Salutare baieti, am nevoie de cateva sfaturi de la voi, daca se poate.
La momentul actual Sel-ul meu are motor de 2.5 D cu cutie manuala. Motorul este f bun , porneste la sfert fara griji. Ce nu-mi place? Cutia manuala ..care ma omoara cu subturatul si depasirile, mai ales in panta, unde trebuie sa ma rog de ea. Acuma intrebarea e cam asa:
Las motorul asta de 2.5 D si ii pun inapoi cutia automata (in 4) sau pun direct ansamblu motor 2.5TD+cu tot cu cutie automata? Se misca greu acuma cu astia 90 de caiuti care ii are, ma gandesc ca la 126 ar fi mai diferit.
Pareri? E diferenta mare intre fiabilitatea celui 2.5D si a celui 2.5 TD?
Multumesc
PS Am uitat sa precizez ca motorul de 2.5D este omologat cu acte in regula la RAR.
La momentul actual Sel-ul meu are motor de 2.5 D cu cutie manuala. Motorul este f bun , porneste la sfert fara griji. Ce nu-mi place? Cutia manuala ..care ma omoara cu subturatul si depasirile, mai ales in panta, unde trebuie sa ma rog de ea. Acuma intrebarea e cam asa:
Las motorul asta de 2.5 D si ii pun inapoi cutia automata (in 4) sau pun direct ansamblu motor 2.5TD+cu tot cu cutie automata? Se misca greu acuma cu astia 90 de caiuti care ii are, ma gandesc ca la 126 ar fi mai diferit.
Pareri? E diferenta mare intre fiabilitatea celui 2.5D si a celui 2.5 TD?
Multumesc
PS Am uitat sa precizez ca motorul de 2.5D este omologat cu acte in regula la RAR.
Comment