Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Tren de rulare dificil de rezolvat

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Tren de rulare dificil de rezolvat

    Deci domnilor.
    Trocsoarei mele, care saraca trece printr-un lung si anevoios proces de restaurare i s-au adaugat zilele trecute un set complet de arcuri de W126 cele existente pe masina (fata w123) fiind toate rupte (nu imi pot imagina ce vite au condus aceasta masina si intr-un asemenea hal).
    Pe fata dupa anumite sfaturi de la unii cunoscatori s-au montat amortizoare Kiaba care se pare ca sunt foarte in mintile lor e adevarat mai scumbe dar bune.
    Pe spate in schimb s-au montat tot amortizoare noi insa Monroe, eh se pare ca nu a fost cea mai buna optiune.
    Ce as dori sa aflu de la cunoscatori ce altceva in afara de amortizoare pe care le voi schimba ca nu le suport ar putea sa mai clampane.
    Daca exista ceva da-ti va rog poze ceva ajutator ca sa le pot comanda.
    Nu de alta dar mi-am propus sa fac masina din ea.
    Ce ar mai fi de adaugat pe fata s-au schimbat si alte piese nu doar cele enumerate mai sus, cum ar fi amortizor directie, bucsi semicaseta, o gramada de pivoti si pivotei nici nu stiu cum se numesc in numar de 6 din cate imi aduc mainte sau 8.
    Insa se pare ca nu e inca suficient, mai trebuiesc si tiranti probabil amandoi chiar daca decedat e doar cel de pe dreapta si bucsi bascule, sau chiar basculele in sine.
    Intrebarea mea la acest aspect ar fi urmatoarea, tinand cont ca a trecut probabil prin cazne groaznice de a ajuns cu toate arcurile rupte, prin schimbarea acestor elemente va reusi sa reajunga la un stadiu rezonabil de masina legata.
    De ce spun acestea pentru ca ieri si astazi a trebuit sa revin la Autosoft pentru Unghiuri deoarece a fost destul de dificil sa se faca, iar acum ca rezultat sa spunem ca merge drept ~, dar este destul de vaga si acum volanul merge destul de greoi, exista riscul sa se strice ceva din tot ansamblul de tije matze si cate si mai cate peacolo.
    Va multumesc anticipat pentru raspunsuri.
    Last edited by e-man; 10-19-2010, 20:17 PM. Reason: Greseala titlu
    Ex. W126 '83 380SE (300D cobra) saraca era de-a dreptul impaiata
    Ex. W126 '91 500SE automat( 300D w124-92-94) macinata de imense furii interioare si rugina in aceeasi masura.
    W126 '86 300SE automat (Reborn)
    W124 '92 250TD soon on the road

  • #2
    Salutam! Cu rabdare, munca si nu in ultimul rand bani vei reusii sa o aduci intr-o stare care sa iti placa si sa mearga mai mult decat acceptabil. Insa ceva m-a facut curios. Cum au reusit sa iti regleze unghiul daca spui ca totusi ai un pivot dus la unul din tiranti?
    Bafta in ceea ce vei dori sa faci!
    Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

    Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

    Comment


    • #3
      Probabil cu multa perseverenta, ca au stat vreo 2 ore sa o scoata la capat.
      Am sa atasez totusi niste poze poate reusiti sa ma lamuriti la 2 dintre ele care este kitul de reparatie pentru acest tirant buclucas.
      Si la cea de-a treia daca schimbarea basculei care din cate am inteles e superioara, se intervine iarasi asupra unghiurilor de fuga.
      As vrea sa mai adaug in cazul in care se schimba si aceste elemente ar mai fi altceva ce influenteaza acest comportament ciudat si clampanitor (pe puntea fata).
      Mai ales ca ea sa spunem merge drept dar are momente cand o puca si o ia ba dreapta ba stanga (mentionez ca am avut alt 126 inainte cu supensii mai putin pilaf ca asta e adevarat dar cu un joc la fel de serios in volan si mergea totusi drept fara ezitari si balbaieli).
      Attached Files
      Ex. W126 '83 380SE (300D cobra) saraca era de-a dreptul impaiata
      Ex. W126 '91 500SE automat( 300D w124-92-94) macinata de imense furii interioare si rugina in aceeasi masura.
      W126 '86 300SE automat (Reborn)
      W124 '92 250TD soon on the road

      Comment


      • #4
        Cred ca puteau sa stea si o zi intreaga si unghiul tot nu il faceau. Nu-i nimic, il vei mai face o data(alti bani) dupa ce vei schimba pivotii de la tiranti,bratul superior cu pivot, mai sunt niste "bucsi"tot la tiranti(la prinderea de brat) verifica-le si pe acelea.Tot ce inseamna bucsi si pivoti au efect asupra directiei. In prima poza sunt bucsele de la "bratul central" spate. Cheltuieli minime iti doresc!
        Last edited by tumar; 10-19-2010, 22:02 PM.
        Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

        Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

        Comment


        • #5
          Originally posted by tumar View Post
          Cred ca puteau sa stea si o zi intreaga si unghiul tot nu il faceau. Nu-i nimic, il vei mai face o data(alti bani) dupa ce vei schimba pivotii de la tiranti,bratul superior cu pivot, mai sunt niste "bucsi"tot la tiranti(la prinderea de brat) verifica-le si pe acelea.Tot ce inseamna bucsi si pivoti au efect asupra directiei. In prima poza sunt bucsele de la "bratul central" spate. Cheltuieli minime iti doresc!
          Domnu tumar nu m-ai lamurit absolut deloc, nu prea le am cu mecanica asta fina de 126 dar totusi incerc din rasputeri sa identific peisele de care am nevoie si sa si invat in acelasi timp.
          Bratul central spate nu-mi spune absolut nimic, spate de unde puntea spate sau care alt brat.
          Poza a doua are vro legatura cu acest de tirant sau nu.
          Unghiurile nu-i o problema ca n-au costat mult deci nu sufar prea tare mai rau ma doare ca si ieri si azi am pierdut 2 ore fara sa rezolv mare lucru asta ma doare.
          Cel mai tare ma arde in schimb faptul ca cealata masina care o mai am e la doctor si ea ce-a de servici la fel, iar acum trebe sa merg cu bolnaviciunea asta si nu-mi face nici o placere sa o chinui, ca-mi zgarie timpanul cand o aud cum clampane pe dreapta chiar de la un simplu marcaj mai proeminent de pe asfalt.
          Ex. W126 '83 380SE (300D cobra) saraca era de-a dreptul impaiata
          Ex. W126 '91 500SE automat( 300D w124-92-94) macinata de imense furii interioare si rugina in aceeasi masura.
          W126 '86 300SE automat (Reborn)
          W124 '92 250TD soon on the road

          Comment


          • #6
            Bucsele acelea din prima fotografie ce ai postat-o sunt de la puntea spate(eu i-am zis gresit brat, dar dar am pus ghilimele). A 2-a poza este cu pivotul de la tirant. Daca pe dreapta ai pivotul dus ala bate asa tare, iar in a 3-a poza ai bratul superior fatacare este cu tot cu pivot. Ca sa identifici exact ce trebuie schimbat ar trebui sa mergi la un mecanic care iti va spune exact ce trebuie facut. Oricum sunt multe discutii la prbleme tehnice w126, daca vei avea rabdarea sa le citesti vei afla si foarte multe lucruri ce te intereseaza.
            Pivoti brat arc:http://www.clubmercedes.ro/pivoti-t9701.html
            Last edited by tumar; 10-19-2010, 23:36 PM.
            Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

            Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

            Comment


            • #7
              Sunt foarte curios la cat ai gasit setul (kitul) de bucsi antitiranti.

              Cat despre rezolvarea directiei la W126 dupa cum a spus si colegul tumar cu mult timp si multi bani ai sa reusesti sa-i dai de capat (am trecut si eu prin asta si inca nu am schimbat tot). E binecunoscut faptul ca directia la 126 e extrem de greu de "rezolvat".


              Bafta!
              W123 280E Blue Green Metallic

              W126 280SE Champagne Metallic
              W126 280SE Black Blue Metallic
              W126 500SE Lapis Blue Metallic
              W126 500SE Midnight Dark Blue

              W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
              W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

              Comment


              • #8
                Am vrut să postez şi eu aseară, dar mi-a picat internetul acasă, aşa că, mi-au luat-o colegii înainte, şi oricum, colegii Tumar şi dan500se sunt mai vechi în branşă, experienţa lor făcând ca eu să nu mai am ce adăuga aici d.p.d.v tehnic. Doar atât că, şi eu am trecut prin "calvarul" reglării unghiurilor la al meu W126, şi pot să confirm şi eu spusele colegilor. Eu am fost de 2 ori să-mi fac reglajele, prima dată mi-a lucrat un ..beep.. de meseriaş, a 2-a oară am fost la un atelier bine dotat (aparatură, şi cunoştinţe tehnice de W126 - la care puţină lume se pricepe, din păcate). Am intrat, l-am întrebat pe om "faci un unghi la tancul ăla d-afară?", la care el s-a uitat şi "fac, băga-mi-aş ..beep.. în ea, că-mi ia 2 ceasuri, aşa-s de complicate astea". I-a luat 40 de min. Şi eu aveam tot problemele tale: clămpănit (stânga faţă), nemenţinerea traiectoriei (şi al meu Lord o lua la stânga-dreapta, depinde cum avea chef. Clămpănitul este (cum foarte corect a punctat colegu') de la pivotul inferior, pe macadam sună ca mitraliera. Schimbi, şi s-a rezolvat. Oricum (că am lungit-o prea mult), după ce ţi-ai schimbat toate bucşăraiele, tre' să găseşti pe cineva care se pricepe la W126 d.p.d.v. al unghiurilor. Baftă !
                Lord W126 500SE -> 2.5D
                Lady W123 230C -> 240D
                W124 -> 200D
                W208 CLK200 -> 2.0

                W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                Comment


                • #9
                  Unghiul de fugă nu-i greu de făcut, condiţia de bază fiind starea articulaţiei tiranţilor.
                  Unghiul de carosaj este mai greu de făcut, acolo trebuie pricepere şi umblat foarte fin la acele şuruburi care fixează braţul inferior şi au sub piuliţă o camă. Dacă amprenta roţii nu este corectă, la viraje acestea se înclină foarte mult provocând distrugerea flancurilor anvelopei. Ştiu pe cineva care pe distanţa Oradea-Eforie şi retur şi-a distrus o pereche de anvelope noi-nouţe.

                  Comment


                  • #10
                    Eu am facut unghiul (reglat geometria-asa se numeste operatia) cu 70 de lei ... a durat cam 30-45 min. Cand am schimbat bratul contra tirant (D-ul Nelu stie bine) nu am mai mers sa-mi refac unghiul. Am masurat distanta initiala a bratului si ulterior, am reglat bratul montat la dimensiunea respectiva. Nu am avut probleme de atunci...deci am reglat bine!
                    W123 280E Blue Green Metallic

                    W126 280SE Champagne Metallic
                    W126 280SE Black Blue Metallic
                    W126 500SE Lapis Blue Metallic
                    W126 500SE Midnight Dark Blue

                    W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                    W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Nelu Patrascu View Post
                      Ştiu pe cineva care pe distanţa Oradea-Eforie şi retur şi-a distrus o pereche de anvelope noi-nouţe.
                      Nu eram cumva eu ? Eu am distrus tot aşa "interiorul" la 2 cauciucuri, tot noi, pe aprox. 2000 de km ... Şi asta din cauza neglijenţei de a mă uita sub maşină, să fi observat din timp. Restul, am povestit mai sus ... Capul face, capul trage ... buzunarul ...
                      Lord W126 500SE -> 2.5D
                      Lady W123 230C -> 240D
                      W124 -> 200D
                      W208 CLK200 -> 2.0

                      W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                      Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                      Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                      Comment


                      • #12
                        Acest set "elemente directie" (din imagine) va trebui sa le controlezi impreuna cu pivotii de la tiranti. Acest set cu tirantul si pivotul de la tirant formeaza un ansamblu. Acest set se afla la intrarea tirantului in bratul inferior(brat arc).Daca aceste piese(pivot tirant si acest set) sunt uzate iti vor uza si bucsele bratelor, roata va tinde sa se duca inainte si inapoi. La franare sau datul in bordura sau groapa masina tinde sa o ia stanga sau dreapta.
                        Pentru Dan - anul trecut am dat pe cei doi pivoti de tirant(Lemforder), doi pivoti brat(Febi) si bucsele de la bara stabilizatoare fata(cele mici ce intra la bratele superioare), 600 RON. Pivotii de tirant ar fi undeva la 250/ buc. Bine, sunt si mai scumpi si poate si mai ieftini.
                        Attached Files
                        Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                        Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                        Comment


                        • #13
                          Domnu tumar si linkul si pozele de acum sunt informatie de aur, va multumesc.
                          Drept urmare voi achizitiona asa, resoectivii pivoti care intradevar sunt 250 ron kitul de reparatie per buc, pe langa care si aceste bucse acum avnd poza stiu ce sa cer la mazgazin sau sa-mi procur de pe net.
                          Si intradevar daca tragi fata spate de roata dreapta fata se simte ca se duce cam 1 mm 2 oricum se simte jocul.
                          Pe langa asta voi lua si respectivele bascule cu "ochi" cu toate ca stau in cumpana sa cumpar kit de reparatie sau sa iau direct bascula ca totusi e o diferenta de pret si nu de alta dar daca tot m-am hotarat sa schimb mizeriile de amortizoare Monroe de pe spate (sunt ca un fel de expadrile chinezesti de o singura purtare), si sa-i pun sachs pe hulai.
                          ce altceva ar mai trebui schimbat ca sa scap de clampanit-clampanituri, ca bag eu de seama ca nici pe spate nu-i treaba roz de loc.
                          Totusi legat de puntea spate si cu arcurile schimbate sta pe o rana imi pare pe partea stanga. Si alt lucru care la fel destul de intrigant e faptul ca sta mai ridicata pe fata decat pe spate(e normal asa)
                          Cred ca maine ii trag cateva poze sa va da-ti cu parerea.
                          Last edited by e-man; 10-20-2010, 20:21 PM.
                          Ex. W126 '83 380SE (300D cobra) saraca era de-a dreptul impaiata
                          Ex. W126 '91 500SE automat( 300D w124-92-94) macinata de imense furii interioare si rugina in aceeasi masura.
                          W126 '86 300SE automat (Reborn)
                          W124 '92 250TD soon on the road

                          Comment


                          • #14
                            Ia legatura cu Gorilrulz, are tot ce-ti trebuie. 126-le e identic ca mecanica cu cobra. Prin ceea ce treci tu am trecut si eu dar m-am resemnat. Am schimbat pivotii (inferiori, superiori), capetele de bara, amortizorul dreapta fata (acolo e acel clampanit care se manifesta numai pe drum accidentat), am crezut ca elimin problema. Am vorbit cu unul , cu altul, e de la tirantul lu' peste care e un rahat de bani. Am schimbat piesele astea pentru ca am avut un 123 care avea simptome similare si am crezut ca elimin problema. Bafta ! A, si nu te astepta la un raspuns imediat pe forum, oricum pe 126 avem cei mai activi si priceputi colegi.
                            Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
                            http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
                            http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

                            Comment


                            • #15
                              Va rog nu ma mai domniti atat. Asa, sa trecem peste. Atasez poze cu piesele directiei fata si spate. Codurile scrise in dreptul fiecarei piese sunt coduri ale fabricantului SWAG.
                              Attached Files
                              Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                              Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF