Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Grup diferential de 3.06!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Grup diferential de 3.06!

    Va saluta Niko116!

    Iata ca nu m-am lasat biruit de transmisia jalnica pe care inca o am pe MB-ul meu de 300D si am gasit intamplator in podul casei mele un grup de 3.06, demult uitat acolo.
    Este un pic mai bombat decat celelalte(3.92, 3.69...) dar sist de prindere pe masina e la fel. Aveti idee cum se pupa cu 300D, sa stiu daca ma apuc sa-l schimb ? Merci

  • #2
    Acum de care ai? Aici http://www.carfolio.com/specificatio...car/?car=61127 scrie ca ai 3,92:1 .(despre w123 e vorba nu?)
    Din cate stiu eu nu este de 3,06 ci de 3,07.
    MB 380SE 2.6

    Comment


    • #3
      Da, despre un w123 e vorba. Acum cred ca am de 3.92, iar pe grup scrie clar 3.06

      Comment


      • #4
        Poate 3.07. Chiar daca s-ar potrivi la prinderi, s-ar putea sa ai surprize in mers. S-ar putea sa pleci foarte greu de pe loc. Ai nevoie de un grup de 3.46.
        Last edited by Semtexx; 03-27-2008, 23:22 PM.

        Comment


        • #5
          andrei_preoteasa zice pe topicul http://www.clubmercedes.ro/diferenti...64.html?t=2064 ca e de 3,46:1 (ca si la 280),
          grup de 3,07 se pune pe 300D turbo, asa zice pe carfolio.com, dar vad ca nu te poti lua dupa ei. Stie careva o sursa mai buna cu date exacte(ex.raport diferential) pentru MB?
          MB 380SE 2.6

          Comment


          • #6
            Scuze. Intr-adevar exista 3,06. Este de w116 450SE. Asta este linkul.



            Legat de cel de 3,46... Uitatzi aici un link:



            Mea culpa. Am postat balarii mai devreme.

            Comment


            • #7
              Da, si mecanicul zicea ca ar fi pentru 300Td, dar daca am doar 3.06 ture de cardan pentru una completa de roata, nu 3.46 asta nu inseamna ca am eficienta mai buna?

              Multumesc pentru link-uri. acum m-am lamurit.
              Last edited by Danny_bb; 03-27-2008, 23:37 PM.

              Comment


              • #8
                pentru un w126 260se cat e raportul?
                MB 380SE 2.6

                Comment


                • #9
                  La W116, caci despre mashina asta e vorba aici, nu despre Cobre sau alte mizerii, raportul optim la grup cind ai 300 dizel pe el este 3.69. La Cobra, 300 dizel vine standard cu 3.46 (am intilnit Cobra venita de afara, in urma cu ceva anishori, 300 dizel cu 5 trepte cu 3.69 la grup original, mashina era neumblata de mina de om, la vremea respectiva am harvestat ceva documentatzie si statea scris undeva ca astea cu 5 trepte si cu cirlig de tractare mai veneau si cu 3.69, care de altfel este grup standard pentru 200 benzina ambele variante si 230 benzina motor alb cu carburator si 240 dizel pe Cobra...). W116 e calibarca mare si grea, 3.46 e fix ce trebuie la Cobra, la W116 grupul asta o puturosheshte. Daca mashina a fost 280SE si daca mai are grupul original, ala trebuie sa fie 3.69.

                  Personal, recomand o ghidushie pe care am facut-o cu ceva ani in urma la o mashina asemanatoare (singura diferentza e ca avea pe ea 300 de bot de cal, nu de Cobra, da asta e frectzie...). Cutie automata de W126 280 benzina si grup 3.27. Rezultatele sint uimitoare, plus confortul automatei, care nu se compara cu nimic. Asta asha, ca o paranteza...

                  Comment


                  • #10
                    Bine, Dok. Asa sa fie. Ca am si un 3.69 si o sa il montez pe asta daca zici e documentata treaba. O sa va spun ce rezultat a iesit. Acum la treaba!

                    Comment


                    • #11
                      Salut Niko!salut tuturor impatimitilor MB.Am gasit date complete,inclusiv rapoartele din cv.aici...http://www.pruebas.pieldetoro.net/we...ES/default.php ,dar doar pt.
                      modelele pina la w126. Sper sa va fie de ajutor.
                      Cat despre un raport optim la diferential,trebuie tinut cont de putera motorului si greutatea masinii.

                      Comment


                      • #12
                        grup diferential..

                        Originally posted by TATAIE View Post
                        Salut Niko!salut tuturor impatimitilor MB.Am gasit date complete,inclusiv rapoartele din cv.aici...http://www.pruebas.pieldetoro.net/we...ES/default.php ,dar doar pt.
                        modelele pina la w126. Sper sa va fie de ajutor.
                        Cat despre un raport optim la diferential,trebuie tinut cont de putera motorului si greutatea masinii.
                        Trebuie avute in vedere urmatoarele:general

                        1. Motorul cere un convertizor de cuplu care face ca masina sa poata pleca de pe loc si prin schimbarea vitezelor se ajunge in priza ditrecta cand raportul de transmitere este unuitar si chiar subunitar
                        2. Puterea si cuplul nu cresc uniform functie de turatie ci dupa niste curbe care au forma de clopot ,adica curbe cu maxim.Daca la Diesel (la motoarele Diesel,ca mai e si colegul Diesel care simte cuplu)am cuplu mare la turatii mici ,la benzinar la aceeasi turatie nu se poate spune acelasi lucru.

                        3. Prin montarea unui grup cu raport de tr.mai mic ,pentru a pastra conditiile de functionare initiale trebuie intervenit in alta parte.
                        Se pot modifica rapoartele de transmisie din CV astfel incat sa se obtina acelasi flux de putere la axa rotilor...dar asta inseamna sa faci angrenaje noi .
                        Se poate modifica corespunzator diametrul rotilor motoare astfel incat forta de tractiune determinata de cuplul la ax sa se pastreze.
                        Se poate folosi un motor de putere mai mare care sa compenseze diferenta de putere,aici trebuie tinut seama de caracteristicile de sarcina conform pt.2
                        Se poate micsora greutatea auto.introducand repere din plastic instead of iron (unde merge)
                        Daca se pastreaza motorul ,masina va cere un surplus de putere deci o turatie diferita functie de caracteristicile de sarcina.Diferenta de turatie poate fi destul de mare,chiar deranjanta in anumite conditii.
                        Deci ,din cele de mai sus se pot trage unele concluzii:daca treaba nu e facuta stiintific poti sa ai parte de mult disconfort si performante slabe . Ex:
                        motor turat dar viteza nu,motor prinde viteza dar daca e sa urci o panta nu ai cuplu si nu face fata...si multe altele

                        steen
                        Last edited by steen; 07-27-2008, 16:23 PM.

                        Comment


                        • #13
                          Eu pot sa va spun din experienta propie cu grupurile ...Masina a avut 3,69 cand am cumparat-o eu.Am schimbat cutia ei ( din aia de fonta din 2 bucati ) cu una tot cu 4 trepte manuala dar din aluminiu.Am avut numai probleme cu combinatia asta.Imi dadea suturi in transmisie cand luam piciorul dupa gaz.Am schimbat cu 3.92.Aveam demaraj de rupea pamantul , adica scartaia roata si cand plecam cu a 2 a de pe loc in schimb la 105 km/h asteptam sa imi sara motorul prin capota.Am schimbat grupul cu 3,46 cum a facut-o neamtul dar tot in perioada aia mi-am cumparat si cutie cu 5 trepte si miniexcavatorul .Asa ca am trecut la cutie cu 5 si grup de 280 benzina de 3,58.Si am obtinut forta mare la turatie mica in schimb chiar cu 5 trepte nu am sarit de 168 km/h .Viteza am stabilit-o de pe GPS dupa ce am facut vreo 20 km la blana pe autostrada.Atasez un link de pe un site german unde sunt date vitezele maxime cu toate tipurile de cutii si diferentiale.http://www.surfblau.de/
                          Ideea e ca tb sa stii ce vrei sa faci cu masina...Vrei sa tragi remorci pui grupul x , vrei sa ai viteza pui grupul y ,ai cutie cu 5 trepte si vrei nu stiu ce...pui grupul ala.Bafta la combinati !

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Niko View Post
                            Bine, Dok. Asa sa fie. Ca am si un 3.69 si o sa il montez pe asta daca zici e documentata treaba. O sa va spun ce rezultat a iesit. Acum la treaba!
                            Deci? Ce a iesit?
                            http://www.caesaralexandru.wordpress.com

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF