Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Inlocuire senzor unghi volan W203 C200CDI

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Inlocuire senzor unghi volan W203 C200CDI

    Sa traiti dragii mei. Vreau sa schimb senzorul de unghi viraj si mi-e cam teama ca nu cumva sa fie deplasat de la punctul central. Am citit pe un forum extern ca nu are capat de cursa si se invarte la infinit de aceea e foarte greu sa ii gasesti pozitia de centru in care trebuie montat. Vreau niste sfaturi la obiect din partea celor care au schimbat asa ceva si apelez in mod special la maestrul Mercedes_CDI (si nu numai) care spunea in niste posturi ca a schimbat cateva. Si ca sa evit complicatiile cu "pozitia de centru" credeti ca ar fi bine sa schimb spirala cu totul? Ideea asta nu prea ma incanta deoarece pretul se ridica prea mult pentru bugetul alocat. Deasemenea as vrea sa ii intreb pe cei care au schimbat la reprezentanta care a fost pretul manoperei.
    Multumesc frumos.
    P.S. doua testere diferite (star diag si bosch kts500) mi-au dat eroare pe respectivul senzor cu cod de genul P***(nu mai retin exact) senzor unghi viraj defect sau fara initializare. Am incercat deja faza cu stanga dreapta de 5 ori fara rezultat.
    Last edited by haddess; 03-04-2011, 00:15 AM.
    Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

  • #2
    Originally posted by haddess View Post
    Sa traiti dragii mei. Vreau sa schimb senzorul de unghi viraj si mi-e cam teama ca nu cumva sa fie deplasat de la punctul central. Am citit pe un forum extern ca nu are capat de cursa si se invarte la infinit de aceea e foarte greu sa ii gasesti pozitia de centru in care trebuie montat. Vreau niste sfaturi la obiect din partea celor care au schimbat asa ceva si apelez in mod special la maestrul Mercedes_CDI (si nu numai) care spunea in niste posturi ca a schimbat cateva. Si ca sa evit complicatiile cu "pozitia de centru" credeti ca ar fi bine sa schimb spirala cu totul? Ideea asta nu prea ma incanta deoarece pretul se ridica prea mult pentru bugetul alocat. Deasemenea as vrea sa ii intreb pe cei care au schimbat la reprezentanta care a fost pretul manoperei.
    Multumesc frumos.
    P.S. doua testere diferite (star diag si bosch kts500) mi-au dat eroare pe respectivul senzor cu cod de genul P***(nu mai retin exact) senzor unghi viraj defect sau fara initializare. Am incercat deja faza cu stanga dreapta de 5 ori fara rezultat.

    Initializarea sau reinitializarea unghiului de viraj se face cu aparatura de diagnosticare .
    Trebuie intrat pe modulul ESP , bineinteles dupa a fost facuta geometria rotilor . Ai un attachment de pe KTS .
    Attached Files
    Diagnoza auto computerizata multimarca si dedicata Mercedes inclusiv camioane in Piatra Neamt . 0721837428

    Comment


    • #3
      S-a incercat initializarea la reprezentanta fara succes. Pentru mine e aproape o certitudine faptul ca trebuie schimbat, asa ca incercarile de resuscitare nu isi mai au rostul. Eroarea pe Star este: C1140 004 N49 (senzor unghi directie): semnal inexistent
      iar pe KTS am C1140 - senzor unghi directie fara initializare.
      As putea sa scap doar daca nu cumva e vre-o mufa nelalocul ei, ca nu am apucat sa desfac volanul.
      Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

      Comment


      • #4
        Originally posted by haddess View Post
        S-a incercat initializarea la reprezentanta fara succes. Pentru mine e aproape o certitudine faptul ca trebuie schimbat, asa ca incercarile de resuscitare nu isi mai au rostul. Eroarea pe Star este: C1140 004 N49 (senzor unghi directie): semnal inexistent
        iar pe KTS am C1140 - senzor unghi directie fara initializare.
        As putea sa scap doar daca nu cumva e vre-o mufa nelalocul ei, ca nu am apucat sa desfac volanul.
        Esti sigur ca este C1140? Daca este acest cod scapi mult mai usor.

        Comment


        • #5
          Esti sigur ca e defect senorul?
          Spre exemplu la ciucurucul meu de A140 in Kts cand am fost sa imi faca directia dadea eroare ca nu ar citi senzorul de pe volan. Dar cand a dat sa ii arete valorite citite instant virand de volan, acesta mergea.Eroare falsa.
          Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
          https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

          Comment


          • #6
            Haideti sa va spun povestea de la inceput: am cumparat masina anul trecut in Aprilie. Cand am luat-o avea si inca are activa alarma in bord Elec. Stabil. Prog. ESP Not Available FARA sa zica si "drive to workshop sau see owner manual"
            Am dus-o la Autoklass la tester si acolo mi-au zis ca trebuie schimbat senzorul de mai sus, dar la cererea mea nu au pus mana pe nimic sa desfaca, deci nu stiu daca nu cumva este doar vre-o mufa deconectata. Ce mi se pare dubios este faptul ca pe Star zice semnal inexistent ceea ce imi lasa speranta ca poate o fi vre-o mufa. Altfel ma gandesc ca ar fi trebuit sa zica ceva de genul "semnal eronat sau ceva valori iesite din limite".
            Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

            Comment


            • #7
              Originally posted by zizu View Post
              Esti sigur ca este C1140? Daca este acest cod scapi mult mai usor.
              Cu siguranta asta este codul. Am citat exact din "desfasuratorul" Star Diag-ului de la Autoklass Ploiesti. Stii ceva despre el? Cum as putea scapa mai usor?
              Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

              Comment


              • #8
                Originally posted by haddess View Post
                Cu siguranta asta este codul. Am citat exact din "desfasuratorul" Star Diag-ului de la Autoklass Ploiesti. Stii ceva despre el? Cum as putea scapa mai usor?
                Scuze pentru speranta care ti-am dato, dar m-am batut de acest cod de eroare cu 2 zile in urma la un C200 din 2004 si era senzorul de presiune ABS defect . Acum am verificat si am vazut ca la cele din 2001 este senzorul unghi directie cu acelasi cod de eroare. Mai usor nu se prea poate, daca sunt efectuate toate etapele de verificare (alimentare , sigurante etc) trebuie schimbat .

                Comment


                • #9
                  Multumesc mult pentru sperante...acum trecem la pasul urmator: inlocuirea. E cineva care mi-ar putea da ceva sfaturi in ceea ce priveste aceasta operatie? Din ce am putut sa vad in WIS procedura nu pare complicata, DAR: avand in vedere ca il voi lua de la dezmembrari am indoieli ca va fi demontat cu rotile perfect drepte si de aceea intreb daca stie cineva cum poate fi centrat?
                  Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

                  Comment


                  • #10
                    Dute la un service sa-l monteze, manopera este pentru 35-50 minute si trebuie o resetare dupa montare pentru ca ai memorata eroare si nu-l poti initializa fara resetare. Normal nu ar trebuii sa te puna sa platesti si resetarea . Daca il schimbi singur trebuie sa platesti o testare si tot pe acol ajungi. Bafta

                    Comment


                    • #11
                      Okay, si eu ma gandeam ca nu are cum sa dureze mai mult de o ora, dar vazusem pe undeva ca s-a estimat ca si manopera chiar si 3 ore pentru aceasta schimbare, ori la 1 mil pe ora ajung sa fac banii jumate jumate piesa cu manopera. Multumesc de info. O sa revin cu stiri despre cum a fost.
                      Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by haddess View Post
                        Haideti sa va spun povestea de la inceput: am cumparat masina anul trecut in Aprilie. Cand am luat-o avea si inca are activa alarma in bord Elec. Stabil. Prog. ESP Not Available FARA sa zica si "drive to workshop sau see owner manual"
                        Am dus-o la Autoklass la tester si acolo mi-au zis ca trebuie schimbat senzorul de mai sus, dar la cererea mea nu au pus mana pe nimic sa desfaca, deci nu stiu daca nu cumva este doar vre-o mufa deconectata. Ce mi se pare dubios este faptul ca pe Star zice semnal inexistent ceea ce imi lasa speranta ca poate o fi vre-o mufa. Altfel ma gandesc ca ar fi trebuit sa zica ceva de genul "semnal eronat sau ceva valori iesite din limite".
                        Din cate spui tu inseamna ca nu ai numai C1140 , ar fi fost bine daca stiam si celelalte coduri de eroare deoarece C1140 il da si din cauza unitatii de control ESP (pini corodati) . C1140 B34 ESP Brake Pressure Sensor (Electrical Fault)
                        C1140 Steering Angle Sensor N49 faulty .
                        C1140 ESP fault: pin 18,19,20 on ESP controller corroded

                        Uite un studiu de caz poate te ajuta .
                        Last edited by king kong; 03-05-2011, 11:02 AM.
                        Diagnoza auto computerizata multimarca si dedicata Mercedes inclusiv camioane in Piatra Neamt . 0721837428

                        Comment


                        • #13
                          Din cate stiu eu unitatea ESP este responsabila si de ABS si BAS si ASR. Cu toate astea, daca ar fi pini corodati in unitatea ESP as avea probleme si cu celelalte, nu doar cu ASR-ul, ceea ce nu se intampla. ABS-ul merge impecabil, precum si asistarea la franare. Daca zic idiotenii sa ma corecteze cineva va rog.
                          Iar legat de erorile pe ESP, codul C1140 este singurul aparut. Au mai fost cateva erori pe la modulul de inchidere centralizata.
                          Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

                          Comment


                          • #14
                            Am problema cu acest senzor de 2 ani, diagnosticata pe tester la reprezentanta, la mine trage putin dreapta, mai intai vreau sa-i fac geometria sa vad daca dispare si apoi sa trec la inlocuire. Ma poate ajuta cineva cu un sfat legat de locatia in care ar trebui sa fac aceasta geometrie ? (reprezentanta, un anumit service !!?....m-am saturat de carpaci) Multumesc.
                            Pedro

                            Comment


                            • #15
                              Eroarea mot-a-mot a Star-ului este C1140 004 N49 (senzor unghi directie): semnal inexistent
                              Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF