Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

probleme pornire "la rece" m103

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • probleme pornire "la rece" m103

    Problema
    Cu motorul rece nu porneste , trebuie sa apas acceleratia si sa ii dau la automat 1-2 minute sa o tin accelerata si cand intr-un final porneste trbuie sa o tin turata pe la 1500 de ture pana se incalzeste putin dupa care porneste la a2-a cheie (la prima moare) fara sa o turez si merge normal , se tureaza bine trage bine . Cand am luat masina pornea usor adica la prima cheie murea daca nu o acceleram putin si la a doua cheie pornea normal si la rece si la cald .
    Am schimbat filtrul de benzina (masina a stat destul de mult , si fara benzina multa in ea si am zis ca poate sa fie filrul murdar dar era ok ) si acum m-am apucat sa dau admisia jos . Vacumurile par a fi in ordine din ce am vazut pana acum .
    Ce solutii am ca sa fac masina sa porneasca normal ? Orice sfat real este binevenit .
    Attached Files
    Grav, magic, fin, senzațional.

  • #2
    Salutare! Verifica daca nu cumva ai problema cu injectorul al '7-lea', care ajuta la pornire la rece. Este o electrovalva...poate este blocata s-au verifica daca primeste curent.
    Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

    W126 280SE
    W123 280CE
    W126 500SEC
    W220 500L

    'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

    Comment


    • #3
      Originally posted by mer_se280 View Post
      Salutare! Verifica daca nu cumva ai problema cu injectorul al '7-lea', care ajuta la pornire la rece. Este o electrovalva...poate este blocata s-au verifica daca primeste curent.
      Injectorul de pornit la rece l-am dat afara si i-am dat la automat si scuipa benzina ... posibil sa nu fie el vinovat ?
      Grav, magic, fin, senzațional.

      Comment


      • #4
        Originally posted by vlad111 View Post
        Injectorul de pornit la rece l-am dat afara si i-am dat la automat si scuipa benzina ... posibil sa nu fie el vinovat ?
        Salutare! Si eu am facut operatiunea mentionata de tine, dar la mine nu scuipa, ci pulveriza ca un injector normal. Posibil sa fie problema cu 'injectorul'. Incearca sa-l duci la un service, poate reusesc ca sa-l desfunde.
        Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

        W126 280SE
        W123 280CE
        W126 500SEC
        W220 500L

        'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

        Comment


        • #5
          Originally posted by mer_se280 View Post
          Salutare! Si eu am facut operatiunea mentionata de tine, dar la mine nu scuipa, ci pulveriza ca un injector normal. Posibil sa fie problema cu 'injectorul'. Incearca sa-l duci la un service, poate reusesc ca sa-l desfunde.
          Pulverizeaza am zis "scuipa" adica merge ....
          Grav, magic, fin, senzațional.

          Comment


          • #6
            Incearca sa schimbi bujiile.
            Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

            W126 280SE
            W123 280CE
            W126 500SEC
            W220 500L

            'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

            Comment


            • #7
              continuare ....

              bujiile par ok orcum le voi schimba,motorul pornea perfect cand era cald (si dupa 4-5 ore dupa ce opream pornea ok , totul era sa nu se raceasca complet )
              Am desfacut admisia probleme constatate:
              1. un furtun care intra sub 'brosca' este dat cu banda izolanta si am impreseia ca nu statea bine
              2. un vacum nu comunica cu nimeni
              3. pe injectie era ceva care nu era prins bine (detalii in poza)
              4. s-a fisurat si o conducta de apa ..acum 3 zile am pus anitgel probabil s-a cordat ...
              Attached Files
              Last edited by vlad111; 10-22-2010, 19:28 PM.
              Grav, magic, fin, senzațional.

              Comment


              • #8
                1 - Sunt cele 2 furtune ale regulatorului de relanti. Daca trag aer fals motorul nu va merge bine niciodata.
                2 - Acel vacuum trebuie cuplat la regulatorul de presiune benzina.
                3 - Potentiometrul debitmetrului ... La montaj trebuie calibrat. E destul de "sensibila" treaba asta. Ca sa-l verifici ai nevoie de un multimetru analogic.
                4 - ...

                In ce faza esti acum cu masina ? Porneste ?

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Orvo View Post
                  1 - Sunt cele 2 furtune ale regulatorului de relanti. Daca trag aer fals motorul nu va merge bine niciodata.
                  2 - Acel vacuum trebuie cuplat la regulatorul de presiune benzina.
                  3 - Potentiometrul debitmetrului ... La montaj trebuie calibrat. E destul de "sensibila" treaba asta. Ca sa-l verifici ai nevoie de un multimetru analogic.
                  4 - ...

                  In ce faza esti acum cu masina ? Porneste ?
                  Foarte buna observatia! Si nota 10 colegului pentru felul in care a prezentat problema...cu poze, cu detalii.

                  La punctul 3 e "magie" insa reglajul corect rezolva foarte multe probleme.

                  Potentiometrul are 4 gauri din care 2 sunt alungite , 2 suruburi se strang usor la mana iar celelalte de pe gaurile alungite mai putin. Se strang mai bine la final cand masina porneste ok si sta normal la relanti. Asta tot cu motorul oprit. Fiecare ajustare se face cu motorul oprit. Ar fi ideal de observat dupa urmele vechi pozitia initiala, in jurul caruia se face repozitionarea. Ajustarea cu motorul pornit induce multe erori calculatorului. Pozitionarea e in limite foarte staranse , trebuie foarte fin facuta sub valori de 1 mm. De aia e magie.

                  De remarcat ca la o pozitionare proasta motorul nu porneste, sau uneori se ineaca depinde de tipul erorii: ori arata calculatotrului ca intra mai mult aer decat in realitate ori indica prea putin si calculatorul suplimenteaza debitul de benzina....

                  bafta multa!
                  Ford Transit 2.5d ex
                  Mercedes 230 E ex
                  Mercedes 200 TE ex
                  BMW 320d touring

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by mircea_cst View Post
                    Foarte buna observatia! Si nota 10 colegului pentru felul in care a prezentat problema...cu poze, cu detalii.

                    La punctul 3 e "magie" insa reglajul corect rezolva foarte multe probleme.

                    Potentiometrul are 4 gauri din care 2 sunt alungite , 2 suruburi se strang usor la mana iar celelalte de pe gaurile alungite mai putin. Se strang mai bine la final cand masina porneste ok si sta normal la relanti. Asta tot cu motorul oprit. Fiecare ajustare se face cu motorul oprit. Ar fi ideal de observat dupa urmele vechi pozitia initiala, in jurul caruia se face repozitionarea. Ajustarea cu motorul pornit induce multe erori calculatorului. Pozitionarea e in limite foarte staranse , trebuie foarte fin facuta sub valori de 1 mm. De aia e magie.

                    De remarcat ca la o pozitionare proasta motorul nu porneste, sau uneori se ineaca depinde de tipul erorii: ori arata calculatotrului ca intra mai mult aer decat in realitate ori indica prea putin si calculatorul suplimenteaza debitul de benzina....

                    bafta multa!
                    O completare,

                    Cursorul potentiometrului de pe debitmetru de misca solidar cu bratul debitmetrului (cel pe care e fixat discul) in functie de cat aer intra in motor ....Daca motorul aspira mai mult aer fluxul apasa pe disc, iar in momentul acela potentiometrul indica o valoare la borne ....calculatorul "stie" ca in functie de valoarea citita pe potentiometru trebuie sa ajusteze fluxul de benzina astfel incat sa se mentina raportul stoichiometric. Mai precis dozeaza benzina in functie de aerul aspirat. De remarcat insa ca tot acest proces e interconditionat, adica calculatorul citeste si turatia si temperatura de functionare si pozitia clapetei de admisie , ajustand astfel si avansul la aprindere sau suplimentand cantitatea de benzina cat timp motorul lucreaza inca la rece.

                    Intr-un manual Bosch se recomanda chiar ca intre reglajele facute pe sistemul de injectie sa se desfaca bornele baterie si sa se4 lase macar 30 sec. intre operatii....Acum depinde de rabdarea fiecaruia.

                    Multe defectiuni si comportari anormale la relanti la sistemele cu traductori electro-mecanici apar din urmatorul motiv:

                    La sistemele tip jetronic motoarele cu multe ore de functionare au in mod evident si multe ore de functionare la relanti. Mai mult, la turatia constanta de relanti cursorul sta foarte mult intro pozitie destul de precisa datorita turatiei specifice de relanti. Cu timpul , placuta rezistiva pe care aluneca cursorul de corodeaza sau se uzeaza mecanic in punctul in care cursorul sta mai mult .....punctul corespunzator turatiei de relanti. Mai ales la KE-Jetronic , turatia de relanti e setata in calculator si nu poate fi ajustata din suruburi. Cand lasi motorul la relanti calculatorul tinde sa ajusteze turatia la valoarea setata , adica un consum precis de aer , ceea ce inseamna ca debitmetrul sta intr-o pozitie fixa la un consum constant de aer...daca cursorul cade din nou pe zona uzata , calculatorul primeste o valoare eronata si eventual sare sau cade in turatie ...dupa care din nou incearca sa aduca turatia la relanti .....unde eroarea se repeta ....de aici si comportamentul oscilatoriu pe care il au unele motoare la relanti...
                    De obicei potentiometrul indica o valoare rezistiva destul de precisa iar daca e uzat sau oxidat are acelasi efect ca potentiometrele de la aparate audio ...cand misti de volum si da intreruperi sau fasait...la fel si acestea dau erori sau intreruperi catre calculator care la randul sau face ajustari eronate....e de inteles avand in vedere 15 -20 de ani vechime si operare in diverse intervale de temperatura...
                    Last edited by mircea_cst; 11-10-2010, 21:52 PM.
                    Ford Transit 2.5d ex
                    Mercedes 230 E ex
                    Mercedes 200 TE ex
                    BMW 320d touring

                    Comment


                    • #11
                      Aceste motoare sunt extrem de sensibile la aerul parazit care intră-n sistemul de admisie. Toată automatizarea lor este în funcţie de aerul măsurat fie pe care mecanică fie electronic, de poziţia clapetei debitmetrului. Dacă aerul pătrunde şi pe altă parte, sistemul devine instabil şi corecţiile care le fac anexele motorului, duc la fluctuaţii de turaţie. Asta atâta timp cât sunt în anumite limite, când acestea sunt depăşite, motorul nu mai funcţionează. Iar limitele sunt foarte apropiate de optim, este suficient un furtun de vacuum să aspire aer pe undeva, că nimic nu mai funcţionează corect.

                      Acel potenţiometru de care zice Mircea,are o pistă de grafit destul de lată, pe care alunecă cursorul. Eu am reuşit să repar un astfel de potenţiometru (greu) modificând distanţa de la ax a cursorului cu 2 mm. Cursorul a ajuns pe un traseu învecinat celui pe care lucrase, care nu era compromis de uzură. Funcţionarea motorului la turaţii joase şi-a recăpătat imediat stabilitatea.

                      Comment


                      • #12
                        continuare ....

                        Am reuşit sa pornesc maşina destul de ok ,am schimbat injecţia , problema grava a fost furtunul de apa care iese din chiulasa (lângă admisia de la pistonul 6 ) si merge spre aeroterma a fost fisurat in 3 locuri si a trebuit sa il peticesc(nou am inteles ca este 430 ron) si nu am găsit orig la nici un magazin de piese .
                        Attached Files
                        Grav, magic, fin, senzațional.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Nelu Patrascu View Post
                          Aceste motoare sunt extrem de sensibile la aerul parazit care intră-n sistemul de admisie. Toată automatizarea lor este în funcţie de aerul măsurat fie pe care mecanică fie electronic, de poziţia clapetei debitmetrului. Dacă aerul pătrunde şi pe altă parte, sistemul devine instabil şi corecţiile care le fac anexele motorului, duc la fluctuaţii de turaţie. Asta atâta timp cât sunt în anumite limite, când acestea sunt depăşite, motorul nu mai funcţionează. Iar limitele sunt foarte apropiate de optim, este suficient un furtun de vacuum să aspire aer pe undeva, că nimic nu mai funcţionează corect.

                          Acel potenţiometru de care zice Mircea,are o pistă de grafit destul de lată, pe care alunecă cursorul. Eu am reuşit să repar un astfel de potenţiometru (greu) modificând distanţa de la ax a cursorului cu 2 mm. Cursorul a ajuns pe un traseu învecinat celui pe care lucrase, care nu era compromis de uzură. Funcţionarea motorului la turaţii joase şi-a recăpătat imediat stabilitatea.
                          @Vlad111...

                          Dl Nelu are dreptate...si eu am avut probleme cu vacuumuri si cu aer fals pe care am reusit sa le elimin. Din cate m-am documentat, vacuumurile daca nu sunt la locurile lor (ex. sunt inversate intre ele) poate sa afecteze consumul, adica sa creasca chiar cu 20%.

                          Si la a mea am avut probleme cu furtunase care erau crapate si mancate de timp...

                          Arunca o privire poate te ajuta cu ceva. http://www.clubmercedes.ro/probleme-...-t12533p2.html Bafta in continuare!
                          Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                          W126 280SE
                          W123 280CE
                          W126 500SEC
                          W220 500L

                          'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                          Comment


                          • #14
                            salut! unde as putea gasi o pereche de faruri anticeata la w126

                            Comment


                            • #15
                              continuare .... partea 2

                              Dupa ce am instalat "noua " injecţie maşina era relativ ok se bâlbâia puţin la rece si avea o întrerupere si in ture am bănuit un injector sau bujiile . Am început cu bujiile care dupa ce le-am schimbat (nu cu cele indicate cu ceva "mai bun" ) motorul mergea numai in rateuri si murea . Am fost si am cuprat alte bujii noi (de acesta data pe cod) cu care a mers un pic mai bine dar iar pornea greu la rece . In acest moment am decis sa o duc la Costel (de pe Colentina ) care dupa ca s-a jucat la amestec , acutator ...etc...... a gasit cauza . In capul de injecţie este o tija care ramanea blocata .
                              Dupa toate cele am schimbat si uleiul de la motor cu 10W 40 Mobil , aveam 20w50 cu care am mers aprox. 700 de km dar statea presiunea la ulei la 3 si la cald si la rece , dar si cu 10w 40 tot asa sta . Care sa fie motivul ?
                              Attached Files
                              Last edited by vlad111; 12-20-2010, 20:42 PM.
                              Grav, magic, fin, senzațional.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF