Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

problema a170 ciudata!!!!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • problema a170 ciudata!!!!

    buna ziua,
    in primul rand sper sa vb corect si pe inteles(fetele nu prea se pricep la masini).am o pb la mercedes, in momentul in care opresc motorul pe dedesupt continua sa se auda ceva mergand(un bazait) care dupa ceva timp se opreste. In unele zile si iese putin fum, acest loc fiind undeva pe la mijlocul masinii.sper sa existe cineva care a avut aceasat pb.

  • #2
    daca e bazait dupa oprirea motorului si se aude de la "motor" poate fi pompa de servo-directie.Cauzele au fost explicate in alt post.Daca mai iese si fum....trebuie sa vada un mecanic neaparat; poate fi de la esapament, poate fi de la furtunul pentru cazele de carter, etc, sper sa nu fie de la pompa.
    Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
    https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

    Comment


    • #3
      pai si ce se intampla dak e pompa?alta chestie care am obs este k a aparut aceasta pb de cand s a racit afara.

      Comment


      • #4
        pompa de servodirectie bazaie mereu sau se opreste uneori cand nu invarti de volna, dar nu de tot, ea nu trebuie sa functioneze cand e motorul oprit.Altfel este o defectione electrica la alternator, de obicei.Trebuie verificat.
        Legat de vremea rece, poate fi doar o coincidenta.
        Te sfatuiesc sa mergi la un service, sau contacteaza un coleg de pe forum care este din bucuresti.
        Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
        https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

        Comment


        • #5
          cred k nu se aude de la motor bazaitul, ci tot de pe dedesupt de pe la mijlocul masinii de acolo de unde scoate fumul.am fost la un mecanic si nu pricepe.nu stiu dak spun prostii dar cred k are legatura cu evacuarea.

          Comment


          • #6
            Daca iese fum exact la jumatatea masinii atunci cu siguranta este de la evacuare.Dar gaura in evacuare putin porbabil,eu vad destul de rezistenta evacuarea la buburuza, cred ca nu se imbina bine racodrul de la toba de esapament cu racordul de la catalizator.
            Toba de esapament este foarte grea si se tine in 2 suruburi la imbinare, unul la jumatate si inca unul la final, existand si niste tampoane de cauciu.Cred ca nu mai sta bine fixata.Asta nui problema grava.
            Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
            https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

            Comment


            • #7
              Originally posted by stefan nicoleta View Post
              buna ziua,
              in primul rand sper sa vb corect si pe inteles(fetele nu prea se pricep la masini).am o pb la mercedes, in momentul in care opresc motorul pe dedesupt continua sa se auda ceva mergand(un bazait) care dupa ceva timp se opreste. In unele zile si iese putin fum, acest loc fiind undeva pe la mijlocul masinii.sper sa existe cineva care a avut aceasat pb.
              Seara Buna!
              Zgomot +fum la jumatatea masinii(dedesubt) nu ma poate duce cu gandul, asa cum a spus si Flavyus mai sus, decat la evacuare. Mergi mai bine la un service auto, unde, cu motorul pornit, sa-ti ridice masina pe elevator. Apoi nu mai sunt dubii cu privire la ceea ce produce zgomotul si de unde apare fumul.
              Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

              Comment


              • #8
                Poate ca masina e dotata cu webasto . E vorba de bazait, nu de zgomot de evacuare sparta. Iar webasto-ul are esapamentul pe la mijlocul masinii.
                Niste poze cu butoanele masinii ne-ar ajuta.
                Ar trebui sa ne spui si din ce an e masina.
                Mercedes CL 200 Kompressor
                Mercedes C 180 Kompressor

                Diamonds are forever. Mercedes-Benz is working on it.

                Comment


                • #9
                  Nu are nimic masina,are acea incalzire, fuel powered heater boost cum o numesc ei,nu ai un buton langa frana de mana de unde sa opresti si sa pornesti?asa m-am speriat si eu ca iesea fum,am citit in cartea tehnica si explica,atunci dupa ce opresti masina se poate simti un miros .Ti-am fotocopiat din carte sa vezi.
                  Attached Files

                  Comment


                  • #10
                    Aceasta problema a inceput numai de cand a dat frigul,daca acel buton il tii tot timpul on,cand temperatura scade sub 8 grade sau apa sub 70 grade porneste singura, iti incalzeste mai repede masina dar iti consuma din combustibil.Poti sa inchizi acel swich,e situat langa frana de mana pe langa butoanele de inchis geamurile.Daca ai acel buton(e cel din atasamentul din primul post) ai si acest boost heat,daca te poti uita sau altcineva sub masina sa vezi daca e o evacuare mica,ca un tub din tabla si pe acolo ies gazele de la ardearea combustibilului nu ai de ce sa iti faci probleme.

                    Comment


                    • #11
                      Alooo nu mai dati verdicte ceea ce se aude e webasto e un sistem de incalzire auxiliara care incepe sa functioneze numai cand e mai rece afara ! Nu e un defect nu mai scrieti aberatii!
                      diagnoza reparatii mb dezmembrari auto

                      Comment


                      • #12
                        aveti dreptate are legatura cu acel buton.eu uneori dimineata il aprindeam pt k ma gandeam k are legatura cu dezaburirea la geamuri.o sa urmaresc dak mai face asa dak nu ii mai dau drumu.dar dak face si fara sa apas pe el ce fac?

                        Comment


                        • #13
                          Daca o sa-l inchizi nu cred ca o sa mai scoata fum si miros pentru ca nu mai are de ce,totusi daca se intampla poate sa fie ceve stricat la acel sistem de incalzire.Acest boost heating porneste doar daca botonul este on,e fain cand e frig pt ca te ajuta sa incalzesti mai repede masina.Butonul dedezaburire luneta spate e pe consola din fata unde e si butonul de stergatoare si apa luneta,etc.Nu e nimic sa iti faci griji,uite si la altii chiar scoate fum nu gluma http://www.youtube.com/watch?v=wcqK3jdgMtw
                          http://www.youtube.com/watch?v=vaLFn...eature=related ,ultimul e filmat sub masina ca sa iti faci o idee.Tine butonul inchis o zi doua si vezi daca mai scoate fum,di dupa alte zile cu el on si vezi diferenta.Daca totusi scoate exagerat de mult fum poate fi vreo problema la sistem,in al doia clip filmat sub masina cam asa scoate si la a mea fum si cam acelasi sunet.
                          Last edited by ichbin; 11-27-2011, 21:18 PM.

                          Comment


                          • #14
                            sa inteleg k acest heather power este oprit atunci cand dai pe off si apare luminita rosie?k mi se pare ciudat k e aprins beculetul.

                            Comment


                            • #15
                              Probabil cand e aprins este off si mie mi se pare ciudat deorece eu am un A150 W169 iar cand am AC pornit becul este ON, facand analogia este foarte probabil sa fie asa si cu acest buton al tau, Bec aprins=OFF

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF