Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Nu mai baga aer cald

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu mai baga aer cald

    Salutare,astazi dupa ce am schimbat robinetul de incalzire de langa baterie(l-am schimbat cu tot cu corp) am constatat ca nu-mi mai baga aer cald deloc.Nici macar pe dezaburire.Presupun ca in momentul in care am scos furtunele radiatorului de incalzire din robinet s-a scurs toata apa din el.Pompa de recirculare merge,in zona de sub bord intra si iese apa calda(furtunele sunt fierbinti)insa cele doua furtune alaturate de pe corpul robinetului sunt in permanenta reci.Mentionez ca baga aer cald inainte de a desface robinetul.Cam ce ar fi de facut?E vb.de un W126 280 Sel.
    CINE TRAIESTE CU FRICA NU TRAIESTE DELOC

  • #2
    Salutam! Verifica daca lucreaza bobinele(robinetul) ce deschid sau inchid circuitul de caldura. Scoate "priza" din cap si pune curent direct de la baterie, daca merge se va auzi cum lucreaza. Numai bine!
    Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

    Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

    Comment


    • #3
      Multumesc foarte mult pt. promptitudine.Robinetul lucreaza,insa eu cand l-am schimbat s-a scurs tot antigelul din radiatorul de incalzire si nu prea stiu cum sa aerisesc instalatia.Eu am schimbat robinetul deoarece membrana de pe bobina era compromisa si drept urmare imi baga numai cald.Acum probabil ca imi baga numai rece din cauza faptului ca nu mai circula lichid cald prin radiator?
      CINE TRAIESTE CU FRICA NU TRAIESTE DELOC

      Comment


      • #4
        De aerisit ar trebui sa se aeriseasca singura instalatia, dar ai mai putea incerca cu contactul pus si caldura deschisa sa mai completezi cu antigel ca acesta sa treaca si prin radiatorul de caldura. O alta varianta ar mai fii sa scoti capacul(robinetului) cu membrana cu tot, sa completezi pe acolo cu antigel si sa pui capacul la loc.Nu ai de desfacut decat 4 surubele daca mai tin eu bine minte. Oricum vezi ce faci ca iarna bate la usa.
        Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

        Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

        Comment


        • #5
          Am dat jos robinetul si am incercat sa completez pe acolo,insa nu trage antigelul,nivelul ramane acelasi,chiar cu caldura pornita.Multumesc inca o data pt.implicare.Daca mai aveti vreo idee nu ezitati.
          CINE TRAIESTE CU FRICA NU TRAIESTE DELOC

          Comment


          • #6
            Curios! Ai incercat sa apesi pe furtunul ce intra in radiator sa creezi presiune ca sa plimbe aerul daca cumva exista prin instalatie. Cu motorul in parametri, adica la temperatura >de 80 de grade cu robinetul functional si termostat bun sa nu bage este curios.Eu am schimbat la mine acel robinet si nu am intampinat nici o problema de genul asta. Nici nu am aerisit.Mai lasa-l sa mearga cu caldura deschisa si cand termostatul va deschide circuitul de racire va fi liber, apa va circula in toata instalatia.Busonul la radiator lucreaza(adica sa elibereze in caz de presiune mai mare in instalatia de racire)?
            Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

            Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

            Comment


            • #7
              Da,busonul este bun,am incercat sa creez presiune apasand furtunul de la radiator dar eu am schimbat robinetul cu tot cu corp(nu doar bobina de deasupra) detasand toate cele 4 furtune care intra in corpul robinetului.Acum stau si ma intreb daca nu cumva au legatura cele 2 furtune care incalzesc pulmonul instalatiei GPL avand in vedere ca sunt legate la furtunele instalatiei de racire(unul pe partea stanga a motorului si celalalt pe dreapta)?
              CINE TRAIESTE CU FRICA NU TRAIESTE DELOC

              Comment


              • #8
                Spui ca apa sa nu mai intre pe circuitul de caldura si sa faca acest circuit prin plamanul de la GPL. Putin probabil. De ce zic asta? Pentru ca am GPL pe un W124 si chiar am incercat caldura recent si mergea bine. Si tot asa este legata la intrare si la iesire (mai bine zis aproape de intrarea in pompa de apa) din "caloriferul" de caldura . Dar cred ca cel mai bine ne-ar lamurii D-nul Nelu Patrascu, are si W126 si cu GPL (cred ca aceeasi motorizare).Numai bine iti doresc!
                Last edited by tumar; 09-07-2010, 21:48 PM.
                Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                Comment


                • #9
                  Inseamna ca scot din calcul problemele legate de GPL.Multumesc inca o data pt. sfaturi.Toate cele bune.
                  CINE TRAIESTE CU FRICA NU TRAIESTE DELOC

                  Comment


                  • #10
                    De aerisit se aeriseste singura - pui antigel..dai blana la un deal cu a 2-a si 3-a..se duce apa in 120 de grade scade imediat si gata, bineinteles cu cadura pornita. Cand simti ca intra aer cald in habitaclu sa facut aerisirea. Scoate mufa din cap la electrovalve... ar trebui sa ai incontinuu caldura. Tind sa cred ca ai ametit furtubele pe acolo. Ma poti suna poate ma prinzi langa masina sa vedem daca e ca la mine.
                    `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

                    now - bicicleta !

                    0744 239 949

                    WEB
                    http://garajautodiag.blogspot.com

                    Comment


                    • #11
                      Ma gandesc sa nu fie dusa pompa de apa??Mai verific o data furtunele si daca am indoieli te sun.Gracias.


                      P.S.In afara de electrovalva de langa baterie cate mai sunt?
                      CINE TRAIESTE CU FRICA NU TRAIESTE DELOC

                      Comment


                      • #12
                        Am avut aceeasi probleam la W126 500SE (semnalata pe vremea aceea si aici pe Forum). Doar ca la mine baga intermitent, cand il apuca...Nu am mai remediat problema datorita nefericitului eveniment cu masina...



                        Originally posted by cugino View Post
                        Ma gandesc sa nu fie dusa pompa de apa...

                        Deschizand busonul radiatorului (motor pornit si bineinteles cand inca apa nu e fierbinte si nu este presiune) nu vezi apa "curgand" pe acolo? Tin minte ca atunci cand am facut eu "spalarea" radiatorului la mine se putea observa cum circula apa!

                        Alta idee mai low tech nu am!

                        Succes!
                        W123 280E Blue Green Metallic

                        W126 280SE Champagne Metallic
                        W126 280SE Black Blue Metallic
                        W126 500SE Lapis Blue Metallic
                        W126 500SE Midnight Dark Blue

                        W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                        W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                        Comment


                        • #13
                          Vezi că pe-acolo, mai este şi-o siguranţă (electrică) care mai face figuri din cauza oxizilor. Acele electrovalve ale robinetului, nu se mai deschid.

                          Comment


                          • #14
                            @dan...nu vad nici un fel de miscare in interiorul radiatorului,apa sta ca in iaz.
                            @nelu...caut siguranta in compartimentul din dreapta printre celelalte sau este vreo siguranta separata?Multumesc mult.
                            CINE TRAIESTE CU FRICA NU TRAIESTE DELOC

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by cugino View Post
                              Ma gandesc sa nu fie dusa pompa de apa??
                              Salutam! Daca ar fi fost dusa pompa de apa cred ca se ridica temperatura la motor(tempera) si atunci sa vezi ce caldura(Doamne fereste). Motorul la ce temperatura lucreaza?
                              Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                              Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF