Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Mercedes W124 - 300E, 3.0 benzinar

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mercedes W124 - 300E, 3.0 benzinar

    Masina a fost la o armata din Bucuresti. A stat cativa ani degeaba, nu stiu exact cati. A fost cumparata de un amic foarte ieftin, dupa care mi-a vandut-o mie. Are 180.000 de km reali, cand a luat-o de la armata avea cu vreo 7000 mai putin.

    In mare merg cam toate la ea, mai putin AC/-ul din lipsa de freon si displayul care indica temperatura.
    Cand a luat-o, primul lucru a fost sa-i monteze GPL, folie si alarma desi i-as fi facut un polish si o curatare calumea la interior de banii aia pentru ca de la cat a stat mirosea a clocitoare inauntru si avea si niste huse penibile.

    In sfarsit, acum e la mine si incet incet o voi aranja incat sa arate ca noua.
    Aici voi pune pozele cu ea asa cum am luat-o si alte posturi separat cu marile/micile modificari.

    IMG_0596.jpg IMG_0598.jpg IMG_0599.jpg IMG_0582.jpg
    IMG_0583.jpg IMG_0584.jpg IMG_0585.jpg IMG_0586.jpg

    Ca si planuri de viitor vreau sa-i fac un polish si o curatare profesionala la interior, alte jante si poate o revopsire totala.
    Last edited by AndreiM; 09-07-2010, 09:42 AM.

  • #2
    Daca nu era mercedes si era roata de pe fata, probabil nu va mai scriam acum :d .

    Pe 24 m-am dus cu ea la vulcanizare sa-i echilibrez rotile si sa o verifice intrucat a doua zi plecam la mare. Toate bune si frumoase pana dupa bac cand a inceput sa se auda un huruit din ce in ce mai puternic. Am zis ca-i vreun rulment si ca o sa verific in Constanta cand ajung. Constient nu am mers cu mai mult de 60-70 desi toata masina trepida din toate incheieturile. „ minunea ” s-a produs dupa Mihail Kogalniceanu. Roata mașinii din spate-stanga a sarit, si a luat-o frumusel pe camp. Masina a mers pe burta cam 300 de metri.
    Greseala mea a fost ca nu aveam nimic de rezerva, nici roata, nici cric si nici cheie. Am crezut ca masina le avea, nu mi-a dat prin cap sa ma uit desi era normal cand stiam ca plec la drum lung.

    Intr-un final am sunat la Galati, mi-au adus prezoane, roata, cheie si cric, am pus roata si.. MINUNE, masina merge cu roata aia si acum. Un sofer a oprit si a incercat sa ma ajute si mi-a zis ca daca nu aveam mercedes probabil ori eram mort, ori eram tractat.
    Roata din aliaj care era pe masina inainte e foarte ovala iar cauciucul s-a taiat in tabla de la aripa. Concluzia.. la gunoi!

    Pentru ca am fost atat de tampit incat sa nu le cer bon fiscal alora de la vulcanizare, nu prea am ce sa le fac, legal.
    IMG_1972.JPG Fotografie040.jpg

    Comment


    • #3
      Originally posted by AndreiM View Post
      Daca nu era mercedes si era roata de pe fata, probabil nu va mai scriam acum :d .
      Esti primul posesor de Mercedes care aud eu sa pateasca asa ceva.

      Cateva sfaturi (daca nu vrei sa le inveti pe propria-ti piele):

      - intotdeauna verifica rotile personal (am patit-o si eu cu Dacia...mai avea 1 cm si eram exact ca tine/aceeasi roata).

      - verifica masina si accesoriile ei (eu am facut 5000 km anul trecut prin Europa, la un moment dat fiind la 2700 km departare de casa cu o roata de rezerva care nici macar nu se putea monta pe masina mea-noroc ca nu a fost nevoie de ea), niciodata nu stii cand vei avea nevoie chiar si de o banala cheie, eventual cablu de remorcare sau "crocodil" (cablu de luat curent de la alta masina), lucruri ce au suficient loc in portbagaj.

      - nu porni la drum zicand "las ca merge si asa"...acum ai avut noroc, poate data viitoare nu va fi asa.


      Cat despre masina: chiar arata bine si ma bucur sa mai vad W124 si cu motorizare de 3L.

      Numai bine!
      W123 280E Blue Green Metallic

      W126 280SE Champagne Metallic
      W126 280SE Black Blue Metallic
      W126 500SE Lapis Blue Metallic
      W126 500SE Midnight Dark Blue

      W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
      W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

      Comment


      • #4
        Mda se putea simai rau, doamne feri,...dar asta e cind te grabesti sa te simti bine !

        Comment


        • #5
          AndreiM Tinerete, ah tinerete, ce na-si da sa am anii tai si mintea de acum.
          Iti doresc sa ai cat mai putine probleme, sa inveti din greseli, si sa le si tii minte .Am cunostinte apropiate carora li se intampla fel de fel, si nu se lipeste nimic de ei .
          Intodeauna cand cumperi o masina SH, se recomanda, in mod expres, o revizie completa, incepand cu anv., frane, directie, schimb uleiuri se filtre, adica absolut tot ce tine de consumabile .
          Drumuri bune !. De plecari in concediu sau la drum lung nu mai vorbesc .

          Comment


          • #6
            Frumoasa masina.

            Sa ai grija de ea , ca rar mai vezi una buna in ziua de azi.

            Unele sufera de tiganire cronica , altele s-au imbolnavit de deces .

            Bafta
            Pasionat w124 : Mercedes w124 blog

            Comment


            • #7
              Va multumesc la toti.

              Stiu ca am gresit de aia nu am facut mare tam-tam. Ideea este ca in timpul huruitului pe spate am oprit de vreo 4-5 ori sa ma tot uit pe la roti. Acum si jantele astea sunt destul de imputite in sensul ca nu prea ai loc sa bagi degetul sa vezi daca sunt stranse prezoanele sau nu. Cat despre revizii si alte schimburi sunt facute recent.. stiu sigur.
              In masina aveam cablu si clesti de curent si cam atat.. dar acum masina are de toate astfel ca nu voi mai avea probleme.. sper. Vreau sa-mi cumpar si un compresor de ala mic pentru roti ca tare-i bun!

              Comment


              • #8
                frumoasa masina !

                cum adica a fost cumparata de la armata? a fost masina de protocol ? de noua a fost in Romania?

                Comment


                • #9
                  Eu am mai intalnit un caz similar pe Colentina, mergeam cu 124-ul meu spre Obor, iar unui alt 124 in fata mea a inceput sa i se plimbe roata spate dreapta mai repede decat masina. Din cate am inteles, fusese la o vulcanizare unde schimbase rotile, prezoanele nu erau cele corecte dar omul a zis "Lasa ca merge asa pana acasa, gasesc eu prezoane". I-a adus cineva prezoane, a pus roata la loc si mergea.
                  1979 Mercedes 200D, manual - fosta mea batranica
                  1993 Mercedes 200CE-16, automat - armasarul #1
                  dar si alte sase roti, grupate doua cate doua: Honda, Vespa si Electra

                  Comment


                  • #10
                    Masina arata bine, bafta !
                    Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
                    http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
                    http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

                    Comment


                    • #11
                      Va salut! Nu esti singurul care a alergat dupa roata.Mai stiu si eu unul patit cu plecatul rotilor. Dar ce sa faci, acum tot patitul este priceput. Nu ii mai las nici macar sa bage prezoanele, dar sa le mai si stranga.
                      Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                      Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by citroends21 View Post
                        frumoasa masina !

                        cum adica a fost cumparata de la armata? a fost masina de protocol ? de noua a fost in Romania?
                        A fost de noua in Romania da. A fost a unui colonel, masina de protocol cum zici tu.

                        Cateva modificari:
                        Mahonul de pe consola centrala imi statea pe creier. Am optat pentru imitatie de carbon din folie 3M.

                        Poze cu noua consola si playerul. Un Pioneer 4900IB + boxe pe fata schimbate dar puse de forma deocamdata. Functioneaza dar nu sunt prinse. Sunt prea mari.

                        16092010004.jpg 16092010005.jpg
                        IMG_1176.jpg

                        Maneta de la schimbator urmeaza sa o schimb cu una de la un e220.
                        Last edited by AndreiM; 09-17-2010, 10:19 AM.

                        Comment


                        • #13
                          foarte frumoasa masina :d , buna ideea cu imitatia de carbon, chiar arata bine. cat despre povestea cu roata...pe viitor trebuie sa fim mult mai atenti.

                          Comment


                          • #14
                            da, si mie imi place. Maneta aia de la schimbator sta ca un caca in ploaie acolo dar mai am rabdare. Gasisem una faina, de aia cu buton, bine era fals butonul. Daca nu era asa scumpa as fi luat-o pentru vreo 2-3 luni. Era vreo 230 de lei si era din plastic.
                            M-as baga la niste triple noi, ca farurile pentru ea nu-mi plac deloc. Instalatie de xenon am una.. dar nu stiu daca sa o montez sau nu.

                            Comment


                            • #15
                              da..ma tenteaza si pe mine folia aia pt consola, iar maneta clar trebuie schimbata :d,
                              la al meu imi trebuie neaparat farul stanga ca nu bate deloc, se vede si in poze ca e negru, s-a exfoliat chestia aia reflectorizanta.
                              vazuzem aseara ceva frumos , un set de faruri dar scump..200 euro

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF