Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Remotorizare ?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Remotorizare ?

    Salut.
    Am cateva nelamuriri in legatura cu schimbarea motorului:

    Remotorizarea cu 2.5 sau 3.0 diesel a insemnat si o schimbare a normei de poluare de la non euro la ceva mai sus sau s-a facut doar pentru impozit??? Eu am vrut sa fac un test de stabilire a normei de poluare la un g klasse din 91' , ma costa vreo 600 de euro dar geniile de la rar nu pot face pentru tractiune integrala permanenta; cumva trebuie sa-ti faca acest test sau se schimba cu noul motor norma de poluare?
    Nu as vrea sa-l schimb si sa ma trezesc ca intr-un an geniile din parlament sa dea vreo lege cu taxe mari pentru non-euro.
    A pus careva 2.0 sau 2.2 diesel pe w 126 ?
    Inmatricularea pe bulgaria devine o necesitate altfel.

  • #2
    Motoarele de 2.0 sau 2.2 sunt prea mici pentru matahala de W126. Un 2.5 sau cel mai bun ar fi un 3.0 cum am pus eu.
    W 126 `87 300 SDL OM606 24v Automatic
    W 126 `86 300 SD OM617 Automatic
    W 124 `93 E250 D ex 300 D


    - Bond - James Bond.
    - `Dullah - Abdullah.

    Comment


    • #3
      Sa nu uitam ca un motor de 3000 de 124 are vreo 100 sau 115 hp unul de cobra de 3000 are 88 hp daca ii mai are ,iar 200 TDI e pe la 101hp, deci cred ca se poate. Am vb cu un atelier care mi-a zis ca poate sa imi puna unul de 2000 TDI pe cobra pentru suma de 500 EUR {manopera}.Intradevar cred ca un motorde 3000 suna mai vrumos, dar...impozitul de 500 EUR e si mai frumos.Respect

      Comment


      • #4
        Ma refeream la motoarele din generatia cobrelor... de unde sa stiu ca tie iti zboara gandul la TDI-uri, CDI-uri si alte minunatii?
        W 126 `87 300 SDL OM606 24v Automatic
        W 126 `86 300 SD OM617 Automatic
        W 124 `93 E250 D ex 300 D


        - Bond - James Bond.
        - `Dullah - Abdullah.

        Comment


        • #5
          Da eu ma refer la motoare de generatie mai noua. Insa initiatorul topicului nu stiu exact la ce motoare se refera , mie nici nu mi-ar fi trecut prin cap sa pun unul 200D generatie veche.Salut.

          Comment


          • #6
            Am vazut w126 cu motor de 2000 de w124. Mergea nu pot sa zic ca nu ..daca ai injectoare bune si pompa stas merge ..nu cu 200 km/h ..dar daca nu esti vitezoman si intelelegi masina merge si cu 2000.
            `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

            now - bicicleta !

            0744 239 949

            WEB
            http://garajautodiag.blogspot.com

            Comment


            • #7
              Nu, mersi...m-am saturat sa ma rog de ea in depasiri sau plecari mai brutale de pe loc. Recomand 200 D numai si numai incepatorilor, mai ales celor care dupa ce se urca in masina viseaza ca se joaca NFS la PC/PS.
              W 126 `87 300 SDL OM606 24v Automatic
              W 126 `86 300 SD OM617 Automatic
              W 124 `93 E250 D ex 300 D


              - Bond - James Bond.
              - `Dullah - Abdullah.

              Comment


              • #8
                2.0 e o optiune pentru un impozit mic.
                `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

                now - bicicleta !

                0744 239 949

                WEB
                http://garajautodiag.blogspot.com

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Leo View Post
                  Nu, mersi...m-am saturat sa ma rog de ea in depasiri sau plecari mai brutale de pe loc. Recomand 200 D numai si numai incepatorilor, mai ales celor care dupa ce se urca in masina viseaza ca se joaca NFS la PC/PS.
                  Din punctul meu de vedere este mult mai usor sa conduci o masina cu motor mai puternic,iar aceeasi masina cu motor mai puturos este putin mai dificil de condus.Deci poti recomanda experimentatilor motorul 200 D iar pentru incepatori recomandabil este un 300 D.
                  CL 99 BAN W211 E270cdi

                  Comment


                  • #10
                    Virgil,am impresia ca vrei sa mai eliberezi soselele din romania...Orice tanar fara experienta dar cu multi cai subt fund poti sa fi sigur ca ii va folosii din plin iar rezultatele negative vor apare in curand

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Eugen Gaftoneanu View Post
                      Virgil,am impresia ca vrei sa mai eliberezi soselele din romania...Orice tanar fara experienta dar cu multi cai subt fund poti sa fi sigur ca ii va folosii din plin iar rezultatele negative vor apare in curand
                      Exact aici bateam si eu!
                      W 126 `87 300 SDL OM606 24v Automatic
                      W 126 `86 300 SD OM617 Automatic
                      W 124 `93 E250 D ex 300 D


                      - Bond - James Bond.
                      - `Dullah - Abdullah.

                      Comment


                      • #12
                        Caii mulţi nu sunt periculoşi decât atunci când sunt asociaţi cu mintea puţină a celui de la volan, am mai spus acest lucru. În mod paradoxal, viteza te salvează uneori, când eşti obligat să corectezi greşelile altora.
                        O maşină lentă transformă şoferul într-un om crispat şi nesigur, pentru care şi cea mai banală depăşire este o problemă greu de rezolvat în condiţiile de trafic actual cu spaţii între maşini sub 300 de metri.

                        Comment


                        • #13
                          Mai, dar cu norma de poluare cum ramane la remotorizare?
                          E un aspect important tinand cont ca cine stie ce lege se v-a da?
                          O ultima varianta ar fi sa o radiezi la cerere si sa pastrazi masina, sa iei niste bca si niste ciment, faci un garaj, bagi masina in el, tragi usile si le incui si arunci cheile vreo 9 ani pana devine masina istorica....

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Eugen Gaftoneanu View Post
                            Virgil,am impresia ca vrei sa mai eliberezi soselele din romania...Orice tanar fara experienta dar cu multi cai subt fund poti sa fi sigur ca ii va folosii din plin iar rezultatele negative vor apare in curand
                            Eu aveam impresia ca discutia era legata de motorizarea W126 cu 200 D sau 300 D.La 300 D nu mi se pare prea multi cai subt fund,pus pe o caroserie asa mare.Pe de alta parte daca un incepator cu un W126 echipat cu motor 200 D ajunge un camion din urma si vrea sa-l depaseasca, are mai multe sanse sa aiba rezultate negative decat daca masina ar avea motorul de 3000 cmc.Eu vorbesc din experienta nu din auzite.Am lucrat ani multi pe masini puturoase si pentru a depasi cu asemenea masini experienta ajuta foarte mult.Mai mult de atat :am fost de foarte multe ori nevoit sa opresc masina pe loc din cauza unora care nu aveau nici experienta de a aprecia daca au timp sa depaseasca si nici masinile nu prea ii ajutau.Asa ca daca din doua lipsuri elimini una,eu zic ca e un pic mai bine.
                            Last edited by Vergilcl; 10-28-2010, 20:48 PM.
                            CL 99 BAN W211 E270cdi

                            Comment


                            • #15
                              Remotorizarea cu 2000 diesel vroiam s-o fac doar sa trec de impozit, nu ca sa merg cu ea.
                              In cel mult o zi il pui pala de 2000 pentru itp si-l dai jos, asta chiar nu ma intereseaza....oricum aia de la rar habar nu au care e ala de 2.0 sau ala de 3.0 de cobra
                              oricum merg cu ala de 3000 ca abia ii ajunge, masinile astea nau fost facute sa mearga cu dieseluri...daia au fost puse v8 pe ele, sa fie masini.eu personal am incercat v8 puturos de 3800 si am vazut ce poate sa faca cel mai prost v8 al lor.
                              Pe mine ma interesa si partea cu norma de poluare?????????

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF