Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Mercedes Benz G4 (W31)

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mercedes Benz G4 (W31)

    Am adunat un material despre un Mercedes interesant. Traducerea am făcut-o din engleză, cer scuze pentru eventualele greşeli ...

    SUV-ul cu 3 osii, Mercedes-Benz G4 a apărut ca un vehicul greu off-road pentru Wehrmacht, în 1934, după o primă încercare în 1926 cu tipul G1, lansat de Daimler-Benz. Modelul a primit codul intern W31. Maşinile au fost proiectate ca turisme cu şapte locuri sau limuzine închise.
    În primii trei ani de producţie, au avut motorul cu opt cilindri în linie, de 5018 cmc. Agregatul livra 100 CP (74 kW). Transmisie nesincronizată cu patru trepte, cu transfer de putere la toate cele patru roţile din spate, sau opţional la toate cele şase roţi. Roţile din spate erau ataşate la două axe rigide cu o distanţă între ele de 950 mm. Puntea faţă era de asemenea rigidă. Toate cele şase roţile erau dotate cu frâne hidraulice. Viteză maximă de 67 km/h. Numai unsprezece dintre aceste vehicule au fost livrate pentru Wehrmacht.
    Din 1937 a fost instalat un motor mai puternic. Acesta avea 5252 cmc şi dezvolta 115 CP (84,5 kW), dar performanţa a rămas limitată de tipul de anvelope de teren. Între 1937 şi 1938, 16 autoturisme au fost construite.
    Anul 1938 aduce un motor chiar mai mare. El a avut 5401 cmc, dar oferea doar 110 CP (81 kW). Ultimul an de producţie pentru W31 a fost 1939. 30 de exemplare s-au mai construit în această perioadă.
    Se cunosc 3 variante de caroserie : limuzina cabrio de paradă, cea de radiotransmisie, şi furgonul (care la nevoie se putea transforma în ambulanţă). Se crede că maşina de radio şi ambulanţa au fost fabricate în câte un singur exemplar. Din cele 57 de autoturisme fabricate, doar 3 din cele existente şi astăzi, sunt recunoscute ca originale. Unul se află la Sinsheim Technik Museum (Germania). Un alt G4, iniţial un cadou de la Hitler către generalul Franco, este în colecţia familiei regale spaniole. O altă maşină este în SUA, la Hollywood. Acest ultim vehicul este folosit în principal în filme de război, iar primele două au trecut printr-un amplu proces de restaurare la Mercedes Benz Classic Center. Cel deţinut de Casa regală spaniolă a fost restaurat piesă cu piesă, cheltuielile (considerabile, dealtfel) fiind suportate în întregime de reprezentanţa MB din Spania.
    Un american din Las Vegas a căutat multă vreme în Europa să achiziţioneze toate cele 3 variante ale modelului, dar toate exemplarele găsite de el erau într-o stare deplorabilă. El a decis atunci să reconstruiască până la cel mai mic detaliu aceste maşini, cu un buget de cca. 10 mil. de dolari, cu piese făcute la comandă specială.

    Technical data: Mercedes-Benz G4, W-31 series 1939

    General data:
    Wheelbase: 3100 + 950 mm
    Front/rear track width: 1620/1570/1570 mm
    Dimensions (length x width x height): 5360-5720 x 1870 x 1900 mm (with soft-top)
    Turning circle: 17 meters
    Weight: approx. 3700 kg (in ready-to-drive condition)
    Permissible gross weight: 4400 kg
    Top speed permitted by the tires: 67 km/h
    Fuel consumption: 28 liters/100 km (urban), 38 liters/100 km (offroad)
    Fuel tank capacity: 90 liters, on some units 140 liters

    Engine
    Daimler-Benz M24 or M24 II eight-cylinder in-line engine
    Total displacement: initially 5018 cc, later 5401 cc
    Bore x stroke: 86 x 108 mm / 88 x 111 mm
    Output: 100 hp / 110 hp at 3400/min
    Torque: 28.8 mkg at 1400/min
    Compression ratio: 1:5.6 / 1:5.2
    Mixture formation: one double carburetor
    Valves: overhead, lateral camshaft, driven by spur gears
    Cooling: pump, 26 liters of water
    Lubrication: force-feed, ten liters of oil
    Battery: 12 V 60 Ah / 12 V 105 Ah
    Alternator: 130 kW
    Starter motor: 1.5 hp / 1.8 hp

    Transmission
    Four driven rear wheels, two self-locking differentials
    Clutch: single-plate dry clutch
    Transmission: four-speed manual and countershaft transmission
    Ratios: I/4.10, II/2.21, III/1.49, IV/1.00
    Drive ratios of countershaft transmission: road/1.00, offroad/3.06

    Chassis
    Box-section frame
    Front wheel suspension: rigid axle, semi-elliptic springs
    Rear wheel suspension: two rigid axles, one semi-elliptic spring for two wheels on each side
    Steering: helical spindle
    Brakes: dual-circuit system, hydraulic with vacuum assistance, acting on front and rear wheels; mechanical hand-operated parking brake, acting on front wheels
    Lubrication: central
    Wheels: steel disc wheels with drop center rims, size L 4.00 F x 17; with self-sealing tires: size 6.00 F x 17
    Tires: 7.5-17 with offroad tread (normal or self-sealing)


    În pozele ataşate avem aşa :
    1. - 3. Cele 3 exemplare considerate originale (în ordine : cel de la muzeu, cel "spaniol", şi cel "american" - aici în filmul "Noaptea generalilor" din 1967)
    4. - 6. Cele reproduse : limuzina de paradă, radiotransmiţătorul şi furgonul/ambulanţa
    7. - 10. Câteva poze de arhivă, şi un interior (de la cel "spaniol")

    Enjoy !
    Attached Files
    Last edited by Levi; 01-24-2011, 22:43 PM.
    Lord W126 500SE -> 2.5D
    Lady W123 230C -> 240D
    W124 -> 200D
    W208 CLK200 -> 2.0

    W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
    Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
    Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

  • #2
    Levi, foarte interesant! Din ce imi aduc aminte, stiu ca au fost masini de comandament, unele blindate, chiar si cu geamuri antiglont si cu protectii speciale ptr. sistemul electric. Din cate imi amintesc foloseau petrol octanic. Scuze daca gresesc dar scriu din amintiri, ce am citit cu mult timp in urma prin niste reviste vechi. Oricum sunt inca o dovada a geniului tehnic german, care a facut posibil Der Blitzkrieg. Uber Alles !

    Comment


    • #3
      Postez câteva linkuri, cu comentariile de rigoare:


      Aşa este când te iei după ştirile tv : Se încropeşte o poveste frumoasă, spre a atrage atenţia publicului, în vederea "recuperării" a 9 mil. de dolari, din 10 investiţi. Se afirmă că toate cele 3 exemplare au aparţinut lui Hitler, iar cel de radiocomunicaţii şi cel de bagaje/ambulanţă sunt chiar acele exemplare unice fabricate vreodată. Şi toate aceste 3 au fost folosite împreună, în perioada când Hitler urma să ordone ocuparea Iugoslaviei (cel de radio fiind ţinut chiar în scopul de a transmite ordinul de atac !!!), toate aceste 3 supravieţuind WVII. Am râs ... Aş fi curios, cum se dovedeşte pe acte ...

      Pentru că, urmează

      Aici este un documentar în engleză, cu descrierea restaurării exemplarului "spaniol" - cum l-am denumit eu. Totul documentat, nelăsând loc de echivoc.

      Şi mai urmează
      Der dreiachsige Wagen mit mittlerer Geländegängigkeit wird über die beiden hinteren Achsen angetrieben. Er besitzt zwei Getriebe: Ein Fünfgang-Getriebe für d...

      Exemplarul de la Muzeul Tehnic Sinsheim, scos la plimbarea anuală, împreună cu alte bijuterii.

      Pt. ElCid : Nu am găsit nicăieri vreo trimitere la eventualele blindaje utilizate pe G4. Ce ştiu eu, Hitler folosea 770K blindat, adică W07 şi W150, modificate.
      http://www.youtube.com/watch?v=kj8MV...eature=related /

      Cele bune !
      Last edited by Levi; 01-30-2011, 18:55 PM.
      Lord W126 500SE -> 2.5D
      Lady W123 230C -> 240D
      W124 -> 200D
      W208 CLK200 -> 2.0

      W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
      Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
      Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

      Comment


      • #4
        OK, nici o problema. Eu am scris din ce imi mai aminteam, nu am avut timp de ,,sapaturi'' si in cazul asta cred ca sunt si multe legende scrise de diferiti ziaristi, de dragul ineditului.

        Comment


        • #5
          Exemplarul propriu ... la scara 1:18.
          Attached Files
          Lord W126 500SE -> 2.5D
          Lady W123 230C -> 240D
          W124 -> 200D
          W208 CLK200 -> 2.0

          W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
          Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
          Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

          Comment


          • #6
            Originally posted by Levi View Post
            Exemplarul propriu ... la scara 1:18.
            Din colectia personala?
            Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

            W126 280SE
            W123 280CE
            W126 500SEC
            W220 500L

            'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

            Comment


            • #7
              Da, de acolo ...
              Lord W126 500SE -> 2.5D
              Lady W123 230C -> 240D
              W124 -> 200D
              W208 CLK200 -> 2.0

              W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
              Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
              Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

              Comment


              • #8
                Am găsit acest link http://www.youtube.com/watch?v=Tfqg05uUCAA ... în primele secunde şi în ultimul minut al filmului apar şi G-urile !
                Lord W126 500SE -> 2.5D
                Lady W123 230C -> 240D
                W124 -> 200D
                W208 CLK200 -> 2.0

                W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                Comment

                Working...
                X
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF