Buna ziua,
Va rog frumos sa ma ajutati cu o informatie in ceea ce priveste planetara de w126. Am avut o problema cu a mea, un colier de pe toba a lovit in ea si a curs tot lichidul sau vaselina din interior, cel din partea cu diferentialul. Am vorbit cu o cunostinta si am fost sfatuit sa pun in ea ulei de transmisie. Am folosit tot vechiul burduf cu toate ca aveam si nou insa nu m-am incumetat sa desfac planetara si bineinteles coliere noi. Am observat ca dupa ce am pus ulei si am mers aprox 100 de km era umed si au curs vreo 2 picaturi. Acum banuiesc ca iar trebuie sa-l desfac, uleiul era destul de subtire si cu toate ca am strans olteneste... Se poate pune si vaselina? Daca da, spuneti-mi va rog ce fel de vaselina. Nu as mai incerca tot cu ulei, chiar daca-i schimb si burduful, s-a strambat putin si tabla pe rotund de care se prinde acesta. Am rezolvat-o eu cat am putut, insa nu este rotund perfect ca din fabrica si daca incerc iarasi cu ulei poate patesc la fel.
In alta ordine de idei (ma scuzati de offtopic) va rog frumos, daca aveti cunostinte sa-mi recomandati un kit de vopsit masini profesional sau semiprofesional. Imi trebuie neaparat, va rog fara comentarii "nu o sa-ti iasa ca la vopsitorie", ziceti-mi decat marca si de unde se poate achizitiona la cel mai bun pret. Nu imi trebuie detalii tehnice, le pot cauta si eu pe internet cand m-oi hotara, decat sa ma ghidati catre o firma consacrata eventual daca aveti prieteni sau cunostinte care lucreaza in domeniu. Am gasit pe internet extraordinar de multe si nu stiu ce sa mai cred, de aceea cineva care lucreaza in domeniu cred ca poate avea o parere avizata.
Pareri si despre ce aparat de sudura s-ar preta la lucrari de tinichigerie, cu raport calitate pret bun, exlcus cel clasic cu electrod (deasta am deja) sau oxiacetilenic. Ma intereseaza la fel pareri avizate.
Multumesc,
Liviu
Va rog frumos sa ma ajutati cu o informatie in ceea ce priveste planetara de w126. Am avut o problema cu a mea, un colier de pe toba a lovit in ea si a curs tot lichidul sau vaselina din interior, cel din partea cu diferentialul. Am vorbit cu o cunostinta si am fost sfatuit sa pun in ea ulei de transmisie. Am folosit tot vechiul burduf cu toate ca aveam si nou insa nu m-am incumetat sa desfac planetara si bineinteles coliere noi. Am observat ca dupa ce am pus ulei si am mers aprox 100 de km era umed si au curs vreo 2 picaturi. Acum banuiesc ca iar trebuie sa-l desfac, uleiul era destul de subtire si cu toate ca am strans olteneste... Se poate pune si vaselina? Daca da, spuneti-mi va rog ce fel de vaselina. Nu as mai incerca tot cu ulei, chiar daca-i schimb si burduful, s-a strambat putin si tabla pe rotund de care se prinde acesta. Am rezolvat-o eu cat am putut, insa nu este rotund perfect ca din fabrica si daca incerc iarasi cu ulei poate patesc la fel.
In alta ordine de idei (ma scuzati de offtopic) va rog frumos, daca aveti cunostinte sa-mi recomandati un kit de vopsit masini profesional sau semiprofesional. Imi trebuie neaparat, va rog fara comentarii "nu o sa-ti iasa ca la vopsitorie", ziceti-mi decat marca si de unde se poate achizitiona la cel mai bun pret. Nu imi trebuie detalii tehnice, le pot cauta si eu pe internet cand m-oi hotara, decat sa ma ghidati catre o firma consacrata eventual daca aveti prieteni sau cunostinte care lucreaza in domeniu. Am gasit pe internet extraordinar de multe si nu stiu ce sa mai cred, de aceea cineva care lucreaza in domeniu cred ca poate avea o parere avizata.
Pareri si despre ce aparat de sudura s-ar preta la lucrari de tinichigerie, cu raport calitate pret bun, exlcus cel clasic cu electrod (deasta am deja) sau oxiacetilenic. Ma intereseaza la fel pareri avizate.
Multumesc,
Liviu
Comment