Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Pierde multa motorina

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pierde multa motorina

    Fratilor am reusit sa tarmin cu masina,azi am pornito dar dupa ce am facut o tura cu ea am vazut sub masina o balta de motorina.M/am uitat cu o lanterna si am vazut plin de motorina unde sunt injectorii,sa nu stranga bine surubul care a fost rupt si am dat gaura,sincer nu stiu ce sa mai fac

  • #2
    Pe unde ar putea pierde motorina am lasat motorul pornit cam 10 minute si era o pata destul dfe mare jos,toate piulitele de la rail le-am strans bine si la injectori.Cum pot vedea pe unde curge?

    Comment


    • #3
      La ce ai avut pe acolo, poate sunt coapte furtunele de retur. O parere, nu le schimba daca nu esti sigur.

      Comment


      • #4
        Faza e ca scapa cam mult,robinet,cum o pornesc.Nici nu stiu cum sa vad pt ca deasupra injectoarelor vine admisia,filtru de aer si daca o dau jos nu pot porni sa vad daca scapa pe la injector sau e vreun furtun.Daca ar scapa pe la injector ar mai trebui sa aiba si alte simptome,la inceput a cam tremurat motorul dupa putin timp suna mai bine,oricum e cam zgomotos asta de 1.7

        Comment


        • #5
          Se poate porni si cu admisia desfacuta numai sa ai grija pe unde trage aer sa nu traga mizerie. Poti pune la fiecare imbinare sau teu al furtunelor hartie igienica ca se muleaza bine, asa ar terbui sa vezi pe unde are scurgeri. Sa fie uscat tot!

          Comment


          • #6
            Verifica futunele de la retur.Am patit-o si eu.

            Comment


            • #7
              Cum stiu care e modelul agregatului,imi cere pe WIS ca sa vad exact schema de combustibil.

              Comment


              • #8
                Din 1998 pana in 2005 W168, dupa 2005 w169.

                Comment


                • #9
                  Nu asta stiu,imi cere model,sasiu sau serie motor si la urma agregat,imi da sa aleg ceva de genul MG 716500 SG 150-3.1 sunt 5 variante sau poti scrie una.
                  Am incercat azi si nu mai porneste e dusa bateria ca ieri daca scapa asa multa motorina mi-a fost teama sa nu ia foc ceva si nu s-a incarcat destul bateria,tre sa cumpar un incarcator de baterie,parca e mai rau Mercezesu asta ca o Corsa,adevarul e ca si aia care au avut masina inainte au fost cretini si nu au verificat nimic.

                  Comment


                  • #10
                    Sa ai grija sa nu descarci bateria de tot , ca mai dai si in probleme gen Start Error dupa aia.MG cred ca e manual gearbox.Selecteaza oricare din ele , nu e relevant acolo la tine.

                    Comment


                    • #11
                      Am dat astazi jos admisia sa vad ce-i pe acolo,locasul ala unde sunt injectoarele e plin de motorina am scos cu o seringa,cred ca 150 gr daca nu mai mult.Faza e ca nu mi am vazut sa fie curs si prin spate sau lateral sa fie de la vreun furtun.Dupa ce incarc bateria o sa dau cheie sa vad pe unde scapa,sigur o pot porni cu admisia data jos?
                      Attached Files

                      Comment


                      • #12
                        Aici e surubul care l-am pus,ma gandesc ca poate e putin mai lung si nu a strans bine cei doi injectori din dreapta.A strans ca am simtit la mana,dar poate nu de ajuns,dupa ce ii fac proba sa vad exact,tot trag concluzii dar faza e ca m-am cam saturat,dupa ce repari ceva apare o noua problema.
                        Attached Files

                        Comment


                        • #13
                          Verifica furtunele de retur si piulitele in cap la injectoare si la rampa sa fie stranse bine, mai mult ca sigur aici este buba.
                          Spor...
                          Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul!

                          Comment


                          • #14
                            Multumesc de sfaturi baieti,am pus hartie igienica asa cum a spus ZIZU si am descoperit scurgerea,era la o piulita din cap de la un injector,era stransa bine dar cred ca nu se asezase perfect acea conducta care vine de la rail,am desurubat piulita,am fixat acea conducta apoi am strans bine,am pus din nou hartie igienica si dupa 5 minute cu motorul pornit nu am mai vazut nici o scurgere.Eram ingrijorat sa nu curga pe la injector,dar ma gandeam asa de mult nu cred ca e posibil,faza cu hartia igienica a fost geniala,m-ai salvat.
                            Mai am de curatat admisia,am sa o duc la spalatorie,o montez si gata.

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF