Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Ambreiaj A160

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ambreiaj A160

    Salutare!

    Daca tocmai am scapat de o grija, cea cu geamul, e cazul sa ma ocup si de problema ce o am cu ambreiajul, pana nu devine mai grava. Problema consta in faptul ca nu-mi intra in viteza 1 si marsarier cand plec de pe loc. Daca incerc sa bag in viteza, cu ambreiajul calcat masina se misca de pe loc in fata sau inapoi dupa cum selectez viteza 1 sau marsarier. Trebuie sa dau pedale repetate ambreiajului si apoi intra, .... fortat dar intra. Mai nou am observat ca daca trag frana de mana inainte de a calca ambreiajul intra mult mai bine.
    Uleiul din cutie l-am schimbat de curand.
    Am aerisit ambreiajul si cateva zile nu mai sunt probleme , apoi totul revine ca la inceput. Operatiunea asta am facut-o pana acum de 5 ori si de fiecare data am gasit aer in instalatie. Nu stiu pe unde ar putea sa traga aer, in conditiile in care lichid nu pierd nici picatura.
    Cred ca pompa ambreiajului imi produce problemele astea. Are cineva vre-o diagrama in care as putea sa vad cum este montata pompa ? Alte opinii?

    Seara faina va doresc!
    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

  • #2
    Salutare!

    Nimeni nici o parere ? Sincer nici mie nu-mi mai trece prin cap nimic. Totusi de cateva zile simt un zgomot in pedala de ambreiaj , ceva ca un sfarait si pedala e moale, parca pompa aia nu face deloc presiune. Ma mai gandesc pana saptamana viitoare si-mi comand pompa de ambreiaj. Nu costa o avere si sper sa rezolv problema cu asta.
    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

    Comment


    • #3
      Zgomotul este ca de rulment si se aude doar cand se incalzeste ambreiajul? si doar pe fundal?Eu cred ca este de la rulmentul de presiune.Nu este nimic grav, am simtomul acesta de vara trecuta, pedala este de asemeni moale, ceea ce este normal.Cat a fost frig nu s-a manifestat, iar acum pe caldura foarte rar il aud fiind aproape inexistent(si circul pe putin 30km in oras zilnic)
      Tin sa precizes ca sunt sofer cu apucaturi, cand calm, cand ma cred pe circuit, asa ca stai fara griji, daca nu mia picat mie nuti pica nici tie.

      Eu am schimbat lichidul de frana dand drumul la toate rotile sa curga consumand 2 bidoane 2, dar am uitat sa las si la ambreiaj.Dar cred ca s-a amestecat.

      Dai bataie si stai fara griji.
      Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
      https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

      Comment


      • #4
        Salut!
        Rulmentul nu este sigur. Zgomotul il face pompa de ambreiaj. Am actionat ambreiajul cu mana si am simtit ceva vibratii in corpul pompei. Zgomotul este asemanator cu cel produs atunci cand fortezi printr-un orificiu mic ceva lichid cu bule de aer prin el. Nu stiu cum sa explic dar cam asa se simte. In rest ... i-as da bataie, dar raman la semafor sau treceri de pietoni si ... sa mai intre in viteza ... nici cu slujbe .
        Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

        Comment


        • #5
          Nu vreau sa te sperii, dar acel dardait in pedala este de la volanta, care este cu masa dubla si care este destul de scumpa! Sa nu mai vorbim ca tre sa schimbi si kit-ul de ambreiaj odata cu ea! Pompa n-are nimic daca nu pierzi lichid. Te va costa mult si manopera pt ca la A classe trebuie dat motorul si cutia jos cu totul ca sa schimbi aceste piese!
          1988 300TD

          Comment


          • #6
            Ziua Buna!

            Mentionez ca nu-mi tremura pedala de ambreiaj, si zgomote provenind de la cutia de viteze nu se aud. Daca era volanta trebuia sa faca zgomot in mers sau sa simt vibratii mai mari. Ceea ce am simtit eu este un zgomot fin asemanator unei pierderi de presiune. Problema nu este zgomotul ce il face pedala ci faptul ca nu imi intra in viteza de pe loc si tot timpul am aer in instalatia ambreiajului ( am facut aerisire de 5 ori pana acum lasand sa curga aproape 0,5 litrii de lichid)
            Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

            Comment


            • #7
              Pierde lichid pe unde faci aerisirea? Cat de lunga este cursa moarta a pedalei de ambreiaj? spre exemplu cursa moarta la mine este de sus pana in dreptul pedalei de frana, iar apoi incepe sa prindape jumatate din cursa ramasa.Dupa aerisire intra bine in viteza? sau tot "greut? Incearca sa reglezi si facaletul din habitaclu.
              Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
              https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

              Comment


              • #8
                Nu pierde nici gram de lichid. Tot cam la fel sta si la mine pedala , numai ca eu nu as numi-o cursa moarta. Dupa ce aerisesc intra bine , nu mai am probleme. Oricat as regla schimbatorul din tije nu se schimba nimic. Problema cred eu ca provine de la faptul ca nu se face debraierea total. Cauza inca o caut ... : presiune insuficienta pe rulment(pompa defecta , aer in instalatie..)? sau rulment de presiune defect?
                Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                Comment


                • #9
                  Turatia motorului in raport cu viteza de deplasare

                  Aduc in actualitate topicul asta deoarece am ceva nelamuriri in ceea ce priveste turatia motorului raportata la viteza, in diferite trepte.
                  De ceva vreme suspectez ambreiajul ca ar patina. Produce socuri la eliberare rapida a pedalei si se opreste motorul daca eliberez brusc ambreiajul, nu simt ca ar "rupe priza" dar imi se pare ca turatia e cam mare in raport cu viteza, ma refer mai mult la viteze mai mari de 80km/h. As fi interesat sa citesc cum se comporta si gargaritele voaste (manuale, benzinare), mai ales in treapta5, pentru a putea face o comparatie.
                  De exemplu la mine:
                  Treapta1- 2500rpm/20km/h
                  Treapta2- 2500rpm/40km/h
                  Treapta3- 2500rpm/~60km/h
                  Treapta4- 2500rpm/80km/h
                  Problema apare(sau apare doar in capul meu, nu stiu ) la treapta 5 : 2000rpm/80km/h
                  2500rpm/100km/h
                  3000rpm/110km/h
                  3500rpm/120km/h
                  ~4000rpm/130km/h
                  Toate cele bune!
                  Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by LauLaur View Post
                    Aduc in actualitate topicul asta deoarece am ceva nelamuriri in ceea ce priveste turatia motorului raportata la viteza, in diferite trepte.
                    De ceva vreme suspectez ambreiajul ca ar patina. Produce socuri la eliberare rapida a pedalei si se opreste motorul daca eliberez brusc ambreiajul, nu simt ca ar "rupe priza" dar imi se pare ca turatia e cam mare in raport cu viteza, ma refer mai mult la viteze mai mari de 80km/h. As fi interesat sa citesc cum se comporta si gargaritele voaste (manuale, benzinare), mai ales in treapta5, pentru a putea face o comparatie.
                    De exemplu la mine:
                    Treapta1- 2500rpm/20km/h
                    Treapta2- 2500rpm/40km/h
                    Treapta3- 2500rpm/~60km/h
                    Treapta4- 2500rpm/80km/h
                    Problema apare(sau apare doar in capul meu, nu stiu ) la treapta 5 : 2000rpm/80km/h
                    2500rpm/100km/h
                    3000rpm/110km/h
                    3500rpm/120km/h
                    ~4000rpm/130km/h
                    Toate cele bune!
                    Nu am inteles partea cu faptul sa se opreste motorul cand eliberezi brusc pedala de ambreaiaj.E normal, ca doar din cauza asta raman multi incepatori la semafor ; dar cu siguranta ai vrut sa spui altceva.

                    Legat de rpm raportat la km/h pot doar sa iti spun ca eu am 3000rpm fix la 120-122km in treapta a 5-a, cu anvelope 185/55/15.Chestie chiar acum verificata ca abia am revenit acasa dupa un drum de 85km.(schimbasi ambii rulmeti la alternator).
                    Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                    https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                    Comment


                    • #11
                      Voiam sa subliniez ca se comporta normal prin faptul ca se opreste motorul la eliberarea brusca a pedalei. Un ambreiaj uzat ma gandesc ca nu ar oprii asa repede motorul. Totusi mi se pare cam mare turatia raportata la viteza.
                      Merci fain de raspun Flaviu!
                      Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                      Comment


                      • #12
                        Mda, cam mare in cazul tau, tinand cont ca ai motor de 1600cm in comparatie cu al meu de 1400cmc.
                        Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                        https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                        Comment


                        • #13
                          Si mie mi se pare cam mare turatia Laur . Eu , facand destul de des drumuri pe autobanda , pot sa iti spun sigur ca la 130 km/h am in jur de 3200 rpm , iar la 3500 rpm am undeva intre 155 si 160 km/h .
                          O zi buna !

                          Sent from my GT-S5670 using Tapatalk 2
                          Toate ni se întâmplă tuturor , mai devreme sau mai târziu , dacă există timp suficient

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by LauLaur View Post
                            De ceva vreme suspectez ambreiajul ca ar patina. Produce socuri la eliberare rapida a pedalei si se opreste motorul daca eliberez brusc ambreiajul, nu simt ca ar "rupe priza" dar imi se pare ca turatia e cam mare in raport cu viteza, ma refer mai mult la viteze mai mari de 80km/h.
                            1. Laur, daca ambreiajul tau ar patina, nu ar exista socuri mari, iar motorul nu s-ar opri imediat... dat fiindca ambreiajul patineaza! Asta nu inseamna insa ca nu a inceput sa se uzeze... Vezi insa daca aceste simptome sunt cu motorul/ambreiajul rece sau si cand amandoua sunt calde...
                            La masinile pe care le-am avut am mai intalnit insa un fenomen, dar numai atunci cand am mers mult, deci motorul si restul erau foarte calde ca sa spun asa... respectiv masinile nu mai aveau acel zvac, la viteze mai mari (peste 100 - 130 km/h), pe care in mod normal il aveau cand plecam la drum lung. Explicatia pe care o vad este ca ambreiajul incepe el, constructiv, sa patineze un pic dupa un drum lung, sa spun peste 100 km, facut la viteza de croaziera.
                            2. Daca ambreiajul a inceput sa se uzeze si daca avem in vedere ca seria A nu are deloc o alura aerodinamica - dupa parerea mea, a fost facuta pentru oras sau drumuri scurte - rezistenta aerului la viteze mari devine prea mare pentru un ambreiaj pe cale de duca. Iar daca iti mai bate si vantul din fata...
                            Dar cred ca inca mai merge deoarece... cand probabil e rece... ai socuri, iar motorul se opreste.
                            Last edited by adip1962; 01-26-2013, 10:32 AM.
                            Chiar imi place masinuta asta!

                            Comment


                            • #15
                              Salutari!
                              Acelasi comportament il are indiferent cat de cald sau rece este motorul iar socuri am chiar si dupa 300 km parcursi.
                              Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF