Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme suspensie hidraulica

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme suspensie hidraulica

    Am pus si niste poze cu el.
    Attached Files
    Last edited by sl300; 02-29-2008, 12:06 PM.
    MERCEDES-BENZ SL300
    MERCEDES-BENZ B180 CDI
    MERCEDES-BENZ SPRINTER 313 CDI
    DACIA 500 LASTUN (SEEN ON TV)
    DUCATI 600 SS
    YAMAHA XT350

  • #2
    Cred ca saptamana asta l-am vazut prin oras, mai bine zis in sensul giratoriu de la Clinicile Noi, cu numere de Germania.
    .. ________ ..
    o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
    (Oo\==/oO)
    ..U...............U.
    Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
    http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

    Comment


    • #3
      Aia e.O scot mai rarut dar o sa ma vezi...
      MERCEDES-BENZ SL300
      MERCEDES-BENZ B180 CDI
      MERCEDES-BENZ SPRINTER 313 CDI
      DACIA 500 LASTUN (SEEN ON TV)
      DUCATI 600 SS
      YAMAHA XT350

      Comment


      • #4
        frumoasa mashina, dar nu ai mai zis nimic de suspensie

        Comment


        • #5
          Tare utilaju' Am vazut si eu masina prin oras
          W203 C180K Wetterauer Stage 1|K&N Intake|MAE Rims|H&R Spacers|CL Smoked Taillights|Llumar|Stein Springs
          E93 335i COBB V3|BBS Rims|H&R Spacers|HiFlo Gas Pump|Catless X Pipes|NGK Iridium|BMS Dual cone intake|V-max On|Performance Grills
          YFZ 450 5V|DOHC|HMF Stage 4 DynoJet|HMF Race Spec Exhaust|K&N Intake|ProTaper HandleBar|ÀDX Nerfbars|White Brothers Spacers|NGK Iridium IX Spark|Smoked Headlamps|DID Chain|ZipTie Mod
          GRAND CHEROKEE 4.0 Ironman

          Asphalt F*ck*r

          Comment


          • #6
            Bun.. pana la urma ce probleme ai ?

            Comment


            • #7
              Deci.in mod normal ,dupa ce opresc motorul se lasa jos, atat de jos incat nu mai pot vira.Fiind oprit logic ca nu tre' sa virez dar,cateodata ,f des,cand o pornesc ,nu se mai ridica.Deci ma vad in situatia de a nu putea merge cu ea.Un alt comportament ciudat:se ridica pana la ceruri incat am 20 cm intre roata si aripa.Butoanele din interior care controleaza suspensia le am degeaba iar unul sta aprins.Tot ce am reusit sa fac este sa o faca sa nu se mai ridice asa mult,asta umbland la reglajele repartitorului.Oricum e o ghiolbanie ce am facut.Ceva sugestii?Macar unu' sa-mi faca diagnoza exista?
              MERCEDES-BENZ SL300
              MERCEDES-BENZ B180 CDI
              MERCEDES-BENZ SPRINTER 313 CDI
              DACIA 500 LASTUN (SEEN ON TV)
              DUCATI 600 SS
              YAMAHA XT350

              Comment


              • #8
                Pentru diagnoza in Timisoara suna la Tel. 0722243199, Marius.
                Attached Files
                .. ________ ..
                o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
                (Oo\==/oO)
                ..U...............U.
                Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
                http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

                Comment


                • #9
                  L-am sunat.Merci mult.Poate iasa ceva.Lucreaza omu'.
                  MERCEDES-BENZ SL300
                  MERCEDES-BENZ B180 CDI
                  MERCEDES-BENZ SPRINTER 313 CDI
                  DACIA 500 LASTUN (SEEN ON TV)
                  DUCATI 600 SS
                  YAMAHA XT350

                  Comment


                  • #10
                    Poate si zice ce avea dupaia, sa shtim si noi. La hidraulice is cam tufa, ash avea ce invatza...

                    Comment


                    • #11
                      Cu siguranta am sa postez tot ce stiu despre asta.Sistemul functioneaza dupa cum urmeazaompa hidraulica(foloseste un ulei special care se poate achizitiona doar de la reprez Mercedes,nu are numeni patent pt el),un repartitor care imparte circuitul principal in 4,pt fiecare telescop.Pe repartitor se afla si comanda de ridicare/coborare,atat cea data de computer cat si cea data de sofer.Pt fiecare roata exista o sfera care se incarca cu ulei si mentine presiunea din telescoape.fiecare telescop are un senzor care-i citeste presiunea sau inaltimea(cred ca presiunea).Pt rotile din fata exista un singur cantar plasat pe bara stabilizatoare iar pt cele din spate exista cate un cantar pt fiecare dar care intra in functie doar cand masina e prea jos.Cele din spate citesc de fapt inclinatia bratelor.Cantarul din fata functioneaza ca o parghie si culiseaza pe bara stabilizatoare.El actioneaza direct,mecanic comanda de ridicare,coborare aflata pe repartitor.Cititoarele din spate trimit semnal computerului si acesta din urma da comanda repartitorului.

                      In final ,sa ma fac inteles,la mine nimic din ce v-am spus nu functioneaza cu trebuie ci total fara logica.Ori nu urca masina,ori se urca la ceruri.Stiu cu siguranta insa ca indiferent de garda pe care o are,la 80km/h tre' sa se coboare,ceea ce la mine nu se-ntampla.
                      MERCEDES-BENZ SL300
                      MERCEDES-BENZ B180 CDI
                      MERCEDES-BENZ SPRINTER 313 CDI
                      DACIA 500 LASTUN (SEEN ON TV)
                      DUCATI 600 SS
                      YAMAHA XT350

                      Comment


                      • #12
                        Poate e cineva curios.... .Am facut-o si pe asta.Am desfacut megarepartitorul de la suspensia hidramata.In pozele atasate se vede exact cum arata.Lipsesc de pe el conductele care pleaca la comada telescopaelor din spate, alimentarea de la pompa, presiunea pt repartitorul din spate,si retururile care,logic au ramas pe masina.E mai complicat ca ,de ex un carburator de dacia sau ceva comparativ.Valvele sunt comandate de soi solenoizi si se afla intr-un corp separat. De acest corp este prins repartitorul principal care trimite presiune la repartitoarele fata si spate.Camera valvelor,repartitorul principal si repartitorul din fata sunt asamblate impreuna si comunica prin orificii si conducte dupa cum se vede in poza.Toate impreuna sunt prinse de lonjeronul dreapta fata.Repartitorul din spate este asezat in spate ,tot pe partea dreapta,deasupra bratului.
                        Ca problema constatata as putea spune ca am gasit doua conducte USCATE,deci cu siguranta nu-si faceau treaba.Am curatat tot ce s-a putut.Am gasit in repartitor ulei de culoare galbuie ,semn ca facuse reactie cu ceva..Poate e un motiv sa se fi blocat vreo valva.Din pacate nu am siguranta ca am rezolvat ceva deoarece nu l-am putut desface in intregime doar daca l-as fi distrus.95 % l-am curatat.Nu am gasit nimic cu semne evidente de uzura.O mare problema care am gasit-o e faptul ca tevile de la comada din fata erau inversate si vreau sa multumesc inca o data pentru schemele oferite(datorita lor mi-am dat seama)Totul e ca nou.Ramane sa-l pun pe masina sa vad ce se-ntampla.
                        Attached Files
                        Last edited by sl300; 03-19-2008, 22:31 PM.
                        MERCEDES-BENZ SL300
                        MERCEDES-BENZ B180 CDI
                        MERCEDES-BENZ SPRINTER 313 CDI
                        DACIA 500 LASTUN (SEEN ON TV)
                        DUCATI 600 SS
                        YAMAHA XT350

                        Comment


                        • #13
                          Ar fi minunat daca ai reusi s-o scoti la liman.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by sl300 View Post
                            Poate e cineva curios.... .Am facut-o si pe asta.Am desfacut megarepartitorul de la suspensia hidramata.In pozele atasate se vede exact cum arata.Lipsesc de pe el conductele care pleaca la comada telescopaelor din spate, alimentarea de la pompa, presiunea pt repartitorul din spate,si retururile care,logic au ramas pe masina.E mai complicat ca ,de ex un carburator de dacia sau ceva comparativ.Valvele sunt comandate de soi solenoizi si se afla intr-un corp separat. De acest corp este prins repartitorul principal care trimite presiune la repartitoarele fata si spate.Camera valvelor,repartitorul principal si repartitorul din fata sunt asamblate impreuna si comunica prin orificii si conducte dupa cum se vede in poza.Toate impreuna sunt prinse de lonjeronul dreapta fata.Repartitorul din spate este asezat in spate ,tot pe partea dreapta,deasupra bratului.
                            Ca problema constatata as putea spune ca am gasit doua conducte USCATE,deci cu siguranta nu-si faceau treaba.Am curatat tot ce s-a putut.Am gasit in repartitor ulei de culoare galbuie ,semn ca facuse reactie cu ceva..Poate e un motiv sa se fi blocat vreo valva.Din pacate nu am siguranta ca am rezolvat ceva deoarece nu l-am putut desface in intregime doar daca l-as fi distrus.95 % l-am curatat.Nu am gasit nimic cu semne evidente de uzura.O mare problema care am gasit-o e faptul ca tevile de la comada din fata erau inversate si vreau sa multumesc inca o data pentru schemele oferite(datorita lor mi-am dat seama)Totul e ca nou.Ramane sa-l pun pe masina sa vad ce se-ntampla.
                            Omule !...imi place asa de mult ce spui incat as vrea sa vin sa te ajut ,ba mai mult ...sant deja tinut in priza de ce o sa iasa pana la urma . este recomandat sa respecti schema data si daca nu esti lamurit ...sa intrebi pina ti se clarifica intreg circuitul.Ce ai tu acolo este hidraulica pura si nu face nici o miscare pana nu te documentezi . foarte putini au ocazia unica de a restaura o asemenea capodopera de arta si e recomandat sa nu te grabesti.
                            tine legatura cu noi si sa stii ca toata trupa de Old taymeri sant alaturi de tine.
                            Vorba mea:
                            frunza verde de naut,
                            frate nu te da batut,
                            noi santem toti langa tine,
                            si la rau ..da si la bine.
                            din volumul
                            Poezia tehnicii -vol 7
                            steen
                            Last edited by Semtexx; 03-20-2008, 21:53 PM.

                            Comment


                            • #15
                              Ca ai adus vorba de culoarea uleiului, la modelele vechi se folosea ulei LHM. Verifica sa nu cumva sa fie necesar la suspensia ta uleiul hidraulic galben. Nu cunosc problema in amanunt, dar e singura idiotzenie care mi-a trecut prin cap.

                              Danny, vezi daca wisu ala ratat da tipul de ulei care se intrebuintzeaza la hidraulica totala la R129.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF