Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Sunet dubios servo/schimb de ulei servo/citire gradatie servo

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sunet dubios servo/schimb de ulei servo/citire gradatie servo

    Va salut,

    Este vorba de un C200 K din 2001(model w203). Sunetul vine atunci cand fac viraje pe loc sau cand abordez o curba foarte stransa(gen un sens giratoriu). Se aude un zgomot ca un motoras care se chinuie sa se invarta, si cel mai probabil e din servo. Presupun ca este de la ulei, asa ca am fost cu el la un service si mi-au spus ca "eee destuuul".

    Bun, acum intreb pe cine stie de aici : eu am la capacul de ulei de servo un plastic care intra in uleiul de servo cu o gradatie pe care scrie sus 80 MAX MIN si pe partea de jos a plasticului 20 MAX MIN. Cine a vazut asa ceva stie despre ce e vorba. La mine sta ud pe 20 intre MAX si MIN(aproape pe MIN).

    Va rog stie cineva daca e ok ca e jos pe 20 ? si daca trebuie sa completez , cum trebuie ma orientez dupa aceasta gradatie, si cat sa pun sa nu fie prea mult sa stric ceva.. ? si ce ulei se recomanda pentru merdeces(rosu, verde.. de care) ?

    Mentionez ca de un an jumate de cand am masina(si aproape 10.000 de km)nu am umblat la uleiul de servo.

    Va multumesc mult de tot.

  • #2
    Salutare, daca se aude acel sunet la viraje maxime, adica cand e la capat de cursa volanul, este normal.
    Asa face si la mine eu am un W202, iar in cea ce priveste nivelul din borcan nu stiu ce sa zic la modelul asta.
    La mine este la maxim, cand am cumparat masina era la minim, am cumparat frumos ulei servo si l-am umplut pana la maxim.
    Asta era acu 2 ani si de-atunci nu a scazut lichidul, dar nici nu am probleme cu el.
    Numai bine.
    Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
    Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

    Comment


    • #3
      Originally posted by Andreew View Post
      Va salut,

      Este vorba de un C200 K din 2001(model w203). Sunetul vine atunci cand fac viraje pe loc sau cand abordez o curba foarte stransa(gen un sens giratoriu). Se aude un zgomot ca un motoras care se chinuie sa se invarta, si cel mai probabil e din servo. Presupun ca este de la ulei, asa ca am fost cu el la un service si mi-au spus ca "eee destuuul".

      Bun, acum intreb pe cine stie de aici : eu am la capacul de ulei de servo un plastic care intra in uleiul de servo cu o gradatie pe care scrie sus 80 MAX MIN si pe partea de jos a plasticului 20 MAX MIN. Cine a vazut asa ceva stie despre ce e vorba. La mine sta ud pe 20 intre MAX si MIN(aproape pe MIN).

      Va rog stie cineva daca e ok ca e jos pe 20 ? si daca trebuie sa completez , cum trebuie ma orientez dupa aceasta gradatie, si cat sa pun sa nu fie prea mult sa stric ceva.. ? si ce ulei se recomanda pentru merdeces(rosu, verde.. de care) ?

      Mentionez ca de un an jumate de cand am masina(si aproape 10.000 de km)nu am umblat la uleiul de servo.

      Va multumesc mult de tot.
      Uite cum sta treaba:
      -uleiul de la servo are doua gradatii in functie de temperatura de lucru(MIN/MAX la cald si MIN/MAX si la rece)
      -scartaitul tau poate avea doua cauze: ori servo e pe duca ori trebuie schimbata cureaua(verifica si daca ai scurgeri de ulei pe la servodirectie)
      Apropos, de cand nu ai mai schimbat cureaua care angreneaza motorul de la servodirectie?? Iar uleiul nu e neaparata nevoie sa "fie destul"!!! Mai trebuie si el inlocuit. Ideal ar fi sa il inlocuiesti pe la 100.000 km.
      Sigla Mercedes-Benz semnifica cele trei spatii pentru care germanii produc motoare – sol, apa si aer

      Comment


      • #4
        Originally posted by Tavi73 View Post
        Uite cum sta treaba:
        -uleiul de la servo are doua gradatii in functie de temperatura de lucru(MIN/MAX la cald si MIN/MAX si la rece)
        -scartaitul tau poate avea doua cauze: ori servo e pe duca ori trebuie schimbata cureaua(verifica si daca ai scurgeri de ulei pe la servodirectie)
        Apropos, de cand nu ai mai schimbat cureaua care angreneaza motorul de la servodirectie?? Iar uleiul nu e neaparata nevoie sa "fie destul"!!! Mai trebuie si el inlocuit. Ideal ar fi sa il inlocuiesti pe la 100.000 km.
        Multumesc mult. Ma duc sa-i schimb uleiul si apoi sa vad de curea. Toate cele bune!

        Comment


        • #5
          Originally posted by Jacob View Post
          Salutare, daca se aude acel sunet la viraje maxime, adica cand e la capat de cursa volanul, este normal.
          Asa face si la mine eu am un W202, iar in cea ce priveste nivelul din borcan nu stiu ce sa zic la modelul asta.
          La mine este la maxim, cand am cumparat masina era la minim, am cumparat frumos ulei servo si l-am umplut pana la maxim.
          Asta era acu 2 ani si de-atunci nu a scazut lichidul, dar nici nu am probleme cu el.
          Numai bine.
          Mersi, treaba e ca acum un an sa zic facea doar la capat de cursa acum vad ca face mai mereu. Nu scartaie, se aude ca un motoras care se chinuie sa traga. Sau cu ce pot identifica sunetul... cred ca cu cel al unei freze care intra in lemn ceva de genul asta.

          Comment


          • #6
            Buna
            Asa ceva asemanator am avut si eu ,prima data m-am uitat la ulei am complectat tot asa facea ,am zis ca trebuie sa schimb cureaua ca era de cand a iesit din fabrica ,bun am schimbato cu intinzator cu tot si mai o fulie ca zicea ca aia e de vina ,tot asa mergea adica la capatul volanului facea un zgomot si in final un mecanic mai rasarit a vazut ca fulia alternatorului ramane blocata am schimbato si pe aia si de atunci nu am mai avut probleme .
            Mentionez ca este vorba de un w203 c200 din 2002

            Va multumesc si sper sa va ajute cu ceva

            Comment


            • #7
              Acelasi fenomen l-am patit si eu : mai intai facea zgomot doar la capat de cursa...si am inceput sa pierd din ulei..am completat ...dupa o vreme (cateva zile) a inceput sa faca de fiecare data cand miscam volanul si continua sa piarda ulei ; cauza : un semering de la caseta de directie uzat ; rezolvarea : alta caseta de directie ! ..una noua ,foarte scumpa, peste 2000 de lei , am pus una reconditionata (de fabrica)+ cea veche la schimb si am dat putin peste 1000 de lei ! ..urmareste daca pierzi uleiul , daca zgomotul (scartzaitul) apare doar cand ai nivelul la uleiul servo sub minim , si cand completezi cu ulei zgomotul dispare , e clar...alta caseta ... Bafta !
              W202 1,8 Benzina / Elegance `94

              Comment


              • #8
                In prima faza dute la un magazin de uleiuri si cumpara un litru de ulei pentru servo, care merge la tipul tau de autovehicul, stiu cei de la magazin dupa talon si completeaza pana la penultima liniuta de pe joja. Faci cateva viraje maxim stanga si dreapta, verifica daca nu ai scurgeri si verifica daca nu a scazut nivelul din rezervorul de ulei pt servo in caz de nevoie mai completeaza. Bazaitul trebuie sa dispara daca nu, da jos cureaua de pe accesorii prin armarea intinzatorului cu o cheie inelara de 17 si verifica fiecare rola in parte prin invartire daca nu huruie sau daca nu are joc. Bafta si spune ce ai constatat.

                Comment


                • #9
                  problema rezolvata relativ

                  In primul rand va multumesc mult Ernesto, ady_gri, stefan daniel. Am completat cu ulei, si s-a atenuat destul de mult sunetul. Mai exista putin, dar acum nu cred ca e directie 100% fara sunet. Ulei nu pierd doar ca nu a mai fost bagat de cel putin 1 an jumate dupa estimarile mele.

                  Ramane valida teoria lui stefan daniel. Daca mai persista o sa fac exact pasii lui, doar ca invers.
                  Si o intrebare pentru ady_gri daca apuca sa mai citeasca threadul:
                  Ce dimensiune au jantele tale?

                  Eu vreau sa-mi pun pe 17 si mi-e sa nu-mi afecteze/slabeasca directia(caseta).

                  Mersi mult tuturor.

                  Comment


                  • #10
                    Acum ca s-a aerisit instalatia hidraulica, ca de fapt suna cind prindea aer, poti completa pana la ultima liniuta de pe joja si o sa vezi ca o sa dispara zgomotul de tot.
                    Scuze ca intervin, de si nu mie mi-a fost adresata intrebarea, referitor la jante de 17 sunt frumoase dar distrug suspensia pe drumuri rele eu circul cu cauciucuri de vara pe 16 si alea de iarna pe 15.

                    Comment


                    • #11
                      Am pus niste jante 195/55/16 originare de pe un E Klasse din 2002 cu gume de iarna si nu am remarcat nici o schimbare in comportamentul masini,( am avut 185/65/15), ideea e sa nu modifici dimensiunea totala a rotii si ET-ul; s-a mai discutat asta pe aici , da-i un search !
                      W202 1,8 Benzina / Elegance `94

                      Comment


                      • #12
                        As vrea sa schimb uleiul la servodirectie. Spuneti-mi va rog cat ulei intra si cum se efectueaza operatiunea de schimbare a acestuia (cum se scoate uleiul vechi?).
                        Multumesc.

                        Comment


                        • #13
                          Nimeni? Am cumparat uleiul si maine vreau sa-l schimb ca plec la un drum lung.

                          Comment


                          • #14
                            Nu s-a mai postat de 2 ani aici....

                            Vreau sa schimb si eu uleiul din servo ca merge foarte greu volanul. Imi puteti spune cum se face ? Un w203 an 2002.
                            Nu am gasit nici unde pe forum cum se schimba uleiul...

                            Comment


                            • #15
                              Simplu cumperi 1l ulei original (cam 60-70 ron litru) mergi la un mecanic sau il schimbi tu daca mai ai idee de mecanica.La mine mecanicul a aspirat uleiul din bidonas cu aia de aspirat uleiul de motor sau se mai poate sa ii dai drumul urmarind furtunul care intra in caseta de directie si desfaci acolo si lasi sa curga rotind usor volanul in ambele cazuri de schimbat stanga /dreapta si pui ulei apoi iar volan stanga/dreapta.Cam 800 ml intra la c200/c220.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF