Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cutia de viteze sau...!?!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cutia de viteze sau...!?!

    Salutare !

    Am o prblema mai ciudata si cam greu de explicat dar am sa ma straduiesc.
    Deci, dimineata incerc sa bag in viteza si nu reusesc.De obicei vreau sa bag in viteza 1 si ca sa reusesc trebuie sa bag intai in alta viteza si apoi intra si in viteza 1.Nu conteaza ca motorul este oprit sau pornit.La fel se intampla si daca vreau sa bag in marsalier.Dupa ce reusesc sa bag intr-o viteza oarecare ,nu mai am probleme toata ziua.Am verificat mai multe variante, de exemplu intr-o dimineata am incercat sa bag in viteza 2 sau 3 sau 4 si nu a intrat decat in viteza 1,alteori nu a vrut sa intre decat in viteza 4 , etc.
    Mentionez ca dupa ce intra intr-o viteza oarecare apoi intra in toate celelalte perfect.Cutia are ulei si nici nu aud zgomote suspecte din ea.
    Stiu ca este cam ciudat dar sper sa se fi intalnit cineva cu problema acesta.

  • #2
    Scoate scrumiera, nuca si imbracamintea de pe facalet
    acolo ai 2 putoane portocalii
    le apesi si reglezi facaletul
    Dar inainte sa faci operatia asta pune vaselina pe baza de calciu(e groasa) pe parghiile de la cutia de viteze de sub capota.
    Dupa care efectuezi reglajul cu probe.ai sa simti la mana cand e bine si cand e rau.
    Uzura mare se face la o piesa de plastic(care nam gasit sa o cumpar), nu are nici cod.
    Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
    https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

    Comment


    • #3
      Da multumesc pentru indrumari, sper sa rezolv ceva .
      Vad eu maine.

      Comment


      • #4
        Originally posted by ghitanflorin200 View Post
        Da multumesc pentru indrumari, sper sa rezolv ceva .
        Vad eu maine.
        salut. aceasi problema am avut , mai mult mi-a esit parchia la un moment dat.si am reusit sa-i pun un colier din plastic (care se prind cablurile elecrice),si am reglato cat sa aibe joc.

        Comment


        • #5
          Originally posted by ghitanflorin200 View Post
          Salutare !

          Am o prblema mai ciudata si cam greu de explicat dar am sa ma straduiesc.
          Deci, dimineata incerc sa bag in viteza si nu reusesc.De obicei vreau sa bag in viteza 1 si ca sa reusesc trebuie sa bag intai in alta viteza si apoi intra si in viteza 1.Nu conteaza ca motorul este oprit sau pornit.La fel se intampla si daca vreau sa bag in marsalier.Dupa ce reusesc sa bag intr-o viteza oarecare ,nu mai am probleme toata ziua.Am verificat mai multe variante, de exemplu intr-o dimineata am incercat sa bag in viteza 2 sau 3 sau 4 si nu a intrat decat in viteza 1,alteori nu a vrut sa intre decat in viteza 4 , etc.
          Mentionez ca dupa ce intra intr-o viteza oarecare apoi intra in toate celelalte perfect.Cutia are ulei si nici nu aud zgomote suspecte din ea.
          Stiu ca este cam ciudat dar sper sa se fi intalnit cineva cu problema acesta.
          toate raspunsurile sunt gresite pacat ca cineva in loc sa te ajute te duce in eroare cauza de ce nu intra in viteza e calitate uleiului in cutie e gros si de aceea face asa dimineata la iarna nu iti va mai intra nici o viteza ! schimba uleiul in cutie pune ceva de calitate si daca nu merge iti dau ce vrei !
          diagnoza reparatii mb dezmembrari auto

          Comment


          • #6
            Iti zic sigur ca uleiu daca este cel de la masa nu este gros cum crezi.L-am schimbat si mare branza nu se simte, doar pe moment (placebo).
            Problema sunt parghiile care trebuie si ele revizuite.De sincroane nu poate fi vorba, decat daca soferul e pilot pe drumuri publice cu masina de paine.
            Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
            https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

            Comment


            • #7
              Confirm , uleiul nu se ingroasa deodata.Problema e din timonerie , verifica , eventual regleaza si greseaza tot ceea ce inseamna articulatii.

              Comment


              • #8
                Originally posted by alexcristian200 View Post
                toate raspunsurile sunt gresite pacat ca cineva in loc sa te ajute te duce in eroare cauza de ce nu intra in viteza e calitate uleiului in cutie e gros si de aceea face asa dimineata la iarna nu iti va mai intra nici o viteza ! schimba uleiul in cutie pune ceva de calitate si daca nu merge iti dau ce vrei !
                Seara buna!
                Raspunsurile nu sunt gresite! Aceeasi problema am avut si inca o am si eu. Am deschis un thread pe tema aceasta.De ulei nu poate fi vorba in nici un caz. Si eu l-am schimbat dar fara sorti de izbanda in problema ce o am .
                GhitaFlorin, poti face si o aerisire a ambreiajului. La mine functioneaza ok cateva zile dupa ce fac aerisire. E posibil sa existe ceva aer in instalatie.
                Numai bine!
                Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                Comment


                • #9
                  Originally posted by flavyus1987 View Post
                  Iti zic sigur ca uleiu daca este cel de la masa nu este gros cum crezi.L-am schimbat si mare branza nu se simte, doar pe moment (placebo).
                  Problema sunt parghiile care trebuie si ele revizuite.De sincroane nu poate fi vorba, decat daca soferul e pilot pe drumuri publice cu masina de paine.
                  da colegule inteleg ce spui tu de parghi dar de ce cum se incalzeste putin motorul intra perfect ? creca se recesc parghiile !!!
                  glumesc
                  diagnoza reparatii mb dezmembrari auto

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by ghitanflorin200 View Post
                    Salutare !

                    Am o prblema mai ciudata si cam greu de explicat dar am sa ma straduiesc.
                    Deci, dimineata incerc sa bag in viteza si nu reusesc.De obicei vreau sa bag in viteza 1 si ca sa reusesc trebuie sa bag intai in alta viteza si apoi intra si in viteza 1.Nu conteaza ca motorul este oprit sau pornit.La fel se intampla si daca vreau sa bag in marsalier.Dupa ce reusesc sa bag intr-o viteza oarecare ,nu mai am probleme toata ziua.Am verificat mai multe variante, de exemplu intr-o dimineata am incercat sa bag in viteza 2 sau 3 sau 4 si nu a intrat decat in viteza 1,alteori nu a vrut sa intre decat in viteza 4 , etc.
                    Mentionez ca dupa ce intra intr-o viteza oarecare apoi intra in toate celelalte perfect.Cutia are ulei si nici nu aud zgomote suspecte din ea.
                    Stiu ca este cam ciudat dar sper sa se fi intalnit cineva cu problema acesta.
                    Cumva masina are tendinta de a se misca inainte sau inapoi dupa cum incerci sa selectezi viteza intai sau marsarier?
                    Conform site-ului http://www.aclassinfo.co.uk/mypage.58.htm problema apare datorita presiunii insuficiente pe rulmentul de presiune, care nu reuseste sa faca debraierea in totalitate.
                    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                    Comment


                    • #11
                      re

                      Originally posted by grigorean View Post
                      Confirm , uleiul nu se ingroasa deodata.Problema e din timonerie , verifica , eventual regleaza si greseaza tot ceea ce inseamna articulatii.
                      colegule intelege de ce nu vrei afara a mai scazut temperatura si la mine
                      patesc la fel ! ce explicatie imi dai daca esti expert ? numai dimineata nu gasesc malsarierul intra doar a 3-a o bag dau putin drumul la ambreaj si dupa pot merge si 1000km ca intra cu 2 degete !ai auzit de tester pt ulei de cutie si grup ? eu am si am pus o picatura si am facut test si imi da rosu ledul fapt pt care trebuie schimbat uleiul ca si-a pierdut din proprietati. nimic nu e vesnic!!! mai documenteza-te fara suparare !eu lucrez in servis si ma comfrunt cu fel de fel de probleme zilnic
                      diagnoza reparatii mb dezmembrari auto

                      Comment


                      • #12
                        da frate vad ca toata lume e experta si nu vreau sa ma enervez degeaba concluzia expertiilor schimba ambreajul si cutia sunt rele ...........
                        diagnoza reparatii mb dezmembrari auto

                        Comment


                        • #13
                          re

                          Originally posted by fany View Post
                          salut. aceasi problema am avut , mai mult mi-a esit parchia la un moment dat.si am reusit sa-i pun un colier din plastic (care se prind cablurile elecrice),si am reglato cat sa aibe joc.
                          daca ai scrie romaneste si pe inteles ar fi ok
                          diagnoza reparatii mb dezmembrari auto

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by alexcristian200 View Post
                            daca ai scrie romaneste si pe inteles ar fi ok
                            La cum scrii , nu cred ca e cazul sa comentezi de altii.
                            Sa schimbe fiecare ce vrea , poate chiar si lichidul de servodirectie daca ii ajuta.Eu am zis ce am avut de zis.In rest fiecare face ce vrea.
                            In primul rand daca e uleiul de vina primele semne sunt ca la rece se misca greu.Pana la a nu intra in viteza din cauza asta mai este.Nu e un Oltcit ratat ca sa faca faze de genu.
                            Last edited by grigorean; 09-11-2011, 12:17 PM.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by grigorean View Post
                              La cum scrii , nu cred ca e cazul sa comentezi de altii.
                              Sa schimbe fiecare ce vrea , poate chiar si lichidul de servodirectie daca ii ajuta.Eu am zis ce am avut de zis.In rest fiecare face ce vrea.
                              In primul rand daca e uleiul de vina primele semne sunt ca la rece se misca greu.Pana la a nu intra in viteza din cauza asta mai este.Nu e un Oltcit ratat ca sa faca faze de genu.
                              acuma scuza-ma daca ai un tester fek star adica contrafacut de ce ai impresia ca le sti pe toate lasa omu ma sa schimbe uleiul si ai sa vezi sau fiind un baiat inteligent intreaba un mecanic ! de ce intra greu in viteza la rece iar dupa merge perfect iar raspunsul va fi ca trebuie schimbat uleiul !!!!masina colegului nu e noua de unde sti ca nu a schimbat cineva uleiul si nu a pus de calitate ca sunt si de astea ??
                              diagnoza reparatii mb dezmembrari auto

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF