Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Problema alimentare

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema alimentare

    Buna la toti..problema este ca de la un timp..dupa o pauza mai mare in care motorul nu este pornit, mototina pur si simplu se reintoarce in rezervor, filtru ramane gol, turul ramane gol, din cate am aobservat, motorina dupa furtunul de tur este absorbita de pomp[a de inalta presiune.Pornirea o fac de stul de greu, pana ce pompa isi trage dinou motorina. Toate se intampla daca am mai putin de 10 l motorina, dar am patito si cand aveam jumate de rezervor sau mai mult..Sa fie problema vreunei supape?..Vechiu proprietar mia spus ca a vut odata probleme cu o supapa din rezervor, si avea cam tot aceleasi simtome, dar in cazul lui, nu mai dadea drumul la combustibil sa vina..acu sa fie tot aceiasi, dar sa nu mai inchida?..La service nu am fost, ca cam degeaba...multumesc
    Unlike Any Other
    The best or nothing

  • #2
    Salut colegule ! simplu si eficient te duci la magazin iei o supapa de sens pt. motorin e metalica are o sageata e in jur de 30 lei !O pui pe tur inainte de filtru cu sageata spre filtru !aceasta supapa nu mai da voie la motorina sa plece inapoi ,eu am pus preventiv o asemenea supapa!cu timp in urma aveam un renault trafic diesel 1.9 masina avea vreo 100.000km eram in oras sa oprit si nu a vrut sa mai plece am fugit la magazin am luat o supapa am amorsat si am plecat !devina era supapa de pe filtru !
    diagnoza reparatii mb dezmembrari auto

    Comment


    • #3
      Mersi alex..am sa merg sa imi pun una..da e posibil si asta..mi se intampla decand am schimbat filtru de motorina...
      Unlike Any Other
      The best or nothing

      Comment


      • #4
        Asa si facut si azi mi-am montat o supapa unisens inainte de filtru..totul bun si frumos la prima pornire, la a doua.Am mers sa alimentez si surpriza..nu a mai vrut sa porneasca nici din prima cheie, nici dein a doua..abia din a treia cu chiu cu vai..si la urmatoarea la fel...deci problema nu este aceasta..am fost si la mecanic azi si mia spus la fel..supapa unisens montata..sau schimbat filtru cu unul nou..nu stiu ce sa fac..filtru e pus de numai sapt trec..supapa de azi..numaia am nervi si "timp", adica bani sa bag in aceleasi produse..daca stiti ceva spunemiti si mie..multumesc
        Unlike Any Other
        The best or nothing

        Comment


        • #5
          Uite eu din cauza problemei cu aeru am renuntat la filtru recomandat si am pus filtru simplu si mai ieftin si mai bun cu intrare si iesire atat!Iar supapa aia neagra am scoso si am pus o teava subtire si am mufat furtunele ! Daca ai pus filtru ieftin va prinde aer pe la acea supapa neagra de pe filtru sau pe la conducta care se infinge in mijloc aia transparenta care pleaca in pompa! cand o scoti afara are un inelus mic de cauciuc daca ala e piscat cat de putin prinde aer nu prea se gasesc acele garnituri numai conductele la set de doua si sunt 70 lei ! in mod normal cu supapa de sens nu are voie sa se mai golesca filtru .si mai are o belea la sorbul din rezervor e ca un pahar care sta permanent plin are o supapa mica si daca intra mizerie se goleste peste noapte si pana trage intra aer si asa se intampla ! eu am dat jos rezervorul si am spalat paharul sorbului ,e ceva destul de ciudat de aceea aceste masini si daca ai numai 2 litri in rezervor chiar si in panta nu se opreste motorul !dute la un mecanic bun verifica carniturile (oringurile)ia un filtru de calitate pe man recomandat inainte sa infingi supapa si conducta in filtru dupa ce ai verificat atent starea oringurilor pui putina vaselina sa nu se ciupeasca cand le bagi la locul lor ! bafta si asteptam sa ne spui ce ai rez.Reszolva problema ca,daca omori electromotorul e nasol ca e manopera multa de dat jos ...
          diagnoza reparatii mb dezmembrari auto

          Comment


          • #6
            Eu dupa ce am luat un filtru ieftin la un audi a 6 m-am chinuit 2 zile sa o pornesc! abia dupa ce am luat un filtru mai buna a pornit !
            diagnoza reparatii mb dezmembrari auto

            Comment


            • #7
              Multumesc Alex.Oringurile leam schimbat deja pe toate...(sunt cu duimul la mine in oras-2 lei/buc.).Filtrul este valeo.Da intradevar pe furtunul ce duce la pompa am mici bule de aer(mecanicul spunea ca e normal sa fie)-el asa spunea.am sa vad cum "caut" in rezervor sa vad ce epe colo.de dimineata de ex mia pornit la sfert de cheie..dupa 40 km de mers, dupa ce am oprit, nu a mai vrut sa porneasca.acu seara iar a mers bine.am sa vad maine ce fac si revin cu raspunsuri.
              Unlike Any Other
              The best or nothing

              Comment


              • #8
                Nu te mai lega de filtru bule de aer am si ei .problema la tine e din alta parte ! daca la rece porneste perfect iar la cald greu e clar ca bunaziua e un injector asa am chinuit eu o luna pana l-am gasit si l-am schimbat scapa pe retur in deosebi cand e cald motorul ! testu e simplu mergi la cineva specializat desfaci pana ajungi la injectoare ,scoti retururile se monteaza niste furtunase cu eprubete si atunci sti exact care din injectoare este ,asa am facut eu !la cdi-uri un injector daca scapa pe retur fiind pe rampa comuna le omoara pe toate si daca presinea cand dai la automat nu e de 100milibari minim nu da voie calculatorul sa deschida injectoarele !un alt caz fericit ar fi sa fie supapa de pe capu rampei din parte stanga se numeste supapa regulatoare ! cand se duce nu mai porneste deloc e simplu tare se da jos in 10 minute si se potriveste de la orice tip de mercedes diesel cdi e identica iei de la cineva una de proba prima si prima data inainte de a face altceva .una noua e vreo 6 milioane dar eu am luat sh cu 50 euro .pana sa ma duc sa o iau al luat una de proba de la un prieten si mi-am dat seama ca asta era buba .
                diagnoza reparatii mb dezmembrari auto

                Comment


                • #9
                  In caz ca nu porneste ca sa nu stai in drum iti spun metoda experimentata de mine o luan cand nu porneste cumperi un spray cel mai ieftin deodorant de asta dar sa nu fie cu praf si dai doua trei pufuri exact acolo pe unde trage aer inainte de filtru de aer si o va lua pe loc si nici nu sunt riscuri fata de spray-ul normal de pornire care face detonatii mari !
                  diagnoza reparatii mb dezmembrari auto

                  Comment


                  • #10
                    Eu unu ma saturasem sa mai dau banii pe la unu pe la altu eram disperat o luna de zile m-am chinuit asa si de fapt era injectorul 4 cum spuneam mai sus !la tine e bine totusi dar problema se va accentua la mine de abia o lua la rece dupa ce se incalze fara spray no mai lua deloc si uite asa am facut vreo 4mii de km ca , am avut treaba !
                    Prima data inlocuieste de proba supapa daca merge nici asa e clar un injector il indentifici si aici parte grea e vreo 12mil unu in second nu ai baza trebuie exact aceiasi serie....
                    diagnoza reparatii mb dezmembrari auto

                    Comment


                    • #11
                      Multumesc pentru sfaturi alex..dar la mine injectoarele is bune..au fost verificate deja..am gasit problema totusi..este mufa aceea de [pe furtunul ce merge la pompa de inalta presiune..oringul lam schimbat, dar dincauza ca "desteptul" de mecanic, ce mia schimbat ceva, mia rupt acele gheare, si acu numai imi etanseza bine..mai ii si o supapa de tur din rezervor ce mia prins mizerie..am sa le rezolv in weke asta...
                      Unlike Any Other
                      The best or nothing

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF