ori sistemul de franare. La viteze mari, chiar si franari 190-0 aproape numai cu abs'ul, si mai ales pe un timp indelungat. Chiar am patit sa scoata si putini aburi iarna asta cand am crezut ca s a ars vopseaua de pe placuta cu "Mercedes' de pe etrieri. Cei de la reprezentanta mi au spus ca sunt normale acele fisuri. Dar deja se accentueaza si cel mai rau mi se accentueaza nesiguranta. Poate fi si de la fenomenul ca mai mereu cand spal masina si se uda discurile ies aburi ca intr o sauna? Stiu ca trecerea brusca de la cald la rece nu face bine.

          Ceva interesant:

          Vehicle braking system fade, or brake fade is the reduction in stopping power that can occur after repeated application of the brakes, especially in high load or high speed conditions. Brake fade can be a factor in any vehicle that utilizes a friction braking system including automobiles, trucks, motorcycles, airplanes, even bicycles.

          Brake fade is caused by a buildup of heat in the braking surfaces and the subsequent changes and reactions in the brake system components and can be experienced with both drum brakes and disk brakes. Loss of stopping power, or fade, can be caused by friction fade, mechanical fade, or fluid fade. Brake fade can be significantly reduced by appropriate equipment and materials design and selection.

          Brake fade occurs most often during high performance driving or when going down a long, steep hill. Owing to their configuration this is more prevalent in drum brakes. Disk brakes are much more resistant to brake fade and have come to be a standard feature in front brakes for most vehicles.

          Causes of brake fade

          The reduction of friction termed brake fade is caused when the temperature reaches the "kneepoint" on the temperature-friction curve. [All brake lining is cured under mechanical pressure following a heating & cooling curve, heating the friction material up to 450°F to "cure" (cross-link) the phenolic resin thermoset polymers: There is no melting of the binding resins, because phenolic resins are thermoset, not thermoplastic] In this form of fade, the brake pedal feels firm but there is reduced stopping ability. Fade can also be caused by the brake fluid boiling, with attendant release of compressible gases. In this type of fade, the brake pedal feels "spongy". This condition is worsened when there are contaminants in the fluid, such as water, which most types of brake fluids are prone to absorbing to varying degrees. For this reason brake fluid replacement is standard maintenance
          Last edited by Drey63; 04-13-2012, 01:02 AM.
          16'' C350e
          16" 911 Carrera
          15" S350 Cdi

          Comment


          • #6
            Cere inlocuirea discurilor pe garantie, nu ar trebui sa te refuze, cum ai spus, e vorba de siguranta ta, as fi curios sa masori cu ceva foarte subtire cat de adanci sunt fisurile, tare ma tem ca de mai avanseaza si ti se crapa discul la o franare puternica sa vezi blocat de roata si invarteli ca titirezul pe asfalt,ar trebui sa le explici la "domnii"aia de la reprezentanta ca in caz de ceva problema grava nu raspunzi de alte pagube provocate, cu atat mai putin casco, iar cand mergi sa ti le inlocuiasca sa iti cumperi tu un set de placute, dar ceramice, la reprezentanta nu cred ca vei gasi, sau poate pentru modelul tau mai nou da, cu toate ca nu are rost sa le cumperi de la ei ca si pe original sunt tot de ATE facute si fiind consumabile la fel ca si cauciucurile ar trebui sa le poti duce tu pentru inlocuire.
            Din ce imi spui tu tare ma tem ca tie nu ti-e ceva in regula la sistemul de franare, chestia cu gajaiala aia si aburii la spalatorie? , nu cumva ai niste temperaturi pe acolo de iti fierbe lichidul in etriere? Ce jante ai pe masina, tot alea "aerisite" din pozele de la My Car?
            Mergi azi pana la un itp, da-i de-o bere la tipul de acolo si trage niste franari repetate pe stand sa vezi de ce e in stare si cat se incalzeste...
            Eu am mai facut maratoane cu masina in care aveam viteza medie de peste 100 km/h dar nu am avut nici macar incalzite jantele si zona de acolo, am verificat de curios...
            Last edited by Dj Sky; 04-13-2012, 11:57 AM.

            Comment


            • #7
              Off topic: daca nu-i cu suparare, am vazut la semnatura ta ca detii (sau detineai) un S63 disparut. Daca "disparut" inseamna furat, ne poti spune cum s-a intamplat (eventual in alt topic)? Erau la un moment dat niste discutii pe aici legate de furtul masinilor noastre unde unii ziceau ca e aproape imposibil.
              Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

              Comment


              • #8
                Originally posted by haddess View Post
                Off topic: daca nu-i cu suparare, am vazut la semnatura ta ca detii (sau detineai) un S63 disparut. Daca "disparut" inseamna furat, ne poti spune cum s-a intamplat (eventual in alt topic)? Erau la un moment dat niste discutii pe aici legate de furtul masinilor noastre unde unii ziceau ca e aproape imposibil.
                Nu...Masina a fost vanduta. O sa schimb semnatura ca induce lumea in eroare. Cine spune ca nu se pot fura probabil glumeste. Este destul de usor cu oricate sisteme ar avea. Am avut un sistem interesant pe S63 care o sa l pun curand si pe 420, care intrerupea pornirea masinii. Adica apasam pe butonul de pornire de la Keyless si se punea doar contactul, nu pornea. La fel si daca ii scoteam butonul si bagam cheia, tot nu pornea. Foarte interesant.
                16'' C350e
                16" 911 Carrera
                15" S350 Cdi

                Comment


                • #9
                  Off topic: daca pun hotii ochii pe masina ta, va pleca, cum? nu stiu nici eu, prin aer, pe trailer, in vagon, pe rotile ei, dar tot va pleca...
                  Revenind la problema ta cu discurile, ai mai rezolvat ceva?

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Dj Sky View Post
                    Off topic: daca pun hotii ochii pe masina ta, va pleca, cum? nu stiu nici eu, prin aer, pe trailer, in vagon, pe rotile ei, dar tot va pleca...
                    Revenind la problema ta cu discurile, ai mai rezolvat ceva?
                    Inca nu. O sa ma duc dupa sarbatori la service la Mercedes sa vad ce spun. Sper sa rezolvsa mi schimbe ceva pe garantie...
                    16'' C350e
                    16" 911 Carrera
                    15" S350 Cdi

                    Comment


                    • #11
                      Mi-a ajuns cam asa discul. Ceva opinii?


                      free image hosting
                      16'' C350e
                      16" 911 Carrera
                      15" S350 Cdi

                      Comment


                      • #12
                        Pai s-a facut mai lucios acolo deoarece "mananca din placuta" si praful acela face ca suprafata sa prinda alta culoare. M-am uitat mai bine la poze, si cred ca ai dreptate, ti s-au crapat discurile cand ai dat tu sau la spalatorie pe ele cu apa rece, iar ele erau incinse de la suprasolicitare, sau ai o problema la sistemul de franare si iti "strang" franele, cu toate ca nu cred sa fie vre-o problema, ca daca ar fi, deja iesea fum/foc din ele si nici nu aveai consumuri asa prietenoase uneori.
                        Originally posted by Drey63 View Post
                        Poate fi si de la fenomenul ca mai mereu cand spal masina si se uda discurile ies aburi ca intr o sauna?
                        Nu cumva le-ai incalzit tu sau altcineva si au fost "racite" cu pet-ul cu apa? Cred ca apa a fost cauza crapaturilor, ca daca era o problema generala se auzea deja, si probabil era facuta o campanie de inlocuire gratuita a discurilor.
                        S-ar putea sa fie crapaturi doar superficiale si atunci ai mai putea merge cu ele dar numai pana la terminarea(uzarea) placutelor, dupa revin la vorba veche, recomandandu-ti kit nou de discuri + placute ceramice. Inca nu cred ca e o situatie periculoasa in viitorul apropiat la tine, deoarece nu pare sa se fi lungit crapaturile. Nu stiu care e situatia discurilor pe interior, ca toate pozele sunt doar din exterior. Trebuie urmarite, daca raman asa mai merg, daca nu altele... Si pe viitor ai grija de discuri incalzite si apa rece, atentioneaza-i la spalatorie sa nu dea direct pe ele cu apa daca te-ai jucat inainte cu franele. Cei de la reprezentanta ce au zis?
                        Last edited by Dj Sky; 04-24-2012, 22:38 PM.

                        Comment


                        • #13
                          odata incinse discrile peste masura , incep sa se degradeze permanent. invatate sa folosesti mai mult frana de motor.....

                          Comment


                          • #14
                            Bineinteles ca odata incinse nu m-am apucat sa arunc cu apa pe ele. Stiu ca se degradeaza asa...

                            Frana de motor mi-e greu sa stau mereu sa dau din padele, fiind automata, mai ales ca schimba greu si cutia fiind in 5 trepte, rapoartele sunt lungi. La viteze mai mari folosesc mereu padelele.

                            Crapaturile se fac din ce in ce mai mari si incep sa se molipseasca si celelalte orificii. Inca n-am ajuns la reprezentanta. Ideea e ca dupa 1-2 frane medii, iei foc daca stai langa roata. Se incing peste masura. Chiar si daca as fi mers zi de zi cu ea pe circuit, nu cred ca ar fi trebuit sa se intample asa ceva la km acestia...
                            Last edited by Drey63; 04-24-2012, 23:31 PM.
                            16'' C350e
                            16" 911 Carrera
                            15" S350 Cdi

                            Comment


                            • #15
                              Mie nu mi se pare normal să se degradeze așa repede. Cred că abuzezi cumva de frâne. Ziceai că mergi la reprezentanță, sunt curios ei ce zic (dacă e normal sau nu)...

                              Acum observ că discurile tale sunt cumva mai uzate spre exterior, adică plăcuțele nu "prind" uniform pe toată suprafața discului. S-ar putea să fie și plăcuțele duse. Încearcă să schimbi plăcuțele în primă fază (dacă nu reușești nimic cu garanția). Un set nou de plăcuțe ar prinde mai pe exterior - interior, unde la tine nu e foarte uzat discul, și-ți mai menajez în felul ăsta zona cu crăpături. Asta e o teorie, dar poate te ajută...
                              ...

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF