Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Suspensie spate

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Suspensie spate

    Salut,
    La masina mea se apropie cu pasi repezi ITP-ul. Asa ca m-am decis sa ridic masina pe elevator si sa verifica inainte de revizie starea partii mecanice. Pe fata doar o bieleta antirului ...dar pe spate....surpriza ambele arcuri rupte. Asa ca am cerut cotatie de arcuri si am primit urmatorul raspuns: arc spate banda galbena.............arc spate banda gri. Intrebarea era ...de care am pe masina (masina era plecata pentru o saptamana si nu aveam acces la ea). Am mai cautat si am gasit ca sunt 2 variante: normal use si heavy duty use dar fara culori. Am verificat dupa seria de sasiu a masinii (multumesc Automaticul-ui) si trebuie cu banda galbena (confirmata la demontare). A mai ramas o problema legata de suportii de cauciuc si tabla care se monteaza intre brat si arc. Aceste 2 piese nu se gasesc decat originale si la mine pe o parte s-au pierdut iar pe cealalta parte aratau fff nasol. Schimbarea a durat 30 min si masina si-a ridicat garda cu 3 cm. In atasament poze de la schimbare.
    Attached Files

  • #2
    Daca nu aveai sau aveai detiorate piesele dintre brat si arc nu aveai un zgomot metalic pe spate?
    Eu am inlocuit piesele de cauciuc fara a pune si piesele de metal(deoarece nu existau si nici in program nu spunea nimic de ele, dar la magazin ma inrtrebat daca le iau.
    Cred ca la mine lipseau deoarece masina a avut telescoapele schimbate pe spate.
    Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
    https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

    Comment


    • #3
      Intre brat si arcuri exista o piesa de metal si una de cauciuc. Pe o parte s-au pierdut dupa ce s-a rupt arcul, iar pe cealalta partea le-am gasit dar era fff uzate. Pana cand sa urc masina pe elevator (si sa constat arcurile rupte) nu am auzit nici un zgomot metalic pe spate. Cele 2 piese nu au nimic in comun cu amortizoarele. In atasament ai o poza. piesele sunt notate cu 8 si 11. Eu le-am cerut expres la magazin pentru ca ei nu stiau de ele.
      Attached Files

      Comment


      • #4
        Daca nu ma insel:
        A1683260187 este piesa de metal
        A1683250084 este piesa de cauciuc

        Comment


        • #5
          Ce fel de arcuri ai pus? Si la mine cred ca sunt cam duse,nu am verificat cu deamanuntul,dar cred ca tre sa schimb si amortizoarele ,cel putin pe fata,m-am uitat din fuga si am vazut o scurgere la unul din fata,iar de ceva timp parca simt orice denivelare din asfalt,ce tip credeti ca sunt cele mai potrivite?
          Am vazut un tip de amortizoare MONROE,is ceva mai ieftine decat cele de la Bilstein,iar cele de la Sachs aproximativ ca Bilstein.Ce tip de amortizoare si arcuri sunt cele mai potrivite pentru A class?

          Comment


          • #6
            Salut,
            Arcurile pe care le-am pus eu (marcaj galben....normal use) sunt marca Kayaba. http://www.kyb-europe.com/ Despre amortizoare nu stiu ce sa spun......nu am ajuns la capitolul asta.

            Comment


            • #7
              SALUT.
              De curand sunt posesorul unui mercedes A170 diesel an 2000 . Sunt ft multumit la prima vedere de el. Singura problema sun amortizoarele pe spate care le voi schimba cat mai repede. Imi puteti spune de unde pot achizitiona piese la pretzuri si calitate buna ? Ceva sfaturi ptr un incepator ? Multumesc.

              Comment


              • #8
                Trebuie sa schimb toate 4 telescoape,am gasit oferta la Monroesi am luat Monroe Sensa-Track Premium,am comandat fata si spate,iar pt frane Pagid discuri si placute.Le pun singur ca la garaj mi-au zis aia niste preturi de m-au speriat si nici nu puneau brand ci abureli.
                Stiu ca la frane se pune vaselina,am luat de aia pe baza de cupru,dar ce anume se unge,stiu ca se da in cap la piston,si placutele in lateral amandoua????sau numai cele din partea pistonului?se ung si acele suporturi pe care se pun placutele?va rog cateva sfaturi.

                Comment


                • #9
                  A schimbat cineva telescoapele de pe spate,pe fata le-am arenjat dar alea de pe spate la prima vedere nu pare cine stie ce 2 suruburi,dar la cel de deasupra e ascunsa piulita dupa brat nu se poate ajunge cu nimic,cum as putea sa le dau jos??Am scos arcul,am desurubat si acea carcasa protectiva nici un spatiu nicaieri,e plasat f naspa.

                  Comment


                  • #10
                    Am schimbat eu telescoapele la A-class-ul meu. Pe parte dreapta se schimba foarte usor (prin in 2 suruburi, unul in partea de jos si unul sus), dar pe partea stanga este putin mai ciudat prins. Pe mine m-a ajutat un prieten la schimbarea telescopului de pe partea stanga, ca nu m-am descurcat, asa ca nu stiu exact ce a desfacut; doar de "brat" imi aduc aminte ca a trebuie dat jos (dintr-o parte).
                    http://intretinere-auto.blogspot.com/

                    http://www.cureledepiele.ro/ --- cele mai frumoase modele de curele, 100% piele naturala...confectionate manual

                    Comment


                    • #11
                      Am reusit sa le desfac fara sa las bratul in jos sa se vada acel surub din partea de sus care e ascuns in brat.Am dat jos acel capac protector din plastic,atat de dedesubtul masinii cat si de la roata iar cu o cheiie fixa subtire de 17 am ajuns la piulita care e in interior iar pe exterior cu alta cheie am desfacut.Nu a fost atat de complicat numai ca la montat acea piulita tre sa o fixezi pe cheie pt ca nu iti incape nici macar un deget sa o prinzi pe surub.
                      Ceea ce face mai complicat sunt suruburile ruginite,in special cele de jos pt ca sunt vizibile si mai expuse la apa,eu le-am taiat si am pus altele,cele de sus trebuiesc neaparat desfacute.

                      Comment


                      • #12
                        Astazi am mers prima data cu masina dupa ce i-am schimbat telescoapele si franele,inclusiv discurile,dar ce e ciudat e ca aud niste zgomote cand din fata cand din spate ca si cum ai trage o remorcuta se aia cu roti de fier,poate fi de la telescoape,le-am strans destul de bine,ma dispera,la zgomotul ala ai senzatia ca ceva se va rupe.

                        Comment


                        • #13
                          Mai precis se aude ca un troncanit,ca o bataie dar tot timpul.

                          Comment


                          • #14
                            Categoric imi bat telescoapele pe fata,am mers pe un drum drept fara denivelari si nu se mai auzea acel troncanic,cand am dat de ceva asfalt mai naspa iar se aude acel sunet.
                            La intoarcere sunetul nu a mai persistat tot timpul,dar la anumite portiuni mai naspa de asfalt troncane bine.
                            Ce sa aibe ca doar sunt noi telescoapele?

                            Comment


                            • #15
                              Poate fi de la anti roll bar??atunci cand l-am desfacut de pe telescop acel surub se invartea in gol.
                              Si mai e o chestie la roata dreapta fata cand o invart scoate un sunet de la butuc,nu ar fi rulmentul ala parca scoate un sunet diferit ca de huuuuuuu,sunetul pe care il am e ca de un fier care se freaca,ca de pilitura,l-am mai auzit inainte in timpul mersului,acum l-am simtit doar la mana cand am schimbat discurile ca l-am invartit.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF