Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Pompa sevodirectie...bazait si ramasa blocata.

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pompa sevodirectie...bazait si ramasa blocata.

    Nu stiu la altii cum este insa eu cand pun contactul sa pornesc masina se aude un bazait puternic si ascutit de la pompa de servodirectie,am inteles k este electrica insa mi se pare k zgomotul pe care il face este prea puternic,mi s-a intamplat ca de catreva ori sa ramana blocata adica dupa ce am oprit motorul ea sa ramana pornita in continoare cu cheia scoasa din contact,am fost nevoit sa scot borna de la baterie k sa o pot opri,altadata nu-mi mi-am dat seama k a ramas pornita dupa ce am oprit masina si am ramas fara baterie.Cineva mi-a spus k ar fi din cauza alternatorului care nu produce suficient curent ptr a decupla pompa servo cand opresc motorul.este normal sa bazaie asa de tare ,adica sa o aud eu din masina cu motorul pornit?Poate ma ajutati cu niste raspunsuri,multumesc anticipat!

  • #2
    Nu este normal. A-klasse a avut mereu probleme cu aceste pompe servo electrice. Mai mult ca sigur pompa e pe duca, dar trebuie verificata si instalatia electrica de un electrician care cunoaste bine masinile astea pacatoase. Verifica si daca mai are ulei. Eu am adus la un client o pompa din asta si la vremea respectiva am avut posibilitatea sa dau pompa veche la schimb si o diferenta de vreo 1400 lei pentru cea noua aftermarket (Delco-Remy). Au trecut 2 ani de atunci si masina merge si acum. Numai bine.
    W 126 `87 300 SDL OM606 24v Automatic
    W 126 `86 300 SD OM617 Automatic
    W 124 `93 E250 D ex 300 D


    - Bond - James Bond.
    - `Dullah - Abdullah.

    Comment


    • #3
      Electricianul cu,care am vrb eu mi-a spus k este vrb despre releu dar nu era nici el prea sigur.Uleiul la servo se schimba cu totul sau pot sa-l si completez?CE FEL DE ULEI TRB PTR ASTFEL DE POMPE!?

      Comment


      • #4
        Salut,

        Pompa nu trebuie sa porneasca decat cand motorul este pornit. Daca ea merge chiar daca motorul este oprit atunci ai una din cele 2 probleme:
        1. Alternatorul defect.
        2. Pompa defecta.
        Sub vasul de solutie de parbriz ai o cutiuta cu 2 fire (unul gros si unul subtire). Masoara intre caroserie si cel gros (12v cu si fara contact) si intre caroserie si cel subtire (0V fara contact si cu contact......12V motor pornit).
        Banuiala mea este ca alternatorul este defect si ai 12V in permanenta pe firul subtire. Daca este asa.....simpla decuplare a lui va opri pompa. In cazul asta ....alternator nou (sau un releu sa decupleze firul subtire cand iei contactul). Daca la decuplare firului subtire pompa nu se opreste....pompa noua.

        Comment


        • #5
          ok.multam ptr sfat,am sa incerc sa le identific si apoi sa le masor.

          Comment


          • #6
            Alternatorul meu incarca numai dupa ce il accelerez odata peste 2500-3000 de ture,apoi incarca si la renti normal.sa fie de la releul de incarcare?

            Comment


            • #7
              pacat ca dati sfaturi aiurite nu are nici o treaba alternatorul releul ramane sudat trebuie curatat sau inlocuit nu induceti oamenii in eroare cu idei preconcepute de asa zis meseriasi
              diagnoza reparatii mb dezmembrari auto

              Comment


              • #8
                nu are treaba alternatorul releul ramane sudat !!!!!!asa am patit si eu
                nu mai bagati lumea in sperieti degeaba !!!!!!
                diagnoza reparatii mb dezmembrari auto

                Comment


                • #9
                  sdfghghgtttt

                  Comment


                  • #10
                    scuze am piese classe a 17 cdi daca pot sa ajut cu ceva

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by nicubizonu View Post
                      Alternatorul meu incarca numai dupa ce il accelerez odata peste 2500-3000 de ture,apoi incarca si la renti normal.sa fie de la releul de incarcare?
                      E normal si la mine incarca la fel dupa ce accelerez un pic, daca si la tine e la fel presupun ca e ok.

                      Comment


                      • #12
                        Salut
                        AlexCristian200 te rog sa-mi spui si mie care este releul responsabil de pornirea si oprirea pompei de servo de la A class, si unde-l gasesc. Multumesc.

                        Comment


                        • #13
                          Salut!
                          Nu cred ca este un releu vinovat pentru problema asta, la fel cum nu cred ca exista un releu extern care porneste/opreste pompa. Eu sunt de parere ca pompa este vinovata si mai precis placa electronica a pompei, destul de complexa. Posibil ca un scurtcircuit in circuitele electronice sa mentina pompa alimentata. Pornirea/oprirea pompei cred ca se face electronic cu tensiunea de comanda de pe firul subtire. Firul gros este firul de putere care este in permanenta sub tensiune, din cauza asta ramane pornita pompa dupa ce motorul este oprit. Ca si solutie nu stiu ce sa zic ...poate doar firele de putere trecute prin contactele unui releu de putere mare ( sa aiba contactele mai solide), si cu firul subtire de comanda sa alimentezi bobina releului. Eu, personal nu sunt de acord cu improvizatiile asa ca sfatul meu este sa verifici tensiunile pe fire ca sa fi sigur ca e pompa defecta, si apoi ... alta pompa.
                          Salutari si bafta multa!
                          Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                          Comment


                          • #14
                            Colegule laurlaur pompa are releu si exact sub vasul de la stergatoare eu am patit ca mi-a ramas blocat si l-am curatat !Si nu te supara colegule imi pare rau sa spun dar aberezi tare esti total departe de subiect si duci lumea in eroare si o bagi in sperieti !!!pompa are releu extern mai studiaza ca are un consum foarte mare nu are nici o legatura cu alternatorul ,incep sa ma enervez si nu asi vrea cand vad cate si mai cate scrise !

                            Originally posted by nicubizonu View Post
                            Nu stiu la altii cum este insa eu cand pun contactul sa pornesc masina se aude un bazait puternic si ascutit de la pompa de servodirectie,am inteles k este electrica insa mi se pare k zgomotul pe care il face este prea puternic,mi s-a intamplat ca de catreva ori sa ramana blocata adica dupa ce am oprit motorul ea sa ramana pornita in continoare cu cheia scoasa din contact,am fost nevoit sa scot borna de la baterie k sa o pot opri,altadata nu-mi mi-am dat seama k a ramas pornita dupa ce am oprit masina si am ramas fara baterie.Cineva mi-a spus k ar fi din cauza alternatorului care nu produce suficient curent ptr a decupla pompa servo cand opresc motorul.este normal sa bazaie asa de tare ,adica sa o aud eu din masina cu motorul pornit?Poate ma ajutati cu niste raspunsuri,multumesc anticipat!
                            Sub vasul de stergatoare exista un releu pui contactul lasi pompa sa se auda scoti releul si daca a tacut ala este releul daca te pricepi putin decapsezi releul si cureti contactele cu smirghel fin cum faceai la platina la dacie il sufli bine,si il pui la locul lui si totul e ok !eu cand vb cunosc subiectul mai ales ca asa am patit si eu si luand in considerare ca lucrez la un service auto si ma ocup de asa ceva in fiecare zi !Si nu am presupuneri supranaturala ca alternatoru nu incarca si nu are putere sa opreasca pompa....si stiu eu ce alte bazagonii!
                            Last edited by Luxian; 11-11-2011, 21:06 PM.
                            diagnoza reparatii mb dezmembrari auto

                            Comment


                            • #15
                              Cu releul de sub vasul pentru lichid de parbriz va contrazic.Total gresit.
                              Acolo exista o cutiuta de plastic cu capac in care exista un surub cu piulita.In acea cutiuta se realizeaza toate contactele dintre firele pompei (3) si cele aferente de la alternator.Unul de comanda, 2 de alimentare.
                              Existenta unui releu acolo este o improvizatie, deoarece pompa nu se opreste cand motorul e oprit.
                              Acel releu care poate il gasiti unii dintre voi acolo poate exista aruncat in compartimentul bateriei(cazul meu-== am schimbat pompa ca o luase naiba pana la urma).
                              Pompa de servo bazaie urat tare daca nu este imbracata in husa cu burete.
                              Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                              https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF