Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Curge benzina la pornire la rece

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Curge benzina la pornire la rece

    Dau si eu de o belea, la pornire la rece, dupa ce masina sta nepornita mai bine de 24h, curge benzina ca la robinet.
    Scurgerea se opreste dupa ce se incalzeste motorul.
    Prima data era o problema la unul din furtunele ce intra din rezervor in filtru, dar vad ca problema persita.
    A patit careva asa ceva?

    Siteul www.aclassinfo.co.uk nu imi este de ajutor.

    M-a disperat scurgerea asta de benzina.
    Ii caut rezolvarea si o marit.
    Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
    https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

  • #2
    Originally posted by flavyus1987 View Post
    Dau si eu de o belea, la pornire la rece, dupa ce masina sta nepornita mai bine de 24h, curge benzina ca la robinet.
    Scurgerea se opreste dupa ce se incalzeste motorul.
    Prima data era o problema la unul din furtunele ce intra din rezervor in filtru, dar vad ca problema persita.
    A patit careva asa ceva?

    Siteul www.aclassinfo.co.uk nu imi este de ajutor.

    M-a disperat scurgerea asta de benzina.
    Ii caut rezolvarea si o marit.
    ia una diesel sunt mult mai reusite
    diagnoza reparatii mb dezmembrari auto

    Comment


    • #3
      Pana sa iau alta mie imi trebuie solutia la problema asta, ca nu vreau sa-l am pe constinta pe urmatorul proprietar.Poate-l vad la TV cum arde in masina ca sobolanii.
      Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
      https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

      Comment


      • #4
        Salutare!
        Aceeasi problema am avut si eu . Am urcat masina pe elevator, am dat scutul jos si am coborat si rezervorul pentru a avea vedere la pompa de benzina. Ce am observat nu mi-a cam placut dar am gasit o rezolvare. Pompa mea nu mai avea mufa in care se cupleaza, firele erau deja cositorite. Am observat ca furtunul de retur nu avea colier si suruburile pompei erau slabe destul ( le-am strans cam 2 ture pe fiecare). De atunci nu am mai avut probleme cu scurgeri de carburant, doar cu mirosul de benzina. Miros care provine de la orice colier care nu strange furtunul PERFECT.
        Da scutul jos si vezi unde e deschis "robinetul".
        Sper sa nu fie mai grav de atat. Bafta multa!
        Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

        Comment


        • #5
          Văd că are multe probleme A Klasse-ul de prima generație...când vroiam și eu să iau una pentru prietena mea.
          " You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your f*cking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world. " Tyler Durden
          Regulament forum.

          Comment


          • #6
            Originally posted by flavyus1987 View Post
            Dau si eu de o belea, la pornire la rece, dupa ce masina sta nepornita mai bine de 24h, curge benzina ca la robinet.
            Scurgerea se opreste dupa ce se incalzeste motorul.
            Prima data era o problema la unul din furtunele ce intra din rezervor in filtru, dar vad ca problema persita.
            A patit careva asa ceva?

            Siteul www.aclassinfo.co.uk nu imi este de ajutor.

            M-a disperat scurgerea asta de benzina.
            Ii caut rezolvarea si o marit.
            Posibil sa fie tot returul daca spui ca dupa ce se incalzeste motorul dispare problema.
            Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

            Comment


            • #7
              Originally posted by Tyler View Post
              Văd că are multe probleme A Klasse-ul de prima generație...când vroiam și eu să iau una pentru prietena mea.
              Aproape toate masinile mai vechi de 10 -12 ani cer reparatii. De ce crezi ca cei din afara le vand dupa 5-6 ani? Evita astfel genul acesta de probleme.
              Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

              Comment


              • #8
                Cam așa-i, dar depinde și cum o prinzi de întreținută.Totuși un A Klasse din 2003, eu spun că e okay pentru ce are nevoie prietena mea, adică din A în B.Îmi cer scuze că am deviat un pic off topic.
                " You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your f*cking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world. " Tyler Durden
                Regulament forum.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by flavyus1987 View Post
                  Dau si eu de o belea, la pornire la rece, dupa ce masina sta nepornita mai bine de 24h, curge benzina ca la robinet.
                  Scurgerea se opreste dupa ce se incalzeste motorul.
                  Prima data era o problema la unul din furtunele ce intra din rezervor in filtru, dar vad ca problema persita.
                  A patit careva asa ceva?

                  Siteul www.aclassinfo.co.uk nu imi este de ajutor.

                  M-a disperat scurgerea asta de benzina.
                  Ii caut rezolvarea si o marit.
                  si eu mi-am facut o parere proasta despre clasa A.Dupa ce am schimbat aproape toti senzori ,a mers o perioada bine ,si acum iar nu porneste dimineata decat la a treia cheie, si cand accelerez mai tare merge an suturi.De cand am masina am anvatat si mecanica .cam la doua luni trebuie sa cada ceva .Nu recomand la nimeni masina mai veche de patru ani idiferent ce marca este ,dar asta ma disperat ,mi-a papat o gramada de bani.

                  Comment


                  • #10
                    Mari probleme nam avut, cea mai costisitoare a fost pompa de servo (600e), in rest un telescop, bujii, articulatii si o flansa telescop(tot kitul) schimbata degeaba, ca asa ziceaucei de la Bosch la testul de amortizoare.

                    Astazi am pus coliere noi peste tot si am completat unde nu erau, la rezervor nu mam bagat(mai bine de jumatate plin), deoarece am observat ca praful de deasupra lui era "curat", nu imbibat cu benzina, cum erau furtunul de retur si cel ce intra din vaporizator in filtru.

                    Daca operatia e reusita sau nu, oricum va fi la vanzare de duminica(revin la passat b5)
                    Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                    https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                    Comment


                    • #11
                      Operatie reusita!
                      Am renuntat la masina pt o zi(ieri=sambata) si am lasat-o cu scutul desfacut la un vecin mecanic pe rampa.
                      Astazi la ora 8:30 hai sa ne uitam, el in rampa eu pun contactul.Nici nu l-ampus bine ca striga so las ca se vede, dar iam dat cheie sa vedem daca are mai multe scurgeri.
                      Singura problema venea de la furtunul de tur, filtru-motor; mai exact colierul de pe filtru, se subtiase si furtunul.
                      Rezolvare: taiat moţ furtun si colier nou.

                      Dar inainte daca tot am pus coliere peste tot am inlocuit si furtunul de benyina din compartimentul motor.

                      Treaba+i buna, doar benzina sa-i dau ca in rest revizia e la zi(ulei,placute, saboti, etc.)
                      Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                      https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                      Comment


                      • #12
                        Văd că te-o mai înveselit A Klasse-ul la câte probleme ți-o făcut.
                        " You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your f*cking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world. " Tyler Durden
                        Regulament forum.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by flavyus1987 View Post
                          Operatie reusita!
                          Am renuntat la masina pt o zi(ieri=sambata) si am lasat-o cu scutul desfacut la un vecin mecanic pe rampa.
                          Astazi la ora 8:30 hai sa ne uitam, el in rampa eu pun contactul.Nici nu l-ampus bine ca striga so las ca se vede, dar iam dat cheie sa vedem daca are mai multe scurgeri.
                          Singura problema venea de la furtunul de tur, filtru-motor; mai exact colierul de pe filtru, se subtiase si furtunul.
                          Rezolvare: taiat moţ furtun si colier nou.

                          Dar inainte daca tot am pus coliere peste tot am inlocuit si furtunul de benyina din compartimentul motor.

                          Treaba+i buna, doar benzina sa-i dau ca in rest revizia e la zi(ulei,placute, saboti, etc.)

                          Ma bucur ca ai revenit la sentimente mai bune fata de gargarita. Rezolvare usoara, fara costuri. Suficient de bun ca ai schimbat si furtunul din compartimentul motor. Eu am fost spalat pe fata cu benzina intr-o dimineata cand plecam la munca (furtun fisurat din cauza frecarii de carcasa filtrului de aer).
                          Multa Bafta!
                          Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                          Comment


                          • #14
                            Furtunul meu era doar imbatranit, mici crapaturi, si am zis sa il schimb daca tot am coliere cu duiumul.
                            Cost furtun 1metru 14lei made by Renault la tipla sigilat special pentru tur.Asta il avea la magazinul de alaturi; ca o fi de benzina, ca de motorina...asta nush.
                            Cost coliere..mai scumpe ca furtunul ca am luat 10buc la 2lei bucata=mama lor si inca 10buc la 1leu/buc niste raciuri; dar sa fie si pt alte ocazii sa nu alerg dupa ele.
                            Al meu pentru a nu se frecat de filtru are un manson pe el, care l-am pus si pe furtunul nou in zona de contact cu suprafata filtrului de aer.

                            Sentimente mai bune?
                            De masina asta in afara de aspect, dotari si motor nu este nimic special, decat consumul in afara <5% la 80-90km/h.
                            Toata lumea imi spune ca e masina de fata, nu ma simt peder dar le place mai mult mamei si prietenei.

                            Vrei sa umbli la motor? te doare capu', iti trebuie imaginatie, daca fortezi limitele SF-ului sigur iti explodeaza capul.Pentru un schimb de bujii ramai intepenit de mijloc.
                            Filtru de benzina? te certi cu proprietarul rampii sa te dirijeze cum zici tu ca sa poti deschide scutul, si abia sub rampa iti da dreptate.
                            Sistem de alimentare? majoritatea masinilor au "2 furtune si 4 coliere". Asta are mai multe furtune decat coliere.
                            N-am ramas in drum, nu mi-a dat erori, dar cred ca ii cer prea mult confort pentru drumurile noastre.O iubesc doar in sezonul rece "Pretenii mei stie de ce!"
                            Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                            https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF