Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

5 probleme w211 enervante cine ma poate ajuta

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 5 probleme w211 enervante cine ma poate ajuta

    este vb de un 270 cdi w211 fab 2002 avantgarde
    1-are o vibratie la viteza mica,20km/h,cand intra in frana de motor vibreaza ca toti draci mai ales ca incep sa se amplifice prin acele table de protectie din jurul cardanului , pe elevator nu iti dai seama de unde vine parca se aude ceva la iesirea din cutie la cuplajul cu cardanul ,joc are foarte foarte putin si dupa mine dc ar fi de acolo ar trebui sa vibreze incontinuu dar ea face numai la retrogadarea treptelor 2 spre 1 si ar mai fi problema ca uneori cind acelerezi si esti in vreun viraj sau vreun drum denivelat cutia ramine blocata in treapta a2a si dc o opresc scot cheia inchid si deschid isi revine,uleiul si filtrul au fost schimbate tocmai din cauzele astea dar tot asa face
    2- tot apare in bord mesajul cu cu malfunction electrical swich etc,dupa un anumit timp dispare ,precizez ca mai prin primavara din cauza ca acest mesaj a aparut cu rosu pe bord s-a schimbat releul de incarcare cu altul nou dar echivalent bosch pt ca original numai fabrica bosch(este vb de alternatorul de 200a),diodele au fost verificate in parte la fel si infasurarea statorului si rotorului
    chiar si cind apare mesajul s-a verificat cit incarca si valoarea fiind in jurul valorii de 14v mai precis 13,88 iar la bateria mica este in permanenta 12,5v si ca functioneza motorul si ca nu
    3- numai se deschide portbagajul decat cu cheia si luminile de pozitie de la stopul pe stg numai functioneaza si nici cele dupa marsarier becurile sint bune verificate,iar becurile de la nr si cele din portbagaj stau galbene aprinse ca si cum nu ar avea masa suficienta
    4 -pedala de frana cam tare ,parca nici nu are servofrina
    5 - lumini cam chioare in sensul ca dipersia lumini xenon pe sosea parca se pierde ii lipseste ceva

  • #2
    Intra si pe SBC si vezi ce da.
    De vibratii nu poti scapa cu una cu doua. Trebuiesc multe lucruri controlate.
    Cu celelalte probleme electrice se pare ca ai probleme SAM.

    Comment


    • #3
      Buna seara, la problema nr 1, ca sa poti scapa de vibratii trebuie sa schimbi:radiatorul de racire al motorului, torque converter,blocul hidraulic(valve body),setul de garnituri si pachetele de discuri din cutie,daca vei schimba aceste piese vei scapa de vibratii si nu vei mai avea probleme cu, cutia de viteze.
      Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
      TEL 0722623721.

      Comment


      • #4
        Si daca le schimba si tot asa face?
        Parerea mea este ca buba este in alta parte. De regula un lucru banal, dar costisitor.
        Originally posted by automaticul View Post
        Buna seara, la problema nr 1, ca sa poti scapa de vibratii trebuie sa schimbi:radiatorul de racire al motorului, torque converter,blocul hidraulic(valve body),setul de garnituri si pachetele de discuri din cutie,daca vei schimba aceste piese vei scapa de vibratii si nu vei mai avea probleme cu, cutia de viteze.
        Last edited by Mercedes-cdi; 08-10-2010, 20:31 PM.

        Comment


        • #5
          Buna seara, ai impresia ca dau sfaturi din burta ?ai ideea cati se chinuie cu astfel de vibratii si nu inteleg ca antigelul odata intrat in cutie nu il mai poti scoate decat daca schimbi acele piese .
          Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
          TEL 0722623721.

          Comment


          • #6
            Pentru Automatic.

            Acele remedieri-schimbari ce trebue facute la cutie cat costa si cine sau unde se pot face?

            Comment


            • #7
              Originally posted by eceeacepare View Post
              Acele remedieri-schimbari ce trebue facute la cutie cat costa si cine sau unde se pot face?
              Buna seara, iti pot spune cat costa unde lucrez eu , manopera este undeva la 3000-3500ron , iar piesele 10000-15000ron,garantie 2 ani fara limita de km.
              Cine si unde se poate face acea reparatie , nu pot sa spun pentru ca majoritatea repara dupa ureche .
              Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
              TEL 0722623721.

              Comment


              • #8
                Toata stima pentru automatic

                Toata stima pentru Automatic dar asemenea preturi nu ne lasa decat sa alegem o cutie sh.

                Comment


                • #9
                  ATENTIE SI CU CELE SH nici nu banuitii ce se afla in interiorul unei cutii,
                  Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                  TEL 0722623721.

                  Comment


                  • #10
                    Daca este vorba de antigel cea ce spune automaticul la tester apare DTC specific.
                    Si daca se confirma ca exista antigel in cutie/ remediu este inlocuirea racitorului de ulei, o spalare a cutiei cu ulei ATF2 vreo15L.

                    pret: maxim 300RON numai uleiul + racitorul de ulei.

                    Exista si un filmulet aici pe forum cum se procedeaza in situatia asta cu cele 2 mari bidoane.
                    Dar parerea mea ar fi ca vibratiile provin de undeva din exteriorul cutiei.
                    Originally posted by eceeacepare View Post
                    Toata stima pentru Automatic dar asemenea preturi nu ne lasa decat sa alegem o cutie sh.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Mercedes-cdi View Post
                      Daca este vorba de antigel cea ce spune automaticul la tester apare DTC specific.
                      Si daca se confirma ca exista antigel in cutie/ remediu este inlocuirea racitorului de ulei, o spalare a cutiei cu ulei ATF2 vreo15L.

                      pret: maxim 300RON numai uleiul + racitorul de ulei.

                      Exista si un filmulet aici pe forum cum se procedeaza in situatia asta cu cele 2 mari bidoane.
                      Dar parerea mea ar fi ca vibratiile provin de undeva din exteriorul cutiei.
                      multumesc pt raspunsuri
                      dar........
                      ce inseamna SAM si cu se se maninca
                      in ceea c priveste raspunsul lui automaticul ,este la fel cu cel de la service mercedes,ce ma nedumrit si nu i-am crezut pt i-am privit cum au facut verificarea(cam superficiala as zice,pt ca cel de la receptie batea campi ca or sa ia mostra de ulei si or sa o dea la laborator ),au dat baia de ulei jos au analizat un pic depunerea din ea si au zis aceeas raspuns,mi-au facut un deviz undeva pe la vreo 2500 e.
                      acelas lucru l-am facut si eu
                      am dat baia jos si am analizat si am gasit intr-adevar o depunere dar care inclin sa cred ca nu era de apa sau antigel ,radiatorul dat jos scufundat intr-un recipient cu apa sa bagat aer in rezervorul de racire al cutiei,dar nu a iesit nici o bula,deci pe unde dracu sa infiltrat dc ala ar fi singurul loc,dar repet vibratia nu se simte la turati mari ci numai la acele retrogadari ,cutia nu smuceste nu patineaza,treptele se schimba bine (zic eu) si vine (asa se simte) din spate spre fata
                      oricum nu ma asteptam de la o astfel de marca sa apara o gramada de probleme ,pacat de frumsetea ei dar ............

                      Comment


                      • #12
                        Buna seara, ma bucur ca sunteti incapatinati , si nu vreti sa intelegeti si alte pareri , ca voi sunt multi cei care se chinuie si arunca bani dublu fata de cat ar trebui,in orice caz, spor la cautat de unde vine vibratia.
                        Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                        TEL 0722623721.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by automaticul View Post
                          Buna seara, ma bucur ca sunteti incapatinati , si nu vreti sa intelegeti si alte pareri , ca voi sunt multi cei care se chinuie si arunca bani dublu fata de cat ar trebui,in orice caz, spor la cautat de unde vine vibratia.
                          salutare
                          atunci descrie tu cauzele vibratiei din cutie, ce le provoaca?convertizorul?discurile de ambreiaj?etc
                          pt ca raspunsul tau este unul generic si schimbi jumatate de cutie poate pt un singur defect,numai zic de pret ca ajunge la aproape 40%din valoarea masini
                          trebuie sa existe rezolvari mai ieftine(nu cutie sh) ca doar nu gasim bani in pom

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by lagdryan v6 View Post
                            salutare
                            atunci descrie tu cauzele vibratiei din cutie, ce le provoaca?convertizorul?discurile de ambreiaj?etc
                            pt ca raspunsul tau este unul generic si schimbi jumatate de cutie poate pt un singur defect,numai zic de pret ca ajunge la aproape 40%din valoarea masini
                            trebuie sa existe rezolvari mai ieftine(nu cutie sh) ca doar nu gasim bani in pom
                            Pt a te convinge singur, pune testerul si vei gasi erori nenumarate la senzorii de turatie din cutie, care impreuna cu simptomul intrarii in avarie la denivelari inseamna 100% Electrical Plate - de schimbat, adica partea electrica din blocul de valve.

                            Electrical Plate se strica, de obicei la modelul tau din 2 cauze:
                            1 - conectorul electric de la cutia de viteze, pe unde a fugit uleiul si cutia s-a supraincalzit(apropo, daca nu ai upgradat conectorul, vei regasi parte din ulei in mufa calculatorului ETC!).
                            2 - antigel combinat cu ulei, ce a dus din nou la supraincalzire si nu numai.


                            Daca nu aveai vibratia (care poate insemna orice mod prin care raman cuplate 2 viteze odata!), atunci scapai doar cu schimbarea conectorului si a partii electrice.

                            Nu ne-ai spus ce ai gasit in baia de ulei!
                            Last edited by cl600; 08-12-2010, 13:14 PM.
                            http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                            www.mbretrofit.ro

                            Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by cl600 View Post
                              Pt a te convinge singur, pune testerul si vei gasi erori nenumarate la senzorii de turatie din cutie, care impreuna cu simptomul intrarii in avarie la denivelari inseamna 100% Electrical Plate - de schimbat, adica partea electrica din blocul de valve.

                              Electrical Plate se strica, de obicei la modelul tau din 2 cauze:
                              1 - conectorul electric de la cutia de viteze, pe unde a fugit uleiul si cutia s-a supraincalzit(apropo, daca nu ai upgradat conectorul, vei regasi parte din ulei in mufa calculatorului ETC!).
                              2 - antigel combinat cu ulei, ce a dus din nou la supraincalzire si nu numai.


                              Daca nu aveai vibratia (care poate insemna orice mod prin care raman cuplate 2 viteze odata!), atunci scapai doar cu schimbarea conectorului si a partii electrice.

                              Nu ne-ai spus ce ai gasit in baia de ulei!
                              deci inca o dat iti descriu vibratia
                              fenomenul se intimpla la viteza mica ,ca sa fie mai usor de inteles ,sa zicem ca ma depasez printre blocuri,
                              schimba a-2a
                              sa zicem vieza ajunge la 30 kmh
                              iau piciorul din aceleratie
                              retrogradeaza si simte cum se schimba viteza
                              adica a-1-a
                              in momentul asta apare vibratia si simte ca si cu ar veni din spate spre fata
                              ca si cum ar vibra diferentialul si s-ar transmite prin cardan
                              deci dupa mine nu vad cum ar ramine o cutie in 2 viteze de odata si sa mai simta si frana de motor
                              in baia de ulei am gasit o depunere de ulei de culoare sa zicem mai gri fata de ceea a uleiului,dar sa nu se inteleaga ca ar fi vreo depunere masiva,
                              adica ceva care se lua cu degetul instantaneu
                              o parte de ulei l-am lasat intr-o sticla de plastic sa vad dc se decanteaza ceva 2 zile si nimic a ramas tot ''negru''
                              nu vreau sa contrazic pe nimeni ca nu ar avea ceva cutia pt ca ma depaseste (deocamndata) dar pana la urma chit ca o fac praf si o demontez in mortii ei si mortilor de specialsti care au facut-o cu piese mecanice si electronice de cacao, dar macar sa stiu sigur ca este de acolo
                              oricum acum am apa in motor tocmai ca sa numai existe problema ca s-ar amesteca antigelul cu uleiul
                              totusi nu inteleg ceva, de ce antigelul in cantitate mica ar face sa se supraincalzeasca cutia ,in fond este tot un lichid
                              dupa mine supraincalzirea ar trebui sa apara din alte motive mai degraba de ineficienta raciri ,adica acelui rezervor care sta in radiator si nu este capabil sa faca transferul de temperatura era mai simplu sa faca un radiator separat de ulei racit de aer
                              cred totusi ca problemele apar din alte parti si schimbatul componentelor care se strica de fapt prelungesc agonia pina cedeaza din nou si o iei de la capat
                              si cum se upgradeaza mufa aia ce trebuie sa-i faci?
                              nu am star la dispozitie,are cineva dar am impresia ca nu prea stie sa interpreteze aceste defectiuni
                              astept in continuare sfaturi pertinente si cit mai detaliate sa inteleaga si creierul meu (si al altora ca mine) ceva
                              va multumesc

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF