Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Ulei peste maxim pe joja

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ulei peste maxim pe joja

    Am urmatoarea nedumerire.
    Acum 1000km am facut schimbul de ulei si filtru aferent.Din greseala am scapat 200ml in plus, si acum am peste nivelul maxim ~3-4ml.
    Am zis ca nui bai, fiind prea mult il papa el cumva si ajunge la limita maxima.
    Partea buna este ca nu papa deloc ulei,si data trecuta unde lam pus(exact la maxim) acolo a ramas la urmatorul schimb.
    Astazi verificand uleiul am constatat ca tot acolo este, putin peste maxim.
    In momentul cand am facut schimbul calculatorul a tipa mesajul la ulei "HI", caruia nu iam dat importanta, care intre timp sa facut "OK", nivelul ramanand acelasi.
    Stiind ca un volum in plus inseama presiune mai mare, ma gandeam sa nu tasneasca pe undeva, dar nu sa intamplat.
    Mam speriat mai tare ca astazi verificandul mia sarit in ochi mesajul de pe capacul pe unde torn uleiul "sa nu depasesc limita maxima ca poate dauna motorului", si tot mai mare mam speriat citind prin alte parti efectele negative ale acestui fapt.
    Precizez ca am ridicat capacul de la ulei sa vad daca ies gaze, dar sunt absente.
    Motorul merge foarte bine, ulei (mobil 2000 10w40) nu consuma deloc ulei dupa cum am mai spus(are 151.000km).
    Ce parere aveti? sa fac un efort in plus si sa scot surplusul de ulei?

    PS: antigelul e la locul lui in cazul in care ma sfatuiti sa verific antigelul.
    Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
    https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

  • #2
    Salut,

    Incearca prin orificiul de joja sa bagi un furtunas si sa tragi cu o seringa uleiul in exces sau la baietii care schimba uleiul.

    Comment


    • #3
      .

      Originally posted by moisedan View Post
      Salut,

      Incearca prin orificiul de joja sa bagi un furtunas si sa tragi cu o seringa uleiul in exces sau la baietii care schimba uleiul.
      Metoda mie cunoscuta de pe internet, dar eu intreb daca e cazul sa ma panichez.Desi mie nu mi se pare o problema grava 200ml in plus, mai ales la forma pe care o are baia de ulei si sectiunea pe orizontala a acesteia(200ml par dupa calculele mele ca un pisu intro balta).

      Multumesc totusi pentru timpul acordat.
      Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
      https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

      Comment


      • #4
        Ar fi bine sa reglezi nivelul. E mai bine sa fie sub minim decat peste maxim.
        Mercedes CL 200 Kompressor
        Mercedes C 180 Kompressor

        Diamonds are forever. Mercedes-Benz is working on it.

        Comment


        • #5
          Eu zic sa scoti, am patit-o si eu. Operatiunea se poate face la orice service, dai de-o friptura si-ti baga sonda prin joja.
          https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

          Comment


          • #6
            Am vorbit cu prietenul meu care este mecanic foarte bun, de la care am invatat tot ce stiu.
            Mia explicat efectele surplusului de ulei in cazul unei cantitati foarte mari, si mia spus ca nu se intampla nimic rau, cei 200ml de ulei motorul ii consuma in 10.000km.
            Iam adus aminte ca nu consuma pic de ulei(am precizat de ultimul schimb),dar la fel ma sfatuit sa stau linistit; dar daca insist cand merg la el o sa dea drumul la ulei pe la buson(ca eu nu cumva sal scap pe mine, neavand cheia necesara pt buson), deoarece mie nu imi intra furtunasul de perfuzie pe la joja(constructie ciudata a motorului, implicit a conductei jojei), mai ales ca exista 2 puncte pe traseu unde trebuie sa fortez joja.
            Asa ca o saptamana nu crapa, si poate si mai mult de o saptamana.
            Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
            https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

            Comment


            • #7
              Originally posted by flavyus1987 View Post
              Am vorbit cu prietenul meu care este mecanic foarte bun, de la care am invatat tot ce stiu.
              Mia explicat efectele surplusului de ulei in cazul unei cantitati foarte mari, si mia spus ca nu se intampla nimic rau, cei 200ml de ulei motorul ii consuma in 10.000km.
              Iam adus aminte ca nu consuma pic de ulei(am precizat de ultimul schimb),dar la fel ma sfatuit sa stau linistit; dar daca insist cand merg la el o sa dea drumul la ulei pe la buson(ca eu nu cumva sal scap pe mine, neavand cheia necesara pt buson), deoarece mie nu imi intra furtunasul de perfuzie pe la joja(constructie ciudata a motorului, implicit a conductei jojei), mai ales ca exista 2 puncte pe traseu unde trebuie sa fortez joja.
              Asa ca o saptamana nu crapa, si poate si mai mult de o saptamana.
              Pai si ce faci. Mergi 10000 de km cu eroarea care tot iti piuie.
              Si mie mi-a bagat la un service din greseala mai mult ulei. Cum porneam masina imi aparea pe bord mesajul ''HI'' si imi tot suna mesajul de eroare.
              Eu consider ca e mai bine sa mergi sa rezolvi problema.
              Daca nu era ceva problema cu nivelul mai mare de ulei, nu mai puneau nemti senzor acela si sa iti mai apara mesajul de eroare.
              PS Asta e parerea mea.

              Comment


              • #8
                .

                Originally posted by branco View Post
                Pai si ce faci. Mergi 10000 de km cu eroarea care tot iti piuie.
                Si mie mi-a bagat la un service din greseala mai mult ulei. Cum porneam masina imi aparea pe bord mesajul ''HI'' si imi tot suna mesajul de eroare.
                Eu consider ca e mai bine sa mergi sa rezolvi problema.
                Daca nu era ceva problema cu nivelul mai mare de ulei, nu mai puneau nemti senzor acela si sa iti mai apara mesajul de eroare.
                PS Asta e parerea mea.

                Daca citeai primul post cu atentie observai ca am precizat ca mesajul "HI" a devenit "OK" chiar daca nivelul de ulei a ramas acelasi.Arata "ok" chiar daca verific nivelul la rece sau la cald.
                In consecinta 200ml, nu afecteaza cu nimic motorul, si in cazul meu mesajul "HI" a disparut.
                Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                Comment


                • #9
                  Originally posted by flavyus1987 View Post
                  Daca citeai primul post cu atentie observai ca am precizat ca mesajul "HI" a devenit "OK" chiar daca nivelul de ulei a ramas acelasi.Arata "ok" chiar daca verific nivelul la rece sau la cald.
                  In consecinta 200ml, nu afecteaza cu nimic motorul, si in cazul meu mesajul "HI" a disparut.
                  Am citit mesajul. Si in acest mesaj mai scrie ca e peste nivelul maxim cu 3 -4 ml.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by branco View Post
                    Am citit mesajul. Si in acest mesaj mai scrie ca e peste nivelul maxim cu 3 -4 ml.
                    Cum tot am cautat una alta sa ii rezolv si eu problema cu pornitul la masina mea, am gasit niste articole care sigur te-ar interesa.

                    citez din articolul lor;
                    ''What happens when an engine is overfilled with oil?

                    So you topped up the engine when it was warm after getting a faulty dipstick reading, or you put too much oil in when you changed it yourself. What's the worst that could happen? Well the problem with this is that the next time the engine is run, the windage in the crankcase and other pressures generated by the oil pump, etc. place a great strain on the seal on the rear main bearing.
                    Eventually, often much sooner than the ordinary man in the street might expect, the rear main bearing seal ruptures, and the engine becomes a 'leaker'. If you've got a manual gearbox, this means one thing: this oil goes right onto the flywheel and the face of the clutch disc. A lubricated clutch is A Bad Thing. If this still goes unnoticed, the front seal is the next to go, and the engine then becomes a 'gusher' (or to be more colourful, it starts pissing oil all over the place). As well as smothering the clutch with oil from the rear, the oil now coming from the front leak will be neatly distributed about the engine bay as it hits the front pulley - often propelling it out as far as the brake discs. At the same time as this Hollywood disaster movie is unfolding outside the engine, things aren't working out any better on the inside. As you can see from the diagram, the correct oil level is really close to the rotating crank. Overfilling will mean the crank dips into the oil and churns it into a froth. Froth is good on certain types of coffee but not good in an engine. The mixture of aerated oil will be forced into the bearings and in case you didn't know, air is not a lubricant. Typically this means that bearing damage will follow quite rapidly, especially if you are driving on a motorway. You'll know bearing damage when you get it. The engine smells like a garage mechanic cooking over an open flame and the noise coming from the engine is the sort of thing you'd normally hear in vaudeville plays when a piano is pushed down a flight of stairs. As if that all wasn't bad enough, the excess oil gets thrown up into the piston bores where the piston rings have a hard time coping with the excess oil and pressure. It gets into the combustion chamber and some of it will get out into the exhaust system unburned resulting in a nice patina of oil all over the platinum surfaces of your catalytic converter. This renders it utterly useless for good.
                    Well, you did ask.


                    Read more: http://www.carbibles.com/engineoil_b...#ixzz144PL9gsh ''

                    Deci ca si concluzie:

                    daca nivelul de ulei este in mai mare decat de limita maxima si ajunge sa atinga contragreutatile arborelui, atunci motorul va face o spuma din uleiul respectiv In timp va duce la scaderea presiunii uleiului in sistem, racirea motorului nu se mai face la fel de bine pt ca o spuma rezultata raceste mult mai greu decat un lichid. Avand in vedere ca motorul nu se mai raceste asa de bine datorita faptului ca se face spuma poate sa se ajunga la CALAREA motorului.
                    In plus (ca si bonus) ti se duc si semeringurile si incepe sa-ti piarda ulei
                    Surplusul de ulei va forta semeringurile si garniturile si va iesi afara.
                    Eu unul sunt mai traditional la chestii de genul acesta (am avut dacie pe vremuri :d). Inainte de fiecare drum important (ma refer la drum de peste 1000 km, in special inainte de concedii) verific nivelul de ulei si eventual daca este nevoie completez .
                    Last edited by branco; 11-02-2010, 00:06 AM.

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF