Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Model bec pentru A-classe{xenon/faza scurta}

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Model bec pentru A-classe{xenon/faza scurta}

    Am un A140,din 98, achizitionat de curand si vreau sa-mi pun un kit xenon pe faza scurta.pt posesori,ce model de bec e pe faza scurta?Din cate m-am interesat eu e H7?Asa sa fie?
    Va multumesc mult!
    Last edited by mircea600sel; 07-31-2010, 18:04 PM.

  • #2
    Salutare.

    Check this out ! Click pe becul pe care doresti sa il schimbi, selectezi masina si gata !!!

    Sexy, inteligent, amuzant....Dar destul despre mine!

    Comment


    • #3
      Eu stiu ca e h7 daca este modelul w168...
      Last edited by mircea600sel; 10-29-2010, 23:35 PM.

      Comment


      • #4
        Uite o lista cu toate modelurile de becuri pentru Mercedes.
        Attached Files

        sigpic

        "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

        Comment


        • #5
          Salut
          Ai montat Xenon pana la urma? A meritat? Ar fi mai ok decat un Philips Vision Plus. Am si eu un A160 cu becurile cam slabe ... cred ca-s f vechi si voiam sa stiu ce sa aleg.

          Multam

          Comment


          • #6
            H7 are w168.
            In privinta vizibilitatii cu faza scurta pe drum umed e cam nasol, nu prea se vede, uneori am impresia ca nici nu sunt aprinse farurile' mai ales in intervalul orar in care apune soarele, ori prin oras, si culmea nu am sticla matuita.
            Xenonul e mult mai bun, dar eu nui agreez pe cei cu xenoane fara lupa, ma omoara in trafic.
            Chiar daca ar fi farurile reglate sa bata mai in jos, nui vei avea vizibilitate la distanta medie, ceea ce noaptea e cam rau pe drum cu gropi.
            As prefera niste Philips-uri in locul xenoanelor fara lupa.
            Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
            https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

            Comment


            • #7
              Are cineva idee daca se merita sa fac o investitie sa schimb farurile mele cu cele cu lupa sa pun si kit xenon ! A 140 `98

              Comment


              • #8
                Originally posted by flavyus1987 View Post
                H7 are w168.
                In privinta vizibilitatii cu faza scurta pe drum umed e cam nasol, nu prea se vede, uneori am impresia ca nici nu sunt aprinse farurile' mai ales in intervalul orar in care apune soarele, ori prin oras, si culmea nu am sticla matuita.
                Xenonul e mult mai bun, dar eu nui agreez pe cei cu xenoane fara lupa, ma omoara in trafic.
                Chiar daca ar fi farurile reglate sa bata mai in jos, nui vei avea vizibilitate la distanta medie, ceea ce noaptea e cam rau pe drum cu gropi.
                As prefera niste Philips-uri in locul xenoanelor fara lupa.
                Esti sigur ca nu conduci masina mea?
                Lasand gluma, inseamna ca e generalizata aceasta problema. Eu ma mai ajut de proiectarele de ceata, dar, nu e cine stie ce.
                Bun. Ce solutii exista?
                Chiar imi place masinuta asta!

                Comment


                • #9
                  Buna seara.
                  Am vazut la mine in oras un A classe cu proiectoare si in bara. Stiu ca suna aiurea cu proiectoare in far si in bara dar ,,matura'' bine drumul cu ele .Si a mea e batranica ,i-am pus Philips si nu-s multumit. Ma impinge gandul la inca un rand de proiectoare.
                  Drumuri bune.

                  Comment


                  • #10
                    Am si eu unul Philips pe dreapta, e diferenta mare fata de unul Osram, dar tot nu sunt multumit.Philips e enorm de scup.
                    Am avut si albastru pe stanga(l-am capatat de la un prieten care si-a facut mila de mine ca mergeam ca orbetele), era egal cu zero, nu vedeam nimic cu el.
                    Tot de proiectoare ma ajut si eu uneori.

                    Oare se gasesc H7 cu sticla galbena?Banuiesc ca ar fi mai bune decat cele clasice.
                    Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                    https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by razvantoma View Post
                      Am un A140,din 98, achizitionat de curand si vreau sa-mi pun un kit xenon pe faza scurta.pt posesori,ce model de bec e pe faza scurta?Din cate m-am interesat eu e H7?Asa sa fie?
                      Va multumesc mult!
                      La farurile care le ai cu xenoane o sa vezi mult mai bine, si datorita incintei de faza scurta mica si a sticlei cu striatii nu-i orbesti nici pe cei care vin din fata . . . eu am ales alta metoda totusi . . .


                      Se si vede diferenta dintre lupa si xenonul simplu.
                      Metode mai sunt, se gasesc kituri de lupe bixenon care se ataseaza in soclul becului, dar sunt de o calitate mai inferioara, totusi fata de halogen sunt mai bune.
                      Attached Files

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by pantera_roz99 View Post
                        La farurile care le ai cu xenoane o sa vezi mult mai bine, si datorita incintei de faza scurta mica si a sticlei cu striatii nu-i orbesti nici pe cei care vin din fata . . . eu am ales alta metoda totusi . . .
                        Mai este ceva... ti-ai polisat farurile....
                        Oricum, ce costuri implica?
                        Chiar imi place masinuta asta!

                        Comment


                        • #13
                          Nu le-am polisat, sunt faruri de la modelul cu facelift, le-am cumparat cu 200 lei amandoua, avand urechea de prindere de langa radiator rupta, fiecare, fiind simplu de reparat . . . lupele 150 lei(de la faruri deteriorate), Hella parca . . . se gasesc pe Volvo, MBZ si inca ceva modele, deci sunt de calitate, un set de becuri D2S chinezarii (pentru teste, dar merg foarte bine) si ceva timp liber de care nu prea dispun.
                          Merg cu ele din toamna, si sunt foarte multumit, lumina este uniform dispersata, ceea ce la xenonul H7 nu era, plus nu ii orbesc pe altii.
                          Cel mai fai lucru e ca acum am pe lupa si faza scurta si faza lunga, fiind in exterior, iar in interior a ramas ceata si desigur faza lunga originala, pe modelul acesta de far fiind in interior bec H4, si asa am 2 faze lungi, ceea ce nu e de loc de neglijat

                          Comment


                          • #14
                            Este o idee excelenta, felicitari!
                            Dar...
                            Eu intrebari... Cum ai bagat lupa inauntru farului? Geamul de la far nu se poate desface... prin soclul becului nu intra, deci?
                            Apoi, cum ai fixat-o acolo? Ca nu ar trebui sa se potriveasca pe soclul becului...
                            Ai murdarit/alterat oglinda?
                            Te rog da mai multe amanunte, deoarece pare cea mai buna varianta.
                            Multumesc.

                            PS Jasu, eu am proiectoarele in faruri...si eu am vazut modele cu ele in bara, poate aduc un plus... desi nu cred, ca lumineaza mult prea aproape.
                            Last edited by adip1962; 02-28-2013, 18:34 PM.
                            Chiar imi place masinuta asta!

                            Comment


                            • #15
                              Pai . . . sticla iese reletiv usor, cu un feon de 2KW, apoi un mare gauroi dupa masurari atente, caci lupa introdua iese cu mult inafara, in spate fiind nevoit sa fac o gaura inclusiv in carcasa farului, facand astfel un capac in spate. Tipul de lupe folosite de mine au intrat mai mult decat la limita in far, mai ales ca ai si iesit din far(in partea din spate, unde este becul) dar sta bine. Din cauza ca este totul foare inghesuit, am avut si vervi pe masura, nu de putine ori imi venea sa arunc totul . . .
                              Lupa apoi am prins-o cu silicon universal rosu, elastic, pentru a o putea prinde temporar, pentru reglaje, pentru centrat si apoi lipita final cu mult mult silicon pentru sobe si seminee(negru), rezista la temperaturi inalte, e pe baza de apa, se usuca beton si poate fi prelucrat mecanic. Cel mai greu de realizat a fost oramentul ce vine pe lupa, nu stiam din ce sa il fac, apoi de la niste faruri de alta masina am reusit sa potrivesc "oala" de la faza lunga si apoi totul a fost simplu. Dupa toate astea, am izolat ceata si partea de la semnalizare si am vopsit totul cu negru mat la tub rezistent la tempereturi inalte.
                              PS: se gasesc o gramada de tutoriale pe youtube . . . hedlight projector retrofit, ceva de genul, eu de acolo m-am inspirat.
                              Attached Files
                              Last edited by pantera_roz99; 02-28-2013, 19:13 PM.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF