Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

w211 270 cdi nu trage

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • w211 270 cdi nu trage

    Va salut baieti, am si eu o problema cu 270 ul meu. Are 138.000 km reali reali, an de fabricatie 2004, si nu stiu ce se petrece cu ea, caci are anumite momente cand imi apare in bord becul acela galben (avarie motor) si nu trage peste 2.500 de ture. Ce poate sa aiba? Am mai avut aceeasi problema la un alt w211 220 cdi, dar la acela aveam un furtun fisurat si pierdea putere pe acolo, dar aici nu este vb de asa ceva, pentru ca are momente cand trage si cand nu mai trage. Poate fi EGR ul de vina? Sa-l curat? Astept cu maxim interes un raspuns. Va multumesc!

  • #2
    Daca se aprinde "Check engine-ul", asa face, ii "moare" motorul in mers, ramane fara putere in unele momente.
    Este posibil sa fie si de la valva EGR sau de la debimetrul de aer, dar inainte de toate eu spun ca ar fi bine sa pui testerul pe ea.
    Asa arata martorul "Check engine":
    Attached Files

    Comment


    • #3
      imi pare semnul din dreapta, dar fara check, doar simbolul. Am zis sa-i verific EGR ul intai si apoi sa vad ce ar putea fi daca e sa opresc masina in mers si sa o pornesc iar isi da drumu. Daca mai are cineva habar de ceva sa mi spuna si mie, sau un service ok in Bucuresti, ca la reprezentanta am mai avut ceva probleme.

      Comment


      • #4
        Cumva e masina proaspat achizitionata? aiaa "super intretinuta" din 2005? man..de ceoare nu te hoatrasti la una , o faci ca ptr tine si o tii mai mult?

        Comment


        • #5
          Frate sincer masina este foarte ok, iti spun sincer, nu am ce sa-i fac sa nu fie ok, doar ca a aparut problema asta. Am cerut un sfat si consider ca suntem prieteni cu totii aici si ne ajutam cu tot ce putem.

          Comment


          • #6
            Nu am vrut sa fiu "acid", pur si simplu curios.. oricum ar fi iti doresc succes in rezolvarea incidentului si multi km fara alte interventii. Pls pune ceva poze sa ne minunam si noi de achizitie .

            Comment


            • #7
              Prefer sa nu comentez mai multe, iar astfel de comentarii sa le pastram pentru noi. Topicul asta este deschis pentru a rezolva o problema, nu prea a-si aduce toata lumea pareri despre masina mea. Nu ma contrazic cu nimeni aici, pentru ca respect foarte mult toti colegii de aici si implicit acest forum.

              Comment


              • #8
                Atunci cand nu mai trage vezi daca da fum mai mult decat de obicei si ce culoare are, si fara sa opresti motorul scoate mufa debitmetrului de aer si vezi daca se schimba ceva. Ca si punct de start, poti sa incepi prin a curata EGR-ul si mufa debitmetrului (cu spray de contacte). Daca nu se intampla nimic, pune-o pe tester si vii cu erorile. Vei gasi aici destui baieti priceputi care sa interpreteze. Testerul ar fi indicat sa fie Star Diagnosys, deoarece problemele pe care le descrii am vazut in cateva posturi ca pot fi si de pe la turbina, si pe alte tipuri de testere dadea niste balarii care nu aveau a face cu problemele reale.
                Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

                Comment


                • #9
                  Probleme pot să fie multe. EGR-ul e cel mai simplu de rezolvat, şi mai ieftin. Dacă îl cureţi şi scapi de problemă eşti cel mai fericit.

                  Dacă după ce cureţi EGR-ul, dacă tot nu scapi de problemă, trebuie neapărat să mergi la cineva cu teste şi cu experienţă în Mercedes.

                  Cauze pot să fie mult, unele mai scumpe, unele mai costisitoare. Orice ar fi se rezolvă!

                  Curăţă EGR-ul sau mergi direct la tester! Vino cu detalii şi apoi venim cu sugestii!

                  O parte din problemele care pot fi asociate cu limitarea de turaţie:
                  1. EGR murdar / blocat
                  2. Electrovalve vacum (turbo şi EGR)
                  3. Galerie blocată
                  4. Motoraş de la galerie ars
                  5. Debitmetru
                  6. Senzor temperatură / presiune aer
                  7. Injectoare

                  Şi astea nu sunt toate. Le-am enumerat ca să-ţi faci o idee cât de greu e să faci o diagnoză din sfaturile de pe forum. Tu cel mai probabil o sa ai una sau două piese problemă, nu trebuie să te sperii. Un tester bun te va lămuri.
                  ...

                  Comment


                  • #10
                    La DPF s-a gandit careva?
                    Diagnoza Star, reparatii mecanica si electrica pentru auto fabricate dupa 1995.

                    Comment


                    • #11
                      Va multumesc baieti, voi scoate cablul de la debitmetrul de aer, daca e sa nu se schimbe nimic curat EGR ul, iar dupa toti acesti pasi voi pune masina si pe un test bun. Daca stie cineva un test bun prin Bucuresti sa ma anunte si pe mine. Revin cu detalii despre problema!

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Andreiu' View Post
                        Va multumesc baieti, voi scoate cablul de la debitmetrul de aer, daca e sa nu se schimbe nimic curat EGR ul, iar dupa toti acesti pasi voi pune masina si pe un test bun. Daca stie cineva un test bun prin Bucuresti sa ma anunte si pe mine. Revin cu detalii despre problema!
                        Nu te apuca sa ii scoti mufe aiurea ca nu ai sa faci decat sa ii umpli ecu de erori. Fa-mi o vizita sa punem starul pe el sa vedem ce zice.
                        Diagnoza Star, reparatii mecanica si electrica pentru auto fabricate dupa 1995.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Andreiu' View Post
                          Daca stie cineva un test bun prin Bucuresti sa ma anunte si pe mine.
                          Sunt câţiva chiar pe forum: popey_pmm, cl600 şi posibil să mai fie şi alţii din Bucureşti.
                          ...

                          Comment


                          • #14
                            same $#*t

                            Exact problema asta o am si eu... Am facut acum doua saptamani un drum de aprox 500 de km, iar pe la kilometrul 100 vreau sa depasesc o alta masina. Semnalizez, ies pe banda alaturata, si accelerez... mai nimic putere, in cazul in care rulam cu 100 km/h. Senzatia era ca nu intra turbo. Rusinat, a trebuit sa trag inapoi si sa intru dupa cel pe care vroiam sa-l depasesc. Cand am ajuns acasa, am fost sa verificam la un mecanic turbo, acesta fiind ca nou, 100% nefiind de vina. Nici sonda lambda nu a fost de vina.

                            Masina, de cand am luat-o din 2008 (cu 208.000km in bord), nu a avut probleme, dar am si fost scartzar, nefacandu-i atunci schimbul de consumabile, iar apoi uitand, mergand eu inca vreo 12.000 cu ea. Oricum l-am facut acum, mai am doar uleiul. Imediat dupa ce am schimbat filtrul de motorina si am iesit la o tura mai dura, disparuse acel "lag" de putere, dar becul inca era aprins in bord. Dupa vreo 4 km a aparut lagul, pierzand puterea. Am gasit un articol de la entuziastii Mercedes din Marea Britanie care poate ne va ajuta



                            Se vorbeste despre MAF (mass air filter), care e de fapt un sensor si se da destul de usor peste cap.

                            Partea buna e ca uneori se poate remedia prin curatarea lui cu lichid de curatat circuite.
                            Eu urmeaza sa fac un test dupa ce schimb si uleiul, sa vad care-i treaba de fapt... dar inainte o sa incerc eu sa curat acestea doua.

                            Andreiu', tine-ne la curent cu situatia... voi reveni si eu cu detalii de la teste.
                            Sa avem bafta la cheltuiala minima !
                            Everyone runs faster with a knife !

                            Comment


                            • #15
                              ManuTheMan eu am bagat masina pe un tester si mi-a spus ca ar fi o clapeta la admnisie ce nu cupleaza tot timpul. Si cand raman fara putere ii iau contactul, iar in mers porneste singura daca este in viteza si prinde si forta. Ideea este ca nu este bine deloc sa faci asa, dar voi merge la "popey_pmm" sa-mi puna testerul pe ea si sa vedem ce-i zice si lui. Te tin la curent si eu, si poate rezolvam problema cu minime costuri, asa cum ai spus tu!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF