Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Sfaturi SEL= motor 2.5D sau 2.5 TD??

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sfaturi SEL= motor 2.5D sau 2.5 TD??

    Salutare baieti, am nevoie de cateva sfaturi de la voi, daca se poate.
    La momentul actual Sel-ul meu are motor de 2.5 D cu cutie manuala. Motorul este f bun , porneste la sfert fara griji. Ce nu-mi place? Cutia manuala ..care ma omoara cu subturatul si depasirile, mai ales in panta, unde trebuie sa ma rog de ea. Acuma intrebarea e cam asa:

    Las motorul asta de 2.5 D si ii pun inapoi cutia automata (in 4) sau pun direct ansamblu motor 2.5TD+cu tot cu cutie automata? Se misca greu acuma cu astia 90 de caiuti care ii are, ma gandesc ca la 126 ar fi mai diferit.
    Pareri? E diferenta mare intre fiabilitatea celui 2.5D si a celui 2.5 TD?
    Multumesc


    PS Am uitat sa precizez ca motorul de 2.5D este omologat cu acte in regula la RAR.
    Last edited by NeRv1; 05-05-2010, 12:32 PM.

  • #2
    Deşi e deja tardiv, faptul e consumat si canibalizarea SEL-ului este deja comisa, nu ma pot abtine sa nu fac urmatoarea remarca, cam malitioasa e adevarat (şi scuze anticipat): DRACU TE-A PUS???
    In ceea ce priveste mingea ridicata la fileu, nu pot decat sa iti fac un reminder vis-a-vis de singurele tipuri de motor montate vreodata de fabricant, si anume 300 SD si 350 SD/SDL, pentru piata americana. Este vorba de motoare in 6 pistoane, nu in 5 precum cel de 2,5 invocat de tine. Diferentele de putere/cuplu, etc le poti vizualiza si tu pe site-urile consacrate sau pe http://www.s-klasse-club.de/gb/kaufberatung.html
    Este vorba de un sfat la cumparare, si are si versiune in limba engleza.
    Cat despre bricolajele autohtone, in care te regasesti cu speta ta - 2,5 Diesel ASPIRAT !!!, atata vreme cat ti-ai asumat in mod constient dieselizarea masinii, la fel de bine ar trebui sa accepti faptul ca niciodata nu vei mai putea aspira catre veleitati de demaraj/forta/depasiri cu asemenea motorizare.
    Oricum, colegul sovieticool este mai mult decat in masura sa te ajute, mai ales ca este pe plan local.
    Mult succes!!!

    Comment


    • #3
      Daca vrei sa ai intr-adevar un W126, repet, un W126!, atunci incearca sa gesesti un M103. Chiar si "micutul" M103.940 face fata cu brio caroseriei de SEL. Sau mai bine, un M103.981, care iti va asigura cei 180 de cai pentru a te bucura de un 126.
      E singurul sfat viabil pe care-l pot da. Faci rost de motor (M103), cutie (722.3 sau 722.4) si grup de 3.46.
      Din motive de costuri (impozit/rca), am exclus V8-urile, mai ales ca M103 e dupa parerea mea unul dintre cele mai fiabile motoare, atat pe W126 cat si pe W124.

      Toate cele bune si bafta in orice ai alege sa faci !

      Comment


      • #4
        126 a avut cu sigurantza si motoare 300Td in 5cilindrii (acelasi ca cel de pe w123 cel mai probabil) dar asta e alta discutie , parerea mea este ca ideal ar fi (daca tot esti fan al motorinei din varii motive) sa alegi un 3000 turbo .

        Comment


        • #5
          Originally posted by sile1 View Post
          126 a avut cu sigurantza si motoare 300Td in 5cilindrii (acelasi ca cel de pe w123 cel mai probabil) dar asta e alta discutie , parerea mea este ca ideal ar fi (daca tot esti fan al motorinei din varii motive) sa alegi un 3000 turbo .
          Pentru clarificare:
          Motoare diesel pe W126
          3.0 TD / 5 cilindrii / 125 cai
          3.0 TD / 6 cilindrii / 150 cai
          3.5 TD / 6 cilindrii / 136 cai

          Comment


          • #6
            Ca sa nu dai cu capu de pereti ...pune cutie automata si un grup de 560 benzina si o sa observi schimbare. Daca e meserias tipu care pune cutia iti va face si kickul sa mearga si apoi nu o sa mai fie probleme. Daca vrei sa pastrezi manuala, asta din prisma sa nu mai schimbi grup...timonerie, pedalier, cardan + munca..recomand in schimbul acestui 2.5 sa pui un 3000 de w124 in mintile lui..astfel ramai cu cutia care o ai si rezolvat treaba si mai repede. Un 2.5 TD e ok dar la noi sunt alergate in draci. Profi ar fi ..daca vrei tot diesel ..e sa pui un 3000TD cu rabdare.
            `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

            now - bicicleta !

            0744 239 949

            WEB
            http://garajautodiag.blogspot.com

            Comment


            • #7
              Salutare, multumesc de pareri.
              NU eu am canibalizat masina..masina asa am luat-o!!
              La momentul actual are aceasta cutie manuala dar eu nu concep ca pe o limuzina, si mai ales pe un SEL sa am cutie manuala..deci iese din discutie.
              Cutie automata oricum va primi, singurul lucru e si de motor. La asta ma refeream. Vreau totusi o motorizare care sa miste cat de cat masina din loc.

              Comment


              • #8
                Ca sa misti animalul din loc minim e un 2,8 benzina. Mai jos de atat e rata sateasca. 126 dizelizat in Romania, sopron style .... e ca anusul contra naturii.
                Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
                http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
                http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

                Comment


                • #9
                  Originally posted by carmine View Post
                  Ca sa misti animalul din loc minim e un 2,8 benzina. Mai jos de atat e rata sateasca. 126 dizelizat in Romania, sopron style .... e ca anusul contra naturii.
                  Daca te hotarasti cumva sa treci pe benzina, recomandarea mea e sa eviti vechiul 280 cu K-Jetronic, si sa te axezi pe motoarele mai noi cu KE-Jetronic. Adica M103-ul, in varianta 260 sau 300.
                  O sa scot in scurt timp la vanzare un set complet de 260 de pe W126 din '88 (motor, cutie automata, cardan, grup, etc.), asa ca daca te intereseaza, stai pe aproape. Masina respectiva n-a mers 1km in Romania si inca are benzina nemteasca in rezervor.


                  @Carmine: 260-ul misca mai mult decat elegant o caroserie de W126.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by carmine View Post
                    Ca sa misti animalul din loc minim e un 2,8 benzina. Mai jos de atat e rata sateasca. 126 dizelizat in Romania, sopron style .... e ca anusul contra naturii.
                    Carmine, de aceasi parere sunt si eu cu Orvo. M103-ul e mult mai de preferat decat vechiul 2.8 care e foarte insetat. Indiferent cat de bine reglat e, va consuma in prostie benzina si nu e rentabil.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by 300zxtt View Post
                      ... vechiul 2.8 care e foarte insetat. Indiferent cat de bine reglat e, va consuma in prostie benzina si nu e rentabil.
                      Da-mi voie sa te contrazic!

                      Conduc zilnic un 280SE si pot spune ca sunt super-multumit cu consumul!
                      Nu ma bag in polemici referitoare la rentabilitate dar pentru mine, la pretentiile mele, e multumitor randamentul masinii mele la conditiile de exploatare efectuate de mine!

                      Numai bine!

                      L.E. Colegul care a initiat acest topic oricum intreba de Diesel-uri...deci ce vorbim noi aici e cam OFF TOPIC!
                      @orvo...cardanul (sau o parte din el) de pe 260-ul tau oricum nu merge pe masina omului, a lui fiind SEL!
                      Last edited by dan500se; 05-07-2010, 11:47 AM.
                      W123 280E Blue Green Metallic

                      W126 280SE Champagne Metallic
                      W126 280SE Black Blue Metallic
                      W126 500SE Lapis Blue Metallic
                      W126 500SE Midnight Dark Blue

                      W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                      W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by dan500se View Post
                        Da-mi voie sa te contrazic!
                        1. Conduc zilnic un 280SE si pot spune ca sunt super-multumit cu consumul!

                        2. Colegul care a initiat acest topic oricum intreba de Diesel-uri...deci ce vorbim noi aici e cam OFF TOPIC!

                        3. @orvo...cardanul (sau o parte din el) de pe 260-ul tau oricum nu merge pe masina omului, a lui fiind SEL!
                        1 - Stiu, si stiu si ca motorul tau merge bine si consumul e foarte OK. Dar totodata cred ca daca ai fi obligat sa alegi intre M103 si M110, tot pe M103 ai merge ... tehnologie mai noua. Sa nu uitam ca M110 a fost dotat la inceput cu un carburator ... apoi s-a pus pe el injectia K-Jetronic, versiunea rudimentara a KE-Jetronic-ului de pe M103.

                        2 - Colegului care a initiat acest topic ii recomand sa regandeasca problema "la rece". Asta daca va vrea sa aibe o masina care sa se poata numi S-Klasse W126 ... parerea mea despre diesel-uri ... Daca-si ia alt diesel, da din lac in putz.

                        3 - Ai dreptate, dar elementele importante, adica motorul, cutia si grupul exista. Ramane "finala" de la cardan sa se gaseasca, ceea ce nu-i complicat, cred eu. Dar nu e nevoie sa puna 260'ul meu, poate gaseste undeva ansamblul complet de pe un SEL.

                        Toate cele bune si tine-ne la curent cu ce te hotarasti sa faci !

                        Comment


                        • #13
                          Acum, o sa ma exprim si eu un pic, avind un 560 sel, cu 300 d de 124 pe el, si va pot spune ca motorul care este in toate mintile lui , trage f f bine caroseria, e sprinten, nu papa nu consuma ulei sau pierderi, si compresia e f buna, porneste impecabil la sfert, cutie este o manuala cu 5
                          +1 tot de 124, grupul nu am idee de care este, in asamblu motor cutie cardan grup se pupa f bine pe masina, si cu un consum de 10 in orasul asta nebun de capitala, afara iese o medie de 7,5 %, la o vit de 120-150,..asa ca , coleg Nerv1 poti pune un 300 D 124 cu incredere, si o sa fii surprins raport -consum-fiabilitate, impozit si asigurare , daca tot e sa avem limuzina cu care sa ne mandrim...dar in final ,...ca nu pot abtine, o sa fiu un pic rautacios, asa e cind cumperi de la pomul laudat cu mere acre si lustruite pe afara, eu unul barem am stiut ce cumpar din capul locului si la ce ma bag , ca altfel nu ma mai inhaitam la aventura de 1200 km ! toate cele bune si succes !
                          Last edited by fun_mertzan; 05-07-2010, 15:04 PM.

                          Comment


                          • #14
                            Orvo- n-am specificat nicaieri ca benzina ar fi exclusa, eu efctiv luasem in calcul lucrurile de baza. Eu nu vreau carpeli de 2 lei si tocmai de asta am si cerut sfaturi de la voi. Pe degeaba am SEL daca numai arata ca SEL si se comporta ca Dacia. E ca si Toyotele alea MK2 cu body kit de Ferrari F355! Exact cum spunea cineva..acele alegeri sunt undeva la raportul consum-fiabilitate-impozit-asigurare si de asta ma invarteam si eu pe acolo. Dar daca nu se poate..asta e, ma orientez la ce trebuie. Sa speram, putem!

                            Fun_mertzan- ce ai tu pe masina nu e departe de mine. Exact cum am spus si eu, motorul porneste la sfert, nu tu gram de ulei, se comporta excelent, trage bine, consum 7-8 mixt, cutie manuala in 5, impozit bun, asigurare buna...aceleasi lucruri. De cati cai e vorba, ma refer diferenta intre 2,5 si 3? Nu cred ca e asa mare. De asta, ori las asa, ori ma duc direct sus ca daca dau asta jos si pun de 3 tot aspirat nu fac decat sa frec menta putin sa miroase mai tare) Si in plus ce am acuma pe masina se loveste bine bine, ca domnul ce a avut-o inaintea mea a incercat sa-i puna si cutie in 6 si..poveste lunga, dar a spart vreo 2 grupuri si a farmat 1 ambreiaj pana sa-l nimereasca pe asta.

                            Multumesc

                            Comment


                            • #15
                              Din cate stiu pusese deja cutia in 6.
                              `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

                              now - bicicleta !

                              0744 239 949

                              WEB
                              http://garajautodiag.blogspot.com

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF