Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Vreau o recomandare pentru achizitie Sprinter de la cunoscatori:smoke:

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Vreau o recomandare pentru achizitie Sprinter de la cunoscatori:smoke:

    Am nevoie de un minibuss de 8+1 locuri pt transport persoane ro-germania,am facut o comparatie intre T4,Vito si Sprinter si am ajuns la concluzia ca un Sprinter ar fi potrivit si pt persoane ca spatiu pt bagaje si pt marfa.

    Va cer o recomandare pt un Sprinter din 2000 scurt,nu prea stiu care dintre modele ar fi mai potrivit,sa nu aiba nici consum prea mare(daca difere de la un model la celalalt sau doar diferenta de cai),e vreo diferenta inafara de greutatea maxima autorizata?ma refer la directie,motor,cutie viteze,probleme de serie?

    Ce imi recomandati?

  • #2
    Va rog nu ma injurati, dar daca tii la consum / volum bagaje, cel mai bine se preteaza un VW Lt cu motor de 2.5 din ala de 109 cai. Comparativ cu Mercedesul, la consum, exclusiv, LT-ul bate Sprinterul. Ma refer la cele modelul 2000 - 2006. Daca vrei sa iei un tanc de masina sa fie fiabila, consum mic, intretinere ieftina, sa traga bine si o remorca, modelul Sprinter 312 fabricat intre 1996-2000 este ideal. Motor clasic, fara CDI, nu e pretentios la consumabile, ulei sau combustibil. In rest identic la caroserie cu cele fabricate dupa 2000.

    Comment


    • #3
      M-am uitat si la LT,diferenta e ca are mai putini CP si motorul mai mare si ne omoara romani cu taxele....un Sprinter cu motor2.2 din 2000 e mai acceptabil la taxa si e si impozitu si taxele mai ieftine.

      Comment


      • #4
        Vreau o recomandare pentru achizitie Sprinter de la cunoscatori

        Originally posted by cryss09 View Post
        Am nevoie de un minibuss de 8+1 locuri pt transport persoane ro-germania,am facut o comparatie intre T4,Vito si Sprinter si am ajuns la concluzia ca un Sprinter ar fi potrivit si pt persoane ca spatiu pt bagaje si pt marfa chiar si o platforma dupa el..

        Va cer o recomandare pt un Sprinter din 2000 scurt cu greutatea maxima autorizata de 3.5t,nu prea stiu care dintre modele ar fi mai potrivit,sa aiba directia simpla,motorul cu viatza lunga si cutie viteza buna si consumul fiabil ?

        Ce imi recomandati??
        .....................................

        Comment


        • #5
          Originally posted by cryss09 View Post
          .....................................
          salut,

          iti recomand sprinter

          sunt detinator si de sprinter si de LT,cu aproape toate gamele de motorizare

          cunosc majoritatea problemelor la ambele,si cum zicea colegul brain,cel mai fiabil ramane 312
          eu am majoritatea modelele noi de sprinter,care sunt mai putin fiabile,nu iti recomand
          daca mai pot sa te ajut cu altceva nu ezita sa ma intrebi

          Comment


          • #6
            O sugestie pentru un viitor titu , la deschiderea unui topic :

            "Va rog frumos , ajutati-ma cu o recomandare" ! .

            Comment


            • #7
              Originally posted by kargo View Post
              salut,

              iti recomand sprinter

              sunt detinator si de sprinter si de LT,cu aproape toate gamele de motorizare

              cunosc majoritatea problemelor la ambele,si cum zicea colegul brain,cel mai fiabil ramane 312
              eu am majoritatea modelele noi de sprinter,care sunt mai putin fiabile,nu iti recomand
              daca mai pot sa te ajut cu altceva nu ezita sa ma intrebi
              Deci pana la urma 312 de prin 2000 e un model reusit?

              M-ai am o intrebare daca spui ca sunteti proprietar sprinter,la 312 dupa 2000 am vazut aici in germania si euro 2 si 3,intrebare este daca romani nosti il scot euro 3 la RAR?
              Last edited by cryss09; 03-11-2012, 08:18 AM.

              Comment


              • #8
                Problema este ca nu prea sunt 312 la pret rezonabil.211,212 e la fel de bun?
                Last edited by cryss09; 03-11-2012, 09:14 AM.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by cryss09 View Post
                  Deci pana la urma 312 de prin 2000 e un model reusit?

                  M-ai am o intrebare daca spui ca sunteti proprietar sprinter,la 312 dupa 2000 am vazut aici in germania si euro 2 si 3,intrebare este daca romani nosti il scot euro 3 la RAR?
                  312 s-a fabricat din 1995 pana in 2000 si este euro 2 sigur
                  313 s-a fabricat din 2000 pana in prezent,este modelul CDI si sunt
                  din 2000 pana in 2006 euro 3
                  din 2006 pana in 2009 euro 4
                  din 2009 pana prezent euro 5

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by cryss09 View Post
                    Problema este ca nu prea sunt 312 la pret rezonabil.211,212 e la fel de bun?
                    diferenta dintra modele 2xx si 3xx este la sarcina maxima autorizata
                    la 2xx sarcina maxima este 2800 kg
                    la 3xx sarcina maxima este 3500 kg
                    la 4xx sarcina maxima este 4600 kg
                    la 5xx sarcina maxima este 4600 kg sau 5000 kg

                    caroseriile si motorizarile sunt identice,cred ca ceva diferente sunt la suspensie si jante

                    Comment


                    • #11
                      Sprinter-ul ia-l cit mai vechi si cu motor de cit mai multi cilindrii...

                      Comment


                      • #12
                        Iei un Sprinter 312 versiunea maxi, pe care dai undeva la vreo 3800 euro (am gasit eu unul f. frumos pe la Munchen saptamana trecuta). Te mai costa inmatriculatul cu tot cu RAR, asigurari, etc ... undeva la 1000 euro. Cea mai ieftina transformare din cate stiu e pe la 2500 euro (de la 3 locuri autoutilitara la 9 locuri autoturism). Si cu undeva la 7500 euro ai masina, care o amortizezi in maxim 6 luni, cheltuielile de intretinere la acest model fiind f. mici, comparativ cu alte modele.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by brain View Post
                          Iei un Sprinter 312 versiunea maxi, pe care dai undeva la vreo 3800 euro (am gasit eu unul f. frumos pe la Munchen saptamana trecuta). Te mai costa inmatriculatul cu tot cu RAR, asigurari, etc ... undeva la 1000 euro. Cea mai ieftina transformare din cate stiu e pe la 2500 euro (de la 3 locuri autoutilitara la 9 locuri autoturism). Si cu undeva la 7500 euro ai masina, care o amortizezi in maxim 6 luni, cheltuielile de intretinere la acest model fiind f. mici, comparativ cu alte modele.
                          Si versiunea mini nu e la fel de buna?cat despre inmatriculare dak e de pers e aproape 2000e care i recuperez in judecata dar daca il transform nu imi mai recuperez bani.

                          Ce parere ai de 313 de dupa 2000,euro 3 taxa undeva pana in 2000e?

                          Comment


                          • #14
                            Si eu as recomanda Sprinter, cel cu 3 ferestre si 8+1 locuri si un motor 313 cdi, adica cel putin 130 de cai putere, ca sa nu te rogi de ea la drum. Dupa parerea mea Sprinterele sunt foarte rezistente si durabile venind vorba de piese. In plus de acest fapt consumul este undeva la 9 la suta, asta in cazul daca nu o calci mai mult de 110 km/ ora. O masina confortabila, mai recomand sa ii lasi doar o singura foaie de arc pe osia spate si sa o cumperi pe punte simpla, asta in cazul in care ti la pasagerii tai, sa nu le rupi spinarile facand-o mai rigida cu foi de arcuri in plus. Sa ne ti la curent daca ai luat ceva.
                            transport marfa

                            Comment


                            • #15
                              Merci de recomandare,o sa va anunt doar k mai imi trebuie vro 3 luni de lucru in germania

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF