Salut,
La masina mea se apropie cu pasi repezi ITP-ul. Asa ca m-am decis sa ridic masina pe elevator si sa verifica inainte de revizie starea partii mecanice. Pe fata doar o bieleta antirului ...dar pe spate....surpriza ambele arcuri rupte. Asa ca am cerut cotatie de arcuri si am primit urmatorul raspuns: arc spate banda galbena.............arc spate banda gri. Intrebarea era ...de care am pe masina (masina era plecata pentru o saptamana si nu aveam acces la ea). Am mai cautat si am gasit ca sunt 2 variante: normal use si heavy duty use dar fara culori. Am verificat dupa seria de sasiu a masinii (multumesc Automaticul-ui) si trebuie cu banda galbena (confirmata la demontare). A mai ramas o problema legata de suportii de cauciuc si tabla care se monteaza intre brat si arc. Aceste 2 piese nu se gasesc decat originale si la mine pe o parte s-au pierdut iar pe cealalta parte aratau fff nasol. Schimbarea a durat 30 min si masina si-a ridicat garda cu 3 cm. In atasament poze de la schimbare.
La masina mea se apropie cu pasi repezi ITP-ul. Asa ca m-am decis sa ridic masina pe elevator si sa verifica inainte de revizie starea partii mecanice. Pe fata doar o bieleta antirului ...dar pe spate....surpriza ambele arcuri rupte. Asa ca am cerut cotatie de arcuri si am primit urmatorul raspuns: arc spate banda galbena.............arc spate banda gri. Intrebarea era ...de care am pe masina (masina era plecata pentru o saptamana si nu aveam acces la ea). Am mai cautat si am gasit ca sunt 2 variante: normal use si heavy duty use dar fara culori. Am verificat dupa seria de sasiu a masinii (multumesc Automaticul-ui) si trebuie cu banda galbena (confirmata la demontare). A mai ramas o problema legata de suportii de cauciuc si tabla care se monteaza intre brat si arc. Aceste 2 piese nu se gasesc decat originale si la mine pe o parte s-au pierdut iar pe cealalta parte aratau fff nasol. Schimbarea a durat 30 min si masina si-a ridicat garda cu 3 cm. In atasament poze de la schimbare.
Comment