Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme frane W126 280SE

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme frane W126 280SE

    Venind acasa dupa un drum destul de lung si anevoios, cu urcusuri si coborasuri pe serpentine am observat ca nu prea mai prinde frana.

    Simptome:

    -la atingerea pedalei,frana pare sa prinda, decelereaza masina dar la apasarea in continuare a pedalei nu se mai intampla aproape nimic
    -daca incerc sa apas pedala pana la capad parca se aude un click si se simte un mic soc in pedala dar pedala ramane teapana, nu mai coboara in cursa ei obisnuita
    - lichidul de frana nu se pierde
    - placutele de frana au fost schimbate recent
    - franare de urgenta practic nu exista, apasand pedala brusc masina aproape ca nu incetineste deloc
    - ca sa opresc masina trebuie sa dau "pedale" scurte, astfel reusind sa o fac sa se opreasca


    Banuiesc ca e ceva la pompa de frana.

    Cateva pareri pe aceasta tema ar fi binevenite ca sa stiu la ce sa ma apuc prima data!


    Multumesc anticipat!
    W123 280E Blue Green Metallic

    W126 280SE Champagne Metallic
    W126 280SE Black Blue Metallic
    W126 500SE Lapis Blue Metallic
    W126 500SE Midnight Dark Blue

    W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
    W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

  • #2
    Pedală rigidă înseamnă lipsă vacuum. Verifică traseul de vacuum. Suflă în furtunul servofrânei să vezi starea membranei şi a supapei unisens. Verifică şi garnitura de la intrarea furtunului in amplificatorul servofrânei.

    Comment


    • #3
      Am verificat vacuumul si supapa. Par sa functioneze fara probleme.

      Am observat insa un fenomen ciudat! Dupa ce am demontat furtunul de vacuum de la servofrana si l-am testat, apoi montat la loc, frana parca si-a revenit. Aveam chiar si franare de urgenta (aproape la fel ca inainte) si la 90 km/h dar dupa cateva "testari" pedala s-a intarit din nou si a revenit la starea in care era inaintea demontarii vacuumului.

      Banuiesc ca a avut ceva legatura cu acest fenomen faptul ca am demontat furtunul...

      Urmeaza sa investighez problema mai amanuntit azi, am sa montez si pompa de frana de pe 500 de proba pe 280. Aseara am fost prea ocupat cu admirarea nou achizitionatei masini ale vecinului Emi: W201 adus din Spania, AF 1992, 238.000 km reali, geamuri electrice fata, trapa manuala, cutie manuala (el are automatica pe cea verde si vroia neaparat manuala), baterie nou nouta de 90 Ah, suporti motor noi, o gramada de piese noi montate recent. Am enumerat toate astea ca sa va pregatesc pentru pret...A fost ieftin, 350 euro (cerea 600), achizitionata din Piata de Masini din Arad. Toate actele masinii au fost in regula, masina fiind adusa de vechiul proprietar pana la noul proprietar si a fost oprita pe drum de ARR pentru un control. Are inclusiv verificare...Am scris toate astea pentru a se vedea cam cu cat se poate cumpara un W201 acceptabil, bineintele pentru piese...E situatia ideala daca mai are cineva unul identic inmatriculat in RO.
      Attached Files
      W123 280E Blue Green Metallic

      W126 280SE Champagne Metallic
      W126 280SE Black Blue Metallic
      W126 500SE Lapis Blue Metallic
      W126 500SE Midnight Dark Blue

      W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
      W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

      Comment


      • #4
        Am deslusit misterul!

        Nu era nicio problema cu sistemul de franare. Dupa lungi investigatii si dupa ce aproape am demontat toata servofrana, am demontat tapiteria de sub bord sa verific si tijele de la pedala.
        Initial nu am gasit nimic ciudat (am mai controlat frana "la mana" si inainte dar nu am demontat toata tapiteria, m-am uitat doar prin ea - dar vizibilitatea era obturata de kilometrii de fire de sub bord) si chiar m-am lasat pagubas, dar la o verificare mai amanuntita am observat ca ceva blocheza cursa pedalei. Acel ceva a fost cutia cu circuite al sistemului de inchidere centralizata (aftermarket) si al alarmei, care, datorita drumurilor proaste pe care am circulat aproape 1000 km, a sarit din locul lui initial (nu era legat cu nimic) si a cazut exact in spatele tijei pedalei de frana. Acel click la franare, specificat in primul post, se auze din cauza ca incepea sa cedeze plasticul cutiei...
        Last edited by dan500se; 05-04-2011, 08:45 AM.
        W123 280E Blue Green Metallic

        W126 280SE Champagne Metallic
        W126 280SE Black Blue Metallic
        W126 500SE Lapis Blue Metallic
        W126 500SE Midnight Dark Blue

        W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
        W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

        Comment


        • #5
          Putea ieşi ceva foarte urât dintr-un motiv stupid. Obstacole în calea pedalelor. sau care limitează cursa volanului. Totdeauna când mi-am schimbat maşina, mi-am făcut timp să investighez zona de sub volan, pentru depistarea improvizaţiilor făcute de proprietarii anteriori.
          Sper c-ai fixat-o cu ceva carcasa aia.

          Comment


          • #6
            Aveti mare dreptate!

            Eu era sa o patesc cu 500-le cand un tampit de electrician (in Vlaicu, peste drum de Bidi, in spate la Peco), cautand ceva sigurante, a demontat tapiteria de sub bord si cand a montat-o la loc nu a mai prins-o calumea in cleme. Cand am plecat de la service si ajunsesem in intersectie mi-a cazut tapiteria exact pe pedale, nu am mai putut sa fac nimic. Noroc ca nu aveam viteza deloc si m-am oprit din inertie... Am vrut sa ma intorc si sa-i trag o corectie zdravana...tampitul dracului...


            Inca nu am remontat nimic, dar deja cutia am pus-o in alt loc...
            W123 280E Blue Green Metallic

            W126 280SE Champagne Metallic
            W126 280SE Black Blue Metallic
            W126 500SE Lapis Blue Metallic
            W126 500SE Midnight Dark Blue

            W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
            W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

            Comment


            • #7
              Daca tot este vorba de frana...am nevoie de codul de la kitul de reparatie etrieri (W126 280SE 84').

              Este vorba despre garnituri, O ringuri, aparatori metalice (parca asa am vazut in poza).

              Am observat ca pe partea dreapta fata garniturile sunt uzate.

              Am cautat codurile pe Detali.ru si nu apare nici un cod.

              Multumesc anticipat
              Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

              W126 280SE
              W123 280CE
              W126 500SEC
              W220 500L

              'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

              Comment


              • #8
                Originally posted by mer_se280 View Post
                Daca tot este vorba de frana...am nevoie de codul de la kitul de reparatie etrieri (W126 280SE 84').

                Este vorba despre garnituri, O ringuri, aparatori metalice (parca asa am vazut in poza).

                Am observat ca pe partea dreapta fata garniturile sunt uzate.

                Am cautat codurile pe Detali.ru si nu apare nici un cod.

                Multumesc anticipat
                Salut!
                Incearca pe elitecat.cz si cauta dupa model de masina. Vezi ca iti da la sistem de franare- etrier-suporti etrier. Sunt mai multe coduri, in functie de ce model de etrier ai.
                Numai bine!
                Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                Comment


                • #9
                  Originally posted by tumar View Post
                  Salut!
                  Incearca pe elitecat.cz si cauta dupa model de masina. Vezi ca iti da la sistem de franare- etrier-suporti etrier. Sunt mai multe coduri, in functie de ce model de etrier ai.
                  Numai bine!
                  Mare Domn ca in totdeauna . Am gasit kitul de reparatie si codurile aferente dar singura problema este ca sunt de doua marimi (diametru 57 si 60 mm).

                  O sa dau jos etrierii ca sa masor garnitura veche cu sublerul, altfel nu pot sa imi dau seama de care am nevoie.

                  Eventual daca a schimbat careva dintre colegi poate sa imi spuna mai exact.


                  Multumesc Marius pentru link.
                  Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                  W126 280SE
                  W123 280CE
                  W126 500SEC
                  W220 500L

                  'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                  Comment


                  • #10
                    Vezi poate difera dupa sistemul de franare , de exemplu daca e ATE sau Bosch.Tipul sistemului ar trebui sa il vezi dupa firma inscriptionata pe pompa de servofrana , (daca mai este cea originala.)

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by grigorean View Post
                      Vezi poate difera dupa sistemul de franare , de exemplu daca e ATE sau Bosch.Tipul sistemului ar trebui sa il vezi dupa firma inscriptionata pe pompa de servofrana , (daca mai este cea originala.)
                      O sa iau in considerare si asta. Multan pentru sfat.
                      Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                      W126 280SE
                      W123 280CE
                      W126 500SEC
                      W220 500L

                      'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                      Comment


                      • #12
                        Daca umbli la etriere fata, de obicei sunt produse de Bendix. Pune seria VIN sa ma uit in EPC.
                        W 126 `87 300 SDL OM606 24v Automatic
                        W 126 `86 300 SD OM617 Automatic
                        W 124 `93 E250 D ex 300 D


                        - Bond - James Bond.
                        - `Dullah - Abdullah.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Leo View Post
                          Daca umbli la etriere fata, de obicei sunt produse de Bendix. Pune seria VIN sa ma uit in EPC.
                          WDB1260221A077298

                          Multumesc anticipat!
                          Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                          W126 280SE
                          W123 280CE
                          W126 500SEC
                          W220 500L

                          'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by mer_se280 View Post
                            WDB1260221A077298

                            Multumesc anticipat!
                            Mii de scuze dar nu stiu din ce cauza nu mai primesc mail-uri cand se posteaza pe forum. Abia acum am vazut ca ai postat seria. Daca nu ai rezolvat uite codurile. Sunt si pentru Teves si pentru Bendix. Trebuie sa te uiti pe etrier.
                            Attached Files
                            W 126 `87 300 SDL OM606 24v Automatic
                            W 126 `86 300 SD OM617 Automatic
                            W 124 `93 E250 D ex 300 D


                            - Bond - James Bond.
                            - `Dullah - Abdullah.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by Leo View Post
                              Mii de scuze dar nu stiu din ce cauza nu mai primesc mail-uri cand se posteaza pe forum. Abia acum am vazut ca ai postat seria. Daca nu ai rezolvat uite codurile. Sunt si pentru Teves si pentru Bendix. Trebuie sa te uiti pe etrier.
                              Multumesc pentru ajutor.
                              Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                              W126 280SE
                              W123 280CE
                              W126 500SEC
                              W220 500L

                              'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF