Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

probleme fulie ambreaj alternator

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • probleme fulie ambreaj alternator

    Daca ma puteti ajuta: am alternator Valeo 150 amperi, racire pe apa, si nu stiu unde pot gasi fulia are cod ina f.232030.5 si rulmenti la un mercedes a 170 cdi din 2002 am gasit numai cu preturi astronomice
    Last edited by Luxian; 10-25-2011, 08:33 AM.
    diagnoza reparatii mb dezmembrari auto

  • #2
    buna. poate tia gasit fulie si rulmenti..pot sa iti spun cele mai bune preturi pe care leam gasit eu dupa 2 sapt de cautari (eu cautam alternator complect, dar mam interesat si pt restu), rulment interior alternator - 85 lei, fulie alternator-430 lei (cu discount mi-o aducea la 350 lei).dar mai bine iati un alt alternator. eu asa am facut, am luat unul din dezmebrari la 600 de lei (valeo, 150Am, 14V racit cu apa).dacva te intereseaza baiatul mai are.pot sa iti las numarul de telefon si vorbesti cu el.este din zalau.
    Unlike Any Other
    The best or nothing

    Comment


    • #3
      Originally posted by razvybb View Post
      buna. poate tia gasit fulie si rulmenti..pot sa iti spun cele mai bune preturi pe care leam gasit eu dupa 2 sapt de cautari (eu cautam alternator complect, dar mam interesat si pt restu), rulment interior alternator - 85 lei, fulie alternator-430 lei (cu discount mi-o aducea la 350 lei).dar mai bine iati un alt alternator. eu asa am facut, am luat unul din dezmebrari la 600 de lei (valeo, 150Am, 14V racit cu apa).dacva te intereseaza baiatul mai are.pot sa iti las numarul de telefon si vorbesti cu el.este din zalau.
      ms mult am gasit fulie ina pe original cu 250lei si rulmentii originali cu 130 lei ambii
      l-am facut merge ok
      diagnoza reparatii mb dezmembrari auto

      Comment


      • #4
        Nu ai pentru ce..oricand daca ai problema cu ceva anme sau intrebari
        Unlike Any Other
        The best or nothing

        Comment


        • #5
          Ridic din noi acest topic! Am o problema,cand ploua intra apa la fulia de la alternator,se blocheaza si franeaza toata masina+zgomot (scartait)...Ma puteti ajuta cu un sfat? Mersi anticipat!
          Last edited by EvO!; 10-24-2011, 23:20 PM.

          Comment


          • #6
            Evo. Ai scut?. in cazul in care nu il ai, ar trebuie sa iti faci rost si sal montezi.in cazul in care il ai, verifica pe unde ti-ar intra apa la alternator si inchide fisurile cu silicon, totul va fi ok.Dar ar trebui ori sa schimbi fulia alternatorului (in jur de 250 lei), deoarece intrand apa la ea, crichetii din ea vor rugini sigur, am vazut cazuri, sau se vor cocsa, sau sa o dai jos si sa o cureti..
            Unlike Any Other
            The best or nothing

            Comment


            • #7
              Scuturile le am toate. Apa intra pe la aparatoarea de la roata in lateral,nu pe dedesupt...Ajunge pe curea si o duce pana la alternator,alta explicatie nu am,deoarece in jurul alternatorului e protejat 100%..Problema o am de anul trecut,am facut insa prostia sa cumpar alternator de la dezmembrari si nu se potriveste nici la prinderi, nici nu e cu racire pe apa si fulia e mai iesita in afara cu circa 2mm si cureaua nu calca pe canale...In concluzie bani aruncati, ba mai mult am cumparat si compresorul de aer care sta si ala aruncat fiindca nu am gasit un mecanic bun sa imi zica exact ce are si am cumparat ambele piese.
              Si daca o sa schimb fulia o sa ma trezesc iar cu aceeasi problema dupa ceva timp? Mi.a sugerat cineva sa pun o fulie aftermarket,fara ambreiaj,exista asa ceva? Nu m.ar deranja in mod special zgomotul care il face fulia,dar faptul ca franeaza masina nu e un lucru atat de bun,avand in vedere ca a rupt deja 4 curele din acest motiv..
              Last edited by EvO!; 10-25-2011, 08:22 AM.

              Comment


              • #8
                ok..in primul rand schimbati aparatoarea de noroi (cea interioara si izoleaza tot ce vezi gaura). 2. franeaza masina din cauza ca fuliei nu ii mai functioneaza ambreajul, iar la reducerea vitezei, fulia numai stie da inapoi (daia si rupe rcurelele). da exista fulii aftermarket, dar eu nu ti le recomand, odata pentru ca am un pret cu ceva mai mic decat cea originala, a doua, clichetii din ambreaj nu sunt de calitate, iar in cazul unei franari bruste, risti sa ti se rupa.am vazut cazuri de astea.
                Unlike Any Other
                The best or nothing

                Comment


                • #9
                  alternatorul vechi ce problema are ?se poate repara ! eu am bagat 6 mil si merge super !nu e buna treaba cu modificari iti trebuie original !!asta original are 140 amperi ala care l-ai pus tu nici macar nu ma gandesc cu i-a trcut cuiva in minte sa faca asa improvizatie sa fim seriosi doar nu e dacie !
                  diagnoza reparatii mb dezmembrari auto

                  Comment


                  • #10
                    Iar am inceput propozitia cu litera mica si sa vezi ca iar imi da bann !off ca m-am saturat !
                    diagnoza reparatii mb dezmembrari auto

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by alexcristian200 View Post
                      alternatorul vechi ce problema are ?se poate repara ! eu am bagat 6 mil si merge super !nu e buna treaba cu modificari iti trebuie original !!asta original are 140 amperi ala care l-ai pus tu nici macar nu ma gandesc cu i-a trcut cuiva in minte sa faca asa improvizatie sa fim seriosi doar nu e dacie !
                      Pe masina am inca alternatorul original,cu fulia care face probleme...Alternatorul care l.am cumparat il am pe acasa, vreau sa il vand..Cineva imi sugerase sa schimb fulia si sa pun una fara ambreiaj,nu sa schimb alternatorul pentru ca merge absolut perfect!

                      Comment


                      • #12
                        Trebuie sa schimb si eu transmisia, la alternator nici nu ma gandesc sa umblu, e treaba dracu-n casa popi.
                        Am sa schimb numai cele 2 role conducatoare,cea intinzatoare si cureaua.
                        Are un scartait la pornire uneori de te zgarie pe scoarta cerebrala; dar se rezolva cu putin spray pana schimb cei de schimbat pe acolo.
                        Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                        https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by razvybb View Post
                          ok..in primul rand schimbati aparatoarea de noroi (cea interioara si izoleaza tot ce vezi gaura). 2. franeaza masina din cauza ca fuliei nu ii mai functioneaza ambreajul, iar la reducerea vitezei, fulia numai stie da inapoi (daia si rupe rcurelele). da exista fulii aftermarket, dar eu nu ti le recomand, odata pentru ca am un pret cu ceva mai mic decat cea originala, a doua, clichetii din ambreaj nu sunt de calitate, iar in cazul unei franari bruste, risti sa ti se rupa.am vazut cazuri de astea.
                          Aparatoarea de noroi e perfecta,nu e rupta/crapata etc..Singura gaura este pe la brat,m-am uitat si nu am ce sa ii fac in nici un caz,asa e proiectata masina..Cum ziceam si inainte apa intra pe la roata,ajunge pe curea in zona de jos si o duce pana la alternator.

                          Comment


                          • #14
                            Evo.. ok.. dar tu la brat nu ai un manson cumva?..sau iti lipseste?..la mine este izolat complect..Hmm..in cazul in care e proiectat asa masina, totusi nu ar trebui sa intre apa pe acolo..treb sa iti fi scapat ceva..mai uitate..drumuri bune si uscate..si inca ceva, sa nu faci prostia sa pui fulie fara ambreaj, pentru ca se vor intampla mult mai multe...

                            Flaviu - eu miam schimbat singur alternatorul, fara sa dau sau sa cobor motorul, treba rezolvata in 4 ore, binenteles cu cafea si tigare..pt mine e floare la ureche deja partea aceea: alternator, compresor clima, rolele, cureaua, partea carea toti mecanicii imi spuneau ca e foarte complicat si imi cereau niste scoruri enorme..iti las id de mess in cazul in care ai sa ma intrebi ceva: photefectcompany
                            Unlike Any Other
                            The best or nothing

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF