Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

cateva intrebari, nou posesor

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • cateva intrebari, nou posesor

    salutare tuturor si bine v-am gasit, de curand am cumparat un slk 200 kompressor 2002 manual. Masina e super intretinuta, nu bate nimic pe ea si merge neasteptat de bine...singura chestie neplacuta ar fi ca la rece intra si iese destul de greu din viteza 1 si 2, care ar fi problema si ce as putea incerca sa o rezolv? si daca stie cineva, se poate adapta in vreun fel decapotarea sa se faca din cheia originala (briceag) sau din alarma? alte sfaturi legate de utilizare si intretinere sunt deasemenea bine venite, multumesc

  • #2
    Noroc si bine ai venit! Si eu sunt proaspat posesor de slk 200 kompressor 2002 asa ca poate schimbam impresii in viitor.

    In ce priveste problema ta, ai schimbat consumabilele? Adica ai idee despre istoricul de service al masinii? Km, revizii, etc? De exemplu eu chiar astazi i-am schimbat uleiul si lichidul de frana, filtrele si se simte mult mai nervoasa masina, chiar s-a dezmortit.

    Decapotarea se poate face din cheia originala sau din alarma, dar ai grija cine umbla la masina sa-ti faca treaba sa nu te trezesti cu belele electrice mai tarziu.
    Membru Fondator A.P.L.I.B.D.N.B. - Asociația Pentru Lupta "Înpotriva" Beției Dezorganizate "Niște Bețiv"

    Comment


    • #3
      salut morpheus, bafta si tie cu noua achizitie. Inca nu am facut nimic la masina ca nu am avut timp...nu stiu daca uzual se schimba uleiul la cutia manuala dar ma interesez si poate asa o sa rezolv inconvenienta. Sa ne auzim de bine

      Comment


      • #4
        Sa fie, merci!

        Nu se schimba in mod uzual uleiul la cutia manuala. Apropos, cati km are masina?

        Ea spune, ambreiajul se apasa greu?
        Membru Fondator A.P.L.I.B.D.N.B. - Asociația Pentru Lupta "Înpotriva" Beției Dezorganizate "Niște Bețiv"

        Comment


        • #5
          Originally posted by morpheus View Post
          Sa fie, merci!

          Nu se schimba in mod uzual uleiul la cutia manuala. Apropos, cati km are masina?

          Ea spune, ambreiajul se apasa greu?
          Nu merge greu ambreaju, doar ca la rece intra si iese greu din primele 2 viteze, 170k are masina. A ta? Ceva probleme pe la tine?

          Comment


          • #6
            Curios, daca merge usor inseamna ca nu e nevoie sa schimbi lichidul de la ambreiaj, ar fi fost o varianta sa fie lichidul vechi. Sa te uiti totusi si in rezervorul de la lichidul de frana (e comun cu cel de ambreiaj) sa nu fie inchis la culoare, daca e inchis inseamna ca e vechi si trebe schimbat, la mine asa era.

            A mea are 37600 km. Uite link de la my car: http://www.clubmercedes.ro/slk-200-k...or-t19640.html

            A, era sa uit, poti ruga pe colegul de forum Automaticul sa iti vada masina, sau putem merge impreuna la el daca vrei. Eu la el am fost cu a mea sa-mi faca revizia. Un tip de nota 10+
            Last edited by morpheus; 02-18-2011, 15:06 PM.
            Membru Fondator A.P.L.I.B.D.N.B. - Asociația Pentru Lupta "Înpotriva" Beției Dezorganizate "Niște Bețiv"

            Comment


            • #7
              Ai mai rezolvat ceva?
              Membru Fondator A.P.L.I.B.D.N.B. - Asociația Pentru Lupta "Înpotriva" Beției Dezorganizate "Niște Bețiv"

              Comment


              • #8
                Originally posted by morpheus View Post
                Ai mai rezolvat ceva?
                Din pacate nu am deloc timpul necesar sa ma ocup, din ce mai citeam pe forumuri s-ar putea sa fie din ambreaj atata vreme cat merge fara probleme pe loc sau cu motorul oprit...

                Comment


                • #9
                  distributia la slk 200 kompressor r170 e pe lant? Stie cineva?

                  Comment


                  • #10
                    Adica ai ambreiajul tocit si ar trebui schimbat discul/placa?

                    Distributia este pe lant...
                    Membru Fondator A.P.L.I.B.D.N.B. - Asociația Pentru Lupta "Înpotriva" Beției Dezorganizate "Niște Bețiv"

                    Comment


                    • #11
                      salut am si eu un mercedes slk 200 r171?si ambreajul meu este sus?ce inseamna asta?trebuie schimbat ambreajul?sau lichidul de frana....si se apasa destul de greu...daca merg cu viteza si schimb mereu se face mai usor,iar cand o pornesc intra mai greu in viteaza 1 si 2....ce inseamna asta?multumesc frumos

                      Comment


                      • #12
                        Va salut dragi colegi, detin si eu un SLK R170 2.0 Kompressor 192hp, ce as dori sa va intreb este unde gasesc si eu un manual, caci nu am deloc la masina, asa am cumparat-o si este cam enervanta treaba ca nu stiu cat ulei ii trebuie, ce ulei trebuie la servo, cum se reseteaza service-ul... din astea asa.
                        Poate ma puteti ajuta si pe mine sau daca se poate sa ne vedem si sa imi fac si eu copii xerox... si eventual daca stiti pe unde as putea sa mai gasesc cate ceva pentru el (de ex oglinzile-sticla, un stop, nu imi merge inchiderea, ieri am cumparat unitatea dar nu ii vine curent, probleme din astea marunte...)
                        Va multumesc anticipat, Sorin.

                        Comment


                        • #13
                          Salut! Bine ai venit!
                          S-o stapanesti sanatos!

                          Apropos, sa vii cu ea la intrunire sa o vedem si noi.

                          Manualul era pe net la un moment dat, dar vad ca nu mai merge adresa.

                          La motorul de 2.0 L intra 6 litri de ulei. Daca cumperi ulei MB - sa iei 5w40 100% sintetic.
                          Eu folosesc Mobil 1 0w40.

                          Motoarele M111 sunt foarte bune si rezista o gramada dar cu o precizare esentiala: sa folosesti doar ulei care este certificat tehnic in fisele :Mercedes MB 229.5 si Mercedes MB 229.3

                          Pt servo directie foloseste NUMAI ulei certificat in MB 236.3.

                          Pt reset service vezi fisierul atasat
                          Attached Files
                          Membru Fondator A.P.L.I.B.D.N.B. - Asociația Pentru Lupta "Înpotriva" Beției Dezorganizate "Niște Bețiv"

                          Comment


                          • #14
                            Ms frumos pt urari, asemenea si tie, voi veni, promit !
                            Legat de ulei i-as pune eu dupa specificatii dar pana acum nu am avut de unde sa le stiu... ce mi-a spus un prieten arab care are piese si repara MB este ca pot folosi si 10w40 mobil 1, dar acum vad ca primesc alt sfat, eram la un pas azi sa ii iau ulei ca am fost la cumparaturi pt ea si m-am oprit...
                            Ce sa fac ? ca nici nu merg cu ea de 2 zile, caci are aprins becul de ulei si am zis sa nu completez ci sa il schimb.
                            Legat de manual inca mai caut, ms frumos pentru atasament si sfaturi,
                            Te salut, Sorin.

                            Comment


                            • #15
                              Merci!

                              Te cred ca nu stii ce a fost inainte, poate ai dubii si asupra nr de km dar asta nu inseamna ca de-aici incolo nu poti face asa cum e cel mai bine pentru motor. Tu alegi sa faci cum doresti, eu ti-am spus cum fac eu. Daca te duci pe http://bevo.mercedes-benz.com/bevolisten/229.3_de.html o sa vezi toate tipurile de ulei agreate de mercedes pentru specificatia 229.3, specificatie in care se incadreaza si motorul M111 ce posezi tu.
                              Motivul pt care are becul aprins n-am de unde sa il stiu, ai pus un tester pe ea sa vezi ce si cum? Sa stii ca la reprezentanta in Bucuresti e 50 lei diagnosticarea si afli tot. Poate gasesti si pe forum ceva baieti care au tester si pot sa-ti faca o diagnoza completa. Daca poti mai da-mi niste detalii despre masina sa vedem ce si cum. De unde ai luat-o? In ce stare e? Poze, etc. Ce stii de la vechiul proprietar despre ea, ce lucrari i-a facut, etc.

                              Trimite-mi mailul tau sa vad daca iti pot furniza manualul electronic pe mail. Daca nu, sa gasim o alta solutie.

                              A, inca ceva, ai gria ca sunt multi care cred ca stiu cum e cu mercedes-urile si de fapt habar n-au. Ea intreaba-l pe mecanicul tau, cel cu recomadarea de ulei 10W-40, daca trebe sa folosesti ulei 100% sintetic sau semisintetic sau mineral. Functie de raspunsul lui iti dai seama daca stie ceva sau nu despre motoarele de mercedes-uri.
                              Last edited by morpheus; 07-05-2013, 09:28 AM.
                              Membru Fondator A.P.L.I.B.D.N.B. - Asociația Pentru Lupta "Înpotriva" Beției Dezorganizate "Niște Bețiv"

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF