Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Sugestii cumparare Mercedes W123 300D

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sugestii cumparare Mercedes W123 300D

    Am posibilitatea sa achizitionez un 300D. Pe scurt, povestea ar sta cam asa. Eu am de cativa ani un C180 / 1995 de care sunt mai mult decat multumit. Un vecin avea un 300D. Cand ne vedeam in fata blocului, povesteam despre masini. El nu a mai pornit-o de aproape 3 ani. De putina vreme vecinul a decedat iar familia a fost de acord ca Mercedesul sa ajunga la mine.

    Tehnic se prezinta in felul urmator:
    - an fabricatie 1979.
    - revizie capitala in 2003; s-au schimbat cu piese originale mercedes tot ce tinea de motor, articulatii, o parte din interior, etc.
    - recarosat cu o caroserie 1982; vopsit cu aceeasi culoare (verde metalizat); vopsea adusa tot din Germania si vopsita f bine.
    - cauciucuri in stare foarte buna.
    - jante aliaj.
    - linie a masinii fara defect.
    - interior fara defecte majore sau modificari.
    Toate acestea au fost aflate de la proprietar cand ne intalneam, fara a avea intentia sa o vanda. Am aflat ca dupa revizia capitala a motorului a dat si km la 0 pentru a sti cat a parcurs. Acum masina are in jur de 100.000 km.
    Deoarece avut si alte masini a circulat cu altceva in ultimii 3 ani, masina stand in fata blocului, vecina cu a mea. Probabil si impozitul a fost o cauza a stationarii.

    Acum cateva zile, de proba, s-a adus o baterie si s-a incercat pornirea motorului. A pornit de la prima cheie si zgomotul era unul...incantator. Masina nu a fost miscata de pe loc datorita cauciucurilor care erau partial desumfalte, desi nu complet.

    Ca si defecte dintre cele vizibile sau evidente ar fi:
    - cateva puncte de rugina la un prag si pe fusta de la o aripa din spate, acolo unde se gaseste un ornament cromat.
    - o posibila (inerenta) blocare a sistemului de franare dupa atatia ani de stationare.
    - lipsa baterie.
    - lipsa ITP.
    - lipsa RCA.
    Duminica o sa ma vad cu cineva din familie pentru a examina mai atent masina. Imi puteti da, va rog, cateva sugestii in legatura cu aspectele mai importante?
    Pretul de 800 euro este unul bun?

    P.S.
    Asa cum am facut si cu celalat mercedes, cu multumirile de rigoare adresate statului roman, masina va fi inmatriculata in Bulgaria. Costurile sunt cu mult mai mici decat in Romania iar problema se rezolva in cateva ore.

    Haideti, nu ma lasati in aer, ca mai ,,salvam,, un w123 si poate mai adunati unul pe la intalniri...!
    Last edited by cip_0425; 01-21-2011, 21:26 PM.

  • #2
    Se prezinta bine din ce ai descris tu. Motorul pare foarte bun daca a pornit la prima cheie dupa 3 ani. Eu zic sa o achizitionezi. Nu cred ca vei fi dezamagit de ea. Punctele de rugina se rezolva. Mai ales daca o sa o treci pe BG, vei face o treaba foarte buna.

    Comment


    • #3
      Vorba o poza face cat 1000 de cuvinte se aplica foarte mult si in acest caz. Tot ce tine de masina suna foarte bine lasand la o parte ultimii 3 ani. In principiu in 3 ani o masina se uzeaza foarte mult deci ar merita studiate mai amanuntit problemele de rugina, bucsaraie coapte poate.

      Daca a pornit la prima cheie desi sta pe loc de atata vreme si nu se auzeau batai la injectoare, trepidatii ciudate ii clar ca motorul e in mintile lui.

      Ce te pot eu sfatui este sa verifici zonele cu probleme in ceea ce priveste rugina:
      -la aripile din fata in partea dinspre praguri se coace la multe
      -la partea din spate tot inspre praguri
      -in portbagaj in spatele plasticelor de la pasajul rotilor ar trebui sa te uiti
      -la compartimentul motor unde sunt scurgerile de la capota (mai exact sub parbriz in dreapta pe unde intra cablaraiele in masina), acolo este o zona unde datorita blocarii scurgerilor se rugineste destul de urat si ploua in masina. De acolo duce la coacerea podului pedalier si asa mai departe.

      Chiar daca ar avea urme de rugina in aceste zone sincer iti zic ca la banii astia nici nu mai merita sa stai pe ganduri daca mecanic e impecabila masina. Daca nu ii tiganita problemele de mai sus se rezolva usor.

      Comment


      • #4
        Si eu m-am gandit ca mai sunt articulatii ,,intepenite,, desi si aici s-a schimbat. Am inteles ca si amortizoarele, dar nu sunt sigur.
        Pe contraaripi m-am uitat si nu am vazut rugina. masina este oricum nespalata de ani. Voi face maine cateva poze si le voi atasa aici.
        Interiorul este cum a fost el de la inceput. Scaunele sunt imbracate in huse care pot fi scoase. Nu m-am uitat inca la cele originale de sub.

        Referitor la Bulgaria.
        1. Cost total prima inmatriculare 850 euro. Aici includ: transport pe platforma pana acolo, ITP, asigurare, impozit, comisionul celui care se ocupa.
        2. Anual 300 euro. Impozit, RCA, ITP. Am actele de pe o zi pe alta, fara sa deplasez masina si fara sa am vreo problema.
        Oricum, si la C180 ii fac reviziile complete la 15.000 cand schimb uleiul.

        3. Costuri Romania pt ITP, RCA, impozit! Cu muuuult mai mari, cu spaga, cu nervi, cu sentimentul ca cineva isi bate joc de tine doar pt ca asa vrea el...!

        Comment


        • #5
          Nu e cam mult 850 euro? Multi se lauda cu 500 euro inmatriculat tot pe firma si cu platforme si tot?

          Comment


          • #6
            la c180 am platit 650 acum vreo 3 ani.
            Am inteles ca fiind motor de 3000 cm...! Acum nu stiu ce sa spun. Cred ca si faptul ca am incredere in cel care se ocupa poate fi ok.
            As mai avea varianta sa nu o trec la fisc pe numele meu si doar fostul proprietar sa o scoata. Pot merge cu ea si far sa fie pe numele meu la politie. Ce ma va scoate cu siguranta din sarite ar fi ITP-ul la noi si tot frecusul inutil. Oricum, daca aveti sugestii eu le retin cu placere....!

            Comment


            • #7
              Pretul e mare, impozitul aberant. Cum faci cu actele daca proprietarul e decedat ?
              Nu se mai leaga nimeni la cap cu un motor de 3000 cmc din '79. In plus e netul plin de ele si se "zbat" pe la 500 euro.
              Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
              http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
              http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

              Comment


              • #8
                E o masina buna,din cate ne-ai spus,de 3 zile am achizitionat si eu o cobra si ma bucur ca am un asa exemplar,sunt masini indestructibile.A mea e din 76 si arata bestial,pornita la fel dupa vreo 4 ani de stat in garaj,la prima cheie bineinteles.E o afacere buna zic eu.

                Comment


                • #9
                  Acuma teoretic din 2015 poate fi inmatriculata ca si autovehicul istoric cobra. Eu zic ca merita sa-ti faci serios calculele cu taxele pentru acesti 4 ani. Cu ITP-ul eu zic ca se rezolva cu un ciubuc la cine-l face, cel putin asa-i pe aici, nu stiu cum e la voi. Ciubuc insemnand maxim 50 lei la cum descrii tu masina pe care intentionezi sa o iei... o data la 2 ani nu-i o avere.

                  Daca esti de parere ca s-ar incadra la autovehicul istoric eu zic ca merita sa iei in considerare si varianta. Daca nu se incadreaza, avand improvizatii tiganesti si alte chestii porno (ca tot e la moda cuvantu pe forum), mai bine bago pe bulgari si esti linistit.

                  Comment


                  • #10
                    Cip_0425 tu stii cel mai bine in ce stare e masina si daca merita, iar noi putem sa ne dam cu parerea dupa ce o vedem, asa ca incearca sa faci cateva poze! Un alt sfat ar fi sa vii la intalniri indiferent daca cumperi Cobra sau nu, poti veni si cu C-ul si cu autobuzul, cu orice ce! Te asteptam pe 30 ianuarie la ora 12:00 la Polivalenta.

                    Comment


                    • #11
                      Cu actele nu este nicio problema. Se face oricum succesiunea. Si nu tin neaparat sa fie pe numele meu.
                      De epoca nu m-am gandit sa o declar deocamdata.
                      de pret nu stiu ce sa spun. Depinde de starea ei reala si de cat ar trebui sa ma investesc in ea. De aceea am nevoie si de ajutorul vostru...! Voi face poze maine tocmai pt a se vedea mai bine. Chiar daca este nespalata de vreo 3 ani.
                      De acord ca impozitul este mare. M-am tot gandit la varianta in care as incerca ITP-ul aici si daca s-ar reusi sa se faca apoi doar radierea de la fisc fara a o mai inregistra eu.

                      Daca nu intervine ceva neprevazut voi veni la intalnire, mai ales ca am cateva probleme la c180 si cu siguranta voi primi cateva sugestii (tapiterie scaun sofer, burduf si nuca schimbator si, de cateva zile nu mai functioneaza clima; nu mai raceste deloc si nu mai aduce temp din interior la cat afiseaza, desi freon se gaseste in instalatie).

                      Comment


                      • #12
                        1.Ridica mochetele din interior si vezi ce spune bitumul si cat este de crapat.Bate in el cu mana si vezi cum suna.
                        2.Unde vezi putina rugina bate in ea sa iti dai seama cum ar suna locurile rele in care poate rugini si verifica toata masina asa.Uitate la aripile interioare la motor si pe spate la armatura prag-aripa si pentru partea de jos a usilor tragi chederul afara putin cate putinsi pe urma il pui la loc.Astea ar fi.Asteptam poze.
                        Am uitat sa specific.Daca o cumperi mergi cu ea dar cum da caldura bine sa o bagi sa o desfaci toata pana la ultimul surub si sa o faci daca vrei sa te tina.Inevitabil ai surprize.O zic din patanie.
                        Last edited by razor; 01-22-2011, 10:17 AM. Reason: Le

                        Comment


                        • #13
                          Din nefericre a nins putin si a acoperit masina. Cateva poze din casa facute. Daca se topeste putin zapada, voi iesi si ii fac poze la fiecare componenta a caroseriei dar si la interior.

                          Am iesit afara si am mai facut cateva poze asa cum am putut. Cam acestea ar fi! Voi mai face maine cand o sa vina cineva sa mai pornim masina.
                          Attached Files
                          Last edited by Carmine; 01-23-2011, 19:03 PM.

                          Comment


                          • #14
                            Din poze nu pare coapta.
                            Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
                            http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
                            http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

                            Comment


                            • #15
                              Mie imi place,eu zic da,se vede pe o masina cum sta pe roti...si asta sta bine dupa parerea mea de proaspat posesor de cobra,n-o lasa din mana,ca cine stie cand mai prinzi una la fel.Bafta!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF