Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Regenerare filtru particule cu Star Diagnosis

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Regenerare filtru particule cu Star Diagnosis

    Salutare,

    Mi-a aparut un bec galben in bord si cand am pus tester-ul pe masina mi-a zis ca filtrul de particule are o concentratie mare de cenusa (ASH CONTENT TOO HIGH). Din ce am vazut normal ar trebui sa fie sub 80 dar tester-ul spune ca e la 200. Oare la o valoare asa de mare o regenerare a filtrului de particule din tester ar functiona? Sau este o concentratie prea mare si filtrul va trebui inlocuit?

    M-am uitat si la regenerarea initiata din tester dar am vazut ca cerea o parola. Stie cineva ce e cu parola asta pe Star Diagnosis. Credeam ca Star Diagnosis este tester-ul oficial folosit pt Mercedes si nu are nevoie de nici o parola pt asa ceva.

    Daca ar fi sa ma duc intr-o reprezentanta stie cineva cat ar costa o regenerare a filtrului de particule?

    Multumesc

  • #2
    Imi dau cu parerea... nu cred ca merge sa il regenerezi! Daca il schimbi, il cumpar eu pe acesta defect!
    Last edited by Luxian; 06-16-2010, 13:28 PM.

    Comment


    • #3
      Regenerarea filtrului de particule la masinile cu Euro 4 se face automat(singura), am atasat un document pe care il am de la o reprezentanta Mercedes.
      Attached Files
      W124 260E 4Matic automat '88 - fosta (2002-2011)
      W211 E280 cdi automat '06

      Comment


      • #4
        Parola aceea nu prea are oricine acces la ea. Poate vom avea si noi in urmatorii 20-30 ani.

        Regenerarea se poate face si cu testerul la 2000 de ture timp de 20 de minute daca nu ma insel/ english laguage.
        Nui nevoie sa turam de nebuni motorul la 4000 de ture in limba ronana fiindca asta ar insemna o uzura prematura.

        Daca vrei sa nu mai ai nevoie de curatat filtrul de particule pe viata, ei bine se poate face si fara STAR sau alt tester la indemina publicului.
        Doar din setari, fara a functiona motorul si fara contact pus.
        Traiasca broscarii!!!!!!!!!!
        Originally posted by bogdan_m View Post
        Salutare,

        Mi-a aparut un bec galben in bord si cand am pus tester-ul pe masina mi-a zis ca filtrul de particule are o concentratie mare de cenusa (ASH CONTENT TOO HIGH). Din ce am vazut normal ar trebui sa fie sub 80 dar tester-ul spune ca e la 200. Oare la o valoare asa de mare o regenerare a filtrului de particule din tester ar functiona? Sau este o concentratie prea mare si filtrul va trebui inlocuit?

        M-am uitat si la regenerarea initiata din tester dar am vazut ca cerea o parola. Stie cineva ce e cu parola asta pe Star Diagnosis. Credeam ca Star Diagnosis este tester-ul oficial folosit pt Mercedes si nu are nevoie de nici o parola pt asa ceva.

        Daca ar fi sa ma duc intr-o reprezentanta stie cineva cat ar costa o regenerare a filtrului de particule?

        Multumesc

        Comment


        • #5
          Apropo/ pentru posesorii de STAR: poate cineva sa ma ajute sa citeasca un coding la un w210 E200-E220 CDI tarnsmisie Automata din 98-99? motor 4 cylindrii (daca deja va trecut prin mina la tester vreo masina de aceasta/ eu am formatat calculatorul si nu mai am)
          Va multumesc anticipat.
          Last edited by Mercedes-cdi; 06-16-2010, 22:21 PM.

          Comment


          • #6
            Mi-a spus cineva ca la o concentratie prea mare de cenusa in filtru, o regenerare nu prea mai are sens, inlocuirea filtrului ar fi solutia. Ai idee de asa ceva?

            Cum adica sa faci acele setari de care zici cu motorul oprit? Te referi cumva la dezactivarea filtrului de particule sau ceva de genul asta?

            Ciudat este ca am schimbat filtrul de particule anul trecut si am facut putini km de atunci.

            Originally posted by Mercedes-cdi View Post
            Parola aceea nu prea are oricine acces la ea. Poate vom avea si noi in urmatorii 20-30 ani.

            Regenerarea se poate face si cu testerul la 2000 de ture timp de 20 de minute daca nu ma insel/ english laguage.
            Nui nevoie sa turam de nebuni motorul la 4000 de ture in limba ronana fiindca asta ar insemna o uzura prematura.

            Daca vrei sa nu mai ai nevoie de curatat filtrul de particule pe viata, ei bine se poate face si fara STAR sau alt tester la indemina publicului.
            Doar din setari, fara a functiona motorul si fara contact pus.
            Traiasca broscarii!!!!!!!!!!

            Comment


            • #7
              Exact, dezactivare. Si nu mai sint batai de cap si nici cheltuieli cu alte filtre pe viitor.
              Originally posted by bogdan_m View Post
              Mi-a spus cineva ca la o concentratie prea mare de cenusa in filtru, o regenerare nu prea mai are sens, inlocuirea filtrului ar fi solutia. Ai idee de asa ceva?

              Cum adica sa faci acele setari de care zici cu motorul oprit? Te referi cumva la dezactivarea filtrului de particule sau ceva de genul asta?

              Ciudat este ca am schimbat filtrul de particule anul trecut si am facut putini km de atunci.

              Comment


              • #8
                Am intrebat eu la reprezentanta si o regenerare a filtrului de particule costa in jur de 300 roni.

                Comment


                • #9
                  Dpf

                  Filtrul de particule se spala, dupa demontare, cu apa sub presiune.
                  Unii folosesc si ceva detergenti, altii acuza asta, insa apa ramane de baza!
                  http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                  www.mbretrofit.ro

                  Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                  Comment


                  • #10
                    numai catalizatoarele pot fi spalate cu succes si daca vrei sa scapi de f de part tr sa il dai jos de pe masina sa pui o teava in locul lui si sa iti resoftezi calc de motor
                    dar cel mai bine ar fi sa il schimbi si impreuna cu el si senzorii lui :filtrul de particule sa infundat din cauza uleiului de proasta calitate (importat din turcia) la noi in tara nu prea gasesti ulei ne-reciclat nici la reprezentante asta e viata

                    Comment


                    • #11
                      Aceeasi problema am avut-o eu la 530. Intrase in safe mode si nu se mai tura mai mult de 2 sau 3 mii de turatii.nu mai retin exact. filtru dat jos, tinut o zi in diluant , dus la spalatorie si bagat jetul puternic din ambele parti. pus pe masina, mers putin cu ea tot in acealsi regim, si dintr-o data gata a luat-o perfect.
                      Last edited by wiseguy; 08-31-2010, 20:03 PM.

                      Comment


                      • #12
                        Este ce am spus eu mai sus si nu mai este bataie de cap cu senzorii.
                        Originally posted by rmlucian View Post
                        numai catalizatoarele pot fi spalate cu succes si daca vrei sa scapi de f de part tr sa il dai jos de pe masina sa pui o teava in locul lui si sa iti resoftezi calc de motor
                        dar cel mai bine ar fi sa il schimbi si impreuna cu el si senzorii lui :filtrul de particule sa infundat din cauza uleiului de proasta calitate (importat din turcia) la noi in tara nu prea gasesti ulei ne-reciclat nici la reprezentante asta e viata

                        Comment


                        • #13
                          Mercedes E classe w211/ probleme cu filtrul de particule

                          Buna ziua la toata lumea! Stie cineva cum se regenereaza filtrul de particule la un E classe w211 din 2007? Dar concret, nu doar parere.
                          In urma cu 2 luni mi-a apparut problema, dupa care cam o luna si jumatate(6000km) a functionat fara probleme, iar acum a reaparut defectiunea. Am incercat, conform unor recomandari, sa merg cca 20 minute in viteza 3 la 2200-2400 r/m, dar nu a dat rezultate.
                          Multumesc anticipat!

                          Comment


                          • #14
                            Cum ai ajuns la concluzia ca DPF-ul necesita regenerarea?
                            Diagnoza Star, reparatii mecanica si electrica pentru auto fabricate dupa 1995.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by Mercedes-cdi View Post
                              Este ce am spus eu mai sus si nu mai este bataie de cap cu senzorii.
                              Senior treaba asta romaneasca cu anulatul filtrului, duce si la probleme cu citirea gazelor ,la itp, numai spunem de mediu, ca oricum la noi nu conteaza.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF