Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Mor Mercedesurile vechi ?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mor Mercedesurile vechi ?

    Sunt tot mai multe subiecte de discutie, termene limita, politicieni ambitiosi care vor sa rada istoria, dar ma intreb oare, tara Mama Germania, sau firma Mercedes chiar nu-i pasa ca sunt trimise in lagar ptr exterminare modelele de Mercedes care au facut istorie? Si toate se-ntampla in Romania.
    Prostia si Hotia au cucerit Romania.

  • #2
    Firma Mercedes cred ca nu mai stie ce sa faca sa scape de ele, din simplul motiv ca trebuie sa-si vanda modelele noi. Am vrut capitalism, am facut revolutie pt asta, acu avem capitalism cat sa ne ajunga la toti.

    Cat despre zvonul cum ca din 2011 nu mai e voie cu non-euro am 2 puncte de vedere daca e pe bune de ce zice o sa iasa o chestie de mineriada (care vrei tu din ele) o sa para joaca de copii cu p_tza in nisip.
    Nu numai noi cei cu mercedes o sa fim afectati. Gandeste-te ca sunt o gramada de masini vechi care isi merita titlul de masini (incepand cu vw golf 2, passatul 4x4 (anii 80), audi 80, fiat 500, 600, 1300, si multe altele. De aia ziceam ca poate pe problemele astea ar fi bine sa facem un forum comun si cu pasionatii altor marci. Ar fi lume mai multa, latratu s-ar auzi mai tare.
    La urma urmei politicienii de azi stau la putere bazandu-se pe militieni asa cum politicienii nu foarde de mult se bazau pe securitate. Atunci ai deschis gura ajungeai intr-un beci. Acu deschizi gura nimeni nu te baga in seama (si daca te baga te baga prin alte parti). Daca deschizi gura si totusi apar oameni care se strang pe langa tine vine militia si iti gasesc nod in papura.
    Dar mai mult de atat politicienii pariaza pe prostia romanului de a fi sclav, de a tace din gura daca are o ceapa mucegaita pe masa...nu stiu cat o sa mai dureze...

    Comment


    • #3
      pai si nemtzii au facut masini cu o anumita "viatza" si tehnologia evolueaza, doar nu or sa stea astia sa planga dupa cobre de 40 de ani, cand ei vand masini de sute de mii de euro acum. si mercedesul este tot o masina pana la urma, care "moare" mai tarziu sau mai devreme, in functie de proprietari si in ce fel a fost exploatata si ingrijita. tinand cont ca loganu dupa 5 ani de taxcimetrie ajunge la remat...........

      Comment


      • #4
        de murit or muri ele..dar sa fie de "batranete"
        nu pot sa ne interzica sa circulam atata timp cat platim taxe si avem itp-ul trecut , asigurare..etc
        ce fac.. ne radiaza subit? trecem cu totii pe bulgaria..asta e
        ce fac? rar mobil in fiecare intersectie.. ar fi tragic
        daca ar fi o chestie sigura ..si sunt sigur ca nu o sa fie .. ii putem da in judecata.
        dar ce pot face este urmatoarea treaba : taxe nesimtite..acolo nu putem sa ne mai plangem..aia cu daciile le trimit la remat ; dar noi ? noi ramanem si ne chinuim sau facem la fel.. asta e partea tragica
        eu de ex ..trebuie sa vand botu de cal ca vreau sa imi iau alta masina; bani de masina ii am ,dar am scandal cu maica-mea acasa sa o vand odata pe asta; ca n u intelege ce vreau sa fac cu 2 masini)
        dar decat sa il dau la remat ..mai bine il dau unui pasionat care are nevoie de o caroserie si niste piese..
        poate daca aveam dacie sau cine stie ce janghina de care nu imi pasa..si de o dacie chiar nu mi-ar fi pasat...o dadeam la remat lejereanu..poate chiar din proprie initiativa...dar asa.. no way
        platesc impozitu desi nu merg cu el..etc
        e ca dracu.. imi pare rau de masina..dar tot nu vreau sa o casez..
        pana in 2011 .. noi sa fim sanatosi!

        Comment


        • #5
          Din pacate, Mercedesurile vechi au inceput sa moara de ceva ani. Programul "Rabla" a fost o punte de lansare pentru treaba asta, interesul crescut al tineretului pentru mashini mici de plastic la fel, cuantumul relativ mic al venitului unui om de rind, normal, care nu-i permite sa aduca o taraba mai veche la o stare tehnica ce n-ar suporta comentarii din partea autoritatzilor competente (deshi piesaraia are pretz de circ...), ca si cuantumul taxelor si impozitelor, care devin in ziua de azi un factor decisiv care te obliga sa renuntzi... ma rog, cauzalitatea e ampla, totul cuncura la disparitzia acestor mashini, care la urma urmei devine o consecintza normala. Din pacate...
          Fatza de ceva anishori in urma, constat o creshtere a interesului tineretului pentru ele. Asta fatza de acu 6-7 ani, cind pushtiul proaspat carnetat ishi lua o panarama de dacie (care in fond si la urma urmei nu-i foarte rea pentru un inceparetz, taman buna de rupt stilpi, garduri si picioare de pietoni... deh, ca la inceput...) si raminea in ea, fara a i se largi vrun orizont cu privire la evolutzia sa automobilistica. Insa interesul degeaba creshte, cei tineri care vor vechituri nu sint nepotzi de-ai lu Becali, n-au rente viagere de la matushi bogate, batrine si virgine din principatu Monaco, sint copii simpli, care ori sint pasionatzi, ori cauta ceva ieftin si bun, de nevoie. Un Mercedes vechi devine o solutzie provizorie, la prima interventzie care solicita o investitzie mai substantziala, pushtiul ishi baga picioarele in ea, ca nu il tzine, si se rematizeaza pina la urma cu succes. Iar dintre cei cu posibilitatzi, foarte putzini se complica. Prefera ceva recent.
          In aceste conditzii, plus multe alte detalii, mai putzin importante dupa parerea mea, moartea mashinilor vechi, nu numai Mercedes, este iminenta.

          Comment


          • #6
            din pacate asta e adevarul.. realitatea e dura..nu putem sa mai visam mult..ramane sa ne plimbam cu ele cat ne mai tin si aia e..sa traiasca in amintirile noastre,nu?

            Comment


            • #7
              orice se intampla, eu pe a mea n-o dau. o radiez, cu 300 de euroi cumpar o punga de pastrat masini (are ceva pompa care scoate umezeala..e smechera chestia). Si o tin frumos la pastrare. Asa cum acuma oamenii se uita lung la masini de prin 30 - 40 si isi dau cu pumnii prin partile mai moi ca le-or casat cu gramada, asa or sa se uite la masinutza mea muistii (scuze de expresie da alta n-am gasit) care acu is mari (gin)ecologii lu peshte prajit.
              Mama dracului de poluat nu poluez. La lucru merg pe jos. In principiu cam orice treaba am in oras merg pe jos. Masina o scot prin weekend-uri afara...da platesc taxa futu-le mama lor de tzigani imputzizi (ca sa folosesc o sintagma cunoscuta).
              btw la cobre am vazut aftermarket euro2. se schimba eshapamentu cu totu. sa vedem poate totusi scoatem ceva la capat.


              Limbaju e cam dur, poate-mi iau un sut in gura cateva zile, da aste e realitatea, altfel nu am gasit s-o prezint.

              Comment


              • #8
                Well...personal eu nu cred ca in 2011 se vor interzice non-EURO-urile...probabil ca li se vor administra proprietarilor unele taxe de posesie-mediu (folosire) (a nu se confunda cu impozitul anual) descurajante.

                Deci, nu vor muri Mercedes-urile vechi...doar vor avea o viata mai grea...

                Intre noi fie vorba, nici Mercedesurile din generatia actuala nu stau grozav la capitolul poluare (au media de emisii CO2 mult peste alte marci, intr-un fel explicabil prin motoarele mari dar totusi BMW sta mult mai bine la acest capitol cu ale lor Efficient dynamics & stuff). Fiat a scos deja dieseluri Euro5, nu stiu de ce Mercedes inca o freaca cu a lor Blutec diesel...si nu l-au scos pana acum.

                Comment


                • #9
                  Asta nu pricep nici eu: ce mare branza e sa pui la un merc vechi un filtru nou si smecher si gata-i euro-ul...

                  La urma urmei doar nu schimbi fabrica pentru un cos. Pui un filtru bun. Asa pare logic.
                  Aerodynamics are for people who can't build engines.
                  Enzo Ferrari

                  Comment


                  • #10
                    Ma colegii mei, eu unu sunt in stare sa cheltuiesc 3000 de iepuroi chiar, ca sa mi fac mashina euro!!! fara probleme dau banu, imi scot pe neve si dovada ca cica i am facut RK...imi fac documentatzia si gata am rezolvat o!!! am masina euro 3 sau ceva de gen!!!
                    Ideea e ca o sa avem taxe si asigurari mari la masinile noneuro adik ca in europa!!! unde am intzeles ca sunt chiar mari taxele pentru noneuro!!! de interzis cum sa mi interzica???? sa vad sursele adevarate de poluare stopate si pe urma vorbim de masini!
                    Last edited by pneu; 04-02-2008, 10:24 AM.
                    W110-2.0 D 1966
                    W115-2.0 D 1971
                    W123-2.4 D 1982

                    Comment


                    • #11
                      Atata timp cat si majoritatea oamenilor o vor, si autoritatile o vor, este evident ca vor disparea masinile vechi. Si, sincer sa fiu, mi-as lua si eu o masina noua din plastic. Cand eram mai pustanel imi placea sa alerg dupa piese si mecanici si chiar sa ma mai murdaresc si eu. Acuma ca sunt mandru partas al clasei muncitoare timpul "liber" este foarte restrans si prefer sa-l folosesc pentru relaxare, excursii sau autodistrugere alcoolizata. Incepe sa-mi piara cheful sa tot dau telefoane dupa piese, sa vina gresit, sa ma rog de mecanici sa ma ajute si sa astept pana se face o fereastra in timpul lor... Cu alte cuvinte, m-am plictisit. Cand voi fi strans suficienti bani voi lua o masina noua, in functie de buget, iar daca voi avea posibilitatea ii voi asigura batranului W115 un garaj frumos pentru pensionare, daca nu il voi preda unui alt stapan.

                      Comment


                      • #12
                        Cred ca o sa apara inainte de hotararea asta si firme la noi in tzara care sa se okupe de catalizatoare!!! si o sa iesim mai ieftin, mie imi plac trocele obosite asta e!!!
                        W110-2.0 D 1966
                        W115-2.0 D 1971
                        W123-2.4 D 1982

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by shadow View Post
                          ...autodistrugere alcoolizata...
                          Off-topic, subscriu la termenul asta. A sunat genial in context.

                          Comment


                          • #14
                            Probabil ca o sa apara si firme de catalizatoare, dar pretul va fi cat al masinii, poate.
                            Prostia si Hotia au cucerit Romania.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by timisoreanul View Post
                              Probabil ca o sa apara si firme de catalizatoare, dar pretul va fi cat al masinii, poate.
                              nu o sa apara..nici nu sunt recunoscute ca fiind euro cele aduse cu catalizatoare din afara;
                              vor sa faca astfel incat sa nu avem nici o alta optiune la masinile lor din plastic , preferabil frantuzesti si citroen sau renault , si pe benzina sau diesel ,nu pe gpl -dar o sa il scumpeasca si pe la preventiv , ca sa ne poata controla mai usor; ce le trebuie tractiune spate? ce le trebuie motor puternic ? ei le maresc in nesimtire ca si asa tot de la noi fura banii sa le plateasca..si daca nu le-ar plati..tot ei au relatii si aranjeaza totu
                              mama ce imi vine sa plec din tara asta.. dar imi place ceva aici si nush ce..

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF